15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 7 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 210 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 55.75 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Ковальчук, Ю. Г. Теорія валідації вимірвань М. Т. Кейна як методологічна основа викладання роздулу "Валідність" навчального курсу "Освітні вимірювання та моніторинг якості освіти" / Ю. Г. Ковальчук. - С .8-11
Удовиченко, Н. К. Аналіз результатів зовнішнього незалежного оцінювання з німецької мови / Н. К. Удовиченко, О. А. Палій. - С .12-15
Кашина, Г. С. Формування фізико-технічної освіти в процесі навчання студентів М. Т. Кейна в автотранспортних коледжів / Г. С. Кашина. - С .16-21
Плотніков, Є. О. Експериментальна перевірка ефективності формування англомовної рецептивної граматичної компетенції майбутніх учителів з використанням мультімедійних навчальних засобів / Є. О. Плотніков. - С .21-27
Василенко, С. В. Тестування як засіб діагностики творчих здібностей учнів основної школи з хімії / С. В. Василенко, В. П. Сергієнко. - С .28-31
Кухар, Л. О. Сутнісна характеристика професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики / Л. О. Кухар, В. П. Сергієнко. - С .32-36
Абишов, Насім Аджар огли. Якими мають бути електронні підручники / Н. А. Абишов. - С .37-41
Благодаренко, Л. Ю. Формування наукового світогляду учнів в умовах клерікалізації українського суспільства / Л. Ю. Благодаренко. - С .42-45
Лісова, Т. В. Програмні засоби для аналізу результатів тестування / Т. В. Лісова. - С .46-52
Головіна, Н. О. Критерії оцінювання діяльності та особистісних якостей студентів під час виконання лабораторних робіт із фізики / Н. О. Головіна, Т. М. Канівець, Н. В. Ніженець. - С .53-57
Тимошко, Г. М. Культура управління загальноосвітнім навчальним закладом у контексті культурно-освітнього аспекту розвитку суспільства / Г. М. Тимошко. - С .58-61
Колотій, В. В. Аналіз можливостей вільнодоступних систем інтернет-тестування / В. В. Колотій, З. П. Халецька. - С .62-67
Кушнір, В. Інноваційний підхід до визначення змісту курсу педагогіки вищої школи для підготовки магістрів з освітніх вимірювань / В. Кушнір, Г. Кушнір, Р. Ріжняк. - С .68-71
Сіткар, Т. В. Огляд підходів до аналізу комп’ютером тексту на природній мові / Т. В. Сіткар. - С .72-76
Скубій, Т. В. Деякі графічні вимоги до створення електронних лекцій у вищій освіті / Т. В. Скубій, І. М. Селезньов. - С .77
Ткаченко, С. П. Електронний посібник зі шкільного курсу фізики як засіб навчання / С. П. Ткаченко. - С .81-83
Коваленко, Є. І. Деякі проблеми моніторингу якості освіти / Є. І. Коваленко. - С .84-88
Шара, С. О. Вимірювання рівнів адаптації молодих викладачів до науково-педагогічної діяльності / С. О. Шара. - С .89-92
Падун, Н. О. Якість освіти та тестування / Н. О. Падун, Н. М. Стрельнікова. - С .93-96
Тезікова, С. В. Традиції та перспективи акредитації у вищій освіті США / С. В. Тезікова. - С .97-100
Попенко, О. М. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів / О. М. Попенко. - С .101-105
Скиба, Ю. А. Формування соціально-комунікативної компетентності майбутнього еколога / Ю. А. Скиба, О. М. Лазебна, В. П. Сергієнко. - С .106-110
Сліпухіна, І. А. Елементи методики ознайомлення учнів з теорією похибок у лабораторному практикумі , практикумі з физики / І. А. Сліппухіна. - С .111-117
Сергієнко, В. П. Використання програм для тестування у навчанні фізики / В. П. Сергієнко, І. С. Войтович. - С .118-126
Залізко, В. Д. Методичні основи констрування та використання електронного підручника з математичного аналізу для студентів економічних спеціальностей / В. Д. Залізко. - С .127-129
Котяк, В. В. Вебінари як засоби навчання у сучасній системі освіти / В. В. Котяк. - С .130-133
Болілий, В. О. Перевірка унікальностей тексту при оцінюванні студентських робіт творчого або дослідницького характеру / В. О. Болілий, В. В. Копотій. - С .134-145
Лупан, І. В. Лабораторні роботи з курсу " Вибіркові обстеження у педагогіці, соціології та психології" / І. В. Лупан. - С .146-148
Макаренко, І. Є. Побудова системи завдань для визначення навчальних досягнень старшокласників у ході моніторингу якості процесу навчання / І. Є. Макаренко. - С .149-151
Астаф’єва, М. М. До питання про методику введення в шкільному курсі математики поняття тригонометричних функцій дійсної змінної / М. М. Астаф’єва, . В. Марчукова. - С .152-155
Асоянц, П. Г. Психолого-педагогічні передумови використання комп’ютерних програм у навчання майбутніх учителів англійської мови професійно орієнтованого читання / П. Г. Асоянц, М. Д. Герасименко. - С .156-159
Коваль, Т. І. Інтерактивні технології навчання іноземних мов / Т. І. Коваль, Н. П. Кочубей. - С .160-163
Бєлкина, Н. І. Навчальні завдання як засіб контролю при вивченні історії педагогіки / Н. І. Бєлкина. - С .164-166
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Сергієнко, В. П. Підготовка майбутніх учителів фізики до вимірювання здібностей до навчання фізики / В. П. Сергієнко, Г. О. Шишкін. - С .167-170
Пасічник, Ю. А. Освітні вимірювання в контексті підготування компетентного вчителя фізики / Ю. А. Пасічник. - С .171-173
Авраменко, О. В. Формування професійної компетентності фахівців у галузі "Системні науки та кібернетика" засобами систем комп’ютерної математки / О. В. Авраменко, С. О. Шляпчак. - С .174-180
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Пасічник, Ю. А. Георгій Георгійович Де-Метц ( до 150-річчя з дня народження заслуженого професора фізики) / Ю. А. Пасічник. - С .181-185
Орел, О. В. Погляди І. Ф. Тесленка на нову програму зі шкільного курсу геометрії 70-х р. ХХ ст. / О. В. Орел. - С .186-191
Сергієнко, В. П. Система організації навчання в Дрезденскому технічному університеті: зміст, специфіка, характерні особливості / В. П. Сергієнко, К. С. Хорунжий. - С .192-198
Франсон, Т. Х. Співробітництво шведського та українських університетів у розробці та впровадженнні мультимедійної інтерактивної системи навчання та викладання / Т. Х. Франсон, І. В. Казачков, М. Соломон. - С .199-208
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування--німецька мова

   Обдаровані учні--розвиток здібностей

   Тестування--хімія

   Тестування--аналіз результатів

   творчі здібності--розвиток

   оцінювання знань --хімія

   компетентність вчителя інформатики

   Електронні підручники

   Якість освіти

   Викладання математики в школі

   Підготовка майбутніх вчителів початкової школи

   Підготовка майбутніх вчителів англійської мови

   Підготовка майбутніх вчителів фізики

   компетентність вчителя екології

   компетентність вчителя математики

   викладання фізики в школі

   Інтерактивні технології навчання--іноземна мова

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-тестування -- електронні лекції -- вебінари в освіті -- комп’ютерна математика -- система комп’ютерної математики -- обдаровані учні


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Де-Метц, Георгій Георгійович (український фізик ; 1861-1947) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1)

378(4Укр)(075.3)
П 32


   
    Підготовка фахівців з освітніх вимірювань в Україні [Текст] : Навчально-методичний комплекс. Ч. 2 / О. В. Авраменко [та ін.]; за заг. ред. О. В. Авраменко ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка (Кіровоград), European Commission TEMPUS. - Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2012. - 400 с. - ISBN 978-617-640-037-0 : 48.00 грн., 48.00 грн., 70.00 грн.
ББК 74.58(4Укр)я73
РУБ 378(4Укр)(075.3)
Рубрики: Кафедра прикладної математики та інформатики
   Освітні вимірювання--підручники та посібники для ВНЗ

   Підготовка фахівців з освітніх вимірювань

Кл.слова (ненормовані):
ТЕМПУС -- тестування


Дод.точки доступу:
Авраменко, О. В.; Ковальчук, Юрій Олексійович; Сергієнко, В. П.; Кухар, Л. О.; Ріжняк, Р. Я.; Паращук, С. Д.; Котяк, В. В.; Лісова, Тетяна Володимирівна; Лутченко, Л. І.; Лупан, І. В.; Малежик, М. П.; Сіткар, Т. В.; Войтович, І. С.; Янчукова, Н. В.; Сліпухіна, І. А.; Фетісов, Валерій Сергійович; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова; Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка (Кіровоград); European Commission TEMPUS
Примірників всього: 43
фб (1), Ч.З.№2 (8), аб (32), мат. (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (8), аб (32), мат. (2)

Шифр: РШ/2018/1/2
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2018р. N 1/2
Зміст:
Савченко, О. Початкова освіта в контексті ідей Нової української школи / Олександра Савченко. - С.3–7. - Бібліогр.: 5 назв.
Радул, В. Культура та соціалізація особистості / Валерій Радул. - С.8–12. - Бібліогр.: 21 назва.
Деркач, В. Василь Сухомлинський про управлінську діяльність керівника школи / Валентина Деркач. - С.13–16. - Бібліогр.: 9 назв.
Хайруліна, В. Ідеї Василя Сухомлинського у розбудові музейного середовища сучасної школи / Василина Хайруліна. - С.17–20.
Бойко, А. Освітні і наукові позиції полтавських педагогів Григорія Ващенка та Антона Макаренка / Алла Бойко. - С.21–28. - Бібліогр.: 21 назва.
Лук’янова, Л. Потенціал літніх людей на ринку праці України / Лариса Лук’янова. - С.29–38. - Бібліогр.: 23 назви.
Клачко, В. Педагогічна система підготовки управлінських кадрів у закладах вищої освіти МВС України / Володимир Клачко. - С.39–43. - Бібліогр.: 11 назв.
Шнюкова, І. Сучасний стандарт професійної освіти – основа підготовки професійно мобільного робітника / Ірина Шнюкова. - С.44–48. - Бібліогр.: 13 назв.
Коворкінг: співпраця науковців і освітян-практиків з питань виховання особистості. - С.48.
Кайтановська, О. Навчання за дуальною системою у закладах професійної освіти Німеччини / О. Кайтановська. - С.49–52. - Бібліогр.: 10 назв.
Сліпухіна, І. Поняття дитячої обдарованості у контексті формування навичок ХХІ століття / І. Сліпухіна, В. Щєлко. - С.53–57. - Бібліогр.: 19 назв.
Митник, О. Становлення конкурентноздатного психолога у позааудиторній діяльності закладу вищої освіти / О. Митник, О. Затворнюк. - С.58–61. - Бібліогр.: 7 назв.
Момот, О. Модель виховання особистості майбутнього вчителя в здоров’язбережувальному середовищі закладу вищої освіти / О. Момот. - С.62–66. - Бібліогр.: 10 назв.
Філіпчук, Н. Виховний потенціал музейної діяльності в Україні (ХХ століття) / Н. Філіпчук. - С.67–71. - Бібліогр.: 4 назви.
Постаті. Події. Анонси / рубрику веде Олександр Міхно. - С.72–75.
Олійник, Є. З нуля – до музичного Олімпу / Є. Олійник. - С.76–77.
Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді МОН України провів курси підвищення кваліфікації. - С.78.
Діти зі Сходу та Заходу України разом вивчають природу Закарпаття. - С.79.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.042-056.45(477)
С 47


    Сліпухіна, І.
    Поняття дитячої обдарованості у контексті формування навичок ХХІ століття / Ірина Сліпухіна, Вікторія Щєлко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 1/2. - С. 53–57. - Бібліогр.: 19 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--дитяча обдарованість
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- обдаровані діти -- компетенції -- здібності -- креативність -- критичне мислення -- дитяча обдарованість
Анотація: У статті відображено результати аналізу проблеми виявлення, умов формування і розвитку дитячої обдарованості. З’ясовано зміст і особливості цієї категорії. Встановлено взаємозв’язок поняття обдарованості з рівнем сформованості ключових копетенцій молоді у ХХІ столітті, які зумовлено техніко-технологічними і соціокультурними процесами у сучасному суспільстві.


Дод.точки доступу:
Щєлко, В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)