З-36 Засоби і технології єдиного інформаційного освітнього простору [Текст] / Інститут засобів навчання АПН України ; за ред. В. Ю. Бикова, Ю. О. Жука. - К. : Атіка, 2004. - 240 с. - ("Діти України", освітній портал). - ISBN 966-326-095-5 : 2.60 грн., 15.00 грн. Зміст: Інформаційний освітній портал "Діти України" . - С .5-16 Биков, В. Б. Сучасні підходи та принципи побудови порталів / Н. Т. Задорожня, К. Л. Валь; Д. Б. Рождественська; В. Ю. Биков; Г. П. Лаврентьєва, С. М. Іванова; Ю. О. Жук, О. І. Вольневич; О. В. Овчарук. - С .17-43 Інформаційне наповнення порталу "Діти України" . - С .44-52 Задорожня, Н. Т. Програмне забезпечення порталу "Діти України" / Д. Б. Рождественська; В. Ю. Биков; Г. П. Лаврентьєва, С. М. Іванова; Ю. О. Жук, О. І. Вольневич; О. В. Овчарук. - С .53-60 Жалдак, М. І. Педагогічний потенціал комп’ютерно орієнтованих систем навчання математики / М. П. Шишкіна; В. Ю. Биков; О. О. Жук; Ю. О. Жук, О. М. Соколюк; О. В. Овчарук; В. П. Сергієнко, М. І. Шут. - С .61-73 Рождественська, Д. Б. Інформаційний та психолого-педагогічний дослідницький потенціал освітнього порталу "Діти України" / В. Ю. Биков; Г. П. Лаврентьєва, С. М. Іванова; Ю. О. Жук, О. І. Вольневич; О. В. Овчарук; Ю. М. Богачков. - С .74-80 Шишкіна, М. П. Тенденції розвитку та використання інформаційних технологій у контексті формування освітнього середовища / В. Ю. Биков; Ю. О. Жук, О. М. Соколюк; О. В. Овчарук; В. П. Сергієнко, М. І. Шут; О. О. Гриценчук. - С .81-87 Биков, В. Ю. Модель інтерактивної розв’язувальної системи / Г. П. Лаврентьєва, С. М. Іванова; Ю. О. Жук, О. І. Вольневич; О. В. Овчарук; Ю. М. Богачков; І. Д. Малицька. - С .88-96 Биков, В. Ю. Дослідження динамічних властивостей інтерактивної розв’язувальної системи / Ю. О. Жук, О. М. Соколюк; О. В. Овчарук; В. П. Сергієнко, М. І. Шут; О. О. Гриценчук; І. Д. Малицька. - С .97-108 Лаврентьєва, Г. П. Застосування інформаційних технологій та їх вплив на результати навчально-виховного процесу в дошкільних закладах / Ю. О. Жук, О. І. Вольневич; О. В. Овчарук; Ю. М. Богачков; І. Д. Малицька; З. О. Мотилькова. - С .109-116 Жук, О. О. Вивчення фізики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій / Ю. О. Жук, О. М. Соколюк; О. В. Овчарук; В. П. Сергієнко, М. І. Шут; О. О. Гриценчук; І. Д. Малицька; І. А. Саннікова. - С .117-146 Жук, Ю. О. Проблеми формування інформаційного середовища навчального закладу / О. В. Овчарук; Ю. М. Богачков; І. Д. Малицька; З. О. Мотилькова; Н. В. Сороко. - С .147-153 Жук, Ю. О. Педагогічні програмні засоби як ринковий продукт / О. В. Овчарук; В. П. Сергієнко, М. І. Шут; О. О. Гриценчук; І. Д. Малицька; І. А. Саннікова; Ю. Ю. Чернявська. - С .154-157 Овчарук, О. В. Розвиток компетентнісного підходу у контексті інноваційних процесів розвитку освіти у країнах світу / О. В. Овчарук; Ю. М. Богачков; І. Д. Малицька; З. О. Мотилькова; Н. В. Сороко. - С .158-169 Овчарук, О. В. Дистанційна освіта у європейських країнах та США у контексті розвитку інноваційних технологій / В. П. Сергієнко, М. І. Шут; О. О. Гриценчук; І. Д. Малицька; І. А. Саннікова; Ю. Ю. Чернявська. - С .170-175 Овчарук, О. В. Сучасні тенденції розвитку змісту освіти в зарубіжних країнах в умовах поступу інформаційного суспільства / Ю. М. Богачков; І. Д. Малицька; З. О. Мотилькова; Н. В. Сороко. - С .176-184 Сергієнко, В. П. Теоретико-методичні особливості використання комп’ютерно орієнтованих засобів навчсння із загальної фізики / О. О. Гриценчук; І. Д. Малицька; І. А. Саннікова; Ю. Ю. Чернявська. - С .185-193 Богачков, Ю. М. Метод обгрунтування використання результатів оцінювання навчальних досягнень / І. Д. Малицька; З. О. Мотилькова; Н. В. Сороко. - С .194-198 Гриценчук, О. О. Досвід і напрями діяльності інформаційної освітянської мережі ЮНЕСКО для розвитку освітніх процесів України / І. Д. Малицька; І. А. Саннікова; Ю. Ю. Чернявська. - С .199-203 Малицька, І. Д. Інформаційне забезпечення сучасної освіти і діяльності міжнародних європейських організацій / З. О. Мотилькова; Н. В. Сороко. - С .204-209 Малицька, І. Д. Процес реформування в галузі обов’язкової освіти в країнах Європи / І. А. Саннікова; Ю. Ю. Чернявська. - С .210-220 Мотилькова, З. О. Основи комп’ютерної грамотності в спеціальній школі / Н. В. Сороко. - С .221-223 Саннікова, І. А. Розвиток лексичного запасу дошкільників з використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій / Ю. Ю. Чернявська. - С .224-231 Сороко, Н. В. Реалізація діяльнісного підходу при комп’ютерному навчанні в умовах оновлення мовної освіти в Україні / Н. В. Сороко. - С .232-236 Чернявська, Ю. Ю. Розвиток медіа освіти у Великобританії / Ю. Ю. Чернявська. - С .237-239
РУБ 371.01 Рубрики: викладання фізики Викладання математики Інформаційні технології Дошкільна освіта Діти України, портал Інноваційні технології навчання Дистанційна освіта Комп’ютерні засоби навчання Комп’ютерна грамотність Кл.слова (ненормовані): Медіа освіти -- Інформаційне забезпечення освіти Дод.точки доступу: Биков, В. Ю. \ред.\; Жук, Ю. О.; Інститут засобів навчання АПН України Примірників всього: 5 фб (1), Ч.З.№2 (1), аб (3) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), аб (3) |
Н 73 Нові технології навчання [Текст] : наук. - метод. зб. Вип. 39 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; Ред. кол. В. О. Зайчук (гол. ред.), О. Я. Савченко, М. Ф. Дмитриченко та ін. - К. : НМЦ ВО, 2004. - 203 с. - ISBN 5-8238-0603-5 : 5.50 грн. Зміст: Марігодов, В. К. Експертне оцінювання ефективності методів наукових досліджень і творчості / В. К. Марігодов, Ю. В. Матвєєв. - С .3-7 Білик, Л. І. Про реалії та перспективи перебудоваи виховного процесу на основі європейських стандартів вищої освіти (ECTS) / Л. І. Білик. - С .18-26 Сейдаметова, З. С. Тестування: вивчення досвіду США / З. С. Сейдаметова. - С .27-32 Системно-діяльнісне навчання як засіб реалізації інтегративного підходу (на прикладі вивчення курсів математики иа інформатики) . - С .33-48 Сітшаєва, З. З. Про методику розвитку алгоритмічного мислення учнів на заняттях з "Інформатики" й "Програмування" / Г. П. Лаврентьєва, С. М. Іванова; О. Жорнова; Ю. А. Романенко; О. З. Леонов. - С .49-56 Лаврентьєва, Г. П. Вплив комп’ютерно орієнтованих засобів навчання на розвиток особистості дитини в підготовці до школи / О. Жорнова; Ю. А. Романенко; О. З. Леонов; В. І. Свистун; Т. М. Пащенко. - С .67-76 Жорнова, О. Соціокультурний контекст проблем викладання фундаментальних дисциплін у вищій школі / Ю. А. Романенко; О. З. Леонов; В. І. Свистун; Н. Яременко; Т. М. Пащенко. - С .83-89 Романенко, Ю. А. Технологія моніторингу навчання хімії: експеримент / О. З. Леонов; В. І. Свистун; Н. Яременко; Т. М. Пащенко. - С .97-106 Леонов, О. З. Про підвищення ефективності позанавчальної роботи з фізичного виховання студентів / В. І. Свистун; Н. Яременко; Т. М. Пащенко. - С .134-141 Свистун, В. І. Сучасна підготовка студентів до управлінської діяльності в світлі творчої спадщини А. С. Макаренка / Н. Яременко; Т. М. Пащенко. - С .166-176 Яременко, Н. Проблема організації ігрової діяльності учнів у педагогічній спадщині Григорія Ващенка / Т. М. Пащенко. - С .183-188 Пащенко, Т. М. Засоби активізації пізнавальної діяльності в процесі самостійної роботи студентів / Т. М. Пащенко. - С .195-200
РУБ 378(4Укр) Рубрики: Вищі навчальні заклади Готовність до школи Викладання інформатики викладання хімії Фізичне виховання студентів Самостійна робота студентів Дод.точки доступу: Зайчук, В. О. \ред.\; Савченко, О. Я. \ред.\; Дмитриченко, М. Ф. \ред.\; Шелест, І. А. \ред.\; Баженов, В. А. \ред.\; Бєляєв, Ю. І. \ред.\; Бондаренко, М. Ф. \ред.\; Ващенко, Григорій \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: КШС-2/2011/8 Журнал 2011р. N 8 Лапінський Віталій Васильович : до 60-річчя від дня народження. - 2-га стор. обкл. : портр. Загальні збори Національної академії педагогічних наук України. - 2, 3-тя стор. обкл. : фот.цв. Мадзігон, В. М. Інформатизація освіти в Україні: стан, проблеми, перспективи : доповідь на Загальних зборах НАПН України 10 листопада 2011 р. / В. М. Мадзігон. - С.3-8. Глинський, Я. М. Чому ми вибираємо Visual Basic / Я. М. Глинський, В. А. Ряжська. - С.9-12. Гризун, Л. Е. Методичні підходи до викладання основ офісного програмування на мові Visual Basic for Applications у середовищі MS Excel майбутнім учителям інформатики / Л. Е. Гризун. - С.13-15. Богачков, Ю. М. Про результати дослідження науково-методичних засад організації середовища дистанційного навчання в середніх загальноосвітніх навчальних закладах / Ю. М. Богачков, О. П. Пінчук. - С.16-19. Буйницька, О. П. Організація спільного віртуального простору викладача і студента засобами технології Web 2.0 / О. П. Буйницька, Т. І. Носенко. - С.19-20. Лаврентьєва, Г. П. Використання комп’ютера у навчанні молодших школярів очима психолога / Г. П. Лаврентьєва. - С.21-24. Рибалко, О. О. Участь студентів коледжу у проектній діяльності / О. О. Рибалко. - С.25-28. Будкевич, Т. В. Опрацювання мультимедійних даних / Т. В. Будкевич. - С.29-32. Руденко, В. Д. Адміністрування баз даних у середовищі Access 2007 / В. Д. Руденко. - С.33-38. Пляка, С. М. Напрями роботи класного керівника щодо безпеки дітей в Інтернеті / С. М. Пляка. - С.38-39. Ходорковський, О. А. Освітній портал "Щоденник. Ua" / О. А. Ходорковський. - С.40 Клименко, Т. О. Віртуальна лабораторія в системі хімічної освіти в школі / Т. О. Клименко, Т. М. Гранкіна, Т. І. Нарожна. - С.41-44. Ткачук, Г. Е. Інтерактивний електронний плакат як сучасний дидактичний засіб навчання фізики / Г. Е. Ткачук. - С.45-46. Інформатика очима тих, хто її вивчав. - С.47-51. Рекомендації щодо проведення III-го етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики у 2011-2012 навчальному році. - С.52-53. Жугастрова, О. В. Комп’ютерні технології у фінансовій сфері / О. В. Жугастрова. - С.54-55. Підсумки конкурсу "Методика-2011". - С.56 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) Учбова література: ПГ / КПМІ / Сп ХІ / Інформатика / 1 / Осн Ф / КПМІ / Сп ПР / Інформатика / 1 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 1 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МІ / Інформатика / 1 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МФ / Інформатика / 1 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 2 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МІ / Інформатика / 2 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МФ / Інформатика / 2 / Осн ПГ / КПМІ / Сп ХІ / Інформатика / 3 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 3 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МІ / Інформатика / 3 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МФ / Інформатика / 3 / Осн ПГ / КПМІ / Сп ХІ / Інформатика / 4 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 4 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МІ / Інформатика / 4 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МФ / Інформатика / 4 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 4 / Осн ПГ / КПМІ / Сп ХІ / Інформатика / 5 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 5 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МІ / Інформатика / 5 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МФ / Інформатика / 5 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 5 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МФ / Інформатика / 6 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 6 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 7 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МІ / Методика навчання інформатики / 8 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МІ / Методика навчання інформатики / 9 / Осн ФМ / КПМІ / Сп МІ / Методика навчання інформатики / 10 / Осн |
Л 13 Лаврентьєва, Г. П. Використання комп’ютера у навчанні молодших школярів очима психолога [Текст] / Г. П. Лаврентьєва> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 8. - С. 21-24. Рубрики: Початкова школа--уроки інформатики Комп’ютер і діти--культура користування Комп’ютер--негативний вплив Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: КШС-2/2012/7 Журнал 2012р. N 7 Результати XXIV Міжнародної олімпіади з інформатики. - С.2 Дем’яненко, В. М. Методичні рекомендації щодо оцінювання якості електронних засобів та ресурсів у використанні їх в навчально-виховному процесі / В. М. Дем’яненко, Г. П. Лаврентьєва, М. П. Шишкіна. - С.3-7. - Бібліогр.: 12 назв. Литвинова, Світлана Григорівна. Віртуальні предметні спільноти як засіб управління нормативно-методичним забезпеченням діяльності вчителя ЗНЗ / С. Г. Литвинова. - С.7-9. - Бібліогр.: 8 назв. Гризун, Людмила Едуардівна. Комп’ютерні динамічні моделі як інструмент підтримки дослідницького підходу в навчанні математики старшокласників / Л. Е. Гризун. - С.10-14. - Бібліогр.: 7 назв. Корнійчук, Олена Едуардівна. Взаємодія між дисциплінами фундаментальної і професійної підготовки в процесі вивчення компонент інтелектуальної системи / О. Е. Корнійчук, Є. Ю. Тімченко. - С.15-19 Пушкар, Олександр Іванович. Процес формування професійної компетенції в умовах самостійної роботи студента / О. І. Пушкар, Н. І. Прибиткова. - С.20-23. - Бібліогр.: 6 назв. Черкасова, Лариса Валентинівна. Використання інформаційно-комунікативних технологій на уроках психології в старших класах / Л. В. Черкасова. - С.24-26 Покришень, Дмитро Анатолійович. Розв’язування творчих експериментальних задач з фізики / Д. А. Покришень. - С.27-29. - Бібліогр.: 10 назв. Аксьонова, Олена Петрівна. Комп’ютер на уроці фізичної культури / О. П. Аксьонова. - С.30-33. - Бібліогр.: 5 назв. Програма курсу за вибором "Інформаційні технології в економіці" для старшої школи : лист IIТЗО № 14.1/12-Г-223 від 15.08.2012 / авт. В. П. Костюков, Є. В. Мотурнак, Т. Г. Ніколаєв. - С.34-42. - Бібліогр.: 15 назв. Рудик, Олександр Борисович. Векторна графіка в LATEX засобами TIKZ / О. Б. Рудик. - С.43-46 Кириченко, Олексій Миколайович. Бути піратом чи вільною людиною? / О. М. Кириченко. - С.47 Гуржій, А. М. Завдання XXIV Міжнародної олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв’язання / А. М. Гуржій, В. В. Бондаренко. - С.48-51 Про проведення фінального етапу XV Всеукраїнського турніру юних винахідників і раціоналізаторів : лист...від 24.05.2012 р. № 14-1/10-1509. - С.52-54 Успіхи в олімпіадах. - С.54 "Золота Фортуна" - новий крок до міжнародного визнання!. - С.55 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 30 Дем’яненко, В. М. Методичні рекомендації щодо оцінювання якості електронних засобів та ресурсів у використанні їх в навчально-виховному процесі [Текст] / В. М. Дем’яненко, Г. П. Лаврентьєва, М. П. Шишкіна> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 7. - С. 3-7. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Навчально-виховний процес--використання інформаційних технологій Вчитель--інформаційно-комп’ютерна компетентність Інформаційно-комунікаційні технології--якість електронних засобів Кл.слова (ненормовані): електронні засоби навчального призначення -- якість електронних засобів навчального призначення Анотація: Пропонуються методичні рекомендації вчителям з метою допомогти розібратися в якості електронних засобів навчального призначення, що є на ринку. Дод.точки доступу: Лаврентьєва, Г. П.; Шишкіна, М. П. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: КШС-2/2013/1 Журнал 2013р. N 1 Концепція навчання інформатики в загальноосвітніх навчальних закладах. - С.3-6 Литвинова, С. Г. Календарно-тематичне планування навчання інформатики у 5-му класі : (для навчальної програми з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу, лист ІІТЗО №14.1/12-Г-265 від 05.09.2012) / С. Г. Литвинова. - С.7-9 Анікіна, Л. П. Календарно-тематичне планування навчання інформатики у 5-му класі : (для навчальної програми, затвердженої наказом МОН, молоді та спорту України №664 від 6.06.2012) / Л. П. Анікіна. - С.10-14 Лисенко, Т. І. Особливості викладання теми "Редактор презентації" у 5 класі / Т. І. Лисенко. - С.15-17 Казанцева, О. П. Методика викладання теми "Графічний редактор" в 5-му класі / О. П. Казанцева. - С.18-23 Петрович, С. Д. Основи роботи з комп’ютером / С. Д. Петрович. - С.24-26 Співаковська, Є. О. Формування самоосвітньої компетентності у студентів філологічних спеціальностей засобами інформаційно-комунікаційних технологій / Є. О. Співаковська. - С.27-29. - Библиогр. в конце ст. Гац, О. І. Хмарні технології в навчальних закладах м. Києва / О. І. Гац. - С.30-34 Шакотько, В. В. Windows 8, інсталяція і перше знайомство / В. В. Шакотько. - С.35-40. - Библиогр. в конце ст. Жугастрова, О. В. Операційна система Windows 8 - початок роботи / О. В. Жугастрова. - С.41-43. - Библиогр. в конце ст. Дем’яненко, В. М. Методичні рекомендації щодо добору і застосування електронних засобів та ресурсів навчального призначення / В. М. Дем’яненко ; В. М. Дем’яненко, Г. П. Лаврентьєва, М. П. Шишкіна. - С.44-48. - Библиогр. в конце ст. Обрізан, К. М. Підготовка учнів до олімпіади з інформаційних технологій / К. М. Обрізан. - С.49-50 Про модернізацію школи, ІКТ та розвиток проекту "Щоденник. ua". - С.51-53 Підсумки Всеукраїнського конкурсу веб-сайтів професійно-технічних навчальних закладів у 2012 році. - С.53 Результати IX Всеукраїнського конкурсу "Вчитель-новатор". - С.54 "Золота Фортуна - найвища сходинка до міжнародного визнання!. - С.54-56 Технічний ліцей національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2-3 с. обклад. : фот.цв. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 31 Дем’яненко, В. М. Методичні рекомендації щодо добору і застосування електронних засобів та ресурсів навчального призначення [Текст] / В. М. Дем’яненко, Г. П. Лаврентьєва, М. П. Шишкіна> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 44-48. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Навчання--інформаційно-комунікаційні технології Навчання--електронні засоби Кл.слова (ненормовані): електронні ресурси навчання -- електронні освітні ресурси (ЕОР) -- метод проектів -- метод інформаційного ресурсу Анотація: В статті йде мова про використання інформаційних і комунікаційних технологій у професійній діяльності педагога: умінні володіти навичками добору й оцінювання якості електронних засобів навчального призначення, визначати можливість їх застосування у школі і в самостійній роботі учнів. Дод.точки доступу: Лаврентьєва, Г. П.; Шишкіна, М. П. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: КШС-2/2013/8 Журнал 2013р. N 8 Лаврентьєва, Г. П. Пропедевтика формування інформаційної культури учнів у початковій школі / Г. П. Лаврентьєва. - С.3-9. Глинський, Я. М. Яку мову програмування вивчати у школі (матеріали для дискусії) / Я. М. Глинський, Л. В. Палюшок. - С.9-19. Ребрина, В. А. Використання ІКТ у курсовій підготовці учителів інформатики й організації методичної роботи з методкабінетами і школами / В. А. Ребрина. - С.19-23. Балабан, Р. А. Табличний процесор у прикладах / Р. А. Балабан. - С.23-25. Найчук, С. С. Досвід проведення інтегрованих уроків інформатики з іншими навчальними предметами / С. С. Найчук. - С.25-27. Петрович, С. Д. Використання сучасних мобільних пристроїв у системі освіти / С. Д. Петрович. - С.27-31. Коневщинська, О. Е. Організаційні заходи створення ресурного центру дистанційнрї освіти для загальноосвітніх навчальних закладів / О. Е. Коневщинська. - С.31-34. Базурін, В. М. Особливості редактора електронних таблиць Microsoft Excel 2013 / В. М. Базурін. - С.34-37. Карташова, Л. А. Мобільний доступ до ресурсів мережі Інтернет. Провайдери - лідери стільникового зв’язку в Україні / Л. А. Карташова. - С.37-43. Гуржій, А. М. Завдання XXV Міжнародної олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв’язання / А. М. Гуржій, В. В. Бондаренко. - С.43-47. Петриченко, Т. М. Використання середовища Scratch для підготовки учнів до олімпіади з програмування / Т. М. Петриченко. - С.47-49. Знов’як, Ю. В. Олімпіада з інформатики у місті Києві у 2012-2013 навчальному році / Ю. В. Знов’як [и др.]. - С.49-54. Інші автори: Мисак Д. П., Рибак О. В., Рудик О. Б. Інститут інноваційних технологій і змісту освіти : лист...від 27.11.2013 №14.1/12-Г-655 Перша Всеукраїнська науково-практична конференція "Інформатика та інформаційні технології в початковій школі України : досвід, проблеми". - С.55. Оголошено результати конкурсу "Вчитель-експерт". - С.56. Code Club World : з Британії до України. - С.56. Вимоги до статей. - С.56. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 13 Лаврентьєва, Г. П. Пропедевтика формування інформаційної культури учнів у початковій школі [Текст] / Г. П. Лаврентьєва> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 8. - С. 3-9. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Початкова школа--уроки інформатики Навчання в початковій школі Навчально-виховний процес Кл.слова (ненормовані): пропедевтика -- інформаційна культура -- навчання інформатики -- молодші школярі Анотація: У статті висвітлено проблеми розвитку інформаційної культури учасників навчально-виховного процесу у початковій школі. У ній розкриваються принципи, концептуальні підходи і механізми пропедевтики формування інформаційної культури учнів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |