37(09)(4Укр)
Н 53


   
    Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Текст] : збірник наукових праць : у 2-ч. Ч. 2. / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. в.], 2001. - 302 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн.
    Зміст:
Барбіна, Є. С. Формування педагогічної майстерності вчителя в системі неперервної педагогічної освіти / Є. С. Барбіна. - С .24-28
Шевченко, А. І. Дистанційне навчання і проблеми неперервної професійної освіти / А. І. Шевченко, С. Б. Іванова. - С .45-55
Сологуб, А. І. Принципові відмінності креативної природничонаукової освіти / А. І. Сологуб. - С .55-60
Дарманський, М. М. Ступенева підготовка педагогів початкової ланки освіти / М. М. Дарманський. - С .60-66
Катанова, Н. В. Гуманітиризація змісту навчання непедагогічного профілю / Н. В. Катанова. - С .102-105
Пащенко, М. І. Активні методи навчання в професійному становленні майбутнього вчителя / М. І. Пащенко. - С .105-110
Зданевич, Л. В. Професійно-педагогічна адаптація першокурсників педагогічних коледжів / Л. В. Зданевич. - С .120-127
Донцов, А. В. Підготовка майбутнього вчителя до неперервної професійної освіти / А. В. Донцов. - С .145-149
Сидорчук, Н. Г. Теоретико-методологічні основи дослідження підготовки майбутнього вчителя до самоосвітньої діяльності / Н. Г. Сидорчук. - С .149-152
Ковальчук, В. А. Соціально-педагогічні аспекти професійної підготовки майбутніх учителів / В. А. Ковальчук. - С .152-156
Андріянко, Ю. В. Науково-методичне забезпечення ступеневої освіти / Ю. В. Андріянко. - С .156-161
Веретенко, Т. Г. Умови розвитку професіоналізму сучасного педагога / Т. Г. Веретенко. - С .164-168
Дарманська, І. М. Правова підготовка педагогів: дидактичний аспект / І. М. Дарманська. - С .204-207
Казакова, Н. В. Організація педагогічної практики в професійному становленні майбутнього педагога / Н. В. Казакова. - С .207-212
Авксентьева, О. І. Інноваційні підходи у викладанні іноземних мов / О. І. Авксентьева. - С .220-223
Березов, В. М. Новтні технології контролю якості підготовки студентів / В. М. Березов. - С .230-234
Гапон, Н. П. Психотерапевтичне знання у професійному досвіді педагога / Н. П. Гапон. - С .234-239
Сігаєва, Л. Є. Підвищення кваліфкації педагогів як складова неперервної освіти / Л. Є. Сігаєва. - С .246--250
ДРНТІ
ББК 74.04(4Укр)
РУБ 37(09)(4Укр)
Рубрики: Підготовка вчителів в зарубіжних країнах
   Професійна освіта в зарубіжних країнах

   Педагогічна освіта в зарубіжних країнах

   Адаптація студентів до ВНЗ

   Польща--підготовка вчителів
    Німеччина--освіта--професійна освіта

    Великобританія--педагогічна освіта

Кл.слова (ненормовані):
студенти педагогічних коледжів


Дод.точки доступу:
Зязюн, І. А. (Док. філос. н., проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

37(09)(4УКР)
Н 53


   
    Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. в.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн.
    Зміст:
Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14
Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22
Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26
Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240
Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52
Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57
Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60
Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65
Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74
Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88
Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98
Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103
Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110
Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119
Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129
Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133
Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136
Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141
Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146
Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153
Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157
Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160
Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165
Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177
Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189
Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193
Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201
Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206
Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214
Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223
Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227
Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233
Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237
РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385
Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267
Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280
Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309
Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322
Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326
Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332
Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337
Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340
Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352
Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366
Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370
Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
ДРНТІ
ББК 74.04(4УКР)
РУБ 37(09)(4УКР)
Рубрики: освіта--неперервна професійна
   Особистість--розвиток особистості--культура

   Освіта в Україні

   Синенергетика

   Вчитель

   Педагогічна майстерність

   Навчання

   Освіта--наступність в освіті

   Середня школа

   Педагог--статус--культура

   Допрофесійна підготовка

   Учитель початкових класів--підготовка

   Самостійна робота

   Розвивальне навчання

   Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст.

   Вчителі--підготовка

   Майбутні вчителі

   Освіта--вокальна

   Культура--вплив на освіту

   Молодь--допрофесійна підготовка

   Обдарованість

   Здібності--розвиток

   Інформаційна культура

   Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації

   Вчитель--творчість

   Моральне виховання студентів

   Викладання зарубіжної літератури

   Вчитель музики

   Практичні психологи--взаємодія з вчителем

   Технології--інноваційні

   Толерантність

Кл.слова (ненормовані):
наступність в освіті


Дод.точки доступу:
Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

37(05)
П 24


    Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : науково-методичний журнал / Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. - Львів : Львівська політехніка, 2003 - .
   № 1 : Січень-лютий. - 2003. - 224 с. - 13.00 грн.
    Зміст:
Кремень, В. Г. Модернізація системи освіти як важливий чинник інноваційного розвитку держави / В. Г. Кремень. - С .9-14
Кузьмінський, А. Післядипломна освіта як структурний компонент системи неперервної освіти / А. Кузьмінський. - С .15-23
Жидецький, Ю. Ступенева професійна освіта: Методологічні засади поняття / Ю. Жидецький. - С .24-33
Стефаненко, П. Аналіз "фазових переходів" дидактичної системи / П. Стефаненко. - С .34-45
Коляда, М. Діяльнісний підхід у формуванні інформаційної культури майбутніх економістів / М. Коляда. - С .46-58
Внукова, О. Системний підхід до розвитку політичної культури майбутніх педагогів професійної школи / О. Внукова. - С .59-68
Музальов, О. Культурологічна підготовка учнів професійно-технічних навчальних закладів / О. Музальов. - С .69-78
Плотніков, П. Деякі проблеми правової соціалізації молодої особистості та шляхи їх вирішення / П. Плотніков. - С .79-89
Володарська, Н. Методи формування громадянської спрямованості як життєвого вибору особистості / Н. Володарська. - С .90-97
Козей, С. Навчання і підвищення кваліфікації фахівців у системі дистанційного навчання з використанням Інтернету / С. Козей. - С .98-105
Шуневич, Б. Перспективи дистанційного навчання студентів із вадами зору в Україні / Б. Шуневич. - С .106-114
Кл.слова: слабозрячі
Кисільова, В. Про підготовку ліцеїстів до майбутньої науково-дослідницької діяльності / В. Кисільова. - С .115-124
Федорченко, В. Транформація досвіду зарубіжних країн у розвиток туристської освіти України / В. Федорченко. - С .125-137
Попик, О. Перспективи підвищення ефективності художньої освіти в Подільському регіоні / О. Попик. - С .138-143
Робак, В. Готовність учнів професійно-технічних училищ харчового профілю до засвоєння системи санітарно-гігієнічних знань: результати емпіричного дослідження / В. Робак. - С .144-151
Поважна, Л. Удосконалення управління виробничою практикою студентів у вищих навчальних закладах на базі офісних технологій / Л. Поважна, М. Скопень, Ю. Земліна. - С .152-164
Михайлишин, Р. Психологічні аспекти вдосконалення професійної підготовки вчителя / Р. Михайлишин. - С .165-172
Князян, М. Формування пізнавальної мотивації дослідницької діяльності студентів / М. Князян. - С .173-181
Шевченко, Н. Дослідження динаміки суб’єктивної семантики майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / Н. Шевченко. - С .182-191
Вірна, Ж. Інтернальність та індивідуальний стиль саморегуляції у професійному становленні психолога / Ж. Вірна. - С .192-202
Кендзьор, П. Метод проектів як важливий засіб громадянського виховання учнівської молоді / П. Кендзьор. - С .203
Кл.слова: школярі
Жигайло, Н. Духовні основи виховання на засадах християнського світогляду / Н. Жигайло. - С .211-218
Кміт, Я. Перша Міжнародна наукова конференція "Прикладна лінгвістика у ХХІ столітті: лінгводидактичні та культурологічні стратегії / Я. Кміт. - С .219-221
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 37(05)
Рубрики: Дидактика
   Технології навчання

   Психологія

   Виховання--проблеми

   Наукове життя



Дод.точки доступу:
Ничкало Н. Г. \ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освітиАкадемія педагогічних наук України; Національний університет "Львівська політехніка"; Львівський науково-практичний центр
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

37(05)
П24


    Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : науково-методичний журнал / Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. - Львів : Львівська політехніка, 2003 - .
   № 2 : Березень-квітень. - 2003. - 230 с. - 13.00 грн.
    Зміст:
Стефаненко, П. Проблеми ефективної передачі інформації на відстань у процесі дистанційного навчання / П. Стефаненко. - С .11-20
Аносов, І. Формування методологічної культури педагога в контексті сучасних освітніх реформ / І. Аносов. - С .21-31
Плотніков, П. Сучасне педагогічне новаторство - основа соціальної активності особистості вчителя / П. Плотніков. - С .32-39
Сіцінський, А. До проблеми структурування професійних знань в інформаційному суспільстві / А. Сіцінський. - С .40-46
Кисільова, В. Науково-дослідницька діяльність як предмет вивчення у профільному ліцеї / В. Кисільова. - С .47-62
Волошинова, Л. Методологічні основи використання аудіовізуальних мистецтв у вивченні іноземних мов / Л. Волошинова. - С .63-70
Дубравська, Д. Когнітивна інформація як один із механізмів самовдосконалення особистості майбутнього педагога / Д. Дубравська. - С .71-78
Кл.слова: студент, вчитель
Огірко, І. Інформаційна економіка та її роль у професійній підготовці спеціалістів / І. Огірко, Ю. Шульжик. - С .79-83
Сингаївська, А. З досвіду навчання економічних дисциплін на основі системного підходу / А. Сингаївська. - С .84-92
Кл.слова: методика викладання
Сікорський, П. Специфіка навчання математики у професійно-технічних училищах / П. Сікорський. - С .93-101
Дольнікова, Л. Деякі підходи до структурування змісту природничих дисциплін у професійній медичній школі / Л. Дольнікова. - С .102-107
Єгоренков, А. Принципи моделювання у вивченні біоетики студентами-медиками / А. Єгоренков. - С .108-117
Кириченко, В. Удосконалення організаційно-методичного забезпечення вивчення хімії у вищій технічній школі / В. Кириченко. - С .118-126
Поважна, Л. Методика організації і проведення професійних конкурсів / Л. Поважна, Т. Кущ. - С .127-135
Шемелюк, Г. Експериментальна перевірка рівня науково-методичного забезпечення навчального процесу в технічному коледжі / Г. Шемелюк. - С .136-144
Коробченко, А. Виховна компонента у системі вищої освіти в Україні: Сучасний стан і перспективи розвитку / А. Коробченко. - С .145-153
Мазепа, Х. Управління виховною роботою в медичному коледжі / Х. Мазепа. - С .154-160
Садова, В. Національна самосвідомість як освітній пріорітет демократичного суспільства / В. Садова. - С .161-168
Рашковська, В. Слово й образ давньоруського іконопису в духовному розвитку майбутнього вчителя / В. Рашковська. - С .169-176
Окса, М. Філософський контекст методології вітчизняної педагогіки (60-80 рр. ХХ ст.) / М. Окса. - С .177-182
Харабет, В. Новаторський рух у системі професійно-технічної освіти: Хроніка 80-х років ХХ століття / В. Харабет. - С .183-197
Кирєєва, Т. Інтелект колективного суб’єкта як феномен культури південного сходу України / Т. Кирєєва. - С .198-206
Курляк, І. Актуальність розвитку ресоціалізаційної (пенітенціарної) педагогіки в Україні та польський освітній досвід / І. Курляк. - С .207-219
Авшенюк, Н. Професійне становлення молодого вчителя у Великій Британії: історія, досвід, стандарти / Н. Авшенюк. - С .220-228
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 37(05)
Рубрики: Дидактика
   Технології навчання

   Психологія

   Виховання--проблеми

   Управління освітою

   Наукове життя

   Професійна освіта



Дод.точки доступу:
Ничкало Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освітиАкадемія педагогічних наук України; Національний університет "Львівська політехніка"; Львівський науково-практичний центр
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

37(05)
П24


    Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : науково-методичний журнал / Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. - Львів : Львівська політехніка, 2003 - .
   № 3 : Травень-червень. - 2003. - 196 с. - 13.00 грн.
    Зміст:
Васянович, Г. Концептуальні засади морально-духовної та естетико-психологічної підготовки фахівців у системі професійно-технічної освіти / Г. Васянович, В. Онищенко, Л. Руденко. - С .11-19
Козловська, І. Концептуальні інтеграції та наступності навчання у професійно-технічній освіті / І. Козловська, А. Литвин. - С .20-29
Стефаненко, П. Навчання в співробітництві як педагогічна технологія особистісно орієнтованого підходу / П. Стефаненко. - С .30-40
Кірєєва, Т. Інтелект колективного суб’єкта як феномен культури південного сходу України / Т. Кірєєва. - С .41-50
Плотніков, П. Принципи, ідеї, напрями діяльності сучасного педагога-новатора / П. Плотніков. - С .51-62
Рупняк, Д. Методичні аспекти вдосконалення майстерності професорсько-викладацького персоналу вищого навчального закладу в умовах конкуренції / Д. Рупняк. - С .63-72
Щедролосєва, К. Формування професіоналізму майбутнього вчителя у культурно-освітньому середовищі вищого навчального закладу / К. Щедролосєва. - С .73-77
Волик, Л. Полікультурний світогляд майбутнього вчителя - актуальна проблема сучасної професійної освіти / Л. Волик. - С .78-87
Дарманська, І. Міждисциплінарні зв’язки у процесі правової підготовки вчителя початкової школи / І. Дарманська. - С .88-99
Шпакович, А. Окремі аспекти процесу соціалізації особистості соціальних і природних дітей-сиріт / А. Шпакович. - С .100-110
Шпак, М. Емоційний розвиток особистості в дошкільному дитинстві / М. Шпак. - С .111-115
Білозерська, С. Психологічні умови формування когнітивної складової моральних переконань у молодшоиу шкільному віці / С. Білозерська. - С .116-121
Богдан, С. Комунікативні якості в професійній підготовці податкового міліціонера / С. Богдан. - С .122-128
Галян, О. Зміст та особливості реалізації виховних технологій у підлітковому віці / О. Галян. - С .129-136
Бобко, Л. Гуманістичне виховання студентів вищих навчальних закладів фінансово-економічного профілю в аспекті експериментального дослідження / Л. Бобко. - С .137-149
Рашковська, В. Художні форми діалогічного спілкування з іконописом у розвитку духовності майбутнього вчителя / В. Рашковська. - С .150-158
Кл.слова: педагог
Ціпуринда, В. Управління підприємством у сучасних умовах на основі системного підходу / В. Ціпуринда. - С .159-165
Шуневич, Б. Порівняльний аналіз ефективності витрат для дистанційної та інших форм навчання / Б. Шуневич. - С .166-168
Год, Б. Особистість і професія вчителя у педагогічній думці епохи Відродження (ХІУ-ХУІІ ст.) / Б. Год. - С .169-180
Кротік, Н. Єврейська освіта в Україні, Білорусії та Російській Федерації у 20 - на початку 30 рр ХХ ст.: спільні та відмінні риси / Н. Кротік. - С .181-192
Ювілей вченого. Академіку АПН України Гончаренку Семену Устимовичу - 75 . - С .193-194
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 37(05)
Рубрики: Дидактика
   Технології навчання

   Психологія

   Виховання--проблеми

   Управління освітою

   Наукове життя



Дод.точки доступу:
Ничкало Н. Г. \гол. ред.\; Гончаренко, Семен Устимович (вчений, акад. АПН України) \о нем\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти; Академія педагогічних наук УкраїниНаціональний університет "Львівська політехніка"; Львівський науково-практичний центр
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

37(05)
П24


    Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : науково-методичний журнал / Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. - Львів : Львівська політехніка, 2003 - .
   № 2 : квітень - червень. - 2002. - 264 с. - 3.40 грн.
    Зміст:
Онищенко, В. Педагогічна герменевтика: ноологічні контексти ідентифікації / В. Онищенко. - С .23-31
Барановська, Л. Навчання студентів спілкування на заняттях з основ психології та педагогіки / Л. Барановська. - С .32-43
Палка, О. Дослідно-експериментальна модель підготовки іноземних студентів до вивчення професійної лексики / О. Палка. - С .43-56
Внукова, О. Формування політичної культури майбутніх педагогів професійно-технічних навчальних закладів як педагогічна проблема / О. Внукова. - С .56-63
Жидецький, Ю. Сучасні проблеми професійного розвитку особистості / Ю. Жидецький; Х. Мазепа. - С .69-75
Ковальчук, В. Від профорієнтації - до культури праці / В. Ковальчук. - С .76-81
Криницька, Л. Л. Взаємодія професійно-технічних закладів навчальних закладів і служб зайнятості в організації професійної підготовки незайнятого населення / Л. Криницька. - С .81-91
Рупняк, Д. Інформаційні технології у вищих навчальних закладах / Д. Рупняк, В. Юзевич. - С .91-99
Собко, Я. Дидактика інтегративних курсів: становлення. суктність та перспективи / Я. Собко. - С .99-106
Стечкевич, О. Міжпредметні зв’язки на уроках виробничого навчання з використанням комп’ютерної техніки / О. Стечкевич. - С .106-113
Мирек, А. Я. Деякі можливості використання теорії нечітких множин у сучасній дидактиці / А. Я. Мирек. - С .120-127
Шестопралюк, О. Концептуальні напрями сучасної західної педагогіки / О. Шестопралюк. - С .127-137
Савчин, М. Рефлексія як механізм удосконалення професійної діяльності фахівця / М. Савчин, М. Студент. - С .137-146
Вовк, А. Екзистенціальна фрустація та спрямованість особистості / А. Вовк. - С .147-155
Геречка, М. Психологічна готовність у контексті підготовки майбутніх фахівців / М. Геречка. - С .155-162
Краснов, В. Дискримінативна валідність тестів / В. Краснов. - С .163-176
Сущенко, Л. Розробка діагностичного комплексу для системної оцінки якості особистісно орієнтованої підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту / Л. Сущенко. - С .187-197
Вінтюк, Ю. Усвідомлення старшокласниками стану власного здоров’я як умова адекватного професійного самовизначення / Ю. Вінтюк. - С .197-205
Мазепа, Х. Специфіка виховного процесу в медичних коледжах / Х. Мазепа. - С .205-214
Музальов, О. Формування національної свідомості й самосвідомості у процесі вивчення вітчизняної і світової культури / О. Музальов. - С .215-223
Сурмяк, Ю. До питання взаємодії інженерно-педагогічних колективів ВПУ та органів внутрішніх справ у правовому вихованні учнів / Ю. Сурмяк. - С .223-234
Курик, М. До питання про вибір форм, методів і засобів виховання студентської молоді у вищих закладах освіти І - ІІ рівнів акредитації технічного спрямування / М. Курик. - С .234-243
Авраменко, К. Історичний досвід методичної підготовки вчителів початкових класів у системі вищої педагогчної освіти України (60-90-і рр. ХХ ст.) / К. Авраменко. - С .251-258
Онищенко, В. Інформація про роботу науково-методологічнрого семінару Львівського науково-практичного центру Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України / В. Онищенко. - С .258-259
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 37(05)
Рубрики: Дидактика
   Технології навчання

   Психологія

   Виховання--проблеми

   Управління освітою

   Наукове життя



Дод.точки доступу:
Ничкало Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освітиАкадемія педагогічних наук України; Національний університет "Львівська політехніка"; Львівський науково-практичний центр
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

37(05)
П 24


   
    Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : науково-методичний журнал. № 1, січень-березень / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр. - Львів : [б. в.], 2001. - 207 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 13.00 грн.
    Зміст:
Ничкало, Н. Теорія і методика професійної освіти: сучасний дослідницький етап і перспективи / Н. Ничкало. - С .6-26
Барбіна, Є. Роль і функції педагогічної майстерності у системі професійної підготовки педагогічних кадрів / Є. Барбіна. - С .26-35
Степанюк, А. підготовка вчителів до інноваційної діяльності в системі неперервної педагогічної освіти / А. Степанюк, В. Уруський. - С .35-45
Кисільова, В. Про один із варіантів підготовки ліцеїстів до науково-дослідної діяльності / В. Кисільова. - С .70-79
Костюченко, М. Модульне професійне навчання: аналіз стану дослідження / М. Костюченко. - С .79-93
Шамлян, К. Психологічні проблеми наставництва у вищій школі / К. Шамлян. - С .93-105
Поєнко, О. Розуміння вчителем особистості учнів підліткового віку як фактор вирішення міжособистісних педагогічних конфліктів / О. Поєнко. - С .105-110
Зеліско, Л. До проблеми культурологічної освіти у вищій школі / Л. Зеліско. - С .126-134
Прусак, В. Традиції дизайн-освіти в Німеччині / В. Прусак. - С .165-178
Джус, О. Образотворче мистецтво в концепції естетичного виховання Софії Русової / О. Джус. - С .178-185
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 37(05)
Рубрики: Вчитель--діяльність--підготовка
   Педагогічна майстерність

   Сучасні освітні технології

   Вчитель фізичного виховання



Дод.точки доступу:
Ничкало, Н. Г. \гол. ред.\; Зорій, Михайло \о нем\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України; Львівський науково-практичний центрЛьвівський національний університет ім. І. Франка (кафедра педагогіки)
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

37(05)
П 24


   
    Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : Науково-методичний журнал. № 6, грудень / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр. - Львів : [б. в.], 2002. - 454 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 13.00 грн.
    Зміст:
Сисоєва, С. Педагогічні технології: проблеми, пошуки, перспективи впровадження / С. Сисоєва. - С .15-27
Шуневич, Б. Дистанційна освіта: теорії автономії і незалежного навчання / Б. Шуневич. - С .27-32
Шльосек, Ф. Використання засобів мультимедіа у професійній освіті / Ф. Шльосек. - С .42-47
Кушакова, Н. Застосування новітніх інформаційних технологій у підготовці юристів / Н. Кушакова. - С .61-67
Мокрик, Р. Технології викладання математики у професійних закладах освіти / Р. Мокрик. - С .67-75
Ігнатюк, О. Педагогічні умови забезпечення особистісної орієнтації підготовки гуманітарно-технічної еліти / О. Ігнатюк. - С .82-88
Смолінчук, Л. Підготовка вчителів до роботи з обдарованими дітьми / Л. Смолінчук. - С .103-108
Онучак, Л. Професійна спрямованість позааудиторної роботи студентів економічних спеціальностей / Л. Онучак. - С .129-137
Семеног, О. До проблеми формування мовної особистості майбутнього вчителя української мови та літератури / О. Семеног. - С .175-183
Гаврилова, Г. Підготовка студентів-філологів до вивчення літератури з елементами народознавства / Г. Гаврилова. - С .190-197
Собко, Р. Навчання комп’ютерних технологій у професійній освіті: специфіка, досвід, проблеми / Р. Собко, В. Петринець. - С .232-239
Онацький, В. Обдарованість як психологічна проблема / В. Онацький. - С .250-261
Малімон, Л. До проблеми діагностики креативного потенціалу особистості / Л. Малімон. - С .261-268
П’ятакова, Г. Тренінг як засіб адаптації студентів до педагогічної діяльності / Г. П’ятакова. - С .282-286
Сургунд, Н. Емпатія як психологічна передумова професійної придатності абітурієнтів на спеціальність "Практична психологія" / Н. Сургунд. - С .286-294
Вінтюк, Ю. Формування професійної самосвідомості старшокласників / Ю. Вінтюк. - С .301-310
Бессонова, Т. Застосування методів практичної психокорекції у системі психолого-педагогічного захисту соціально занедбаних дітей і підлітків / Т. Бессонова. - С .310-316
Жигайло, Н. Духовність на шляху формування національної свідомості молоді / Н. Жигайло. - С .328-334
Білозерська, С. Моральна самосвідомість молодших школярів як предмет професійної уваги педагога / С. Білозерська. - С .334-338
Жидецький, Ю. До проблеми стандартизації ступеневої професійної освіти / Ю. Жидецький. - С .352-360
Сакун, Л. Освітня система в Польщі: традиції і сучасність / Л. Сакун. - С .410-418
Микитенко, Н. Роль дистанційної освіти в професійній підготовці соціальних працівників у Канаді / Н. Микитенко. - С .426-431
Потенга, В. Демократія, педагогіка і нові технології в Польщі / В. Потенга. - С .431-439
Новосельська, В. Пдготовка вчителів до роботи у вальдорфській школі / В. Новосельська. - С .439-449
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 37(05)
Рубрики: Технології навчання
   Проблеми виховання

   Проблеми управління

   Професійна освіта--історія

   Наукове життя



Дод.точки доступу:
Ничкало, Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН УкраїниЛьвівський науково-практичний центр
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

37(05)
П 24


   
    Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : науково-методичний журнал. № 4, вересень-жовтень / Гол. ред. Н. Г. Ничкало ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр, Національний університет "Львівська політехніка". - Львів : [б. в.], 2003. - 207 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 13.00 грн.
    Зміст:
Стрельніков, В. Особливості застосування дискусійних видів занять у процесі вивчення навчальної дисципліни "Економічна історія" / В. Стрельніков. - С .21-30
Сікорський, П. Деякі аспекти удосконалення підготовки педагогічних працівників / П. Сікорський. - С .30-39
Флегонтова, Н. Проблеми підготовки майбутніх учителів до організації позашкільної культурно-дозвіллєвої роботи / Н. Флегонтова. - С .113-123
Помиткіна, Л. Психодіагностика внутрішньоособистісних дисгармоній старшокласників / Л. Помиткіна. - С .123-132
Воробель, Г. Свобода вибору як критерій зрілої особистості / Г. Воробель. - С .132-139
Ковчина, І. Теоретико-методологічні засади формування правових умінь у майбутнього соціального педагога / І. Ковчина. - С .147-159
Шуневич, Б. Періоди розвитку дистанційного навчання / Б. Шуневич. - С .191-201
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 37(05)
Рубрики: Технології навчання
   Проблеми виховання

   Проблеми управління

   Професійна освіта--історія

   Наукове життя



Дод.точки доступу:
Ничкало, Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН УкраїниЛьвівський науково-практичний центр; Національний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

37(05)
П 24


   
    Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : Науково-методичний журнал. № 5, листопад / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр, Національний університет "Львівська політехніка" ; Гол. ред. Н. Г. Ничкало. - Львів : [б. в.], 2003. - 214 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 13.00 грн.
    Зміст:
Козловська, І. До питання концепції розвитку професійно-технічної освіти в Україні / І. Козловська, В. Робак. - С .7-13
Стрельніков, В. Технологія модульного навчання у вищій школі / В. Стрельніков. - С .13-23
Романовська, Д. Гуманістичне мислення особистості у професійній підготовці майбутнього практичного психолога / Д. Романовська. - С .121-129
Микитенко, Н. Теоретичні засади соціальної роботи у Канаді / Н. Микитенко. - С .195-206
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 37(05)
Рубрики: Технології навчання
   Проблеми виховання

   Проблеми управління

   Професійна освіта--історія

   Наукове життя



Дод.точки доступу:
Ничкало, Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН УкраїниЛьвівський науково-практичний центр; Національний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

37(05)
П 24


   
    Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : Науково-методичний журнал. № 6, грудень / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр, Національний університет "Львівська політехніка" ; Гол. ред. Н. Г. Ничкало. - Львів : [б. в.], 2003. - 194 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 13.00 грн.
    Зміст:
Чашечникова, О. Використання можливостей дистанційної освіти з метою підвищення ефективності диференційованого навчання математики / О. Чашечникова. - С .43-53
Гіптерс, З. Морально-етичний аспект формування ділової людини / З. Гіптерс. - С .91-100
Цюприк, А. Основні підходи до проблеми організації самостійної роботи студентів / А. Цюприк. - С .100-109
Вакуленко, В. Форми і методи контролю якості знань і рівня професійної компетентності майбутнього викладача / В. Вакуленко. - С .109-123
Теслюк, П. Проблема символу в філософських і психологічних дослідженнях / П. Теслюк. - С .123-131
Гайдук, Н. Концептуальні засади застосування посередництва при розв’язанні конфліктів / Н. Гайдук. - С .147-158
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 37(05)
Рубрики: Технології навчання
   Проблеми виховання

   Проблеми управління

   Професійна освіта--історія

   Наукове життя

   Дистанційна освіта



Дод.точки доступу:
Ничкало, Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН УкраїниЛьвівський науково-практичний центр; Національний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

016:37
А67


    Анищенко, Елена Валериевна.
    Женское профессиональное образование [Текст] : библиографический указатель (1868 - 1917) / Е. В. Анищенко; Под ред. Н. Г. Ничкало ; Академия педагогических наук Украины, Институт педагогики и психологии профессионального образования, Институт профессионально-технического образования. - Нежин : Наука-Сервис, 2006. - 39 с. - б.ц.
ДРНТІ
ББК 91.9:74 + 74я1
РУБ 016:37

Кл.слова (ненормовані):
жіноча освіта -- професійна освіта -- історія професійної освіти


Дод.точки доступу:
Ничкало, Н. Г. \ред.\; Академия педагогических наук УкраиныИнститут педагогики и психологии профессионального образования; Институт профессионально-технического образования
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

Шифр: ПП1/2008/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2008р. N 1
Зміст:
Кремень, В. Г. Про діяльність АПН України у 2002-2007 рр.(звітна доповідь) / В. Г. Кремень. - С.5-26
Сухомлинська, О. В. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі / О. В. Сухомлинська. - С.31-39
Бібік, Н. М. Проблеми наукового забезпечення модернізації загальної середньої освіти / Н. М. Бібік. - С.40-46
Ничкало, Н. Г. Розвиток професійної освіти і навчання в контексті Європейської інтеграції / Н. Г. Ничкало. - С.57-69
Максименко, С. Д. Теоретичні проблеми самоздійснення особистості / С. Д. Максименко. - С.47-56
Євтух, Микола Борисович. Забезпечення якості вищої освіти - важлива умова інноваційного розвитку держави і суспільства / М. Б. Євтух, І. С. Волощук. - С.70-74
Спепко, М. Ф. Проблеми вищої освіти в контексті Болонського процесу / М. Ф. Спепко. - С.75-81
Конопляста, С. Ю. Розвиток мовлення дітей із вродженими незрощеннями губи та піднебіння як психолого-педагогічна проблема / С. Ю. Конопляста. - С.82-88
Буринська, Н. М. В. О. Сухомлинський про застосування навчальних завдань / Н. М. Буринська, В. І. Староста. - С.89-93
Модернізація підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів в аспірантурі та докторантурі наукових установ АПН України в контексті Болонського процесу: досвід, проблеми, перспективи. - С.102-111
Прісняков, В. Ф. Про результати математичного моделювання гуманітарних процесів / В. Ф. Прісняков, Л. М. Пріснякова. - С.112-119
Совгіра, С. В. Філогенез екологічного світогляду / С. В. Совгіра. - С.119-129
Рогова, П. І. Всеукраїнська науково-практична конференція "Стан та перспективи розвитку системи науково-інформаційного забезпечення освітянської галузі України" / П. І. Рогова, І. І. Хемчян, В. П. Здановська. - С.130-146
Учений, неординарна особистість, цікава людина. - С.150-151
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Ничкало, Н. Г.
    Розвиток професійної освіти і навчання в контексті Європейської інтеграції [Текст] / Н. Г. Ничкало // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2008. - N1. - С. 57-69
Рубрики: освіта професійна
Кл.слова (ненормовані):
Копенгагенська декларація


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПП/2010/7
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2010р. N 7
Зміст:
Музика, О. Л. Ціннісна підтримка: теорія і практика сприяння особистісного зростання / О. Л. Музика. - С.1-6.
Климчук, В. О. До проблеми використання критерію Манна-Уітні та критерію знаків у психології / В. О. Климчук. - С.6-11.
Лукина, Л. Н. Практическая дельфинотерапия / Л. Н. Лукина. - С.11-24.
Шевченко, Н. Ф. Практикум з розвитку професійної кар’єри майбутнього фахівця / Н. Ф. Шевченко, Н. В. Сурякова. - С.25-33.
Лукомская, С. А. Интегративная роль фототерапии как средства психологической помощи / С. А. Лукомская. - С.34-38.
Харитонова, Е. В. Опросник "профессиональная востребованность личности" (ПВЛ) / Е. В. Харитонова, Б. А. Ясько. - С.45-57.
Дронова, О. С. Теоретико-прикладні засади профілактики та корекції агресивної поведінки неповнолітніх / О. С. Дронова. - С.57-60.
Ткаченко, В. М. Дослідження соціально-педагогічних умов школи-інтернату з метою підвищення ефективності діяльності соціального педагога / В. М. Ткаченко. - С.61-64.
Кокун, О. М. Теоретико-методологічні та практичні засади дистанційної психодіагностики в професійній сфері / О. М. Кокун. - С.65-68.
Буркова, Л. В. Визначення класу соціономічних професій / Л. В. Буркова. - С.68-73.
Тарнавська, Ю. С. "Синдром саванта" в контексті наукових досліджень та суспільних уявлень про людей з відхиленнями / Ю. С. Тарнавська. - С.74-77.
Ничкало, Н. Г. Психологія для всіх і кожного / Н. Г. Ничкало, Т. В. Говорун. - С.78-80.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


37
В 77


   
    Воспитать гражданина: Из опыта коммунистического воспитания учащейся молодежи [Текст] / ред. Н. Г. Ничкало. - К. : Политиздат, 1979. - 263 с. - 0.45 руб.
РУБ 37


Дод.точки доступу:
Ничкало, Н. Г. \ред.\
Примірників всього: 1
Ч.З.№2, ав (1)
Свободны: ав (1)

88
Н 70


    Ничкало, Н. Г.
    Психологія для всіх і кожного [Текст] / Н. Г. Ничкало, Т. В. Говорун // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 7. - С. 78-80.
ББК 88
Рубрики: Розвиток особистості
   Кафедра загальної та практичної психології



Дод.точки доступу:
Говорун, Т. В.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


Шифр: ПП1/2011/3
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2011р. N 3
Зміст:
Бех, І. Д. Я як джерело духовного саморозвитку особистості / І. Д. Бех. - С.5-16
Приходченко, К. І. Підхід до організації навчально-виховного процесу з погляду середовища: теоретичний аспект / К. І. Приходченко. - С.17-31
Добровська, Л. М. Електронний навчально-методичний комплекс як засіб пізнання та організації навчання в технічних ВНЗ / Л. М. Добровська. - С.32-41
Романенко, Ю. А. Еталон знань як елемент моніторингу вищої освіти / Ю. А. Романенко. - С.42-50
Поліщук, В. М. Вікові кризи у віковому розвитку / В. М. Поліщук. - С.51-59
Волинський, В. П. Конструювання і змістове наповнення електронних підручників навчально-пізнавальною і операційно-діяльнісною інформацією / В. П. Волинський [и др.]. - С.60-74
Інші автори: Красовський О. С., Чорноус О. В., Якушина Т. В.
Кузьміна, О. В. Моральний сві та ціннісні орієнтації старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів - основні складові їхньої життєвої компетентності / О. В. Кузьміна. - С.75-84
Стецюк, К. В. Освіта для збалансованого розвитку в контексті вимог здорового життєвого середовища / К. В. Стецюк. - С.85-92
Бенніч-Бьоркман, Лі. Інтернаціоналізація вищої освіти: пошук ефективної моделі в контексті україно-шведського співробітництва / Лі Бенніч-Бьоркман, С. В. Курбатов. - С.93-100
Першукова, О. О. Державна мовна політика США з навчання іноземних мов у контексті формування світогляду школярів / О. О. Першукова. - С.102-111
Сулима, О. В. Інтернаціоналізація як провідна тенденція розвитку вищої педагогічної освіти Німеччини / О. В. Сулима. - С.112-120
Бондар, Л. С. Особливості диференційованого підходу до навчального процесу у державній початковій школі (з кінця XIX ст. до 1917 р.) / Л. С. Бондар. - С.121-127
Фещенко, Г. Педагогічна практика як складова професійної підготовки майбутнього вчителя (20 - 30-ті рр. XX ст.) / Г. Фещенко. - С.128-135
Ничкало, Н. Г. Символ надії на ліпше майбутнє для людства / Н. Г. Ничкало. - С.136-140
Аніщенко, О. В. Гуманітарна аура українсько-польської науково-педагогічної співпраці / О. В. Аніщенко. - С.141-144
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


86
Н 70


    Ничкало, Н. Г.
    Символ надії на ліпше майбутнє для людства [Текст] / Н. Г. Ничкало // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - N 3. - С. 136-140
Рец. на кн.: Вайгель Джордж. Свідок надії. Життєпис Папи Івана-Павла II / /пер. з англ. Романа Скакуна. - Львів: Вид-во Україн. католиц. ун-ту, 2011. - 1008 с., іл.
ББК 86
Рубрики: католицька церква
   Історія церкви

   Кафедра філософії та соціології



Дод.точки доступу:
Іван Павло II (папа римський ; 1920-2005) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.7
И 29


   
    Идейная закалка рабочей смены [Текст] : методическое пособие для инженерно-педагогических работников системы профтехобразования / отв. ред. Н. Г. Ничкало. - К. : Выща школа, 1984. - 301 с. - 1.30 руб.
ББК 74.56
РУБ 373.7


Дод.точки доступу:
Ничкало, Н. Г. \ред.\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)