> Шифр: ВОУ1/2011/1 Журнал 2011р. N 1 Слюсаревський, Микола. Теоретико-методологічні та праксеологічні аспекти проблеми взаємодії суспільства і освіти / М. Слюсаревський. - С.12-20 Богданова, Наталія. Культура життєтворчості особистості як філософська проблема / Н. Богданова. - С.21-26 Акопян, Валерій Григорович. Феномен екологічної свідомості в царині сучасного наукового дискурсу / В. Акопян. - С.27-31 Івченко, Олексій. Розуміння свободи в реаліях XXI століття / О. Івченко. - С.32-39 Рябченко, Володимир. Освіта, навчання, виховання й соціалізація як поняття й процеси та рамки осягнення ними особистості / В. Рябченко. - С.46-54 Покась, Віталій. Організація навчальної роботи в школах-інтернатах у період їх становлення / В. Покась. - С.55-62 Кожедуб, Лідія . Розуміння підтексту як передумова адекватного сприйняття художнього тексту у процесі підготовки майбутніх філологів / Л. Кожедуб. - С.63-69 Андрущенко, Тетяна. Романтизм та діалектика естетичного / Т. Андрущенко. - С.70-78 Корсак, Костянтин. До питання сучасної оцінки геніїв і геніальності / К. Корсак. - С.79-85 Бойчук, Микола. Теоретичні засади дослідження демократії як форми народовладдя / М. Бойчук. - С.86-92 Білогур, Влада. Формування світоглядної культури студентів як основа управління процесом становлення їхньої системи цінностей / В. Білогур, С. Макаренко. - С.93-99 Андрушкевич, Фабіан. Основні напрями та форми українсько-польської академічної співпраці / Ф. Андрушкевич. - С.108-113 Козлакова, Галина. Вища освіта в Канаді : деякі враження про університети Оттави і Торонто / Г. Козлакова. - С.114-119 Артюшенко, Оксана. Виховання як чинник відтворення ментальності підростаючого покоління / О. Артюшенко. - С.120-125 Система - проти суржику. - С.126 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2011/3 Журнал 2011р. N 3 Друга міжнародна виставка "Сучасні навчальні заклади". - 1-2-а с. обкл. Кремень, Василь. Інновація - alter ego глобалызації / В. Кремень. - С.3-9. - Бібліогр.: 8 назв. Події. Заходи. Презентації : Друга Міжнародна виставка "Сучасні навчальні заклади - 2011". - С.9 Бондар, Віталій. Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен / В. Бондар. - С.10-14. - Бібліогр.: 5 назв. Радул, Валерій. Соціальна зрілість як вершина акмеологічного розвитку особистості / В. Радул. - С.15-20. - Бібліогр.: 21 назв. Презентація проекту Національної рамки кваліфікацій. - С.20 Отич, Олена. Особистість і діяльність учителя у вимірах педагогічної естетики / О. Отич. - С.21-24. - Бібліогр.: 9 назв. Малихін, Олександр. Аспектний аналіз категорій "пізнавальна активність" у контексті організації самостійної навчальної діяльності студентів / О. Малихін. - С.25-29. - Бібліогр.: 7 назв. Онопрієнко, Володимир. Практико-екологічна складова підготовки і перепідготовки сільськогосподарських кадрів / В. Онопрієнко. - С.30-33. - Бібліогр.: 15 назв. Лошакова, Олена. Ювілей найстарішого університету Донбасу / О. Лошакова. - С.34 Матвеєва, Ганна. Методика вивчення та аналізу стану організації діяльності спеціалізованих шкіл художньо-естетичного профілю / Г. Матвеєва. - С.35-38. - Бібліогр.: 18 назв. Порох, Людмила. Робота зі здібними та обдарованими дітьми : організаційно-управлінський аспект / Л. Порох, Н. Осінна. - С.39-42. - Бібліогр.: 3 назв. Покась, Віталій. Шкільництво в Україні : становлення та історична генеза інтернатної освіти / В. Покась. - С.43-47. - Бібліогр.: 6 назв. Лях, Галина. Позакласна виховна робота у гімназіях східноукраїнського регіону / Г. Лях, С. Фатальчук. - С.48-51. - Бібліогр.: 8 назв. Петрощук, Н. До проблеми профільного навчання : особливості диференціації освіти та підготовки вчителів (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. Петрощук. - С.52-55. - Бібліогр.: 10 назв. Дунаєва, Любов. Безкомпромісний лицар національної ідеї : (до вшанування пам’яті Б. Д. Грінченка) / Л. Дунаєва. - С.55-60. - Бібліогр.: 17 назв. Гавриленко, Тетяна. Україномовна навчальна література для початкової школи : (1905-1914) / Т. Гавриленко. - С.61-65. - Бібліогр.: 26 назв. Кучай, Олександр. Підготовка майбутнього вчителя інформатики в Польщі та Україні : порівняльний аналіз / О. Кучай. - С.66-69. - Бібліогр.: 13 назв. Гарбуза, Тетяна. Основні функції тьютора у процесі дистанційного навчання іноземної мови студентів ВНЗ Великої Британії / Т. Гарбуза. - С.69-72. - Бібліогр.: 11 назв. Берегиня історико-педагогічної науки : до ювілею Нінелі Павлівни Калениченко. - С.73-74 Найда, Юрій. "Горить моє серце" / Ю. Найда, В. Найда. - С.75-76. - Бібліогр.: 8 назв. Доркену, Алла. Перший в Україні біобібліографічний покажчик про Софію Русову / А. Доркену, Т. Лога. - С.77-79 Кирій, Світлана. Відзначення 155-ї річниці від дня народження С. Ф. Русової / С. Кирій. - С.80 Софія Русова : педагог-просвітитель, державний діяч (1856-1940). - 3-а с. обкл. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
П 48 Покась, Віталій. Шкільництво в Україні : становлення та історична генеза інтернатної освіти / В. Покась> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 3. - С. 43-47. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р. інтернатна освіта Кл.слова (ненормовані): діти з особливими потребами -- інтернатна освіта -- діти з вадами розвитку -- інтернати Анотація: У статті аналізується розвиток шкільництва в Україні від найдавніших часів і до наших днів. Особливу увагу приділено формуванню системи інтернатної освіти, освіти дітей з вадами розвитку. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
П 48 Покась, Віталій. Організація навчальної роботи в школах-інтернатах у період їх становлення [Текст] / В. Покась> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - N 1. - С. 55-62 Рубрики: Школи-інтернати--організація навчального процесу Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 55 Вища освіта України [Текст] : теоретичний та науково-методичний часопис / Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - К. : Педагогічна преса, 2001 - . № 3(46)/2012. Додаток 1. Тематичний випуск : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, Т. 1 / відп.ред. вип. : М. М. Левшин, Гр. В. Луценко. - 2012. - 642 с. - ). - 35.00 грн. Зміст: ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ: РЕФЛЕКСІЇ СЬОГОДЕННЯ Андрущенко, Віктор Петрович. Потреба, можливість і реальність конституційного процесу у галузі освіти / В. П. Андрущенко. - С .7-15 Кузьмінський, Анатолій Іванович. Моделювання освітньо-професійної підготовки майбутнього фахівця в контексті компетентнісного підходу / А. І. Кузьмінський. - С .29-42 Зязюн, Іван Андрійович. Майстерність вчителя як система сукупних компетенцій і компетентностей у структурі його педагогічної діяльності й дії / І. А. Зязюн. - С .43-55 Бех, Іван Дмитрович. Виховний простір у розвитку особистості / І. Д. Бех. - С .56-66 Степко, Михайло Филимонович. Механізми реалізації завдань розвитку ідей побудови єдиного європейського освітнього простору в умовах сьогодення / М. Ф. Степко. - С .67-76 Глузман, Олександр Володимирович. Освітні ресурси вищої освіти в Україні: методологічні основи / О. В. Глузман, Ю. П. Дудник, В. І. Фадєєв. - С .77-85 Вернидуб, Роман Михайлович. Управління інноваційним розвитком університету: досягнення стратегічних переваг / Р. М. Вернидуб. - С .149-152 Покась, Віталій Петрович. Підготовка та використання педагогічних кадрів інтернатних закладів освіти як державна проблема / В. П. Покась. - С .153-159 Працьовитий, Микола Вікторович. Сучасна математика і математична освіта у педагогічному університеті / М. В. Працьовитий, Я. В. Гончаренко. - С .160-164 Уваркіна, Олена Василівна. Основні особливості української освіти як системи / О. В. Уваркіна. - С .177-184 Дем’яненко, Наталія Миколаївна. Європейський вектор проектування підготовки національних педагогічних кадрів / Н. М. Дем’яненко. - С .185-196 Ягупов, Василь Васильович. Компетентнісний підхід у професійній освіті / В. В. Ягупов. - С .197-204 ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ - ДУХОВНА ПАРАДИГМА МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ Джура, Олександр Дмитрович. Життєвий потенціал особистості: формування та реалізація у трансформаційному суспільстві / О. Д. Джура. - С .227-234 Корсак, Костянтин Віталійович. Ноотехнологічні виклики і скерування болонського та лісабонського процесів на інтеграцію вищої освіти й науки / К. В. Корсак, Ю. К. Корсак. - С .235-242 Панченко, Леся Миколаївна. Потенціал освіти та виклики сьогодення / Л. М. Панченко. - С .258-264 Сингаївська, Алла Михайлівна. Трансформації вищої освіти:контекст стійкого розвитку, засади соціальної відповідальності, ноосферний аспект / А. М. Сингаївська. - С .273-282 Ярошенко, Алла Олександрівна. Якість освіти в Україні як індикатор входження у європейський освітній простір / А. О. Ярошенко. - С .288-293 ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК НАУКА, ПРАКТИКА, НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА Авхутська, Світлана Олександрівна. Особливості організації процесу формування полікультурної компетентності майбутніх учителів історії / С. О. Авхутська. - С .318-324 Багрій, Тетяна Володимирівна. Проблеми морального виховання у духовній спадщині Сильвестра Лебединського / Т. В. Багрій. - С .325-331 Біда, Антоніна Петрівна. Структура і проблеми обдарованості / А. П. Біда. - С .332-334 Борисенко, Лариса Леонідівна. Активізація науково-пізнавальної діяльності студентів засобами інноваційних технологій навчання / Л. Л. Борисенко. - С .335-342 Гуревич, Роман Семенович. Мобільне навчання - інноваційна освітня технологія / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія. - С .370-376 Двіжона, Оксана Володимирівна. До питання про інтерактивні технології навчання у підготовці фахівців дошкільної освіти / О. В. Двіжона, М. І. Олійник. - С .384-391 Коберник, Галина Іванівна. Формування особистості майбутніх педагогів в умовах гуманістично орієнтованої навчальної взаємодії / Г. І. Коберник. - С .426-431 Кравцов, Віталій Олександрович. Формування методологічної культури як умова підвищення якості підготовки майбутнього вчителя / В. О. Кравцов. - С .439-445 Серман, Леся Ігорівна. Сучасні підходи до формування професійного іміджу вчителя / Л. І. Серман. - С .494-501 Сінельникова, Наталія Оленівна. Педагогічна культура майбутнього вчителя / Н. О. Сінельникова. - С .502-506 Фарбак, Тетяна Миколаївна. М. О. Лавровський: невідомі сторінки життя та діяльності / Т. М. Фарбак. - С .527-533 Шишова, Інна Олексіївна. Підготовка студентів педагогічного університету до діалогічного спілкування в умовах інклюзивної освіти / І. О. Шишова. - С .565-573 Мамедова, Надія Олександрівна. Наукове обгрунтування та характеристика педагогічних умов формування толерантності студентської молоді / Н. О. Мамедова. - С .611-615 РУБ 378(4Укр) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Вища освіта в Україні Педагогіка вищої школи Філософія освіти Вища освіта--педагогічна освіта Підготовка вчителів Педагогічні технології--вища освіта Інноваційні технології навчання Інформаційна культура Зміст освіти Гуманітарна освіта Особистість студента Викладачі вищих навчальних закладів Освітня послуга--якість моделювання (педагогіка) Акредитація Інклюзивна освіта Проблемне навчання Аксіологія Педагогічна майстерність --вчителі Педагогічна культура Кл.слова (ненормовані): аксіопедагогіка Дод.точки доступу: Левшин, М. М. \ред.\; Луценко, Гр. В. \ред.\; Лебединський, Сильвестр (письменник, філософ, богослов) \о нем\; Лавровський, Микола Олексійович (вчений, професор російської словесності і педагогіки ; 1825-1899) \о нем\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |