> Шифр: ОІУ/2011/14/2/3 Журнал 2011р. т.14 N 2/3 Крисаченко, Валентин. Витоки і розвиток української політичної нації / В. Крисаченко. - С.16-29. Бахрушин, Володимир. Статистичний аналіз рейтингів українських університетів / В. Бахрушин. - С.30-37. Чорноштан, Тамара. Екологічна етика як предмет викладання у ВНЗ України / Т. Чорноштан. - С.38-54. Пархоменко, Євген. Державне регулювання туристичною сферою, шляхи вдосконалення / Є. Пархоменко. - С.55-58. Данилова, Галина. Акмеологічні мотиви вдосконалення людини на основних історичних етапах генезису філософії / Г. Данилова. - С.59-71. Паращенко, Людмила. Аналіз системи загальної середньої освіти України за м'якою методологією систем / Л. Паращенко. - С.72-80. Петрук, Вікторія. Проблеми соціалізації та індивідуалізації навчання в умовах сучасного інформаційно-освітнього середовища / В. Петрук. - С.86-94. Баранова, Анастасія. Проектна технологія як засіб формування інтересу до навчання молодших школярів / А. Баранова. - С.102-105. Кравченко, Оксана. Стан українського шкільництва за кордоном у контексті етнонаціональної ідентичності / О. Кравченко. - С.119-125. Газізова, Олена. Забезпечення державності української мови в Автономній Республіці Крим / О. Газізова. - С.126-133. Бублейник, Людмила. Лексична ідіоматичність у перекладознавчому вимірі / Л. Бублейник. - С.144-148. Алексєєва, Вікторія. Реалізація соціокультурної змістової лінії шкільного курсу мови у 6-8 класах (на матеріалі сфери відношень "Я і українська мова") / В. Алексєєва. - С.149-152. Крисаченко, Валентин. Український соціум: основні виміри соціально-політичного аналізу / В. Крисаченко. - С.153-162. Семчук, Надія. Формування інтелігенції як освітологічна проблема / Н. Семчук. - С.168-172. Кухар, Вікторія. Молодіжні неформальні рухи в Україні (кінець XX- початок XXI століття) / В. Кухар. - С.173-179. Балагура, Олена. Змістовні та технологічні особливості виховання духовної культури студентів вищих навчальних закладів / О. Балагура. - С.180-182. Яблонський, Валентин. Лауреат Нобелівської премії з фізіології і медицини Роберт Едвардс та ідея екстракорпорального запліднення / В. Яблонський. - С.183-185. Добрянський, Ігор. Усвідомлене покликання педагога. Миколі Зимомрі - 65 / І. Добрянський. - С.186-194. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 31 Петрук, Вікторія. Проблеми соціалізації та індивідуалізації навчання в умовах сучасного інформаційно-освітнього середовища [Текст] / В. Петрук> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2011. - Том 14, N 2/3. - С. 86-94. Рубрики: Інформатизація освіти навчання дистанційне Кл.слова (ненормовані): e-learning -- соціалізаційний процес -- соціальні відносини Анотація: Інформатизація освіти висвітлюєтьтся з позиції пріоритетного напрямку серед усього розмаїття процесів інформатизації сучасного суспільства. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОІУ/2012/15/2/3 Журнал 2012р. т.15 N 2/3 Паращенко, Людмила. Відкрита освіта: будуємо школи без кордонів / Л. Паращенко. - С.7-14. Петрук, Вікторія. Динаміка розвитку дистанційної освіти в межах її соціально-філософського значення / В. Петрук. - С.14-20. Рідей, Наталія. Структурно-порівняльний аналіз змісту стандартів з управління якістю у сфері освіти в Україні і США / Н. Рідей [и др.]. - С.20-30. Інші автори: Паламарчук С., Шофолов Д., Ільчик, Анастасія Маслов, Валентин. Структура функцій управління аналітико-експертною діяльністю у сфері загальної середньої освіти регіону / В. Маслов, О. Боднар. - С.30-36. Щоголєва, Тетяна. Формування професійної поведінки майбутнього перекладача у процесі вивчення дисциплін гуманітарного циклу / Т. Щоголєва. - С.36-45. Лопушанська, Галина. Місія освітнього менеджменту й технологія його впровадження / Г. Лопушанська. - С.45-55. Шляхова, Валентина. Лінгвістичні особливості перекладу наукового тексту / В. Шляхова. - С.66-73. Кононенко, Петро. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів "Українознавство. 1-4 класи" / П. Кононенко, Т. Присяжна. - С.80-104. Філіпчук, Георгій. Українознавча, україномовна політика в системі державно-культурного будівництва / Г. Філіпчук. - С.104-111. Горпинюк, Валентин. Ідеологічний контроверс соціально-професійного самовизначення української молоді / В. Горпинюк. - С.111-119. Довбня, Ольга. Аналіз результатів опитування студентської молоді щодо рівня сформованості громадянської та політичноьтї свідомості / О. Довбня. - С.119-126. Панчук, Май. Державна політика і управління в сучасних етнополітичних процесах України / М. Панчук. - С.126-140. Косенко-Бєлінська, Наталія. Планування діяльності вищих навчальних закладів у ринкових умовах на прикладі Белойт коледжу (Вісконсин, США) / Н. Косенко-Бєлінська. - С.140-150. Мельник, Ольга. Погляди С. Русової на особу: історіографія питання / О. Мельник. - С.150-156. Левицька, Надія. Науково-методичне забезпечення вищої гуманітарної освіти Наддніпрянщини (друга половина XIX початок XX століття) / Н. Левицька. - С.156-172. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 31 Петрук, Вікторія. Динаміка розвитку дистанційної освіти в межах її соціально-філософського значення [Текст] / В. Петрук> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 2/3. - С. 14-20. Рубрики: Освітні технології Дистанційне навчання Інформаційне суспільство Філософія освіти Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): соціально-філософський підхід -- коннективізм -- віртуальна реальність -- самоосвіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОІУ/2012/15/4 Журнал 2012р. т.15 N 4 Бахрушин, Володимир. Якість вищої освіти та сучасні підходи до її вимірювання / В. Бахрушин, О. Горбань. - С.7-11. - Бібліогр.: 16 назв. Паращенко, Людмила. Підвищення ефективності шкільної освіти: українська практика та європейський досвід / Л. Паращенко. - С.12-17. Рибальченко, Денис. Нормативно-правове забезпечення управління якістю освітніх послуг у загальноосвітньому навчальному закладі / Д. Рибальченко. - С.25-28. Рідей, Наталія. Аналіз міжнародного інституційного регулювання у сфері управління й забезпечення якості освіти / Н. Рідей [и др.]. - С.29-42. Інші автори: Ільчик А., Шофолов Д., Паламарчук, Світлана Добровська, Людмила. Формування професійної компетентності з інформаційних технологій майбутніх фахівців в умовах інтегративного підходу до освіти / Л. Добровська. - С.43-50. Данилова, Галина. Методична акмеологія: стратегічний ресурс професійно-особистісного розвитку методиста системи післядипломної освіти / Г. Данилова. - С.51-64. Корсак, Костянтин. Ноотехнології - засіб здійснення сталого розвитку і побудови ноосуспільства / К. Корсак, Ю. Корсак. - С.70-76. Сініцина, Ірина. Проблеми та перспективи інноваційної діяльності вищих навчальних закладів України / І. Сініцина. - С.77-80. Горпинюк, Валентин. Аспекти періодизації розвитку системи підготовки учнівської молоді до професійного самовизначення (друга половина XX- початок XXI століття) / В. Горпинюк. - С.81-91. - Бібліогр.: 38 назв. Петрук, Вікторія. Філософський аспект сучасної освіти / В. Петрук. - С.102-108. Шляхова, Валентина. Сучасні тенденції функціонування власних імен людей / В. Шляхова. - С.128-135. Присяжна, Тетяна. Методичні рекомендації до викладання українознавства у загальноосвітніх навчальних закладах / Т. Присяжна. - С.136-139. Короб, Антоніна. Навчально-методичний комплект для загальноосвітніх навчальних закладів : понятійно-термінологічний аналіз критерії впровадження у навчальний процес / А. Короб. - С.140-147. - Бібліогр.: 18 назв. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 31 Петрук, Вікторія. Філософський аспект сучасної освіти [Текст] / В. Петрук> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 4. - С. 102-108. Рубрики: Освіта--філософія освіти Кл.слова (ненормовані): філософія освіти -- картина світу -- безперервна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |