40
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Текст] : Науковий журнал / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 138 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 7.80 грн.
    Зміст:
Ісаєнко, К. П. Проблема типології художньої свідомості в українському порівняльному літературознавстві / К. П. Ісаєнко. - С .4-9
Самойленко, Г. В. Песнь об Украине: образ Украины в многонациональной поэзии военных лет / Г. В. Самойленко. - С .9-15
Михед, Т. В. Інтерпретація категорій "хаос" і "гармонія" в російській і американській літературі дискурс Бєлінського та Емерсона / Т. В. Михед. - С .15-19
Тесля, В. І Сюрреалістичні мотиви в новелі Інгеборг Бахман "Магазин, де продаються сни" / В. І. Тесля. - С .19-22
Остапенко, С. І. Актуальні проблеми вивчення Біблії у школі та вузі (розвідка філолога) / С. І. Остапенко. - С .22-26
Потапенко, С. І. Орієнтаційний простір англомовних журнальних текстів: досвід лінгвокогнітивного аналізу / С. І. Потапенко. - С .26-31
Волощук, І. І. Ситуативний аспект вираження іронічної оцінки / І. І. Волощук. - С .31-35
Сборик, С. П. Мовленнєва реалізація когнітивної простоти-складності у творах М. Дребл / С. П. Сборик. - С .35-40
Блажко, М. И. Семантика и сочетаемость акустических прилагательных современного немецкого языка / М. И. Блажко. - С .40-45
Арват, Н. Н. Период в романе А. Пушкина "Евгений Онегин" / Н. Н. Арват. - С .45-48
Трибуханчик, А. М. Історична динаміка у фразеосемантичному мікрополі / А. М. Трибуханчик. - С .48-51
Ігіна, Зоя Олександрівна. Модальні слова як мовне вираження логічних модальностей (на матеріалі англомовної художньої прози XIX-XX століть) / З. О. Ігіна. - С .51-55
Казимирова, Ю. А. Раціональність як базовий концепт культури у сучасному мовознавстві / Ю. А. Казимирова. - С .55-59
Собчук, Л. А. До проблеми вербалізації концептосфери сенсорно-рецептивних сенсибілій у сучасній мовознавчій науці / Л. А. Собчук. - С .59-63
Слаба, О. В. Нові тенденції розвитку лексико-семантичної системи сучасної німецької мови / О. В. Слаба. - С .63-67
Соломаха, А. В. Вербалізація етнореалій у сучасній німецькій мові / А. В. Соломаха. - С .67-72
Куликовська, Н. І. До постановки проблеми гендерної диференціації лексичних одиниць в сучасній лінгвістиці / Н. І. Куликовська. - С .72--78
Арват, Н. Н. Концепт душа в произведениях А. С. Пушкина и Н. В. Гоголя / Н. Н. Арват. - С .78-83
Бондаренко, А. І. Лінгвостилістична інтерпретація оповідання Володимира Винниченка "Рабині Справжнього" / А. І. Бондаренко. - С .83-88
Кобзар, Л. Г. Прояви емоційно-оцінної інтонації у мовленні / Л. Г. Кобзар. - С .88-91
Завальнюк, Л. В. До проблеми виділення інтонаційних одиниць / Л. В. Завальнюк. - С .91-94
Бойко, Н. І. Семантичні типи експресивних дієслів української мови / Н. І. Бойко. - С .94-99
ДРНТІ
ББК 81.00
РУБ 40


Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
Ч.З.№3 (2), Гогол. центр (1), ав (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (2), Гогол. центр (1), ав (1), Ч.З.№2 (1)

016:84
О-76


    Остапенко, С. М.
    Образ В. І. Леніна в українській радянській літературі [Текст] : Бібліографічний покажчик / С. М. Остапенко, П. І. Рогова. - К. : Дніпро, 1987. - 70 с. - 0.15 крб.
РУБ 016:84


Дод.точки доступу:
Рогова, П. І.
Примірників всього: 3
Ч.З.№3 (1), ав, фб (1), ІБв, аб (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1), фб (1), аб (1)

Шифр: ВУМЛ-1/2012/11
   Журнал

Вивчаємо українську мову та літературу [Текст] : Науково-методичний журнал/ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Х. : "Основа", 2003 - . - Виходить тричі на місяць
2012р. N 11
Зміст:
Остапенко, С. А. Проблемне навчання на уроках української мови та літератури / С. А. Остапенко. - С.2-5.
Матієнко, О. А. Мариністичні мотиви у творах українських письменників / О. А. Матієнко. - С.25-29.
Соколенко, Н. Лесь Курбас. Знаний і забутий / Н. Соколенко. - С.29-32.
Беценко, Т. П. Лінгвістичне краєзнавство в системі шкільної та вищої філологічної освіти / Т. П. Беценко. - С.32-35.
Тєлєжкіна, О. О. Природа в поетичному мовосвіті Дмитра Павличка / О. О. Тєлєжкіна. - С.37-39.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


83.3(4УКР)р10
О-76


    Остапенко, С. А.
    Проблемне навчання на уроках української мови та літератури [Текст] / С. А. Остапенко // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 11. - С. 2-5.
ББК 83.3(4УКР)р10 + 81.411.1-90
Рубрики: Навчання--проблемне навчання
   Викладання української літератури в школі--види навчання

   Уроки української мови--проблемне навчання

Кл.слова (ненормовані):
уроки української мови -- уроки української літератури -- проблемне навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


Шифр: РШ/2017/7/8
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2017р. N 7/8
Зміст:
Данилевський, В. Готовність навчального закладу до інноваційного розвитку: обґрунтування критеріїв / Валерій Данилевський. - С.3–6. - Бібліогр.: 9 назв.
Чепурна, Н. Концептуальні основи інноваційного розвитку сучасного навчального закладу / Наталія Чепурна. - С.7–10. - Бібліогр.: 13 назв.
Назаренко, Г. Демократичні засади становлення Нової української школи / Галина Назаренко. - С.11–16. - Бібліогр.: 16 назв.
Крутенко, О. Актуалізація педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи / Ольга Крутенко. - С.17–20. - Бібліогр.: 13 назв.
Топчій, І. Становлення Гімназії успішного українця / Ірина Топчій. - С.21–23. - Бібліогр.: 5 назв.
Каракаш, І. Модель інноваційного навчального закладу "Школа якісної освіти" / Іван Каракаш, Ілона Руденко. - С.24–27. - Бібліогр.: 6 назв.
Чумаченко, О. Інноваційна практика функціонування і розвитку навчального закладу з еколого-економічною спеціалізацією / Олег Чумаченко, Оксана Трухан. - С.28–31. - Бібліогр.: 8 назв.
Саєнко, С. Інноваційний розвиток полілінгвістичної гімназії "Діалог культур" / Сергій Саєнко, Надія Ананьєва. - С.32–35. - Бібліогр.: 4 назви.
Карло, Т. Створюємо Школу громадського партнерства / Тетяна Карло. - С.36–39. - Бібліогр.: 7 назв.
Мирошніченко, Т. Сприяємо громадянському самоствердженню учнів / Тетяна Мирошніченко. - С.39–42. - Бібліогр.: 8 назв.
Пікалюк, А. Національно-патріотичне виховання молоді засобами історичного краєзнавства та етнографії / Андрій Пікалюк. - С.43–45. - Бібліогр.: 7 назв.
Нерубайський, В. Школа свідомого українця – орієнтир сучасної акме-педагогіки / Володимир Нерубайський. - С.46–49. - Бібліогр.: 6 назв.
Стороженко, Н. Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці / Наталія Стороженко. - С.49–52. - Бібліогр.: 8 назв.
Мельничук, В. Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме-школи / Володимир Мельничук. - С.53–55. - Бібліогр.: 7 назв.
Верба, І. Модель розвитку інноваційного навчального закладу "школа рівних можливостей" / Ірина Верба. - С.56–58. - Бібліогр.: 6 назв.
Вертипорох, О. Школа – простір освітніх можливостей / Олена Вертипорох, Мар’яна Ніщенко. - С.59–61. - Бібліогр.: 5 назв.
Денисюк, Л. Інноваційна модель "Школа трансформаційного лідерства" / Любов Денисюк. - С.62–62. - Бібліогр.: 2 назви.
Щербина, С. Формування освітнього простору Школи автентичного навчання / Сергій Щербина. - С.65–67. - Бібліогр.: 10 назв.
Бущай, Л. Створення Школи неперервної економічної освіти / Л. Бущай ; Людмила Бугай. - С.68–71. - Бібліогр.: 3 назви.
Жуган, Н. Деякі аспекти інноваційного розвитку економічного ліцею / Надія Жуган. - С.72–74. - Бібліогр.: 4 назви.
Яременко, С. Школа – природне середовище розвитку особистості / Станіслав Яременко. - С.75–77. - Бібліогр.: 3 назви.
Слупіцька, О. Модель інноваційного розвитку "Школа екологічної культури та планетарного мислення" / Олександра Слупіцька. - С.78–80. - Бібліогр.: 4 назви.
Самохотов, А. Інноваційна школа Черкащини як Науково-дослідний інститут природознавства / Анатолій Самохотов. - С.81–83. - Бібліогр.: 9 назв.
Колісник, В. Модель "Школа сільського господаря" як стратегічний напрям розвитку навчального закладу в сільській місцевості / Валерій Колісник. - С.84–86. - Бібліогр.: 8 назв.
Дорожкіна, Н. Школа практичної діяльності / Неля Дорожкіна, Алла Забарна. - С.87–89. - Бібліогр.: 8 назв.
Лукашенко, Т. Інноваційний розвиток школи як Центру інформаційно-комунікаційних технологій / Тетяна Лукашенко. - С.90–93. - Бібліогр.: 6 назв.
Лосіцький, В. Модель навчального закладу "Школа новітніх інформаційних технологій" / Володимир Лосіцький. - С.94–96. - Бібліогр.: 3 назви.
Остапенко, С. Ліцей як середовище успішного особистісного розвитку / Світлана Остапенко, Наталія Степанова. - С.97–100. - Бібліогр.: 8 назв.
Ярош, О. Пізнання, Становлення, Успіх: нове обличчя сучасної школи / Олександр Ярош. - С.100–104. - Бібліогр.: 7 назв.
Дубенська, О. Інноваційна модель навчального закладу "Школа успішної особистості" / Олександра Дубенська. - С.105–107. - Бібліогр.: 5 назв.
Цьоменко, А. Школа успішної особистостіяк шлях розвитку інноваційного навчального закладу / Анна Цьоменко. - С.107–109. - Бібліогр.: 5 назв.
Кондратюк, В. Школа успіху та творчих досягнень / Валентин Кондратюк. - С.110–112. - Бібліогр.: 6 назв.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058(477)
О-76


    Остапенко, С.
    Ліцей як середовище успішного особистісного розвитку / Світлана Остапенко, Наталія Степанова // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 97–100. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Освіта в Україні--середня освіта--ліцеї

   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховні комплекси -- інноваційна модель розвитку -- інноваційний розвиток -- освітнє середовище -- становлення успішної особистості -- особистісний розвиток -- успішний учень
Анотація: У статті розкрито сутність важливої педагогічної проблеми – як освітнє середовище ліцею може стати майданчиком для успішного особистісного розвитку.


Дод.точки доступу:
Степанова, Н.; \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)