> Шифр: ВМДЗ/2011/10 Журнал 2011р. N 10 Платохіна, Наталія. Соціально-педагогічне проектування у діяльності вихователя-методиста / Н. Платохіна. - С.4-12. Ладивір, Світлана. Дитина пізнає світ / С. Ладивір. - С.23-30. Кіндрат, Інна. Ознайомлення дошкільників з просторовими відношеннями / І. Кіндрат. - С.30-34. Чернишова, Лана. Навчання дітей елементів грамоти / Л. Чернишова. - С.47-54. Садикіна, Оксана. Подорожуючи, пізнаємо красу довкілля / О. Садикіна. - С.63-70. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кіндрат, Інна. Ознайомлення дошкільників з просторовими відношеннями [Текст] / І. Кіндрат> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2011. - N 10. - С. 30-34. Рубрики: Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи Дошкільна освіта--розумовий розвиток дошкільників Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): моделювання -- просторові відношення -- наочне моделювання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2012/5 Журнал 2012р. N 5 Дятленко, Наталія. Експеримент у дошкільному закладі: перші кроки / Н. Дятленко. - С.4-8. Кіндрат, Інна. Застосування інтелект-мап у методичній роботі / І. Кіндрат. - С.9-15. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на червень-липень. - С.16-18. Гурляєва, Тетяна. Виховуємо відповідальність у дошкільників / Т. Гурляєва. - С.19-29. Сварковська, Л. Граємо у футбол / Л. Сварковська. - С.30-39. Сварковська, Ліна. Діагностика рівня оволодіння старшими дошкільниками вміння грати у футбол / Л. Сварковська. - С.40-42. Вовчик-Блакитна, Леся. Невеселі роздуми дитячого психолога біля порогу першого класу, або і знову про шкільну готовність / Л. Вовчик-Блакитна. - С.43-49. Голота, Наталія. Психологічна готовність старших дошкільників до викликів початкової освіти / Н. Голота. - С.50-54. Безруких, Мар'яна. Під знаком прискорення / М. Безруких. - С.55-58. Гурковська, Тетяна. Щоб дитина не загубилася у школі / Т. Гурковська. - С.59-61. Дитина йде до школи. - С.62. Садова, Надія. Наповнюємо сайт дошкільного навчального закладу / Н. Садова. - С.63-70. Петрова, Олена. Удосконалення інформаційно-комунікаційної компетентності педагогів дошкільного навчального закладу / О. Петрова, Л. Погорєлова. - С.71-77. Свята та цікаві події липня і серпня. - С.78-79. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 11 Кіндрат, Інна. Застосування інтелект-мап у методичній роботі / І. Кіндрат> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 5. - С. 9-15.
Кл.слова (ненормовані): професійна мастерність -- технології -- радіанте мислення -- створення інтелектуальної мапи -- інтелектуальні пошуки Анотація: Статья про створення та використання інтелект-мап в організації освітнього процесу з дітьми у методичній роботі. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
К 11 Кіндрат, Інна. Застосування інтелект-мап у методичній роботі [Текст] / І. Кіндрат> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2012. - N 5. - С. 9-15. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота Заклади дошкільної освіти--вихователі--професійна майстерність Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): творчий потенціал вихователів -- інтелект-мапи Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВМДЗ/2012/6 Журнал 2012р. N 6 Кононко, Олена. Інтерактивні методи як засіб оптимізації роботи з педагогічним колективом / О. Кононко. - С.4-11. Шуть, Микола. Технологія організації інтерактивного навчання педагогів / М. Шуть. - С.12-17. Кіндрат, Інна. інтерактивні методи в системі підвищення фахової мвйстерності педагогів / І. Кіндрат : 18-27. Пахарь, Олена. Кейс-технології як інструмент набуття досвіду практичного розв’язання проблемних ситуацій / О. Пахарь. - С.28-37. Пахарь, Олена. Робота з кейсами крок за кроком / О. Пахарь. - С.38-39. Галяпа, Марія. Учимося уникати конфліктних ситуацій у роботі з батьками / М. Галяпа. - С.40-42. Погорєлова, Лариса. Педагогічний ринг "Мандрівка ІКТ - країною" / Л. Погорєлова. - С.43-48. Поспєлова, Інна. Спортивні ігри і прави - ефективний засіб фізичного виховання дошкільників / І. Поспєлова. - С.49-55. Гузь, Аліна. Профілактика синдрому емоційного вигорання в педагогів / А. Гузь. - С.56-63. Гусак, Тетяна. Тренінг як засіб психологічної допомоги вмхователям / Т. Гусак. - С.64-79. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Кіндрат, Інна. Інтерактивні методи в системі підвищення фахової мвйстерності педагогів / І. Кіндрат> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 6 : 18-27. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--професійна майстерність Методична робота--вихователі--дошкільні заклади Заклади дошкільної освіти--методична робота--підвищення кваліфікації педагога-дошкільника Кл.слова (ненормовані): професійний рівень -- інтерактивне навчання -- класифікація інтерактивних методів -- використання інтерактивних методів -- педагогічні ради -- ділові ігри -- методист-початківець -- фахова майстерність педагога-"дошкільника" -- інтерактивні технології навчання педагогів Анотація: Матеріал статті про розвиток та вдосконалення фахової майстерності педагогів, використовуючі інтерактивні методи роботи. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВМДЗ/2013/6 Журнал 2013р. N 6 Гавриш, Наталя. Книжка - вихователь і учитель, або як допомогти дитині відкрити важливі смисли за допомогою художнього твору / Н. Гавриш. - С.4-12 : фотогр. Кіндрат, Інна. Формування світогляду дошкільників: наукові підходи, аналізування реальної ситуації / І. Кіндрат. - С.13-20 : схеми Плосконна, Марина. Інтегровані підходи до використання літературних творів у освітньому процесі / М. Плосконна, Л. Клименко. - С.21-28 : фотогр. Активний читач: хто він. - С.30-31 : фотогр. Степанович, Кіра. Як виховати любов до книжки: досвід іспанський педагогів / К. Степанович. - С.32-34. Каралашвілі, Олена. Організація роботи з адаптації дітей до дошкільного закладу / О. Каралашвілі, Н. Малахова. - С.35-47 : фотогр. Гурковська, Тетяна. Індивідуальні особливості адаптації малюків / Т. Гурковська. - С.48-49. Білоус, Світлана. Авторська казка як інструмент успішної адаптації дітей раннього віку / С. Білоус. - С.50-53 : фотогр. Вільгоцька, Наталія. Нетрадиційні засоби розвитку мовлення та творчості малюків: ігри із сухим басейном / Н. Вільгоцька. - С.54-60 : фотогр. Резенчук, Наталія. Листок здоров’я дітей - форма відображення моніторингу їхнього фізичного розвитку / Н. Резенчук. - С.61-65. Ячник, Надія. Системний підхід до організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дошкільниками / Н. Ячник ; Н. Янчик. - С.66-70 : фотогр. Безпека дитини - турбота дорослих. - С.71 : фотогр. Шаповал, Олена. Здрастуй, любий наш садок! : розвага для дошкільників / О. Шаповал, Л. Ляшенко. - С.74-79 : фотогр. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Кіндрат, Інна. Формування світогляду дошкільників: наукові підходи, аналізування реальної ситуації / І. Кіндрат> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 6. - С. 13-20 : схеми Рубрики: Дошкільники--формування свідомості Кл.слова (ненормовані): світогляд -- формування світогляду -- засоби формування світогляду -- інтегрований освітній процес -- картина світоглядних уявлень -- роль художнього слова -- наукові підходи -- інтегрований підхід -- тематичний підхід -- технологія інтелектуальних карт Анотація: Розкрито роль художнього слова як засобу формування світогляду дошкільників в інтегрованому освітньому просторі. Розглянуто наукові підходи до вивчення процесу формування світогляду дитини. Проаналізовано світоглядні уявлення дошкільників, висвітлено особливості застосування інтегрованого підходу до формування в дітей цілісної картини світу. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВМДЗ/2013/7 Журнал 2013р. N 7 Кіндрат, Інна. Сучасний медіапростір та його вплив на світогляд дитини / І. Кіндрат. - С.4-8 : фотогр. Романюк, Ірина. Перспективне планування впровадження комп’ютерних технологій у освітній процес дошкільного закладу / І. Романюк. - С.9-15 : фотогр. Ляшенко, Світлана. Інтеграція інформаційно-комунікаційних технологій у освітній процес / С. Ляшенко, З. Зінченко. - С.16-28 : схеми, табл., фотогр. Садова, Надія. Створюємо мультимедійну презентацію: крок за кроком / Н. Садова. - С.29-32. Леус, Ірина. Технологія створення інтерактивних дидактичних ігор у програмі PowerPoint засобами перемикачів / І. Леус, О. Балаюш. - С.33-38 : іл. Інформаційно-комп’ютерні ресурси у методичній діяльності ДНЗ. - С.39 : фотогр. Мережевий етикет. - С.40-41. Безпека дітей в інтернеті: поради батькам. - С.42. Дидаліна, Валентина. Інформаційно-комунікаційні технології в роботі з дошкільниками, які мають затримку психічного розвитку / В. Дидаліна. - С.43-51 : фотогр. Гуртова, Лариса. Освітній проект "Дошкільники знімають кіно" / Л. Гуртова. - С.52-60 : фотогр. Леус, Ірина. Локальні документи дошкільного навчального закладу щодо застосування ІКТ / Ірина Леус, О. Балаюш. - С.61-74. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Кіндрат, Інна. Сучасний медіапростір та його вплив на світогляд дитини / І. Кіндрат> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 7. - С. 4-8 : фотогр. Рубрики: Дошкільники--формування світогляду Кл.слова (ненормовані): медіапростір -- медіасередовище -- світогляд дитини -- медіазасоби -- вплив медіапростору -- медіатекст -- комп’ютерні ігри -- мультфільми -- світоглядні уявлення -- поведінкові стереотипи -- правила безпеки -- соціалізація дитини -- казки Анотація: У статті висвітлено сутність та специфіку медіапростору, відображено його вплив на формування світогляду дітей. Розглянуто роль мультфільмів у формуванні святоглядних уявлень та соціалізації дитини. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВМДЗ/2013/11 Журнал 2013р. N 11 Панасюк, Тамара. Методична розробка як показник високої професійної майстерності / Т. Панасюк. - С.4-12 : фотогр. Малишева, Ольга. Методична розробка: механізм схвалення / О. Малишева. - С.13-17. Коваленко, Алла. Інтерактивні форми роботи з педагогами в міжатестаційний період / А. Коваленко. - С.18-21. Пазюк, Світлана. Педагогічні умови підтримки обдарованості дошкільників / С. Пазюк. - С.22-29. Кіндрат, Інна. Асоціативні карти в організації навчально-пізнавальної діяльності дітей / І. Кіндрат. - С.30-34 : іл. Мороз, Владлена. Створення спільного освітнього простору дошкільного закладу й бібліотеки / В. Мороз, Л. Левченко. - С.35-40 : фотогр. Костянтинова, Ольга. Розвивальне середовище групових приміщень: структура і зміст / О. Костянтинова, О. Харитонович. - С.41-51. Ліннік, Олена. Використання авторських посібників у організації розвивального середовища дошкільного закладу / О. Ліннік, А. Данієлян. - С.52-58 : фотогр. Токаренко, Надія. Організовуємо проектну діяльність: крок за кроком / Н. Токаренко. - С.59-61 : фотогр. Покроковий алгоритм організації проектної діяльності. - С.62. Рясенчук, Алла. Реалізація тематичного екологічного проекту "Птахи - наші друзі" / А. Рясенчук, Н. Крива. - С.63-70 : фотогр. Джемула, Галина. Зростаймо вдячними! : тематична розвага для дітей старшого дошкільного віку / Г. Джемула. - С.71-77. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 11 Кіндрат, Інна. Асоціативні карти в організації навчально-пізнавальної діяльності дітей / І. Кіндрат> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 11. - С. 30-34 : іл. Рубрики: Дошкільники--мислення--асоціації Дошкільна освіта--навчально-пізнавальна діяльність Кл.слова (ненормовані): асоціація -- асоціативні зв’язки -- асоціативне мислення -- розвиток асоціативного мислення -- асоціативні карти -- інтелектуальні карти -- функції асоціативних карт -- дошкільна освіта -- навчально-пізнавальна діяльність Анотація: У статті розповідається про ефективність використання в навчально-виховній діяльності дошкільного закладу асоціативних карт, робота з якими активізує пізнавальні процеси дошкільників та сприяє формуванню в них цілісної картини світу. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВМДЗ/2014/3 Журнал 2014р. N 3 Дятленко, Наталія. Малокомплектний дошкільний навчальний заклад: різновікові групи / Н. Дятленко. - С.4-8 : фотогр., табл. Кіндрат, Інна. І знову про наступність / І. Кіндрат. - С.9-12 : фотогр., схема. Руснак, Леся. Інтеграція мовленнєвої та природничо-дослідницької діяльності як чинник пізнавального розвитку дошкільників / Л. Руснак, Г. Гладка. - С.13-20 : фотогр. Коваленко, Олена. Просторове моделювання як оригінальний прийом сенсорно-пізнавального розвитку старших дошкільників / О. Коваленко. - С.21-26 : схеми. Целіщева, Ірина. Використання моделювання під час розв’язання текстових задач / І. Целіщева. - С.27-35 : фотогр. Ільченко, Тамара. Презентація дитини як засіб формування ціннісного ставлення до себе та світу / Т. Ільченко. - С.36-39 : фотогр. Михайліченко, Тетяна. Рання профорієнтація дошкільників засобами економічного виховання / Т. Михайліченко, Г. Зюкіна, І. Гармаш. - С.40-47 : фотогр. Шевченко, Тетяна. Педагогічний міст - інноваційна форма методичної роботи / Т. Шевченко. - С.50-53 : фотогр. Зубченко, Тетяна. Мистецтво розмальовування писанки: майстер-клас для педагогів та батьків / Т. Зубченко. - С.54-57. Боровська, Олена. Формування громадської компетентності дошкільників / О. Боровська, Г. Токарєва. - С.58-64 : фотогр. Тлостюк, Ольга. Спадщина Василя Сухомлинського - невичерпне джерело морально-етичного виховання дітей / О. Тлостюк. - С.65-73 : фотогр. Тертишна, Наталія. Про Царівну Оксаночку, вередулю, несміяночку : музично-спортивна розвага для дітей старшого дошкільного віку / Н. Тертишна, Т. Міхова. - С.74-79 : фотогр. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 11 Кіндрат, Інна. І знову про наступність / І. Кіндрат> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 3. - С. 9-12 : фотогр., схема. Рубрики: Дошкільна освіта--наступність у навчанні Кл.слова (ненормовані): наступність в освіті -- дошкільна освіта -- початкова освіта -- готовність до навчання -- вольова готовність -- мотиваційна готовність -- особливості шестирічок Анотація: Розглянуто проблему наступності навчання між дошкільною та початковою ланкою освіти. Висвітлено вікові та індивідуальні особливості шестирічок. Проаналізовано особливості вольової й мотиваційної готовності до навчання шестирічних першокласників. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВМДЗ/2014/8 Журнал 2014р. N 8 Панасюк, Тамара. Орієнтири розвитку дошкільної освіти у 2014/2015 році / Т. Панасюк. - С.4-8. Перелік програм, що є чинними у 2014/2015 році. - С.9. Кіндрат, Інна. Обираємо програму розвитку для роботи з дошкільниками / І. Кіндрат. - С.10-12. Кононко, Олена. Програма розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі: концептуальні засади / О. Кононко. - С.14-23. Дятленко, Наталія. Розвиток дошкільного навчального закладу на основі інклюзивних цінностей / Н. Дятленко. - С.24-28. Гавриш, Наталія. Почуй мене, або Забезпечення ефективної діалогової взаємодії з дошкільниками / Н. Гавриш. - С.29-36. Галяпа, Марія. Мистецтво комунікації як чинник успішності педагога / М. Галяпа. - С.37-40. Козлова, Інна. Незвичайний оркестр: майстри і музиканти / І. Козлова. - С.41-45. Туженкова, Юлія. Методичне об’єднання - ефективна форма роботи з підвищення фахової майстерності вихователів / Ю. Туженкова. - С.46-53. Борук, Ольга. У країні веселих пальчиків : ігри та вправи для розвитку мовлення дітей раннього віку / О. Борук. - С.54-59. Проведення пальчикових ігор з дітьми. - С.60. Ляшенко, Людмила. Незнайко в дитячому садку : розвага до Дня знань для дітей старшого шкільного віку / Л. Ляшенко. - С.64-71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кіндрат, Інна. Обираємо програму розвитку для роботи з дошкільниками / І. Кіндрат> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 8. - С. 10-12 : фотогр. Рубрики: Дошкільна освіта--Базова програма "Я у світі (програма розвитку)" Дошкільна освіта--програми розвитку дітей Кл.слова (ненормовані): освітні програми -- Я у світі (програма розвитку) -- концептуальні засади -- освітні лінії -- структурні особливості -- змістові особливості -- інтелектуальні карти -- дошкільники -- дошкільна освіта -- дошкільні навчальні заклади Анотація: Проаналізовано зміст оновленої редакції Програми розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі". Висвітлено основні ідеї та положення Програми, її змістові та структурні особливості. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 65 Розумне виховання сучасних дошкільнят [Текст] : методичний посібник / Н. В. Гавриш [та ін.] ; за заг. ред. О. Брежнєвої. - К. : СЛОВО, 2015. - 176 с. : 32 стор. кол. іл. - Бібліогр.: с. 170-175. - ISBN 978-966-194-215-7 : 96.00 грн. РУБ 372(075.3) Рубрики: Дошкільна освіта--підручники та посібники для ВНЗ Дошкільне виховання--розумове виховання розумовий розвиток--дошкільників Розумове виховання Кафедра дошкільної освіти Дод.точки доступу: Гавриш, Наталія Василівна; Брежнєва, Олена Геннадіївна; Кіндрат, Інна Ростиславівна; Рейпольська, Ольга Дмитрівна Примірників всього: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2014/10 Журнал 2014р. N 10 Кіндрат, Інна. Інтеграція побудови освітнього процесу в дошкільному закладі: інноваційні аспекти / І. Кіндрат. - С.4-9 : фотогр. Тименко, Володимир. Розвиток обдарованості дошкільників засобами дизайн-освіти / В. Тименко. - С.10-15 : фотогр. Крутій, Катерина. Розвиток лінгвокреативних здібностей дошкільників за допомогою штучних текстів / К. Крутій. - С.16-23 : табл., фотогр. Брєжнєва, Олена. Жива математика, або Технологія інтегрованих дидактичних модулів для логіко-математичного розвитку дітей / О. Брєжнєва. - С.24-31 : фотогр. Кладієва, Ельвіра. Коректурні таблиці як засіб економічного виховання дошкільників / Е. Кладієва, І. Гармаш, Г. Зюкіна. - С.32-38. Кондратець, Інна. Професійна рефлекція вихователя-методиста як інструмент корекції взаємодії з педагогами / І. Кондратець. - С.39-50. Підготовка та проведення методичного заходу. - С.51. Шустікова, Олена. Моніторинг якості проведення фізкультурно-оздоровчої роботи з дошкільниками / О. Шустікова, С. Гвозденко. - С.52-57. Дихання - це синонім життя. - С.58-59. Терещенко, Ірина. Навчання дітей дошкільного віку елементів баскетболу / І. Терещенко. - С.60-65 : фотогр., рис. Мостіпанська, Таїсія. Визволимо Оленку та її братів : фізкультурна розвага для дітей п’ятого року життя за мотивами української народної казки "Котигорошко" / Т. Мостіпанська. - С.68-71 : фотогр. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 11 Кіндрат, Інна. Інтеграція побудови освітнього процесу в дошкільному закладі: інноваційні аспекти / І. Кіндрат> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 10. - С. 4-9 : фотогр. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--інноваційна діяльність Кл.слова (ненормовані): зміст дошкільної освіти -- інтеграційний підхід -- особистісно-орієнтоване навчання -- інноваційність освітнього процесу -- дошкільні навчальні заклади Анотація: У статті розглянуто проблему забезпечення інтегрованого підходу до побудови освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі. Визначено основні відмінності в організації освітнього процесу за традиційною моделлю та на інтеграційних засадах. Висвітлено інноваційність освітньої діяльності дошкільного закладу, побудованій на інтеграційних засадах. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |