> Шифр: ВОУ1/2012/3 Журнал 2012р. N 3 Андрущенко, Віктор Петрович. Академічна співпраця / Віктор Андрущенко. - С.5-7 Пілов, Петро Іванович. Вірність традиціям і відповідність часу / Петро Пілов, Олександр Бешта, Ганна Швидько. - С.8-15 Косова, Беата. Кризис образования и задача университетов и общественных наук / Беата Косова. - С.16-23 Зеленков, Анатолій Ізотович. Философия как фундаментальная ценность в культуре глобализирующегося мира / Анатолій Зеленков. - С.24-37. - Бібліогр.: 14 назв. Уваркіна, Олена Василівна. Українська освіта на шляху до спільного європейського освітнього простору / Олена Уваркіна. - С.38-44. - Бібліогр.: 11 назв. Касьянов, Дмитро Володимирович. Нанотехнологічні ресурси суспільного розвитку: проблема визначення / Дмитро Касьянов. - С.45-50. - Бібліогр.: 16 назв. Перглер, Тетяна Іванівна. Розвиток науки, освіти і культури як засада українського державотворення / Тетяна Перглер. - С.51-58. - Бібліогр.: 14 назв. Гончаров, Володимир Іванович. Опанування освітніх технологій - невід’ємний складник підготовки нового вчителя / Володимир Гончаров. - С.59-65. - Бібліогр.: 11 назв. Кофанова, Олена Вікторівна. Системно-синергетичний підхід до моделювання компетентнісно орієнтованої методичної системи хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів / Олена Кофанова. - С.66-74. - Бібліогр.: 8 назв. : рис. Козлакова, Галина Олексіївна. Організація комп’ютерного діалогового навчання іноземної мови у технічному університеті / Галина Козлакова, Наталія Сура. - С.75-82. - Бібліогр.: 15 назв. Дідков, Олександр Михайлович. Освіта для здоров’я та сталого людського розвитку / Олександр Дідков. - С.83-88. - Бібліогр.: 10 назв. : табл. Ганаба, Світлана Олександрівна. Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / Світлана Ганаба. - С.89-95. - Бібліогр.: 15 назв. Кірейчева, Євгенія Володимирівна. Критерії ефективності впливу соціально-психологічного тренінгу на Я-концепцію майбутнього вчителя / Євгенія Кірейчева. - С.96-100. - Бібліогр.: 9 назв. : рис. Слюсаренко, Олена Миколаївна. Вікова специфіка топ-університетів країн із передовим університетським потенціалом / О. М. Слюсаренко ; Олена Слюсарено. - С.101-108. - Бібліогр.: 5 назв. : табл. Корсак, Юрій Костянтинович. Російський досвід застосування у вищій освіті дисципліни "Концепції сучасного природознавства" / Юрій Корсак. - С.109-115. - Бібліогр.: 10 назв. : табл. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Корсак, Юрій Костянтинович. Російський досвід застосування у вищій освіті дисципліни "Концепції сучасного природознавства" / Юрій Корсак> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 109-115 : табл. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Викладання "Концепції сучасного природознавства" у ВНЗ Кафедра біології Вища освіта в зарубіжних країнах Росія--вища освіта Кл.слова (ненормовані): сталий розвиток -- Концепції сучасного природознавства, дисципліна -- філософські дисципліни -- новий світогляд -- нанонауки -- піконауки -- фемтонауки -- нанотехнології -- ноотехнології -- досвід викладання -- екобезпечний розвиток Анотація: З урахуванням зарубіжного і національного досвіду можна стверджувати, що прогрес в економіці і сподівання на перехід людства до сталого розвитку можливі тільки на основі залучення людських і фінансових ресурсів до природобезпечних технологій, нано-, піко- і фемтонаук з одночасним формуванням нового світогляду молоді. Серед засобів успішного формування такого світогляду студентів - нова філософська дисципліна "Концепції сучасного природознавства", яка широко використовується у Росії і має перспективи в Україні. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 55 Вища освіта України [Текст] : теоретичний та науково-методичний часопис / Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - К. : Педагогічна преса, 2001 - . № 3(46)/2012. Додаток 1. Тематичний випуск : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, Т. 1 / відп.ред. вип. : М. М. Левшин, Гр. В. Луценко. - 2012. - 642 с. - ). - 35.00 грн. Зміст: ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ: РЕФЛЕКСІЇ СЬОГОДЕННЯ Андрущенко, Віктор Петрович. Потреба, можливість і реальність конституційного процесу у галузі освіти / В. П. Андрущенко. - С .7-15 Кузьмінський, Анатолій Іванович. Моделювання освітньо-професійної підготовки майбутнього фахівця в контексті компетентнісного підходу / А. І. Кузьмінський. - С .29-42 Зязюн, Іван Андрійович. Майстерність вчителя як система сукупних компетенцій і компетентностей у структурі його педагогічної діяльності й дії / І. А. Зязюн. - С .43-55 Бех, Іван Дмитрович. Виховний простір у розвитку особистості / І. Д. Бех. - С .56-66 Степко, Михайло Филимонович. Механізми реалізації завдань розвитку ідей побудови єдиного європейського освітнього простору в умовах сьогодення / М. Ф. Степко. - С .67-76 Глузман, Олександр Володимирович. Освітні ресурси вищої освіти в Україні: методологічні основи / О. В. Глузман, Ю. П. Дудник, В. І. Фадєєв. - С .77-85 Вернидуб, Роман Михайлович. Управління інноваційним розвитком університету: досягнення стратегічних переваг / Р. М. Вернидуб. - С .149-152 Покась, Віталій Петрович. Підготовка та використання педагогічних кадрів інтернатних закладів освіти як державна проблема / В. П. Покась. - С .153-159 Працьовитий, Микола Вікторович. Сучасна математика і математична освіта у педагогічному університеті / М. В. Працьовитий, Я. В. Гончаренко. - С .160-164 Уваркіна, Олена Василівна. Основні особливості української освіти як системи / О. В. Уваркіна. - С .177-184 Дем’яненко, Наталія Миколаївна. Європейський вектор проектування підготовки національних педагогічних кадрів / Н. М. Дем’яненко. - С .185-196 Ягупов, Василь Васильович. Компетентнісний підхід у професійній освіті / В. В. Ягупов. - С .197-204 ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ - ДУХОВНА ПАРАДИГМА МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ Джура, Олександр Дмитрович. Життєвий потенціал особистості: формування та реалізація у трансформаційному суспільстві / О. Д. Джура. - С .227-234 Корсак, Костянтин Віталійович. Ноотехнологічні виклики і скерування болонського та лісабонського процесів на інтеграцію вищої освіти й науки / К. В. Корсак, Ю. К. Корсак. - С .235-242 Панченко, Леся Миколаївна. Потенціал освіти та виклики сьогодення / Л. М. Панченко. - С .258-264 Сингаївська, Алла Михайлівна. Трансформації вищої освіти:контекст стійкого розвитку, засади соціальної відповідальності, ноосферний аспект / А. М. Сингаївська. - С .273-282 Ярошенко, Алла Олександрівна. Якість освіти в Україні як індикатор входження у європейський освітній простір / А. О. Ярошенко. - С .288-293 ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК НАУКА, ПРАКТИКА, НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА Авхутська, Світлана Олександрівна. Особливості організації процесу формування полікультурної компетентності майбутніх учителів історії / С. О. Авхутська. - С .318-324 Багрій, Тетяна Володимирівна. Проблеми морального виховання у духовній спадщині Сильвестра Лебединського / Т. В. Багрій. - С .325-331 Біда, Антоніна Петрівна. Структура і проблеми обдарованості / А. П. Біда. - С .332-334 Борисенко, Лариса Леонідівна. Активізація науково-пізнавальної діяльності студентів засобами інноваційних технологій навчання / Л. Л. Борисенко. - С .335-342 Гуревич, Роман Семенович. Мобільне навчання - інноваційна освітня технологія / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія. - С .370-376 Двіжона, Оксана Володимирівна. До питання про інтерактивні технології навчання у підготовці фахівців дошкільної освіти / О. В. Двіжона, М. І. Олійник. - С .384-391 Коберник, Галина Іванівна. Формування особистості майбутніх педагогів в умовах гуманістично орієнтованої навчальної взаємодії / Г. І. Коберник. - С .426-431 Кравцов, Віталій Олександрович. Формування методологічної культури як умова підвищення якості підготовки майбутнього вчителя / В. О. Кравцов. - С .439-445 Серман, Леся Ігорівна. Сучасні підходи до формування професійного іміджу вчителя / Л. І. Серман. - С .494-501 Сінельникова, Наталія Оленівна. Педагогічна культура майбутнього вчителя / Н. О. Сінельникова. - С .502-506 Фарбак, Тетяна Миколаївна. М. О. Лавровський: невідомі сторінки життя та діяльності / Т. М. Фарбак. - С .527-533 Шишова, Інна Олексіївна. Підготовка студентів педагогічного університету до діалогічного спілкування в умовах інклюзивної освіти / І. О. Шишова. - С .565-573 Мамедова, Надія Олександрівна. Наукове обгрунтування та характеристика педагогічних умов формування толерантності студентської молоді / Н. О. Мамедова. - С .611-615 РУБ 378(4Укр) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Вища освіта в Україні Педагогіка вищої школи Філософія освіти Вища освіта--педагогічна освіта Підготовка вчителів Педагогічні технології--вища освіта Інноваційні технології навчання Інформаційна культура Зміст освіти Гуманітарна освіта Особистість студента Викладачі вищих навчальних закладів Освітня послуга--якість моделювання (педагогіка) Акредитація Інклюзивна освіта Проблемне навчання Аксіологія Педагогічна майстерність --вчителі Педагогічна культура Кл.слова (ненормовані): аксіопедагогіка Дод.точки доступу: Левшин, М. М. \ред.\; Луценко, Гр. В. \ред.\; Лебединський, Сильвестр (письменник, філософ, богослов) \о нем\; Лавровський, Микола Олексійович (вчений, професор російської словесності і педагогіки ; 1825-1899) \о нем\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
М 74 Модернізація змісту вищої природничої і технічної освіти в умовах переходу до нанотехнологій [Текст] : монографія / К. В. Корсак, Ю. К. Корсак, З. Є. Тарутіна та ін. ; Національна Академія педагогічниї наук України, Інститут вищої освіти. - К. : Педагогічна думка, 2012. - 160 с. - (Модернізація вищої освіти: світоглядно-педагогічні проблеми). - ISBN 978-966-644-047-4 : 40.00 грн. РУБ 378(4Укр) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Вища освіта в Україні Вища освіта--історія Вища освіта в зарубіжних країнах Філософія освіти Наука--історія науки Наука--наукові кадри, вчені--підготовка наукових кадрів Україна--вища освіта Кл.слова (ненормовані): вища природнича освіта -- вища технічна освіта Дод.точки доступу: Корсак, Костянтин Віталійович; Корсак, Юрій Костянтинович ; Тарутіна, Зінаїда Євгеніївна; Похресник, Анатолій Костянтинович; Козлакова, Галина Олексіївна; Гуржій, Андрій Миколайович; Манько, Володимир Миколайович; Коваленко, Олена Миколаївна; Кулик, Олексій Михайлович; Національна академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти Примірників всього: 5 ав (1), фб (1), Ч.З.№2 (3) Свободны: ав (1), фб (1), Ч.З.№2 (3) |