81 Онкович, Ганна Володимирівна. Теоретичні основи використання засобів масової інформації у навчанні української мови студентів-нефілологів [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук. Спец. 13.00.02-методика викладання (української мови) / Г. В. Онкович ; Український державний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова. - : УДПУ імені Драгоманова, 1995. - 46 с. - Рубрики: Викладання української мови у ВНЗ Засоби масової інформації (ЗМІ) Кафедра української мови автореферати дисертацій--українська мова Дод.точки доступу: Український державний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
> Шифр: ВОУ1/2011/4 Журнал 2011р. N 4 Линовицька, Олеся. Соціальне призначення освіти: теоретико-методологічний контекст / О. Линовицька. - С.10-17. Щандор, Федір. Основні етапи становлення національної свідомості українців / Ф. Щандор. - С.17-22. Бевзенко, Любов. Соціальні інтереси українців та місце освіти в системі ресурсів їхньої реалізації / Л. Бевзенко. - С.22-30. Похресник, Анатолій. Стратегічна роль цілісного освітньо-наукового комплексу / А. Похресник. - С.30-36. Олексюк, Ольга. Моделі змісту вищої мистецької освіти в контексті сучасних парадигмальних підходів / О. Олексюк. - С.36-42. Онкович, Ганна. "Діалог культур" як сучасна педагогічна технологія / Г. Онкович. - С.42-49. Білогур, Влада. Внутрішні чинники змін світоглядних орієнтацій сучасних студентів / В. Білогур. - С.62-69. Загарницька, Ірина. Дитинство в епоху інформаційної революції / І. Загарницька. - С.69-78. Коломієць, Олена. Агресивність особистості: вроджена і набута (спроба філософського аналізу) / О. Коломієць. - С.78-83. Андрушкевич, Фабіан. Компаративний аналіз особливостей освітніх інновацій у системах освіти України й Польщі / Ф. Андрушкевич. - С.83-88. Листопад, Олена. Тенденції розвитку європейського університету в контексті широкої інноваційної стратегії / О. Листопад. - С.88-95. Силадій, Іван. Якісна освіта в контексті управління впровадженням інновацій / І. Силадій. - С.105-113. Лісовий, Оксен. Криза самоіндентифікації особистості в умовах соціальних трансформацій / О. Лісовий. - С.113-119. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-58 Онкович, Ганна. "Діалог культур" як сучасна педагогічна технологія [Текст] / Г. Онкович> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - N 4. - С. 42-49. Рубрики: Сучасні освітні технології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): медіаосвіта -- діалог культур -- міжкультурна комунікація -- мовна особистість -- лінгвокраїнознавство -- лінгвокультурознавство Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Z99 [Медіаосвіта в Україні] [Текст] : [добірка статей]> // Освіта : всеукраїнський громадсько-політичний тижневик. - 2013. - N 15-16(27 березня-3 квітня). - С. 7-9. - Зміст: Медіаосвіта і виховання / В. Іванов, Т. Іванова. Медіаосвіта у вищій школі / Г. Онкович. Корекційна медіаосвіта / В. Синьов, А. Шевцов. Рубрики: Освіта--медіаосвіта Інтернет і діти Кл.слова (ненормовані): інформаційний простір -- віртуальний світ медіа -- негативний вплив Інтернету -- корекційна медіаосвіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2013/1 Журнал 2013р. N 1 Андрущенко, Віктор. Інтеграція цінностей: педагогічний досвід Європи. Стаття перша. Велика Хартія Університетів / Віктор Андрущенко. - С.5-10. - Бібліогр.: 6 назв. Закревський, Володимир. Трансформація діяльності соціогуманітарної галузі: концептуальна версія / Володимир Закревський. - С.11-16. - Бібліогр.: 1 назв. Прудченко, Інна. Індивідуальний сенс педагогічної освіти / Інна Прудченко. - С.17-22. - Бібліогр.: 7 назв. Онкович, Ганна. Медіадидактика вищої школи: український досвід / Ганна Онкович. - С.23-29. - Бібліогр.: 15 назв. Корсак, Костянтин. Сучасна точка біфуркації світової науки і перспективи глобального майбутнього / Костянтин Корсак. - С.30-35. - Бібліогр.: 7 назв. : табл. Морозов, Володимир. Педагогічний процес як просвітництво і дослідницька діяльність / Володимир Морозов. - С.36-41. - Бібліогр.: 9 назв. Смолінська, Олеся. Етичність як чинник розширення та обмеження дієвості організаційної культури педагогічних університетів / Олеся Смолінська. - С.42-49. - Бібліогр.: 18 назв. : рис. Дем’яненко, Наталія. Контекстність освітнього простору вищої школи: рівень магістратури / Наталія Дем’яненко. - С.50-56. - Бібліогр.: 16 назв. Дмитрієв, Валерій. Маркетингова стратегія ВНЗ / Валерій Дмитрієв. - С.57-62. - Бібліогр.: 13 назв. : рис. Куліненко, Лілія. Педагогічна практика: компетентнісний підхід / Лілія Куліненко. - С.63-68. - Бібліогр.: 13 назв. Похресник, Анатолій. Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання / Анатолій Похресник. - С.69-74. - Бібліогр.: 10 назв. Блохін, Олег. Український спорт у сучасній соціокультурній реальності / Олег Блохін. - С.75-81. - Бібліогр.: 15 назв. Коваль, Людмила. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи: культуротворчий вимір / Людмила Коваль. - С.82-87. - Бібліогр.: 9 назв. Козієвська, Олена. Академічна мобільність: причини вибору навчання за кордоном / Олена Козієвська. - С.88-97. - Бібліогр.: 28 назв. Печко, Наталія. Формування моральної культури як основна мета виховання особистості / Наталія Печко. - С.98-104. - Бібліогр.: 13 назв. Ярчук, Юлія. Природа "здорового способу життя" та чинники його формування / Юлія Ярчук. - С.105-111. - Бібліогр.: 22 назви. Луговий, Володимир. Міжнародна науково-практична конференція "Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу" / Володимир Луговий, Світлана Калашнікова, Жанна Таланова. - С.112-115 Світлої пам’яті Владлена Степановича Лутая : 17 лютого [2013 р.] пішов із життя Лутай Владлен Степанович - відомий науковець, вчений і педагог. - С.116 : портр. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Онкович, Ганна. Медіадидактика вищої школи: український досвід / Ганна Онкович> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 23-29. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Вища освіта в Україні--дидактика--медіадидактика Кл.слова (ненормовані): медіаосвіта -- професійно орієнтована медіаосвіта -- вектори розвитку медіаосвіти -- медіаграмотність -- інформаційна грамотність -- медіадидактика -- вища школа -- вища освіта Анотація: Актуальність упровадження медіаосвіти у систему вищої освіти за допомогою інтегрування медіаосвітніх технологій у професійну підготовку майбутніх фахівців обумовлена тим, що у навчальному процесі виникає принципово нова концепція професійної підготовки, яка вміщує медіаосвітні стратегії з метою <формування медіаосвітньої культури> як необхідного складника професійної культури майбутнього фахівця. У статті йдеться про медіадидактику вищої школи та про професійно-орієнтовану медіаосвіту як про нові й перспективні педагогічні явища. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 33 Теоретико-методологічні засади інтеграції змісту гуманітарної освіти у вищих навчальних закладах негуманітарного профілю [Текст] : монографія / Авт. кол.: Г. В. Онкович [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - К. : Педагогічна думка, 2012. - 336 с. - ISBN 978-966-644-282-9 : 32.00 грн. РУБ 378(4Укр) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Новітні технології навчання Вища освіта в Україні Гуманітарна освіта Підготовка фахівців--вища освіта Медіаосвіта--актуальні питання--Україна Україна--Вища освіта Дод.точки доступу: Онкович, Ганна Володимирівна; Бойченко, Михайло Іванович; Дем’яненко, Наталія Миколаївна; Донець, Зоя Федорівна; Карачун, Валерій Якович; Кобченко, Вікторія Іванівна; Куляс, Павло Петрович; Лесик, Ганна Володимирівна; Майборода, Василь Каленикович; Маноха, Ірина Петрівна; Олексюк, Ольга Миколаївна; Сахневич, Інна Андріївна; Янишин, Ольга Кароліна; Національна академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
О- 58 Онкович, Ганна Володимирівна. Українська мова для архітекторів. І не тільки [Текст] : Навчальний посібник / Г. В. Онкович, В. В. Чепелик ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - К. : Логос, 2011. - 224 с. - ISBN 938-966-171-658-1 : 23.00 грн. РУБ 4У(075.3) Рубрики: Кафедра української мови Українська мова--підручники та посібники для ВНЗ Архітектура України--історія Дод.точки доступу: Чепелик, Віктор Васильович; Національна академія педагогічних наук УкраїниІнститут вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
В 55 Вища освіта України [Текст] : теоретичний та науково-методичний часопис / Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - К. : Педагогічна преса, 2001 - . № 1/2010. Додаток 1. Тематичний випуск : Наука і вища освіта: технології взаємодії / відп. ред. вип. Г. О. Козлакова. - 2010. - 284 с. - ). - ISBN 978-966-414-088-8 : 21.00 грн. Зміст: Бондаренко, Лариса Анатоліївна. Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музики: наукові підходи до сутнісної характеристики поняття / Л. А. Бондаренко. - С .13-19 Бульвінська, Оксана Іванівна. Вищий навчальний заклад як фактор реалізації моделей інформаційного суспільства / О. І. Бульвінська. - С .20-27 Войтюк, І. В. Роль релігійного фактора в процесі соціалізації та становлення молоді / І. В. Войтюк. - С .34-38 Гура, Олександр Іванович. Критерії та рівні ефективності професійної підготовки майбутнього фахівця у вищому навчальному закладі / О. І. Гура. - С .39-45 Гура, Тетяна Євгеніївна. Стадійний характер формування професійних знань у майбутніх психологів як умова розвитку їх професійного мислення / Т. Є. Гура. - С .46-52 Гейлик, А. В. Економіка освіти як навчальна дисципліна і предмет викладання / А. В. Гейлик. - С .53-60 Єгупов, Микола Владленович. Формування здорового способу життя студентської молоді як специфічна проблема педагогіки / М. В. Єгупов. - С .70-76 Клименко, Олександр Іванович. Формування інформаційної компетентності у студентів ВНЗ у світі інноваційних технологій / О. І. Клименко. - С .87-92 Коваленко, Оксана Миколаївна. Впровадження Болонської системи в Польщі - приклад для України / О. М. Коваленко. - С .93-100 Лєнь, Тетяна Вікторівна. Сучасні теорії гендерної соціалізації: перспективи розвитку особистості у сучасному українському суспільстві / Т. В. Лєнь. - С .139-144 Макаркін, Олександр Васильович. Цивілізаційне визначення студентської молоді в сучасній Україні / О. В. Макаркін. - С .170-176 Онкович, Ганна Володимирівна. Медіаосвіта в Україні: сучасний стан і перспективи розвитку / Г. В. Онкович. - С .184-189 Самойленко, Наталія Борисівна. Використання методу проектів у педагогічному університеті в умовах кредитно-модульного навчання / Н. Б. Самойленко. - С .202-208 Фіалко, Наталія Анатоліївна. Вища гуманітарна освіта як фактор державотворення / Н. А. Фіалко. - С .256-260 РУБ 378(4Укр) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Вища освіта в Україні Педагогіка вищої школи Економіка освіти Вища освіта--педагогічна освіта Підготовка вчителів Педагогічні технології--вища освіта Інноваційні технології навчання Інформаційна культура Інформаційні технології в освіті Зміст освіти Гуманітарна освіта Особистість студента Викладачі вищих навчальних закладів Медіаосвіта--актуальні питання Кл.слова (ненормовані): аксіопедагогіка Дод.точки доступу: Козлакова, Г. О. \ред.\; Національна академія педагогічних наук УкраїниІнститут вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ВОУ1/2014/2 Журнал 2014р. N 2 Андрущенко, Віктор. Педагогіка миру: актуальність теорії та практики / Віктор Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр.: 11 назв. Луговий, Володимир. Стратифікація та стійкість "орбіт" топ-закладів вищої освіти у світі / Володимир Луговий, Олена Слюсаренко, Жанна Таланова. - С.13-20. - Бібліогр.: 13 назв. : табл. Васильєв, Анатолій. Інноваційні аспекти ІТ-підготовки та підвищення кваліфікації фахівців: досвід українських університетів / Анатолій Васильєв, Сергій Шкарлет. - С.21-27. - Бібліогр.: 9 назв. Коваленко, Вільям. Дидактологістика у вищій школі: критерії та стандарти текстовізованого розуму / Вільям Коваленко. - С.28-35. - Бібліогр.: 6 назв. Морозов, Володимир. Філософія впровадження інновацій у педагогічний процес / Володимир Морозов. - С.36-41. - Бібліогр.: 11 назв. Корсак, Костянтин. Нооглосарій як засіб позитивізації майбутнього й нових цілей вищої освіти / Костянтин Корсак, Юрій Корсак. - С.42-48 Касьянов, Дмитро. Філософські засади осягнення сучасних нанотехнологій / Дмитро Касьянов. - С.49-54. - Бібліогр.: 14 назв. Карпаш, Максим. Вища інженерна освіта в умовах сталого розвитку суспільства / Максим Карпаш, Євстахій Крижанівський, Олег Карпаш. - С.55-60. - Бібліогр.: 7 назв. : табл. Подлєсний, Сергій. Інноваційна модель підготовки інженерних кадрів / Сергій Подлєсний, Олександр Періг. - С.61-66. - Бібліогр.: 11 назв. Кульбашна, Ярослава. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі стоматології: міжнародний аспект / Ярослава Кульбашна. - С.67-73. - Бібліогр.: 15 назв. : табл. Федоров, Олександр. Синтез теології та медіаосвіти: російський стан справ / Олександр Федоров. - С.74-79. - Бібліогр.: 14 назв. Онкович, Ганна. Професійно-орієнтована медіаосвіта у вищій школі / Ганна Онкович. - С.80-87. - Бібліогр.: 16 назв. Бак М. Основні суперечності інформаційного простору освіти в сучасній Україні та шляхи їх подолання / Бак Мирослав. - С.88-93. - Бібліогр.: 14 назв. Шульга, Валентина. Особливості ієрархії цінностей польських та українських студентів / Валентина Шульга, Ірина Сікорська. - С.94-101. - Бібліогр.: 12 назв. : табл. Каланова, Шолпан. Участь студентів у процедурі забезпечення якості вищої освіти: досвід Європи та Казахстану / Шолпан Каланова, Мейргуль Алписбаєва. - С.102-107. - Бібліогр.: 5 назв. Сінельнікова, Наталія. Формування педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи (ІІ половина ХХ ст.) / Наталія Сінельнікова. - С.108-112. - Бібліогр.: 5 назв. Іванова, Ольга. ХІІ Міжнародна науково-практична конференція "Пріоритети розвитку сучасної освіти: теорія, методологія, практика" / Ольга Іванова. - С.113-115 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-58 Онкович, Ганна. Професійно-орієнтована медіаосвіта у вищій школі / Ганна Онкович> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 80-87. - Бібліогр.: 16 назв. Рубрики: Вища освіта--медіаосвіта Кл.слова (ненормовані): інформаційна грамотність -- медіаграмотність -- медіаінформаційна грамотність -- парасольковий термін -- професійно-орієнтована медіаосвіта -- медіакомпетентність фахівця -- медіапсихологія Анотація: У статті розглядаються терміни "інформаційна грамотність", "медіаграмотність", "медіаінформаційна грамотність" та "медіакомпетентність фахівця", представлені у дослідженнях зарубіжних науковців. Звертається увага на необхідність розуміння "парасолькового" поняття "медіаінформаційна грамотність" як одного з базових у сучасній гуманітаристиці суспільства знань. Ідеться про доцільність упровадження у систему вищої освіти нових курсів, які б формували професійну компетентність фахівця засобами медіаосвітніх технологій. Як приклад розглядається колективна монографія "Медіакомпетентність фахівця", яка підготовлена за матеріалами дипломних робіт студентів - слухачів спецкурсу з професійно-орієнтованої медіаосвіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2014/4 Журнал 2014р. N 4 Андрущенко, Віктор. Герменевтика освіти : (спроба теоретичного аналізу) / Віктор Андрущенко. - С.5-9. - Бібліогр.: 3 назви. Корсак, Костянтин. Основи нової національної ідеї у контексті розвитку вищої освіти України / Костянтин Корсак. - С.10-15. - Бібліогр.: 7 назв. Рябченко, Володимир. Фальсифікація вищої освіти в Україні як суспільна проблема: світоглядно-компетентнісний аспект / Володимир Рябченко. - С.16-22. - Бібліогр.: 7 назв. Похресник, Анатолій. Вища освіта і Римський клуб: минуле і майбутнє / Анатолій Похресник. - С.23-28. - Бібліогр.: 13 назв. Нестерова, Марія. Трансдисциплінарність сучасної науки як виклик для вищої освіти / Марія Нестерова. - С.29-34. - Бібліогр.: 9 назв. Колос, Катерина. Типологія компонентного складу комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти / Катерина Колос. - С.35-43. - Бібліогр.: 15 назв. Береза, Вадим. Стан, суперечності та перспективи розвитку політичної освіти в сучасному українському суспільстві / Вадим Береза. - С.44-49. - Бібліогр.: 5 назв. Козлов, Дмитро. Формування управлінської компетентності майбутнього викладача вищої школи: зарубіжний досвід / Дмитро Козлов. - С.50-58. - Бібліогр.: 16 назв. : табл. Федоров, Олександр. Медіаосвіта та медіакритика в контексті підготовки майбутніх педагогів / Олександр Федоров. - С.59-70. - Бібліогр.: 17 назв. : мал. Шелюк, Людмила. Світовий досвід демократизації освітньої політики / Людмила Шелюк. - С.71-76. - Бібліогр.: 5 назв. Бак, Мирослав. Вартість ресурсів для забезпечення університетської освіти / Мирослав Бак. - С.77-84. - Бібліогр.: 2 назви. Онкович, Ганна. Наукова конференція як інтерактивна медіаосвітня технологія / Ганна Онкович. - С.85-93. - Бібліогр.: 12 назв. Козієвська, Олена. Державне регулювання процесів академічної мобільності у країнах Скандинавії (на прикладі Ісландії, Данії, Норвегії, Фінляндії, Швеції) / Олена Козієвська. - С.94-100. - Бібліогр.: 13 назв. : табл. Колесниченко, Наталія. Підготовки бакалаврів романо-германської філології в системі університетської освіти Німеччини / Наталія Колесниченко. - С.101-108. - Бібліогр.: 12 назв. Ланських, Оксана. Мовні стратегії в системі державної освітньої політики / Оксана Ланських. - С.109-113. - Бібліогр.: 7 назв. Покажчик публікацій журналу за 2014 рік. - С.114-116 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-58 Онкович, Ганна. Наукова конференція як інтерактивна медіаосвітня технологія / Ганна Онкович> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 85-93. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Вища освіта в Україні--інтерактивні технології навчання Медіаосвіта--міжнародна співпраця--світ Кл.слова (ненормовані): інтерактивні методи навчання -- медіаосвітні технології -- медіаосвітня інтерактивна технологія -- наукова конференція -- конференція як жанр -- конференція як медіапродукт -- інформаційна грамотність -- медіаінформаційна грамотність Анотація: Основна характеристика "інтерактиву" - це спеціальна форма пізнавальної діяльності, коли процес пізнання організовано у такий спосіб, що практично всі присутні заохочені до нього, можуть брати участь, розуміти й рефлектувати з приводу того, що вони знають і думають. Це - спосіб багатосторонньої комунікації в освітньому процесі, під час якої відбувається колективне занурення в обговорювану проблему. Розвиток інноваційних підходів організації навчання, інтерактивність навчального процесу нині відбувається з використанням засобів масової комунікації - медіа. Медіаосвітні технології передбачають включення в систему освіти різних медіапродуктів, розробляння нових методичних і технологічних форм навчання. У статті розглядаються різні жанри наукових конференцій. Об'єднує їх парасольковий термін "інтерактивна медіаосвітня технологія". Здійснено огляд міжнародних форумів, у центрі яких перебували проблеми медіа- та інформаційної грамотності. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |