К 75 Коцур, Надія Іванівна. Основи педіатрії і гігієни дітей раннього та дошкільного віку [Текст] : навч. посібник для студентів вищих навч. закладів / Н. І. Коцур. - Чернівці : Книги - ХХІ, 2004. - 576 с. - ISBN 966-8653-01-7 (в пер.) : 35.00 грн., 35.00 грн.
РУБ 613(075.3) Рубрики: Педіатрія Гігієна--дитяча Материнство--охорона Дитина--розвиток здоров’я дітей--дошкільний вік Заклади дошкільної освіти--гігієнічні вимоги Дошкільна освіта--адаптація дитини до ЗДО Дошкільна освіта--підручники та посібники для ВНЗ Кафедра дошкільної освіти Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи Кл.слова (ненормовані): санітарно-освітня робота -- дитячий травматизм -- дитячі хвороби -- дитяче харчування -- медичне обслуговування дошкільників Примірників всього: 56 НМК ф-т ПСР (5), фб (1), ав (2), Ч.З.№2 (25), аб (23) Свободны: НМК ф-т ПСР (5), фб (1), ав (2), Ч.З.№2 (25), аб (23) |
> Шифр: РШ/2012/11 Журнал 2012р. N 11 Коцур, Віктор. Наукова, освітня, просвітницька місія університету / В. Коцур. - С.3-9. Рик, Сергій. Педагогічна міфологія в українському просторі / С. Рик. - С.10-17. - Бібліогр.: 8 назв. Хомич, Валерій. Формування особистості вчителя: компетентнісний вимір / В. Хомич. - С.18-22. - Бібліогр.: 4 назви. Шапран, Ольга. Професійна підготовка педагогічних кадрів в умовах регіональних університетських комплексів / О. Шапран. - С.23-27. - Бібліогр.: 9 назв. Онищенко, Наталія. Організаційно-методичні засади педагогічної практики в системі професійного становлення майбутнього вчителя / Н. Онищенко. - С.28-33. - Бібліогр.: 5 назв. Смірнова, Наталія. Реалізація міжнародних гуманітарних проектів у педагогічному університеті / Н. Смірнова, Л. Яценко. - С.34-37. Токмань, Ганна. Шляхи творчого розвитку викладачів і студентів-філологів / Г. Токмань. - С.38-42. - Бібліогр.: 6 назв. Шапран, Юрій. Формування професійної компетентності майбутніх учителів біології шляхом застосування особистісно орієнтованих технологій / Ю. Шапран. - С.42-46. - Бібліогр.: 4 назви. Троценко, Валерій. Організаційно-педагогічні засади формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури / В. Троценко. - С.47-50. - Бібліогр.: 6 назв. Гончаренко, Олексій. Формування конкурентоспроможного фахівця із спеціальності "Технологічна освіта" / О. Гончаренко, Ю. Коломієць, Н. Вересоцька. - С.51-55. - Бібліогр.: 6 назв. Кредо її життя - зробити так, щоб світ довкола став кращим. - С.55. Носаченко, Тетяна. Формування у студентів дизайнерських умінь засобами паперопластики / Т. Носаченко. - С.56-59. - Бібліогр.: 5 назв. Коцур, Надія. Формування здоров’язбережувального простору в загальноосвітніх навчальних закладах / Н. Коцур. - С.60-65. - Бібліогр.: 10 назв. : рис. Миколаєнко, Андрій . Професійна орієнтація та професійне самовизначення учнів загальноосвітніх навчальних закладів / А. Миколаєнко, В. Герасимчук. - С.66-70. - Бібліогр.: 9 назв. Лохвицька, Любов. Психолого-педагогічна підготовка фахівців дошкільної освіти до процесу морального виховання дітей / Л. Лохвицька. - С.70-74. - Бібліогр.: 7 назв. Розсоха, Антоніна. Педагогічні погляди та освітня діяльність М. К. Маккавейського / А. Розсоха, О. Хмельницька. - С.75-79. - Бібліогр.: 15. назв. Потапенко, Олександр. Дві матері / О. Потапенко. - С.80. Гаврилюк, Ніна. Кладезь знань / Н. Гаврилюк. - С.80. Нагайко, Тарас. Пам’яті патріарха музейної справи / Т. Нагайко. - 3-тя с. обкл. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Коцур, Надія. Формування здоров’язбережувального простору в загальноосвітніх навчальних закладах / Н. Коцур> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 11. - С. 60-65 : рис. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--здоров’язбережувальні технології Кл.слова (ненормовані): здоров’я -- здоров’язбережувальна технологія -- загальноосвітній навчальний заклад -- здоровий спосіб життя Анотація: У статті досліджується питання формування здоров’язбережувального середовища в загальноосвітніх навчальних закладах. Аналізуються різні підходи до розуміння терміна "здоров’язбережувальна технологія". Розглянуто форми здоров'язбереження школярів в освітньому просторі та наведено результати оцінювання майбутніми педагогами рівня індивідуального здоров’я. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: РШ/2015/11/12 Журнал 2015р. N 11/12 Коцур, Віктор. Духовна велич Переяславсько-в'юнищанської Шевченкіани / В. Коцур. - С.3-9. - Бібліогр.: 11 назв. Рик, Сергій. Екологічна освіта: досвід міжнародного проекту "EcoBRU" / С. Рик. - С.10-14. Чернов, Борис. Концепція розвитку теоретичних знань і методичних компетенцій педагогів з екології: зміст і основні положення / Б. Чернов [и др.]. - С.15-20. - Бібліогр.: 4 назв. : мал. Інші автори: Коцур Н., Ковальська К., Дзюбенко О. Калмикова, Лариса. Психолінгвістика на службі у лінгводидактики: наукова школа нового інтегративного типу / Л. Калмикова. - С.21-25. : фотогр. Куйбіда, Віктор. Відображення антропогенних факторів у народній природничій термінології / В. Куйбіда. - С.26-30. - Бібліогр.: 26 назв. : фотогр. Малинка, Юлія. Становлення толерантної особистості в українському соціумі / Ю. Малинка. - С.31-34. - Бібліогр.: 6 назв. Василькевич, Ярослава. Освіта обдарованих дітей: тенденції та виклики сьогодення / Я. Василькевич. - С.35-39. - Бібліогр.: 7 назв. : фотогр. Овсієнко, Людмила. Реалізація ідеї текстоцентризму в навчанні лінгвістики тексту студентів-філологів / Л. Овсієнко. - С.40-43. - Бібліогр.: 8 назв. Шевчук, Лариса. Професійна підготовка майбутнього вчителя математики під час навчання у ВНЗ / Л. Шевчук. - С.44-47. - Бібліогр.: 13 назв. Янц, Наталія. Активізація творчої діяльності майбутніх соціальних педагогів під час підготовки до сценарної та режисерської роботи / Н. Янц. - С.48-52. - Бібліогр.: 12 назв. Різник, Любов. Соціально-педагогічна практика студентів як значуща складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Л. Різник. - С.53-56. - Бібліогр.: 6 назв. Горденко, Світлана. Організація навчання населення діям в умовах надзвичайних ситуацій / С. Горденко. - С.57-60. - Бібліогр.: 3 назв. Лохвицька, Любов. Реформування національної вищої освіти на європейських засадах: опанування польського досвіду / Л. Лохвицька. - С.61-64. - Бібліогр.: 5 назв. Борисова, Олена. П’ять років проекту з міжнародної співпраці / О. Борисова. - С.65-67. Бова, Віта. Позачасовість та позапросторовість ідеї "сродності" Григорія Сковороди у соціоосвітньому просторі / В. Бова. - С.68-71. - Бібліогр.: 3 назв. Розсоха, Антоніна. Проблеми освіти епохи античності в епіграмах Марка Марціала / А. Розсоха. - С.72-75. - Бібліогр.: 10 назв. Шкира, Ольга. Соціально-комунікаційний простір бібліотечного середовища: нові підходи в змісті і основних завданнях / О. Шкира. - С.76-78. - Бібліогр.: 6 назв. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 65 Концепція розвитку теоретичних знань і методичних компетенцій педагогів з екології: зміст і основні положення [Текст] / Б. Чернов, Н. Коцур [та ін.]> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2015. - № 11/12. - С. 15-20 : мал. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів екології Кафедра біології Кл.слова (ненормовані): міжнародні проекти -- екологія -- концепція -- фахова кваліфікація -- вчитель з екології -- EcoBRU Анотація: У статті в рамках міжнародного проекту розглядається зміст і основні положення Концепції розвитку теоретичних знань і методичних компетенцій педагогів з екології, розробленої колективом кафедри. Дод.точки доступу: Чернов, Борис; Коцур, Надія; Ковальська, Катерина; Дзюбенко, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2018/3/4 Журнал 2018р. N 3/4 Коцур, Віктор. Інтернаціоналізація освіти: шлях України до себе в європейському цивілізаційному просторі / В. Коцур. - С.3-7. Ляшенко, Олександр. На шляху до Нової української школи / О. Ляшенко. - С.8-10. Рик, Сергій. Педагогічні аспекти екологічної етики: європейські традиції та український досвід "EcoBRU" / С. Рик. - С.11-17. Шапран, Ольга. Поняття "стратегії навчання" і "технології навчання": спільне та відмінне у сутнісних ознаках / О. Шапран, Ю. Шапран. - С.18-22. Носаченко, Тетяна. Мистецька діяльність у контексті профорієнтаційної роботи педагогічного факультету / Т. Носаченко. - С.23-26. Коцур, Надія. Психосоматичне здоров’я учнів в умовах упровадження інформаційно-комунікаційних технологій / Н. Коцур, С. Горденко, К. Варивода. - С.27-35. Троценко, Валерій. Вплив фізичних вправ на емоційний стан дітей старшого дошкільного віку / В. Троценко. - С.36-40. Різник, Любов. Організація здоров’яспрямованої діяльності закладу освіти / Л. Різник. - С.41-44. Васенко, Валентина. Проблема наступності графічної підготовки учнів / В. Васенко, В. Васенко. - С.45-49. Свириденко, Оксана. Епістолярні джерела вивчення творчості Олекси Стороженка / О. Свириденко. - С.50-54. Лохвицька, Любов. Науково-методичне забезпечення системи дошкільної освіти: історична ретроспектива і напрями модернізації на сучасному етапі / Л. Лохвицька. - С.55-59. Шимченко, Людмила. Розвиток творчої особистості майбутнього вчителя в контексті ідей педагогічної майстерності / Л. Шимченко. - С.60-63. Андреєва, Тамара. Виховання ціннісного ставлення до предметного довкілля у дітей дошкільного віку / Т. Андреєва. - С.64-66. Хомич, Валерій. Реформування української школи: уроки вітчизняного досвіду (1917-1930) / В. Хомич. - С.67-71. Коцур, Сабіна. Особливості системи вищої освіти Австрії / С. Коцур. - С.72-75. Учений, дидакт, практик : до ювілею Бориса Чернова. - С.76-78. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Коцур, Надія. Психосоматичне здоров’я учнів в умовах упровадження інформаційно-комунікаційних технологій [Текст] / Н. Коцур, С. Горденко, К. Варивода> // Рідна школа. - 2018. - N 3/4. - С. 27-35. Рубрики: здоров’я учнів--психосоматичне--інформаційно-комунікаційні технології Кл.слова (ненормовані): підлітки -- психосоматичне здоров’я учнів -- інформаційно-комунікаційні технології -- соціальні мережі -- інформаційна безпека Дод.точки доступу: Горденко, Світлана; Варивода, Катерина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш67 Школа першого ступеня: Теорія і практика [Текст] : Збірник наукових праць Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди. Вип. 10 / Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди ; Ред. кол.: В. П. Коцур (гол. ред.) та інші. - Переяслав-Хмельницький ; Київ : СПД "Самойлова І. П.", 2004. - 304 с. - ISBN 966-308-021-3 : 35.00 грн. Зміст: Коцур, Віктор Петрович. Диференціація освіти : (сучасний стан та тенденції розвитку) / В. П. Коцур. - С .5-17 Бібік, Надія Михайлівна. Компетентнісний підхід до презентації освітніх результатів / Н. М. Бібік. - С .18-26 Бондар, Світлана Пилипівна. Педагогічна технологія: структура та вимоги до її проектування / С. П. Бондар. - С .27-33 Липова, Людмила Андріївна. Основні тенденції оновлення змісту навчання на етапі допрофільної підготовки / Л. А. Липова, С. М. Ренський. - С .34-41 Барановська, Олена Володимирівна. Інформаційні вміння учнів початкових класів - базова основа ефективного навчання / О. В. Барановська. - С .42-48 Васьківська, Галина Олексіївна. Профільне навчання в умовах сільської школи / Г. О. Васьківська. - С .49-53 Вашуленко, Оксана Вікторівна. Особливості організації повторення в початкових класах / О. В. Вашуленко. - С .54-65 Ігнатенко, Наталія Вікторівна. Системний підхід до формування в молодших школярів поетапного розуміння текстів / Н. В. Ігнатенко. - С .66-71 Монастирська, Ольга Сергіївна. Стимулювання творчої активності учнів початкових класів засобами музичного мистецтва / О. С. Монастирська. - С .72-80 Осадчук, Раїса Іванівна. Дидактичні принципи в організації розвитку комунікативної компетентності учнів / Р. І. Осадчук. - С .81-87 Лопухівська, Алла Василівна. З досвіду роботи учнівського самоврядування в сільських загальноосвітніх навчальних закладах / А. В. Лопухівська. - С .88-95 Коцур, Надія Іванівна. Шкільна дезадааптація як психолого-педагогічна проблема / Н. І. Коцур. - С .96-103 Гармаш, Людмила Сергіївна. Психічне здоров’я молодших школярів / Л. С. Гармаш. - С .104-108 Савченко, Олександра Яківна. Підготовка вчителя в контексті інновацій шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С .109-117 Бондар, Володимир Іванович. До питання про модель конкурентноспроможного випускника педагогічного ВНЗ / В. І. Бондар. - С .118-122 Бірюк, Людмила Яківна. Теоретико-методологічні засади формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкових класів у процесі професійної підготовки / Л. Я. Бірюк. - С .123-137 Хоружа, Людмила Леонідівна. Подолання педагогічних стереотипів як шлях до самовдосконалення сучасного вчителя / Л. Л. Хоружа. - С .138-148 Мазоха, Дмитро Степанович. Історико-педагогічна культура майбутнього вчителя в контексті формування його професіоналізму / Д. С. Мазоха. - С .149-158 Коханко, Оксана Григорівна. Модель формування у студентів загальнодидактичних знань і вмінь проектування уроку на засадах матрично-модульного підходу та шляхи її реалізації / О. Г. Коханко. - С .159-164 Криворучко, Юлія Михайлівна. Готовність майбутнього вчителя до розвитку художньо-творчих здібностей молодших школярів у теорії педагогіки й психології / Ю. М. Криворучко. - С .165-170 Лозенко, Анна Павлівна. Структура та функції дидактичної діяльності вчителя: рефлексивний аспект / А. П. Лозенко. - С .171-178 Замашкіна, Ольга Дмитрівна. Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / О. Д. Замашкіна. - С .179-187 Опанасенко, Наталія Іванівна. С. Ф. Русова про трудове виховання молодших школярів / Н. І. Опанасенко. - С .188-192
РУБ 371 Рубрики: Диференційоване навчання Педагогічні технології Початкова школа--Наукові видання Учнівське самоврядування Підготовка вчителів Сучасний педагог Кл.слова (ненормовані): диференціація освіти -- молодші школярі -- учні початкових класів -- сільські школи -- конкурентоспроможні педагоги -- комунікативна компетентність -- самовдосконалення вчителя -- дидактична діяльність вчителя Дод.точки доступу: Коцур, Віктор Петрович \ред.\; Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: РШ/2020/1 Журнал 2020р. N 1 Шапран, Ольга. Педагогічні умова формування готовності до групової навчальної діяльності майбутніх учителів початкових класів засобами технології партнерства / О. Шапран, Ж. Вихрестенко. - С.3-8. Коцур, Надія. Здоров’язбережувальна модель профілактики і корекції порушень зору в учнів / Н. Коцур. - С.9-14. Єжова, Ольга. Здоров’я у системі життєвих цінностей студентів / О. Єжова. - С.16-20. Поліщук, Ганна. Підготовка майбутніх учителів іноземних мов до розв’язання проблеми шкільного булінгу / Г. Поліщук. - С.21-25. Міхно, Олександр. Дослідження особистості учня в педагогічних експериментах Тимофія Лубенця / О. Міхно. - С.44-49. Молоткіна, Валентина Костянтинівна. Зміст та організація виховного процесу в закладах професійно-технічної освіти України (40-50-ті рр. XX ст.) / В. К. Молоткіна. - С.50-54. Онищенко, Наталія. Підготовка вчителя в умовах реформування освіти Китайської Народної Республіки / Н. Онищенко. - С.55-61. Чаграк, Наталія. Організація освіти старших дорослих у Сполучених Штатах Америки / Н. Чаграк. - С.62-69. Розсоха, Антоніна. Досвід педагогічної підготовки вчителя у Великій Британії в контексті освітньої реформи України / А. Розсоха, О. Бігун. - С.70-75. Педагогічний музей України інформує. Постаті. Події : січень-лютий / ведучий рубрики О. Міхно. - С.76-79. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Коцур, Надія. Здоров’язбережувальна модель профілактики і корекції порушень зору в учнів [Текст] / Н. Коцур> // Рідна школа. - 2020. - N 1. - С. 9-14. Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--здоров’язбережувальні технології Кл.слова (ненормовані): хвороби ока -- релаксаційні вправи -- фізкультхвилинки -- масаж -- учні шкіл Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |