> Шифр: ВМДЗ/2017/2 Журнал 2017р. N 2 Піроженко, Т. Двигун прогресу, або Гра як джерело розвитку дошкільників / Тамара Піроженко. - С.4–6. Піроженко, Т. Відповідальність дорослого за дитячу гру: стратегічний орієнтир / Тамара Піроженко. - С.7–11. Кондратець, І. Дитячі ігри очима дорослих, або Навчаємо педагогів бути активними учасниками дитячої гри / Інна Кондратець. - С.12–18. Гра – дитина – дорослий : рефлексивна анкета для педагогів. - С.[19–21]. Корнєєва, О. Вихователі, які вміють грати, – виграють / Оксана Корнєєва. - С.22–27. Шуть, М. Технологічна карта організатора гри / Микола Шуть. - С.[28–29]. Музика, О. Про непусті дитячі пустощі / Олена Музика. - С.30–33. Соловйова, Л. Розвивальний потенціал рухливої гри у становленні довільної поведінки дошкільника / Людмила Соловйова. - С.34–39. Гуменчук, В. Довжарики, як і малята, люблять в різні ігри грати / Валентина Гуменчук, Олена Маричева. - С.40–45. Дідич, М. Кожному в пісочниці погратися хочеться / Марія Дідич. - С.46–51. Карабаєва, І. Визначаємо рівень сформованості ігрової компетентності / Ірина Карабаєва. - С.52–58. Тест "Ігрова діяльність". - С.59–60. Основні форми методичної роботи. - С.[61]. Карабаєва, І. Розв’язуємо проблеми граючи, або Ділова гра в методичній роботі / Ірина Карабаєва. - С.62–64. Проводимо ділову гру. - С.[65]. Усесвітній день авіації та космонавтики. - С.66–67. Тертишна, Н. Космічна лабораторія : конспект бінар. інтегр. заняття для дітей ст. групи / Наталія Тертишна. - С.68–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 64 Кондратець, І. Дитячі ігри очима дорослих, або Навчаємо педагогів бути активними учасниками дитячої гри / Інна Кондратець> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 12–18. - Зміст: Що таке гра ; Проблеми сюжетно-рольової гри та способи їх подолання ; Ігрові смаки педагогів та дітей ; Роль вихователя в ігровій діяльності ; Чого бракує для ігрової діяльності ; Додаток 1 : Як організувати дитячу гру та брати в ній участь : ключові настанови від Тамари Піроженко ; Додаток 2 : Принцип успішної організації ігрової діяльності дошкільників : пам’ятка для педагогів. Рубрики: Дошкільна освіта--ігри Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- ігри -- сюжетно-рольові ігри -- проблеми виховання -- ігрові смаки -- ігрова діяльність -- настанови -- анкетування -- педагогічні дослідження Анотація: У статті представлено досвід інформаційно-методичного центру управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради Житомирської області щодо проведення анкетування педагогів дошкільних навчальних закладів, з метою виявлення проблем, пов’язаних з організацією ігрової діяльності дошкільників та способів їх подолання. Дод.точки доступу: Піроженко, Тамара (завідувач лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, доктор психологічних наук) \про неї\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/1 Журнал 2018р. N 1 Половіна, О. Педагог для дошкільника: хто він? / Олена Половіна. - С.4–10. Святенко, О. Секрети оперативного управління для вихователя-методиста / Олена Святенко. - С.11–17. Імідж вихователя-методиста як керівника: компетентнісний підхід. - С.18–20. Формуємо культуру ділового спілкування в педагогічному колективі. - С.[21]. Стиль керівництва та спілкування вихователя-методиста : анкета для педагогів закладу дошк. освіти. - С.22–23. Алєксєєнко, К. Переглянь вебінар – отримай сертифікат! / Катерина Алєксєєнко. - С.24–26. Бєлєнька, Г. Ранок радісних зустрічей / Ганна Бєлєнька, Інна Кондратець. - С.27–35. Черешнюк, О. Визначаємо готовність вихователів до економічного виховання дошкільників / Олена Черешнюк. - С.36–40. Соціально-економічне виховання дошкільників. - С.41–44. Соціально-економічне виховання дошкільників: основні терміни та поняття. - С.45. Корнєєва, О. Парк професій, або Як зацікавити дошкільників професіями дорослих / Оксана Корнєєва, Ольга Стягунова. - С.46–53. День спонтанного прояву доброти. - С.54–55. Джемула, Г. Хай живе доброта! : сценарій свята до Дня спонтан. прояву доброти для дітей дошк. віку / Галина Джемула. - С.56–60. Михайленко, О. Співчуття і доброта здатні творити дива : конспект заняття з морал. виховання для дітей ст. групи / Оксана Михайленко, Анастасія Василенко. - С.61–64. [Добірка матеріалів щодо сертифікації педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів]. - С.[69–71]. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Бєлєнька, Г. Ранок радісних зустрічей / Ганна Бєлєнька, Інна Кондратець> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 1. - С. 27–35. - Зміст: Ранок починається вдома ; Структура ранку в дошкільному закладі ; З рук до рук: зустрічаємо дітей ; Коло радості: ранкові зустрічі ; Рефлексійні кола ранкового спілкування ; Підсумковий акорд ; Додаток : Форми роботи з дітьми.
Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- ранкові зустрічі в ЗДО -- дошкільники -- форми роботи -- емоційний настрій -- емоційний стан Анотація: У статті йдеться про організацію ранкових зустрічей дітей у дошкільному навчальному заклалі. Дод.точки доступу: Кондратець, І. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |