> Шифр: ВМДЗ/2012/12 Журнал 2012р. N 12 Шевчук, Антоніна. Творче освоєння дитиною світу культури / А. Шевчук. - С.4-10. Закамська, Тетяна. Полікультурна педагогіка / Т. Закамська, А. Таржиманова. - С.11-15. Долинна, Ольга. Праця - ефективний засіб формування предметно-практичної компетенції дошкільників / О. Долинна, О. Низковська. - С.16-27. Сидоренко, Ганна. Формування ціннісного ставлення до рідної домівки у дітей старшого дошкільного віку / Г. Сидоренко, В. Карачук, В. Сосенкова. - С.28-36. Вовчик-Блакитна, Леся. Малюнок як візерунок дитячої душі / Л. Вовчик-Блакитна. - С.37-43. Переживання у фарбах. - С.44-45. Фактор, Людмила. Розмаїття засобів музейної педагогіки в роботі з дошкільниками / Л. Фактор. - С.46-59. Безсонова, Ольга. Коректурні таблиці як стимул пізнавальної активності дошкільників / О. Безсонова. - С.60-68. Свята та цікаві події лютого. - С.69-70. Клименко, Антоніна. Прийняття на посаду вихователя методиста двох осіб / А. Клименко. - С.71-72. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 34 Сидоренко, Ганна. Формування ціннісного ставлення до рідної домівки у дітей старшого дошкільного віку / Г. Сидоренко, В. Карачук, В. Сосенкова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 12. - С. 28-36. Рубрики: виховання сімейне виховання родинне Кл.слова (ненормовані): родинні цінності -- родинні реліквії -- сімейні традиції -- ціннісне ставлення -- родинна педагогіка -- психологічні ігри Анотація: У статті йдеться мова про усвідомлення дітьми старшого дошкільного віку цінності батьківської домівки, вихованню поваги й любові до рідних, зміцненню авторитету сімейних традицій та надається поетапний план реалізації освітнього проекту "Родинні цінності". Дод.точки доступу: Карачук, Віра; Сосенкова, Віра Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВМДЗ/2014/5 Журнал 2014р. N 5 Стаєнна, Олена. Освітня й мистецька цінність української народної іграшки / О. Стаєнна. - С.4-6. Гурковська, Тетяна. Конструктор як засіб атрибутивного забезпечення гри / Т. Гурковська. - С.7-9 : фотогр. Никончук, Валентина. Конструктор LEGO як допоміжний інструмент у процесі адаптації / В. Никончук, А. Деговець. - С.10-13 : фотогр. Рома, Оксана. Логіко-математичний розвиток дошкільників засобами конструктора LEGO: тренінг для педагогів / О. Рома. - С.14-19 : фотогр. Безпала, Світлана. Інтеграція LEGO-конструювання в освітній процес / С. Безпала. - С.20-26 : фотогр. Макарова, Євгенія. Поєднання казки з LEGO-конструюванням у роботі практичного психолога / Є. Макарова. - С.27-32 : фотогр. Геращенко, Тетяна. Розвиваємо мовлення з LEGO: дидактичні ігри / Т. Геращенко. - С.33-35. Геращенко, Тетяна. Розвиваємо мовлення з LEGO: дидактичні ігри / Т. Геращенко. - С.33-35. У світі космічних LEGO-фантазій та винаходів. - С.36 : фотогр. Герасименко, Катерина. Використання LEGO у здоров’язбережувальній технології / К. Герасименко, М. Онищук. - С.37-41. Сосенкова, Віра. Навчаємо презентувати LEGO-моделі / В. Сосенкова. - С.42-48. Овдій, Людмила. На порозі школи: співпраця з батьками / Л. Овдій, Т. Д’яченко, Л. Каган. - С.49-52 : фотогр. Кушнерук, Тетяна. Виховуємо креативну особистість / Т. Кушнерук. - С.53-58 : фотогр. Пасічник, Ніна. Екологічна освіта дошкільників засобами театральної діяльності : застосування методу проектів для підвищення екологічної обізнаності дітей / Н. Пасічник, М. Дода, Г. Гедз. - С.59-64 : фотогр. Фастовець, Тамара. Подорож до планети Легкоокеанії : розвага з плавання для дітей старшого дошкільного віку / Т. Фастовець. - С.68-71 : фотогр. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 66 Сосенкова, Віра. Навчаємо презентувати LEGO-моделі / В. Сосенкова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 5. - С. 42-48. Рубрики: Дошкільна освіта--здоров’я дітей Дошкільники--Інтелектуальний розвиток Дошкільна освіта--іграшки дитячі Кл.слова (ненормовані): конструювання -- конструкційна діяльність -- конструкційні ігри -- конструктори LEGO -- LEGO-моделі -- презентація LEGO-моделі -- мовленнєві вправи -- дидактичні ігри -- дошкільники Анотація: У статті розповідається про те, як навчити дітей презентувати LEGO-моделі. Підкреслено, що для успішної презентації своєї роботи дитині важливо комфортно почуватися перед аудиторією слухачів. Розглянуто організацію попередньої роботи з презентації LEGO-моделей (тематичні тижні, бесіди, дидактичні ігри), проаналізовано прийоми навчання презентації. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |