Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 206 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 70.40 грн. Зміст: Костикова, Л. П. Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения / Л. П. Костикова. - С .6-11 Тверезовська, Н. Т. Генезис наукових поглядів на індивідуальний підхід у вихованні дошкільників / Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. - С .12-14 Калініна, Л. М. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом / Л. М. Калініна. - С .20-23 Отрошко, Т. В. Україна в контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів / Т. В. Отрошко. - С .20-23 Усатенко, Т. Українознавство в науково-освітніх процесах / Т. Усатенко. - С .24-26 Пата, Л. П. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти / Л. П. Пата. - С .31-33 Султанова, Л. Ю. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти / Л. Ю. Султанова. - С .34-36 Борозинець, І. М. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності / І. М. Борозинець. - С .34-36 Попенко, О. М. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів / О. М. Попенко. - С .37-40 Голуб, Н. М. Проблема формування морально-етичних цінностей / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .41-45 Драчук, Л. І. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків / Л. І. Драчук. - С .46-48 Бондаренко, Ю. І. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект / Ю. І. Бондаренко. - С .49-53 Забарний, О. В. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творів / О. В. Забарний. - С .54-56 Белая, А. С. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте / А. С. Белая. - С .57-60 Бутурлим, Т. І. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки" / Т. І. Бутурлим. - С .60-63 Донченко, Т. К. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю / Т. К. Донченко. - С .64-68 Яценко, Т. О. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти / Т. О. Яценко. - С .69-71 Шелехова, Г. Т. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас) / Г. Т. Шелехова. - С .72-75 Шевченко, З. О. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки / З. О. Шевченко. - С .76-78 Погребенник, В. Ф. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури / В. Ф. Погребенник. - С .79-83 Паламар, С. П. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору / С. П. Паламар. - С .84-86 Жила, С. О. "Злиття різних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури / С. О. Жила. - С .87-94 Братко, В. О. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі / В. О. Братко. - С .94-96 Коваленко, Є. І. Ігрові технології у процесі вивчення історії / Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. - С .97-103 Загадарчук, Г. М. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів / Г. М. Загадарчук. - С .101-103 Чередниченко, Г. А. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах / Г. А. Чередниченко. - С .104-108 Щербакова, Н. М. Формування пізнавальної самостійності учнів: експериментальна програма / Н. М. Щербакова. - С .108-112 Красновид, М. М. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору / М. М. Красновид. - С .113-115 Кирилюк, В. М. Специфіка навчання дітей хореографії / В. М. Кирилюк. - С .116-120 Ревенчук, В. В. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти / В. В. Ревенчук. - С .120-125 Рудик, Я. М. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України / Я. М. Рудик. - С .126-129 Романовська, Л. І. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях / Л. І. Романовська. - С .130-134 Майстренко, О. М. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. - С .135-138 Грона, Н. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови / Н. Грона. - С .138-140 Толочко, С. В. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів / С. В. Толочко. - С .141-144 Гуцан, Т. Г. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного навчання / Т. Г. Гуцан. - С .145-149 Коваль, Т. І. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови / Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. - С .150-155 Гриценюк, І. А. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі / І. А. Гриценюк. - С .156-160 Киричок, І. І. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності" / І. І. Киричок. - С .161-163 Осавалюк, О. А. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога / О. А. Осавалюк. - С .164-166 Конончук, І. М. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини) / І. М. Конончук. - С .167-171 Самаріна, С. І. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект / С. І. Самаріна. - С .172-176 Демченко, Н. М. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.) / Н. М. Демченко. - С .177-180 Самойленко, О. В. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст. / О. В. Самойленко. - С .185-188 Харківська, А. А. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді / А. А. Харківська. - С .189-192 Пономаренко, О. В. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США) / О. В. Пономаренко. - С .193-195 Шугалій, Н. Є. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти / Н. Є. Шугалій. - С .196-198 Михайленко, О. В. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США / О. В. Михайленко. - С .199-202
РУБ 15 Рубрики: Болонський процес--Україна Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайки, сім'я \о них\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ШО1/2012/4 Журнал 2012р. N 4 Хриков, Є. М. До питання про створення науково-педагогічних шкіл в Україні / Є. М. Хриков. - С.2-6. - Бібліогр.: 26 назв. Кушнір, В. А. Структура навчальної ситуації з позиції діяльності та інноваційність навчання / В. А. Кушнір. - С.7-13. - Бібліогр.: 15 назв. Овчарук, О. В. Розвиток освіти для демократичного громадянства: міжнародний контекст / О. В. Овчарук. - С.14-17. - Бібліогр.: 16 назв. Набок, М. В. Про ефективність моніторингу управлінської діяльності органів управління освітою регіону / М. В. Набок. - С.18-23. - Бібліогр.: 14 назв. Волик, Л. В. Українська освіта та інноваційний режим діяльності педагога: ризики, пошуки, стратегії / Л. В. Волик. - С.24-28. - Бібліогр.: 7 назв. Паламар, С. П. Креативний підхід до навчання гуманітарних предметів учнів основної школи / С. П. Паламар. - С.29-31. - Бібліогр.: 13 назв. Тесленко, В. В. Проблеми розвитку обдарованості в історії та теорії педагогіки / В. В. Тесленко. - С.32-35. Радул, О. С. Елементи гігієнічного виховання дітей у східних слов’ян VI-XIII століття / О. С. Радул. - С.36-40. - Бібліогр.: 20 назв. Міхно, О. П. Створення в Києві Педагогічного музею імені цесаревича Олексія / О. П. Міхно, В. П. Малюга. - С.41-46. - Бібліогр.: 23 назв. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 14 Паламар, С. П. Креативний підхід до навчання гуманітарних предметів учнів основної школи / С. П. Паламар> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 29-31. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Гуманітарна освіта--методика навчання--креативний підхід Дидактика навчання Кл.слова (ненормовані): предметні компетентності -- учні основної школи -- предмети гуманітарного циклу Анотація: У статті розглядаються способи формування предметних компетентностей в учнів основної школи на основі креативного підходу до навчання. Обгрунтовано діалогічні параметри роботи з художнім текстом. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: УЛЗО/2013/6 Журнал 2013р. N 6 Голобородько, Ярослав. Українська література як філософія відкриття : рефлексії над новим романом Михайла Слабошпицького – лауреата Національної премії України імені Тараса Шевченка / Я. Голобородько. - С.2-7. - Бібліогр.: 6 назв. Братко, Валентина. Культурологічний аспект вивчення ліричних творів Тараса Шевченка : 5 клас / В. Братко. - С.8-11. - Бібліогр.: 17 назв. Маншина, Алла. Тарас Шевченко і Поділля : усний журнал / А. Маншина. - С.12-13. Бурко, Ольга. Методичний ключ визначення жанру барокової і романтичної поезії / О. Бурко. - С.14-15. - Бібліогр.: 10 назв. Бабійчук, Тамара. Відеофрагменти як засіб патріотичного виховання : позакласна робота з української літератури / Т. Бабійчук. - С.16-18. - Бібліогр.: 4 назв. Гричаник, Наталія. Структура і функції навчальної книги з літератури / Н. Гричаник. - С.19-21. - Бібліогр.: 10 назв. Шульган, Віра. Модель підручника нового покоління в методичних поглядах Н. Й. Волошиної / В. Шульган, Н. В. Дига. - С.21-23. - Бібліогр.: 13 назв. Охріменко, Наталія. Урок за поемою Миколи Вороного "Євшан-зілля" / Н. Охріменко. - С.24-25. Гаврилюк, Оксана. "Я (Романтика)" Миколи Хвильового – новела про добро і зло в житті та в душі / О. Гаврилюк. - С.25-27. Прядка, Надія. Вивчаємо поезію Миколи Вінграновського "Бабунин дощ" / Н. Прядка, Г. Шулешко. - С.27-29. Неживий, Олексій. До вивчення життєпису Бориса Грінченка: урок – драматичне дійство / О. Неживий. - С.30-33. Бондаренко, Людмила. Ігровий майданчик на уроках української літератури : 5 клас / Л. Бондаренко. - С.34-35. Логвіненко, Наталя. Сучасне українське фентезі: формування змісту поглибленого вивчення національної літератури / Н. Логвіненко. - С.36-40. - Бібліогр.: 14 назв. Паламар, С. П. Розвиток літературних компетенцій п’ятикласників у процесі вивчення фольклорної казки / С. П. Паламар. - С.41-43. - Бібліогр.: 6 назв. Лук’яненко, Ольга. Про перші Волошинські читання "Теорія і методика навчання української літератури: актуальні проблеми" / О. Лук’яненко, М. Кудрявська. - С.43. Парфенюк, Оксана. Шоу "Я люблю Україну!" / О. Парфенюк, С. Борейчук. - С.44-45. Овдійчук, Лілія. Науковці-філологи, педагоги, песьменники, бібліотекарі, діти – разом, або Час, Місце і Простір змінити можна : нотатки про ІV Міжнародний симпозіум "Література. Діти. Час" у Рівному / Л. Овдійчук. - С.46-48. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Паламар, С. П. Розвиток літературних компетенцій п’ятикласників у процесі вивчення фольклорної казки / С. П. Паламар> // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 6. - С. 41-43. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: компетентнісний підхід у навчанні жанр казки Кл.слова (ненормовані): фольклорна казка -- рефлексія -- літературна компетентність -- метод проектів -- діалог Анотація: У статті розглянуто проблему розвитку літературних компетенцій учнів 5 класів під час вивчення фольклорної казки. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |