Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2003. - 156 с. - Літ. в кінці статей. - 8.50 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Тимошко, Г. М. Методологічний аналіз основних категорій управління загальноосвітніми закладами / Г. М. Тимошко. - С .5 Петренко, А. А. Підготовка керівника системи освіти / А. А. Петренко. - С .14 Ростовський, О. Я. Теоретичні основи методики викладання музичної педагогіки майбутнім учителям музики / О. Я. Ростовський. - С .18 Долматова, М. П. Методологічні аспекти есетичного виховання словом / М. М. Лисенко; А. О. Соя; Ю. О. Ростовська; В. Н. Федорченко; В. В. Червонецький; А. В. Василюк; О. П. Щотка; С. І. Шевченко; Л. П. Бойко; Н. С. Ярослав; О. І. Остапенко; О. С. Рега; Н. М. Баленко; Н. Л. Кротік. - С .22 Лисенко, М. М. Нетрадицийні перешкоди на шляху до ефективної інформатизації освіти України / М. М. Лисенко. - С .26 Соя, А. О. Значення екологічної аксіоматики для практики навчання та виховання старшокласників / А. О. Соя. - С .31 Ростовська, Ю. О. Теоретичне обгрунтування критеріїв показників сформованості професійних переконань майбутніх учителів / Ю. О. Ростовська. - С .35 Федорченко, В. Н. Оновлення змісту професійного навчання фахівців туристського профілю / В. Н. Федорченко. - С .39 Червонецький, В. В. Дидактичні засоби оптимізації екологічної освіти в школі / В. В. Червонецький. - С .45 Василюк, А. В. Неперервна освіта / А. В. Василюк. - С .50 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Щотка, О. П. Розвиток професійно-управлінського самовизначення студентів в умовах навчально-виховного процесу педагогічного університету / О. П. Щотка. - С .55 Литвиненко, С. П. Організація навчання майбутніх вчителів іншомовного спілкування з використанням фонограм і відеофонограм / С. П. Литвиненко. - С .63 Шевченко, С. І. Результати експериментальної перевірки методики навчання швидкого іншомовного читання майбутніх філологів за допомогою комп’ютерних технологій / С. І. Шевченко. - С .67 Кочерга, О. М. Особливості формування когнітивного компоненту соціальної відповідальності у студентів педагогічного коледжу / О. М. Кочерга. - С .72 Бойко, Л. П. Шляхи розуміння усного повідомлення / Л. П. Бойко. - С .76 Лукашова, Н. І. Модульно-розвивальне навчання як умови створення розвивального простору для учнів при вивченні органічної хімії / Н. І. Лукашова, Н. О. Падун, С. М. Лукашов Ярослав, Н. С. До проблеми методики проведення основних форм навчальних занять з психології / Н. С. Ярослав. - С .85 Ярослав, Л. О. Розвиток творчої особистості в умовах групової діяльності / Л. О. Ярослав. - С .89 Остапенко, О. І. Особливості формування у старших підлітків інтересу до фізичної культури / О. І. Остапенко. - С .92 Квак, О. Вивчення сучасного досвіду використання дидактичної гри у процесі навчальної діяльності дітей 5-6 років / О. Квак. - С .97 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Рега, О. С. Проблеми гуманістичного виховання підростаючого покоління в період національного відродження 1905 - 1914 років / О. С. Рега. - С .100 Зайченко, Н. І. Дещо про феномен креативності у науковій спадщині О. О. Потебні / Н. І. Зайченко. - С .106 Коваленко, В. О. Оцінка педагогічних ідей Дж. Дьюї українськими педагогами 20-х років / В. О. Коваленко. - С .111 Баленко, Н. М. Проблема підвищення професійної кваліфікації викладачів вищої школи України ( др. пол. ХІХ - поч. ХХ ст.) / Н. М. Баленко. - С .120 Новгородський, Р. Г. Олександр Залужний про дитячий колектив як соціалізаційний чинник особистості / Р. Г. Новгородський. - С .124 Суховєєва, Н. М. Підготовка спеціалістів у Ніжинській вищій школі до здійснення соціального виховання: історико-педагогічний аспект / Н. М. Суховєєва. - С .128 Кротік, Н. Л. Єврейська освіта в Україні 20-х - 30-х рр. ХХ ст.: погляди та джерела / Н. Л. Кротік. - С .133 Барило, О. А. Еволюція розвитку ідей вільного виховання у контексті сучасності / О. А. Барило. - С .139 Яковець, Н. І. Про особливості врахування сучасного зарубіжного досвіду при визначенні завдань вищої школи у підготовці вчителів ХХІ ст. / Н. І. Яковець. - С .145 Шиманський, М. С. Сучасні проблеми базової і післядипломної совіти вчителів у Польщі / М. С. Шиманський. - С .149
РУБ 15 Рубрики: Музична педагогіка--викладання Екологічна освіта--школа освіта неперервна Дидактична гра--дошкільнята Соціальне виховання--історія, 20-і рр. ХХ ст. Підготовка спеціалістів--історія--Ніжинська вища школа Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Післядипломна освіта--вчителі--Польща Дод.точки доступу: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Потебня, О. О. \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Залужний, Олександр \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинська вища школа \о ней\ Примірників всього: 3 Ч.З.№2 (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2004. - 254 с. - 12.00 грн. Зміст: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Глазиріна, В. М. Шляхи оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін у спеціалізованому педагогічному ВНЗ / В. М. Глазиріна. - С .6-12 Пуляк, О. В. Удосконалення професійної підготовки вчителів природничих дисциплін за спеціалізацією "Основи безпеки життєдіяльності" / О. В. Пуляк, І. Л. Царенко, О. М. Царенко. - С .13-16 Кривозуб, В. Ф. Зміст диригентської підготовки спеціалістів на мистецьких і музично-педагогічних факультетах педагогічних університетів / В. Ф. Кривозуб. - С .17-19 Демченко, С. О. Психолого-педагогічні вимоги до особистості викладача фахових дисциплін технічного закладу освіти / С. О. Демченко. - С .20-23 Шанскова, Т. І. Основні технологічні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з сім’ями різних типів / Т. І. Шанскова. - С .24-26 Паскаль, О. В. Формування професійно-комунікативної грамотності майбутніх соціальних педагогів / О. В. Паскаль. - С .27-30 Щербина, А. П. Теоретико-методичні аспекти підготовки майбутнього педагога до діагностичної діяльності / А. П. Щербина. - С .31-33 Багай, Б. М. Теоретичні аспекти формування гуманістичної позиції майбутнього вчителя / Б. М. Багай, І. О. Ковба. - С .34-37 Мамчич, О. Б. Педагогічна технологія формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи / О. Б. Мамчич. - С .38-42 Марченко, Г. В. Формування професійної культури майбутніх учителів іноземних мов на заннятях з основ екології як інтегративної педагогічної дисципліни / Г. В. Марченко. - С .43-46 Кривець, С. В. Стан використання енциклопедично-довідникової літератури у системі неперервної професійної освіти / С. В. Кривець. - С .47-50 Доронина, Т. О. Некоторые проблемы гендерного образования в процессе профессиональной подготовки студента-филолога в педагогическом вузе / Т. О. Доронина. - С .51-54 Завацька, Л. М. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи у закладах освіти / Л. М. Завацька, О. Г. Платонова. - С .55-57 Лісовець, О. В. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до взаємодії з дитячими та молодіжними організаціями / О. В. Лісовець. - С .58-61 Аніщук, А. М. Мовленнєва компетентність як складова професійної підготовки фахівців дошкільного виховання / А. М. Аніщук. - С .62-65 Перхач, Л. П. Творча самоактуалізація як фактор професійного розвитку майбутніх учителів початкових класів / Л. П. Перхач. - С .66-67 Зель, І. О. Проблема підготовки майбутніх педагогів до навчання дорослих людей / І. О. Зель. - С .68-71 Білоусова, Н. В. Підготовка майбутніх учителів до формування в учнів потреби у вдосконаленні / Н. В. Білоусова. - С .72-75 Хижна, О. П. Системний підхід до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи / О. П. Хижна. - С .76-79 Бойко, М. П. Інформаційні технології в системі професійно-педагогічної підготовки вчителя фізики / М. П. Бойко. - С .80-82 Стрельнікова, Н. М. Професійна готовність майбутніх учителів до співпраці з батьками школярів / Н. М. Стрельнікова. - С .83-85 Василенко, Т. А. Історико-педагогічний досвід як основа інновацій у підготовці працівників дошкільних закладів / Т. А. Василенко. - С .86-90 Заплішний, І. І. Роль фізичної культури в удосконаленні професійного становлення фахівців у вузі / І. І. Заплішний. - С .91-94 Падун, Н. О. Інтегративний підхід при підготовці майбутніх робітників / Н. О. Падун. - С .95-98 Суховєєва, Н. М. Соціальна педагогіка як компонент змісту педагогічної освіти / Н. М. Суховєєва. - С .99-101 Останіна, Н. С. Підготовка соціальних педагогів до організації клубної роботи з учнівською молоддю / Н. С. Останіна. - С .102-105 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Коваленко, Є. І. Інноваційні процеси у вищій освіті України у 20-ті роки XX ст. / Є. І. Коваленко. - С .106-110 Лавріненко, О. В. Формування комунікативної культури у майутнього вчителя в історії педвузів України (1917-1924рр.) / О. В. Лавріненко. - С .111-113 Аніщенко, О. Нововведення у вищій школі у контексті наукової організації праці (80-ті роки ХХ століття) / О. Аніщенко. - С .114-118 Володченко, Ж. М. Розвиток музично-педагогічної думки міста Ніжина на початку ХХ століття (1900-1933 рр.) / Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. - С .119-124 Баленко, Н. М. Проблема підготовки вчителів у теоретичній спадщині М. О. Лавровського та М. Є. Скворцова / Н. М. Баленко. - С .125-128 Васюта, О. П. До питання історії музичної освіти на Чернігівщині / О. П. Васюта. - С .129-133 Тезікова, С. В. Професіоналізм у педагогічній освіті США / С. В. Тезікова. - С .134-136 Бєлкіна, Н. І. Інноваційні підходи до підготовки вчителя у педагогічній спадщині М. І. Демкова / Н. І. Бєлкіна. - С .137-140 Кулик, І. О. Педагогічні ідеї Г. Сковороди та проблеми вищої освіти в Україні / І. О. Кулик. - С .141-143 Киричок, І. І. Професійна підготовка вчителів Чернігівщини на початку ХХ століття / І. І. Киричок. - С .144-147 Білик, Т. О. З історії організації навчального процесу в Гімназії вищих наук князя Безбородька / Т. О. Білик. - С .148-151 Абашкіна, Н. В. Інновації в освіті Німеччини в умовах розвитку європейської інтеграції / Н. В. Абашкіна. - С .152-155 Авшенюк, Н. М. Сучасні підходи до акредитації педагогічних навчальних закладів в Англії та Уельсі / Н. М. Авшенюк. - С .156-159 Корнілова, А. Формування професійної компетентності педагогів у вищих навчальних закладах будівельного профілю України та Німеччини / А. Корнілова. - С .160-163 Гончарова, Є. Є. Досвід роботи зарубіжних науковців у впровадженні диференційованого підходу у навчанні іноземній мові у вищих закладах освіти / Є. Є. Гончарова. - С .164-166 Удовиченко, Н. Зміст і форми професійної підготовки профконсультантів служби зайнятості у ВНЗ Німеччини / Н. Удовиченко. - С .167-170 Саф’янюк, З. Г. Про становлення і розвиток теорії реальної освіти у працях європейських педагогів / Л. В. Кнодель; С. А. Нургалиева; А. І. Турчин; А. В. Василюк; В. В. Синявський; Л. А. Колбіна; О. Л. Мерзлякова; І. Я. Мищук. - С .171-175 Семеног, О. М. Тенденції професійної підготовки майбутнього вчителя рідної словесності у США / О. М. Семеног. - С .176-179 Кнодель, Л. В. Новые подходы в сфере профессионального образования в Германии / Л. В. Кнодель. - С .180-183 Євтушик, Лариса Петрівна. Проблеми змісту підготовки соціальних педагогів у Німеччині / Л. П. Євтушик. - С .184-186 Нургалиева, С. А. Проблемы интеграции высшего образования Казахстана в мировое образовательное пространство / С. А. Нургалиева. - С .187-188 Зінченко, Т. В. Австрія: риси вищої освіти ХХІ століття і Болонський процес / Т. В. Зінченко. - С .189-193 Турчин, А. І. Організаційно-структурні особливості сучасної системи підготовки вчителів для професійно-освітніх закладів у Німеччині / А. І. Турчин. - С .194-196 Благінін, В. М. Математизація змісту шкільної освіти у США, Франції та Україні в ІІ половині ХХ століття. Порівняльний аналіз / В. М. Благінін, М. В. Потапенко. - С .197-199 Василюк, А. В. Досвід демократичної Польщі: участь у Болонському процесі та інших планах освітньо-наукової інтеграції Європи / А. В. Василюк. - С .200-203 Авксентьєва, О. І. Демарш-французький метод рівності у здібностях / О. І. Авксентьєва. - С .204-206 ПСИХОЛОГІЯ Синявський, В. В. Психодіагностичне і професіографічне забезпечення професійного навчання як важливий чинник підвищення його ефективності / В. В. Синявський. - С .207-211 Литвинова, Н. І. Розвиток мотивації до творчості в студентської молоді / Н. І. Литвинова. - С .212-215 Михайленко, О. В. Особливості роботи кризових центрів соціально-психологічної допомоги молоді / О. В. Михайленко. - С .216-218 Колбіна, Л. А. Діагностика сформованості особистісних цінностей майбутніх учителів початкової школи / Л. А. Колбіна. - С .219-220 Борисюк, С. О. Особливості становлення психотерапії у сфері гуманістичної педагогіки / С. О. Борисюк. - С .221-223 Котеленець, В. М. Використання тренінгу в підготовці майбутніх фахівців / В. М. Котеленець, М. І. Вовковінський. - С .224-227 Мерзлякова, О. Л. Проблеми профілактики психологічного маніпулювання та контролю свідомості в молодіжному середовищі / О. Л. Мерзлякова. - С .228-231 Коваленко, Н. В. Соціально-психологічні чинники професійної адаптації студентів педагогічного університету / Н. В. Коваленко. - С .232-235 Щотка, О. П. Тренінг розвитку професійно-управлінського самовизначення майбутніх фахівців освіти / О. П. Щотка. - С .236-238 Мищук, І. Я. Психолого-педагогічні аспекти комп’ютеризації навчання фізики за модулями у педколеджі / І. Я. Мищук. - С .239-241 Панченко, В. І. Екопсихологічна культура в професійній підготовці учнівської молоді / В. І. Панченко. - С .242-245 Коркунова, А. О. Формування в студентської молоді інтересу до творчої діяльності / А. О. Коркунова. - С .246-248
РУБ 15 Рубрики: Болонський процес викладання основ безпеки життєдіяльності Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Лавровський, М. О. \о нем\; Скворцов, М. Є. \о нем\; Демков, Михайло Іванович \о нем\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Гімназія вищих наук князя Безбородька \о ней\ Примірників всього: 2 Ч.З.№2 (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1) |
Н 15 Навчальна програма з соціальної педагогіки для спеціальності "соціальна педагогіка та практична психологія" [Текст] : учебные программы / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Уклад. А. І. Конончук, Н. М. Суховєєва. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2001. - 24 с. - Бібліогр.: с. 23-24. - 0.85 грн.
РУБ 371.01(075.3) Рубрики: Соціальна педагогіка--програми Дод.точки доступу: Конончук, А. І. (канд. пед. наук, доц.) \уклад.\; Суховєєва, Н. М. (канд. пед. наук, доц.) \уклад.\; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 269 аб (213), Ч.З.№2 (30), пед. (20), ав (5), фб (1) Свободны: аб (213), Ч.З.№2 (30), пед. (20), ав (5), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 228 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 12.00 грн. Зміст: Кушерець, Т. В. Глобальні соціокультурні трансформації та зміст сучасної освітньої парадигми / Т. В. Кушерець. - С .6-8 Чуйко, В. Л. Наукова раціональність як феномен людської життєдіяльності / В. Л. Чуйко. - С .9-10 Сич, М. М. Розвиток потреби у творчості як предмет соціально-філософського аналізу / М. М. Сич. - С .11-14 Баранова, Н. М. Стан і перпективи розвитку філософських знань у сучасній парадигмі освіти в Україні / Н. М. Баранова. - С .15-17 Одерій, С. Л. Культура освітньої політики ЮНЕСКО і Ради Європи та розвиток вищої освіти в Україні / С. Л. Одерій. - С .18-22 Корсак, К. В. Про невідворотність переходу людства від ери егоїзму до періоду альтруїзму та завдання систем освіти у нових умовах / К. В. Корсак. - С .23-26 Тарутіна, З. Є. Нейропсихологічні основи процесу навчання і досягнення точних наук / З. Є. Тарутіна. - С .27-30 Ястребова, Г. Ф. Особливості історії як науки і навчальної дисципліни в аспектах можливостей емоційного впливу на молодь / Г. Ф. Ястребова. - С .31-34 Зубрицька, О. М. Особливості забезпечення якості середньої освіти в Україні в умовах суспільних трансформацій та європейської інтеграції / О. М. Зубрицька. - С .35-39 Похресник, А. К. Сподівання і труднощі створення загальнодоступної вищої освіти: паралелі Росії та України / А. К. Похресник. - С .45-48 Поляк, О. В. Формування у студентів емоційної компетентності - одне з завдань вищої освіти України / О. В. Поляк, Л. М. Ляшенко. - С .49-53 Бобренко, Р. В. Сучасні тенденції розширення терміна "образотворче мистецтво" у вітчизняному освітньому просторі / Р. В. Бобренко. - С .54-56 Димитров, М. Ф. Роль професійно-орієнтованих громадських молодіжних організацій у формуванні нової української еліти / М. Ф. Димитров. - С .57-59 Донець, З. Ф. Проблеми навчально-методичного комплексу з культурознавства в час переходу до епохи візуалізації / З. Ф. Донець. - С .60-64 Лісовець, О. Соціально-виховний потенціал студентських об’єднань / О. Лісовець. - С .65-67 Калініченко, Т. Філософські концепції вільного виховання особистості в українській педагогіці / Т. Калініченко. - С .68-70 Грибок, О. П. Інноваційні підходи до вдосконалення навчально-виховного процесу у вузі / О. П. Грибок. - С .71-74 Копіца, О. Діалогічна взаємодія як спосіб організації інтерактивної технології навчання у вузі / О. Копіца. - С .75-77 Кл.слова: інтерактивні технології навчання Мартинюк, В. Г. Інноваційні підходи вдосконалення виховного процесу у вищих навчальних закладах / В. Г. Мартинюк. - С .78-80 Василюк, А. В. Розвиток суспільства та зміни в університетах / А. В. Василюк. - С .81-83 Плахотник, О. Природничо-наукові засади формування у студентів екологічної культури / О. Плахотник. - С .84-88 Яшник, С. Застосування інноваційних методів навчання як засобу формування культури міжстатевих стосунків у студентів вищих навчальних закладів / С. Яшник. - С .89-92 Лукашова, Н. І. Еволюція методичних підходів до обгрунтування методики розв’язування хімічних задач / Н. І. Лукашова. - С .93-99 Кл.слова: хімічні задачі Драчева, И. Развитие ассотиативного мышления при изучении высшей математики в технических высших учебных заведениях / И. Драчева, Т. Попова. - С .100-102 Чудовська, Г. Й. Реалізація творчого підходу вчителя у формуванні поняття "Вегетативне розмноження, його цитологічні і молекулярні основи" (Курс "Загальна біологія") / Г. Й. Чудовська. - С .103-111 Долматова, М. П. Система вправ для навчання читання іншомовних художніх текстів в аспекті формування естетичного досвіду студентів / М. П. Долматова. - С .112-115 Андрущенко, Т. До питання про технології формування стимулів до педагогічної творчості у майбутніх учителів / Т. Андрущенко. - С .116-118 Осаволюк, О. До питання про технології творчого розвитку особистості у процесі професійної підготовки / О. Осаволюк. - С .119-123 Желіба, О. Використання програми PAINT у навчанні історії / О. Желіба. - С .124-127 Єрмова, Л. В. Методика складання розкладу занять за допомогою кольорових фішок / Л. В. Єрмова. - С .128-135 Кл.слова: розклад занять Гриненко, І. Інноваційні методи та прийоми розвитку творчого мислення при навчанні іноземних мов / І. Гриненко. - С .136-139 Білоусова, Н. М. Використання активних форм навчання студентів під час лекцій / Н. М. Білоусова. - С .140-142 Антипець, В. П. Нові підходи до організації самостійної роботи студентів / В. П. Антипець. - С .143-144 Ростовська, Ю. О. Формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики і хореографії у процесі методичної підготовки / Ю. О. Ростовська. - С .145-149 Логутіна, Н. В. Роль професійного іншомовного спілкування в процесі підгтовки майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності / Н. В. Логутіна. - С .150-153 Юрченко, Н. Н. Подготовка студентов педагогического училища к проведению уроков русского языка по новым учебникам / Н. Н. Юрченко. - С .154-157 Заплішний, І. І. Фізкультурна освіта та професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів до оздоровлення дітей і молоді / І. І. Заплішний. - С .158-161 Гусейнова, Л. В. Формування готовності майбутніх учителів музики до інструментально-виконавської діяльності як педагогічна проблема / Л. В. Гусейнова. - С .162-166 Присяжнюк, Л. Підготовка вчителя початкових класів до інноваційної освітньої діяльності в умовах малокомплектної школи / Л. Присяжнюк. - С .167-170 Мантуленко, О. Теоретичні аспекти підготовки майбутнього вчителя до творчої педагогічної діяльності / О. Мантуленко. - С .171-173 Мацевко-Бокерська, Л. Комунікативний дискурс підготовки вчителя початкових класів / Л. Мацевко-Бокерська. - С .174-177 Полозенко, О. В. Стан і особливості організації психолого-педагогічної підготовки викладачів-аграрників / О. В. Полозенко. - С .178-181 Жукова, Т. Проблеми професійного навчання студентів-юристів в університеті / Т. Жукова. - С .182-184 Мицик, Л. Використання методів активного навчання на семінарських заняттях з новітньої історії країн Європи та Америки / Л. Мицик. - С .185-191 Карпенко, Н. Деякі аспекти системи вищої освіти Швеції / Н. Карпенко. - С .192-194 Киричок, І. Професійно-педагогічна підготовка вчителів Ніжинського історико-філологічного інституту за часів директорства Ф. Ф. Гельбке (1893-1907 рр.) / І. Киричок. - С .195-198 Удовиченко, Н. К. Соціально-економічні основи підготовки професійних консультантів: німецький досвід / Н. К. Удовиченко. - С .199-202 Пасинкова, І. Реалізація навчання мов у вищій школі США (історичний аспект) / І. Пасинкова. - С .203-206 Панченко, В. Ф. Вітчизняний і зарубіжний досвід планування фізичної підготовки як аспект раціональної побудови навчально-виховного процесу у курсантів вищих військових навчальних закладів / В. Ф. Панченко. - С .207-210 Таран, О. М. Інноваційні підходи до принципів навчання в педагогічній спадщині С. Русової / О. М. Таран. - С .211-215 Ярмак, Н. О. До питання становлення національної системи освіти. Історичний аспект О. Ф. Музиченко / Н. О. Ярмак. - С .216-219 Суховєєва, Н. Зарубіжний досвід як компонент змісту професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Н. Суховєєва. - С .220-223
РУБ 15 Рубрики: Майбутні вчителі музики Інноваційні технології навчання Викладання іноземної мови Викладання біології в школі Викладання історії Викладання вищої математики Викладання російської мови Майбутні менеджери Педагогічна творчість Самостійна робота студентів Фізкультурна освіта Соціальні педагоги--професійна підготовка Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Гельбке, Фрідріх Фердинандович (1842 - ?) \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Музиченко, Олександр Федорович \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\ Примірників всього: 5 фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 164 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 23.00 грн. Зміст: Ніколаєнко, С. М. Удосконалення засобів та форм інформаційного забезпечення наукових досліджень та інноваційної діяльності ВНЗ / С. М. Ніколаєнко. - С .5 Лукашкова, Н. І. Порівняльно-дидактичний аналіз сучасних шкільних підручників із хімії / Н. І. Лукашкова. - С .9 Коваль, О. В. Педагогічна модель цілісного формування музичних здібностей молодших школярів на уроках музики / О. В. Коваль. - С .15 Тесленко, В. В. Наукові засади розробки змісту та форм роботи з дітьми з обмеженими можливостями / В. В. Тесленко. - С .18 Ревенчук, В. В. Навчальна взаємодія викладача та студента у музично-освітньому процесі як педагогічна проблема / В. В. Ревенчук. - С .21 Поліщук, Ю. Вплив емоцій на організацію діяльності членів молодіжних об’єднань / Ю. Поліщук. - С .26 Сидор, І. Аналіз теоретичних позицій та уявлень про вільний час і дозвілля / І. Сидор. - С .31 Аніщук, А. М. Особистісне самовираження дошкільників як педагогічна проблема / А. М. Аніщук. - С .36 Пришляк, О. Євроінтеграційні процеси як провідна тенденція розвитку соціальної і соціально-педагогічної освіти у ХХІ столітті / О. Пришляк. - С .40 Беднарек, Ю. Проблеми, пов’яазані із застосуванням комп’ютерів у навчальному процесі / Ю. Беднарек. - С .45 Булавенко, С. Д. Економічне виховання учнів в умовах загальноосвітньої школи / С. Д. Булавенко. - С .54 Красновид, М. М. Попередження травматизму на заняттях із легкої атлетики зі студентами спортивного та основного відділень / М. М. Красновид, С. М. Коченко. - С .56 Шевченко, С. І. Методичний огляд навчальної комп’ютерної програми "Master Reading" / С. І. Шевченко. - С .59 Криловець, М. Г. Роль курсу "Географія релігії" у формуванні моральної особистості / М. Г. Криловець. - С .62 Ростовська, І. О. Формування прийомів цілеутворення у процесі учіння гри на фортепіано / І. О. Ростовська. - С .66 Драчук, Л. І. "Переплелись як мамине шиття..." (морально-етичне виховання учнів на матеріалі вірша Дмитра Павличка "Два кольори") / Л. І. Драчук. - С .70 Кирилюк, В. М. Шляхи вирішення еколого-етичних проблем засобами мистецтва / В. М. Кирилюк. - С .73 Борисюк, С. О. Особливості підготовки студентів-волонтерів у службах Телефону Довіри / С. О. Борисюк. - С .76 Гончарова, О. М. Розробка та використання програмного засобу "Testreader" для здійснення контролю знань студентів / О. М. Гончарова. - С .81 Коваленко, Є. І. Виховний потенціал позакласної роботи з математики / Є. І. Коваленко, Н. О. Немирицька. - С .84 Коваленко, Є. І. Розвиток творчого мислення старшокласників засобами математики / Є. І. Коваленко, О. В. Опанасенко. - С .88 Коваленко, Є. І. Виховання громадянської свідомості старшокласників засобами позаурочної роботи з історії та правознавства / Є. І. Коваленко, Л. І. Воропаєва. - С .92 Федорина, Т. П. Обгрунтування освітньо-кваліфікаційних рівнів для підготовки фахівців із механізації сільського господарства / Т. П. Федорина, В. М. Манько. - С .96 Суховєєва, Н. М. Соціально-педагогічні аспекти змісту професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Н. М. Суховєєва. - С .101 Кривець, С. В. Результати експериментальної перевірки формування інформаційно-пошукової компетентності майбутніх учителів / С. В. Кривець. - С .104 Зель, І. О. Розвиток креативності як одна з умов формування готовності студентів класичних університетів до майбутньої діяльності андрагога / І. О. Зель. - С .109 Степа, С. М. Самостійна робота студентів в системі професійної підготовки вчителя іноземної мови у педагогічному коледжі / С. М. Степа. - С .112 Коваленко, Є. І. Проблема коедукції в педагогічній спадщині Софії Русової / Є. І. Коваленко. - С .118 Парасюк, І. А. Морально-етичні засади "Руської трійці" / І. А. Парасюк. - С .121 Матвієнко, С. І. Музичне виховання в навчальних закладах Чернігово-Сіверщини у XVIII ст. / С. І. Матвієнко. - С .124 Ярмак, Н. О. Вплив поглядів Й. Песталоцці на педагогічне становлення О. Ф. Музиченка та подальший розвиток національної школи / Н. О. Ярмак. - С .129 Баленко, Н. М. Проблема змісту освіти середньої школи у спадщині вітчизняних учених другої половини ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Баленко. - С .131 Салій, С. І. Музична діяльність громадських товариств Західної України та їх роль у розвитку української музичної культури другої половини ХІХ - початку ХХ століття / С. І. Салій. - С .134 Василюк, А. В. Про деякі напрями і пріоритети польської освітньої політики / А. В. Василюк. - С .138 Ларіна, Т. В. Забезпечення якості викладання як стрижнений напрям діяльності професійних об’єднань у США / Т. В. Ларіна. - С .142 Смелянська, В. В. Раннє навчання іноземних мов у початковій школі США: характеристики якісної совіти / В. В. Смелянська. - С .147 Нагач, М. В. Практична підготовка майбутніх учителів у школі: досвід педагогічної освіти США / М. В. Нагач. - С .152 Останіна, Н. С. Клубна робота в дитячому та юнацькому русі в Україні у 20-х рр. ХХ століття / Н. С. Останіна. - С .156
РУБ 15 Рубрики: Економічне виховання Морально-етичне виховання Позакласна робота з математики Діти з особливими потребами Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (1), ав (1), аб (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (1), ав (1), аб (1), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 192 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 27.00 грн. Зміст: Лактіонова, Г. М. Здоров’я в системі суспільних та індивідуальних цінностей: від декларації до втілення / Г. М. Лактіонова. - С .5-9 Алексєєнко, Т. Ф. Соціально-педагогічний зміст способу життя та його основні показники / Т. Ф. Алексєєнко. - С .9-12 Плахотнік, О. В. Роль системи освіти у збереженні здоров’я учнівської молоді / О. В. Плахотнік. - С .12-18 Дубогай, О. Д. Тенденції розвитку оцінювання фізкультурно-оздоровчих досягнень студентів: інноваційний світовий досвід / О. Д. Дубогай, М. В. Євтушок. - С .18-24 Оржеховська, В. М. Здоров’язберігаюче навчання і виховання: проблеми, пошук / В. М. Оржеховська. - С .24-28 Костів, В. І. Становлення морально-релігійної культури особистості як основа формування здорового способу життя / В. І. Костів. - С .28-31 Суховєєва, Н. М. Формування здорового способу життя як актуальна проблема соціальної педагогіки / Н. М. Суховєєва. - С .31-34 Гайдамашко, І. А. Соціально-педагогічний аналіз чинників агресивної поведінки підлітків / І. А. Гайдамашко. - С .34-36 Кожевнікова, Л. Особиста фізична культура студентів у формуванні мотиваційних потреб до здорового способу життя / Л. Кожевнікова, З. Дзюба, В. Богатир. - С .36-41 Федій, О. О. Гелотологія в системі самовиховання майбутніх вихователів дошкільних закладів / О. О. Федій. - С .41-46 Тимошко, Г. М. Управління процесом формування здорового способу життя в ЗНЗ як складовою якісної освіти / Г. М. Тимошко. - С .46-49 Тур, О. Проблеми психічного здоров’я старшокласників / О. Тур. - С .49-52 Хлєбік, С. Р. Наукові засади формування здорового способу життя молоді засобами мистецтва / С. Р. Хлєбік. - С .52-55 Максак, О. І. Здоровий спосіб життя як основа підтримання фізичного здоров’я / О. І. Максак. - С .55-59 Гусак, В. М. Роль психологічної культури у забезпеченні психологічного здоров’я майбутнього соціального працівника / В. М. Гусак. - С .59-64 Марущак, П. Д. Вплив оздоровчої фізичної культури на організм людини / П. Д. Марущак. - С .64-68 Колесник, М. О. Здоровий спосіб життя студентів в контексті освітнього процесу у ВНЗ / М. О. Колесник. - С .68-71 Звєрєва, І. Д. Оцінювання як процес та фундаментальна технологія / І. Д. Звєрєва. - С .71-74 Бутенко, О. Ю Підтримка репродуктивного здоров’я як важлива складова формування здорового способу життя учнівської молоді / О. Ю Бутенко, Л. Г. Захарова. - С .74-77 Лисенко, І. Життєве самовизначення та його вплив на здоровий спосіб життя у підлітковому віці / І. Лисенко. - С .77-81 Демиденко, В. В. Формування етичного світорозуміння підлітків як фактор їх психологічного здоров’я / В. В. Демиденко, С. П. Демиденко; 81-85 Приходько, Н. И. К проблеме педагогической инициативы, инноватики и прективной педагогики / Н. И. Приходько. - С .85-89 Завацька, Л. М. Організація соціально-педагогічної роботи з дорослою молоддю в школі Кофеда (досвід Данії) / Л. М. Завацька. - С .89-92 Приходько, В. М. Моніторинг як інноваційна технологія якості виховання у молоді здорового способу життя / В. М. Приходько. - С .92-96 Тарасюк, Л. В. Раціональна організація навчально-виховного процесу у ліцеї як один зі шляхів формування здорового способу життя / Л. В. Тарасюк. - С .96-100 Палько, І. М. Соціально-педагогічна підтримка формування здорового способу життя студентів / І. М. Палько. - С .100-104 Рень, Л. В. Особливості соціально-реабілітаційної діяльності у притулках для неповнолітніх / Л. В. Рень. - С .104-107 Сливка, Л. Виховний ідеал української народної педагогіки щодо виховання здорового способу життя дітей та молоді / Л. Сливка. - С .107-112 Кіндратюк, Б. Етнопедагогічний потенціал зміцнення духовного здоров’я школярів музикою дзвонів / Б. Кіндратюк, С. Литвин-Кіндратюк. - С .112-116 Дубровська, Л. Технології формування здорового способу життя в умовах літнього оздоровчого табору / Л. Дубровська, В. Дубровський, В. Ковнер. - С .116-120 Євсєєва, Ольга Вадимівна. Вивчення постави у студентів і школярів - один із компонентів навчальної технології формування здорового способу життя / О. Євсєєва. - С .120-124 Бєлкіна, Н. І. Активні форми використання вільного часу - основа здорового способу життя (на прикладі екскурсії) / Н. І. Бєлкіна, М. М. Красновид. - С .124-128 Полякова, О. М. Превентивно-профілактична діяльність соціального педагога неурядової організації щодо формування здорового способу життя / О. М. Полякова, Н. О. Штика. - С .128-132 Кравченко, І. Соціально-просвітницька робота з діабетиками / І. Кравченко, Є. Головченко. - С .132-135 Зубко, О. М. З досвіду розвитку спортивно-оздоровчої роботи з учнівською молоддю в м. Ніжині / О. М. Зубко. - С .135-139 Сергієчко, С. М. Арт-педагогіка як засіб подолання агресивних станів підлітків / С. М. Сергієчко. - С .139-142 Сисоєнко, Н. В. Умови формування способу життя сучасних школярів / Н. В. Сисоєнко. - С .142-145 Соболєва, С. М. Формування потреби здорового способу життя як критерій екологічної підготовки студентів / С. М. Соболєва. - С .145-148 Семенова, М. О. Виховне значення їжі та її споживання: етнографічний аспект / М. О. Семенова. - С .148-153 Грановський, В. Г. Про педагогічні аспекти діяльності літніх оздоровчих таборів / В. Г. Грановський. - С .153-157 Книш, О. К. Щодо питання шлюбно-сімейних настановлень старшокласників як умови вибору здорового способу життя / О. К. Книш. - С .157-161 Ільїнський, А. О. Роль громадських організацій у формуванні здорового способу життя дітей та молоді / А. О. Ільїнський. - С .161-166 Богданцева, І. Музикотерапія як фактор впливу на розвиток особистості / І. Богданцева. - С .166-169 Мельничук, О. В. Формування здорового способу життя у дітей з вадами слуху в умовах спеціалізованих дошкільних закладів / О. В. Мельничук. - С .169-173 Веретенко, Т. Г. Збереження здоров’я студентів та активізація їх навчально-пізнавальної діяльності / Т. Г. Веретенко. - С .173-176 Вербенець, Т. З досвіду роботи з формування здорового способу життя студентської молоді в Харківському гуманітарно-педагогічному інституті / Т. Вербенець, О. Дехтярьова, О. Пальчик. - С .176-180 Омельченко, С. О. Механізми взаємодії соціальних інститутів суспільства у формуванні здорового способу життя учнів загальноосвітніх закладів / С. О. Омельченко. - С .180-184 Янченко, Т. В. Профілактика алкоголізму у молодіжному середовищі: історичний аспект / Т. В. Янченко. - С .184-187 Чернишенко, І. І. Соціокультурна анімація як засіб профілактики поширення негативних явищ серед дітей та молоді / І. І. Чернишенко. - С .187-190
РУБ 15 Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 4 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 172 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 24.00 грн. Зміст: Долматова, М. П. Формування естетичного досвіду студентів філологічних факультетів вищих педагогічних навчальних закладів як педагогічна проблема / М. П. Долматова. - С .5-9 Кочерга, О. М. Модель формування соціальної відповідальності студентів педагогічного коледжу / О. М. Кочерга. - С .10-19 Возна, Ю. Організація дозвілля підлітків у позашкільному мікросоціумі як соціально- педагогічна проблема / Ю. Возна. - С .16-19 Євсєєва, Ольга Вадимівна. Динамічний і функціональний аспекти навчального завдання як динамічної системи / О. В. Євсєєва. - С .20-22 Безносюк, О. О. Педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій особистості / О. О. Безносюк, Ю. Б. Медведєв, П. А. Папушин. - С .23-25 Падун, Н. О. Проблема міжпредметних зв’язків та інтегрованого навчання у педагогіці / Н. О. Падун. - С .26-29 Жуков, С. М. Роль і значення родини у формуванні духовних потреб та інтересів у дітей засобами мистецтва / С. М. Жуков. - С .30-35 Благінін, В. М. Учнівське самоврядування в педагогічній теорії та практиці / В. М. Благінін. - С .36-38 Красновид, М. М. Формування здорового способу життя учнів засобами туризму / М. М. Красновид, В. М. Серяков, В. М. Благінін. - С .39-40 Суховєєва, Н. М. Вітчизняна практика соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю з особливими потребами: чинники розвитку, проблеми, перспективи / Н. М. Суховєєва. - С .41-44 Білоусова, Н. В. Діагностика рівнів сформованості потреби у самовдосконалення у молодших підлітків / Н. В. Білоусова. - С .45-47 Прокопенко, С. Г. Екологічні ігри як засіб формування екологічної культури молодших школярів / С. Г. Прокопенко. - С .48-52 Харківська, А. А. Створення фаворабельних умов адаптації системи дошкільної освіти до Болонського процесу / А. А. Харківська. - С .53-57 Лукашова, Н. І. Навчальні екскурсії з хімії в теорії та практиці навчанні хімії у загальноосвітній школі: історико-дидактичний аспект / Н. І. Лукашова. - С .58-63 Шевчук, А. С. Технологія розробки методичного забезпечення дициплін за принципами кредитно-модульної системи / А. С. Шевчук. - С .64-69 Бутурлим, Т. І. Формування гендерної культури ліцеїстів засобами реклами / Т. І. Бутурлим. - С .70-74 Булавенко, С. Д. Особливості формування економічної культури в учнів загальноосвітньої школи / С. Д. Булавенко. - С .75-79 Селюнін, С. М. Модернізація засобів контролю для оптимізації навчально-тренувального процесу спортивного відділення / С. М. Селюнін, М. М. Красновид. - С .80-82 Кабриль, К. В. Формування національної самосвідомості школярів у хоровому класі / К. В. Кабриль. - С .83-85 Бєлкіна, Н. І. Тестовий контроль навчальних досягнень студентів при вивченні історії педагогіки / Н. І. Бєлкіна. - С .86-87 Шкодин, А. В. Особливості викладання курсу "Неорганічна хімія" студентам агрономічного факультету в умовах кредитно-модульної системи навчання / А. В. Шкодин. - С .88-91 Передера, О. В. Можливості соціально-психологічного тренінгу в подоланні ідентичності студентської молоді / О. В. Передера. - С .92-93 Ревенчук, В. В. Методика організації навчальної взаємодії викладача та студента у класі музичного інструменту / В. В. Ревенчук. - С .94-97 Чепела, О. О. Інтернет-ресурси вчителя іноземних мов при навчанні аудіювання / О. О. Чепела. - С .98-99 Трубавіна, І. М. Фамілієцентризм - імператив соціально-педагогічної роботи з сім’єю / І. М. Трубавіна. - С .100-102 Михайленко, О. В. Теоретичні аспекти формування професійних якостей майбутнього фахівця-юриста / О. В. Михайленко. - С .103-107 Адамів, Г. С. Організація самостійної роботи учнів початкової школи / Г. С. Адамів. - С .108-112 Помігуєва, Л. П. Утілення системи творчих завдань у процес розвитку педагогічної культури мавйбутніх учителів англійської мови / Л. П. Помігуєва. - С .113-116 Стрельнікова, Н. М. Формування пізнавальної активності студентів у процесі підготовки до педагогічної діяльності / Н. М. Стрельнікова. - С .117-119 Гончарова, О. Н. Метод "Портфолио" в системе подготовки будущих экономистов / О. Н. Гончарова. - С .120-122 Коваленко, О. Н. Внесок Л. В. Щерби у розвиток мовознавства та методики викладання іноземних мов / О. Н. Коваленко, І. Данильченко. - С .123-127 Баленко, Н. М. Коменський Я. А. в історико-педагогічній спадщині вітчизняних учених-мовознавців другої половини ХІХ ст. / Н. М. Баленко. - С .128-130 Самойленко, О. В. Класична гімназія при юридичному ліцеї та Історико-філологічному інституті князя Безбородька в Ніжині: до проблеми створення та функціонування / О. В. Самойленко. - С .131-133 Ярмак, Н. О. Вплив поглядів К. Д. Ушинського на формування педагогічних ідей О. Ф. Музиченка / Н. О. Ярмак. - С .134-137 Павленко, О. М. Навчання музичної імпровізації у європейському професійному музичному мистецтві в XVII - першій половині ХІХ ст. (історико-педагогічний аспект) / О. М. Павленко. - С .138-141 Постригач, Н. О. Зарубіжний досвід застосування новітніх інформаційно-комунікаційних технологій у професійному становленні вчителя / Н. О. Постригач. - С .142-144 Ларіна, Т. В. Професійний розвиток учителя як педагогічна проблема (на матеріалі досліджень США) / Т. В. Ларіна. - С .145-149 Сливка, В. П. Стандарт компетентності вчителів у педагогічному оцінюванні студентів (досвід США) / В. П. Сливка. - С .150-153 Біла, Н. Л. Морально-естетичне виховання: історичний аспект / Н. Л. Біла, А. О. Давиденко. - С .154-158 Зубалій, М. Д. Генерал-лейтенант О. Д. Бутовський у міжнародному олімпійському комітеті / М. Д. Зубалій, В. М. Зубалій. - С .159-163 Пономаренко, О. В. Шляхи формування лідерських якостей та вмінь студентів у вищій освіті США / О. В. Пономаренко. - С .164-166 Дубровська, Л. О. Розвиток принципу індивідуального підходу в педагогічній спадщині педагогів- гуманістів епохи Відродження / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. - С .167-172
РУБ 15 Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: СП-1/2008/1 Журнал 2008р. N 1 Карнаух, Л. Соціальне середовище як чинник соціалізації дітей дошкільного віку в реаліях сьогодення / Л. Карнаух. - С.4-8. Печенко, І. Теоретичні позиції побудови експериментальної моделі соціалізації особистості в дошкільному дитинстві / І. Печенко. - С.9-17. Семчук, С. Вплив реклами на становлення особистості дитини в дошкільному віці / С. Семчук. - С.18-22. Філіппов, Ю. Молодіжні громадські організації як одні з найважливіших інститутів трудової соціалізації молодої людини / Ю. Філіппов. - С.23-29. Стрельцова, В. Процесс социальной адаптации студентов к учебно-воспитательной деятельности вуза культуры и искусств / В. Стрельцова. - С.30-37. Сура, Н. Соціально-психологічні орієнтації особистості студента та проблема інтенсифікації навчання іноземної мови у ВНЗ / Н. Сура. - С.38-41. Голік, О. Клуб веселих та найкмітливіших як форма організації дозвілля студентів у вищому навчальному закладі / О. Голік. - С.42-46. Кушнарьов, С. Причини та умови розвитку злочинності неповнолітніх / С. Кушнарьов. - С.47-54. Бєлецька, І. Сучасна організація вільного часу за кордоном / І. Бєлецька, Т. Гаміна. - С.73-78. Отрощенко, Л. Соціально-педагогічні особливості профорієнтації учнів загальноосвітньої школи в історичному контексті / Л. Отрощенко; А. Рижанова; С. Гришак. - С.66-72. Рижанова, А. Становлення вітчизняної теорії соціального виховання / А. Рижанова; С. Гришак. - С.59-65. Гришак, С. Гендерна компетентність як необхідна складова портрета сучасного професіонала в соціальній роботі / С. Гришак. - С.54-58. Конончук, А. І. Дайджест: Всеукраїнська науково-практична конференція "Актуальні проблеми формування здорового способу життя учнівської та студентської молоді" / А. І. Конончук, Н. М. Суховєєва. - С.79-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Конончук, А. І. Дайджест: Всеукраїнська науково-практична конференція "Актуальні проблеми формування здорового способу життя учнівської та студентської молоді" [Текст] / А. І. Конончук, Н. М. Суховєєва> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2008. - N1. - С. 79-80. . - ISSN 1817-3764 Рубрики: вища освіта в Україні Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів педагогіка соціальна здоровий спосіб життя Дод.точки доступу: Суховєєва, Н. М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 290 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 53.58 грн. Зміст: Палій, О. А. Дистанційне навчання в іншомовній освіті / О. А Палій. - С .9-11 Панова, Л. С. Методическое обоснование учебного пособия для формирования рецептивных грамматических навыков чтения / Л. С. Панова, Н. Н. Жилко. - С .12-14 Олійник, С. А. Психолого-педагогічні засади навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку / С. А. Олійник, Т. Г. Чувакова. - С .15-17 Майєр, Н. В. Особистісно діяльнісний підхід до організації самостійного оволодіння франкомовним діловим писемним спілкуванням майбутніми документознавцями з використанням дистанційних технологій / Н. В. Майєр. - С .18-21 Пихтелькова, О. М. Наукова організація розумової праці як ефективний засіб формування навичок самоорганізації навчальної діяльності старшокласників / О. М. Пихтелькова. - С .22-24 Шевченко, Н. Ю. Комп’ютерні технології як один із засабів інтенсифікації навчання іноземними мовами / Н. Ю. Шевченко, І. А. Смущенко. - С .25-27 Литньова, І. В. Тестування як ефективний засіб діагностики знань з англійської мови студентів мовних факультетів університетів / І. В. Литньова. - С .28-29 Нещерет, Н. В. Лексико-граматичні комп’ютерні тести з англійської мови для бакалаврів / Н. В. Нещерет. - С .30-33 Пинюта, И. В. О принципах отбора учебного материала для формирования социокультурной компетенции у студентов языкового вуза / И. В. Пинюта. - С .34-36 Манжос, Л. А. Эволюция понятия профессиональной компетенции будущих инженеров-программистов / Л. А. Манжос. - С .37-40 Пономорьова, В. А. Критерії оцінювання ритміко інтонаційної складової англійського мовлення учнів 3-4 класів початкової школи / В. А. Пономорьова. - С .41-44 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Стратегії формування навичок здорового способу життя (на основі аналізу вітчизняного зарубіжного досвіду) / Н. П. Пихтіна, О. В. Варуха. - С .45-48 Долматова, М. П. Методичні вимоги до змісту навчання майбутніх учителів іноземної мови читання англомовної художньої літератури / М. П. Долматова. - С .49-52 Андрощук, І. П. Формування патріотизму в учнів засобами писанкратства / І. П. Андрощук. - С .53-57 Грицай, А. М. Газетні статті на заняттях з практики анлійської мови / А. М. Грицай, І. В. Колесник. - С .58-61 Майстренко, О. М. Самостійна робота студентів пад час навчання іноземної мови в умовах кредитно-модульної системи навчання / О. М. Майстренко. - С .62-65 Момот, Н. А. Використання англомовних журнальних статей на уроках англійської мови / Н. А. Момот, О. М. Таран. - С .65-68 Райц, С. Використання тестового контролю з метою перевірки іншомовної комунікативної компетенції студентів-туризмознавців ( на базі англійської мови) / С. Райц. - С .72-74 Чувакова, Т. Г. Особливості навчання лексики учнів молодших класів / Т. Г. Чувакова, Л. М. Павленко. - С .72-74 Селезенко, І. В. Використання пісень у навчальному процесі на факультеті іноземих мов / І. В. Селезенко. - С .75-77 Чекаль, Г. С. Методика навчання пунктуації на факультеті іноземної мови / Г. С. Чекаль, Л. В. Тищенко. - С .78-80 Шевченко, С. І. Формування навичок швидкого читання англійською мовою за допомогою навчальної комп’ютерної програми "MasterReading@ / С. І. Шевченко. - С .81-85 Кірієнко, М. М. особливості навчально-виховного процесу учнів ліцею засобами фізичної культури / М. М. Кірієнко, П. І. Щербак, Ф. С. Сипченко. - С .86-87 Сідун, М. М. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами моделювання педагогічних ситуацій / М. М. Сідун. - С .88-91 Гуманкова, О. С. Резервні можливості використання ресурсів педагогічної практики в процесі формування готовності майбутніх учителів іноземних / О. С. Гуманкова Мормуль, А. М. Роль педагогічної практики в удосконаленні методичної компетентності майбутнього вчителя іноземних мов / А. М. Мормуль. - С .95-97 Мисеченко, О. Є. Досвід організації педагогічної практики на етапі становлення системи професійної підготовки вчителя іноземних мов в Україні (30-50-і рр. ХХ ст.) / О. Є. Мисеченко, М. І. Митис. - С .101-105 Пазюра, Н. В. Підгтовка педагогічних кадрів для навчальних закладів КНР / Н. В. Пазюра. - С .106-110 Риженко, А. В. Члени науково-природничих товариств України про національних та загальнолюдських цінностей у вихованні молоді (ІІ пол. ХІХ - почю ХХ ст.) / А. В. Риженко. - С .111-114 Стинська, В. В. К. Д. Ушинський - основоположник сучасної педагогічної науки / В. В. Стинська, Л. М. Прокопів. - С .115-117 Антонець, Н. Б. Погляди К. Ушинського на зміст та організацію середньої жіночої освіти / Н. Б. Антонець. - С .118-122 Куліш, Т. І. К. Д. Ушинський - педагог-демократ, основоположник сучасної педагогічної науки / Т. І. Куліш. - С .123-126 Чепка, О. В. Ушинський про підготовку вчителя народної школи / О. В. Чепка. - С .127-129 Благинин, В. М. К. Д. Ушинський об естетическом аспекте трудового воспитания / В. М. Благинин. - С .130-131 Суховєєва, Н. М. Соціально-педагогічні аспекти педагогічної системи К. Д. Ушинського / Н. М. Суховєєва. - С .132-137 Чабан, О. І. Система виховання підростаючого покоління К. Д. Ушинського / О. І. Чабан. - С .137-139 Ваховський, М. Л. Педагогічна термінологія в спадщині К. Ушинського / М. Л. Ваховський. - С .140-144 Криловець, М. Г. Розвиток системи поглядів на підготовку вчителів географії у ХІХ ст. / М. Г. Криловець. - С .145-148 Костенко, Л. В. Педагогічні погліди М. В. Лисенка / Л. В. Костенко. - С .149-152 Киричок, А. С. Література як засіб виховання "нової людини" у творчості Христини Алчесвької / А. С. Киричок. - С .153-156 Олексієнко, О. Г. Значення педагогічних ідей Х. Д. Алчесвької: досвід ретроспективного аналізу / О. Г. Олексієнко. - С .156-160 Лотиш, А. І. Ідея нової української школи і національного виховання в еміграційному педагогічному доробку С. Русової / А. І. Лотиш. - С .161-164 Новгородська, Ю. Г. Русова про роль дитячого колективу в процесі соціалізації особистості / Ю. Г. Новгородська. - С .165-167 Карєєва, І. Г. Олександр Олександрович Русов і видання Шевченкового "Кобзаря" 1876 року / І. Г. Карєєва. - С .168-170 Ковальчук, О. М. Домашнє виховання у процесі формуванні молодої людини (на матеріалі спогадів Олени Пчілки) / О. М. Ковальчук. - С .171-173 Падун, Н. О. М. І. Пирогов про загальнолюдське виховання / Н. О. Падун. - С .177-179 Дубровська, Л. О. Ідеї гуманістичної освіти і виховання в педагогічній спадщині М. І. Пирогова / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. - С .177-179 Лещенко, Н. А. Моральні цінності як основа виховання гідності дітей у науковому доробку М. І. Пирогова / Н. А. Лещенко. - С .180-184 Панасенко, Е. А. Проблеми виховання "нової людини" у психолого-педагогічній спадщині П. Каптерева / Е. А. Панасенко. - С .184-186 Паладьєва, А. Ф. Розвиток гімназійної освіти в Російській імперії другої половини ХІХ ст. у контексті поглядів П. Каптерєєва / А. Ф. Паладьєва. - С .187-190 Петришен, О. Г. О. Залужний про виховний потенціал дитячого колективу / О. Г. Петришен. - С .191-193 Роєнко, С. О. А. І. Степович (1856-1935) - засновник приватної чоловічої гімназії з правами для учнів у м. Київ / С. О. Роєнко. - С .194-197 Шевчук, О. М. Педагогічна й науково-просвітницька діяльність вихованців колегії Павла Галагана (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / О. М. Шевчук. - С .198-201 Матвієнко, С. І. Етапи розвитку музичної освіти на Чернігівщині (ХVIIІ - початок ХХ ст.) / С. І. Матвієнко. - С .202-207 Ярмак, Н. О. О. Ф. Музиченко про фактори впливу на гармонійний розвиток дитини / Н. О. Ярмак. - С .208-210 Івасішина, Сюзанна Вікторівна. Вплив ідей Ф. Фребеля на становлення ситсеми дошкільного виховання та просвіту батьків у США / С. В. Івасішина. - С .211-214 Антощак, М. М. До питання використання "Руководства к обучению грамотності по "звуковому способу" М. Корфа у школах Південної України / М. М. Антощак. - С .215-219 Колесник, Н. Є. Проблеми початкової освіти у педагогічній спадщині та практичній діяльності М О. Корфа / Н. Є. Колесник. - С .220-223 Адамів, Г. С. Проблема виховання дітей у літературно-педагогічній спадщині М. Г. Бордуляка / Г. С. Адамів. - С .224-227 Володько, Т. К. Втілення педагогічних ідей М. О. Корфа у вихованні засобами народного образотворчого мистецтва / Т. К. Володько. - С .228-231 Бондаренко, Г. В. Погляди на реальну освіту педагогів ХХ ст. / Г. В. Бондаренко. - С .236-239 Гущак, Ж. М. Іван Франко про психолого-педагогічні аспекти виховання "нової людини" / Ж. М. Гущак. - С .240-244 Підвальна, Ю. В. Педагогічне краєзнавство в контексті просвітницько-педагогічної реформації ХІХ ст. / Ю. В. Підвальна. - С .245-247 Кошарна, Н. В. Теоретичні основи підготовки учителів Швеції / Н. В. Кошарна. - С .248-250 Тезікова, С. В. Кейс-метод у підготовці вчителя: аналіз досвіду університетів Канади та США / С. В. Тезікова, О. Б. Пулінець. - С .259-261 Андрущенко, Л. Б. Педагогічна практика як засіб формування професійної компетентності учителя в системі освіти Канади / Л. Б. Андрущенко. - С .262-265 Коваль, Т. В. Особливості підготовки вчителів у країнах Західної Європи / Т. В. Коваль, Г. П. Лук’янюк. - С .266-270 Павлюк, С. В. Модернізація освітньої системи Німеччини у працях українських та зарубіжних учених / С. В. Павлюк. - С .275-258 Палеха, О. М. Роль самостійності позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови у вищих навчальних закладах Великої Британії / О. М. Палеха. - С .259-277 Фольварочний, И. В. Зарубежный опыт в подготовке андрогогов в контексте Болонского процеса / И. В. Фольварочний. - С .278-281 Ольхович, О. В. Підготовка фахiвців із вищою освітою у Данії у контексті Болонського процесу / О. В. Ольхович. - С .282-285
РУБ 15 Рубрики: Викладання іноземної мови Тестування--англійська мова Вчителі іноземної мови--підготовка Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ушинський, Костянтин Дмитрович \о нем\; Лисенко, Микола Віталійович \о нем\; Алчевська, Христина Данилівна (український педагог, організаторка народної освіти і керівник недільних шкіл ; 1841-1920) \о ней\; Русова, Софія Федорівна \о ней\; Русов, Олександр Олександрович (етнограф, фольклорист ; 1847-1915) \о нем\; ПИРОГОВ, МИКОЛА ІВАНОВИЧ \о нем\; Каптерев, Петр Федорович (1849-1922) \о нем\; Залужний, Олександр Самійлович \о нем\; Степович, А. І. (1856-1935) \о нем\; Корф, Микола Олександрович \о нем\; Бордуляк, Тимофій Гнатович \о нем\; Бутовський, Олексій Дмитрович \о нем\; Франко, Іван Якович \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 4 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПШ-2/2018/4 Журнал 2018р. N 4 Савченко, О. Ідеї В. Сухомлинського у просторі української освіти / Олександра Савченко. - С.1–3. Головко, І. Конспект занять інтегрованого навчального дня у першому класі / Інна Головко. - С.4–7. - Бібліогр.: 3 назви. У Міністерстві освіти і науки України. - С.7. Логачевська, С. Особливості уроку математики Нової української школи / Світлана Логачевська. - С.8–11. - Бібліогр.: 3 назви. Савченко, О. Ганс Крістіан Андерсен "Гидке каченя" вивчення великої за обсягом казки з прихованим смислом / Олександра Савченко. - С.12–16. Базарницька, І. Навчання грамоти,1 клас : (інтегрований урок) / Ірина Базарницька. - С.16–18. Костина, Н. Урок української мови, 2 клас / Наталія Костина. - С.18–20. Гудзь, С. Інтегрований урок у 3 класі : (українська мова, читання, образотворче мистецтво, музика) / Світлана Гудзь. - С.20–22. Кучер, Т. Формування ключових компетентностей на уроці літературного читання в 2 класі / Тетяна Кучер. - С.22–24. - Бібліогр.: 7 назв. Авраменко, Р. Казка як засіб розвитку у дітей здоров’язбережувальної компетенції молодших школярів / Раїса Авраменко, Тамара Савчук. - С.24–27. - Бібліогр.: 3 назви. Шаповалова, І. Урок математики у 3 класі / Ірина Шаповалова. - С.27–29. Піддубко, О. Урок природознавства у 1 класі / Ольга Піддубко. - С.30–32. Марченко, Л. Нестандартний урок з природознавства у 3 класі / Лариса Марченко. - С.32–34. Колотило, Н. Народні традиції у святкуванні Великодня / Наталія Колотило. - С.34–35. Яланська, С. Як оцінювати шкільні успіхи дітей / Світлана Яланська. - С.36–38. Васильєва, О. Реалізація технології діяльнісного методу на уроках у початковій школі / Олена Васильєва. - С.38–39. Суховєєва, Н. Роль нестандартних уроків з математики у початкових класах / Наталія Суховєєва. - С.39–41. Леміжанська, О. Використання методів ейдетики у початковій школі / Оксана Леміжанська. - С.42–45. Коряченко, Л. Друг – твоє дзеркало : (година спілкування у вигляді усного журналу) / Лідія Коряченко. - С.46–49. - Бібліогр.: 3 назви. Попова, Г. Проект "Джерело толерантності" : (4 клас) / Галина Попова. - С.50–52. - Бібліогр.: 4 назви. Андрєйченко, В. М. Патріотичні фізкультхвилинки для кожної дитинки / В. М. Андрєйченко [и др.]. - С.54–56. - Бібліогр.: 2 назви. Інші автори: Бутенко В. І., Гришаєва Г. І., Д’ячекно Л. П., Ковальчук О. І., Цвігун С. В., Пєркова А. І. Свистун, Н. Урок-подорож у казку : (математика, 1 клас) / Наталія Свистун. - С.56–57. Чирва, Н. Сторінки сімейної книжки / Наталія Чирва. - С.58–60. Бурлака, С. Дарувати людям радість / Світлана Бурлака. - С.62–63. Рибак, Л. Доброта – це краса людської душі / Любов Рибак. - С.63–64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 91 Суховєєва, Н. Роль нестандартних уроків з математики у початкових класах / Наталія Суховєєва> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 4. - С. 39–41. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): нестандартні уроки -- уроки математики -- нетрадиційні форми роботи -- обчислювальні навички -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про проведення нестандартних уроків під час вивчення математики в початковій школі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 78 Програма кваліфікаційного екзамену з теорії і практики навчання і виховання [Текст] : программа практик / М-во освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; укл. Є. І. Коваленко [та ін.] ; за заг. ред. Є. І. Коваленко, Н. І. Яковець. - Ніжин : НДПУ ім. М. В. Гоголя, 2001. - 0.80 грн. РУБ 378(4Укр)(075.3) Дод.точки доступу: Коваленко, Є. І. \укл.\; Благінін, В. М. \укл.\; Конончук, А. І. \укл.\; Суховєєва, Н. М. \укл.\; Стрельнікова, Н. М. \укл.\; Яковець, Н. І. \укл.\; Папуча, М. В. \укл.\; Король, С. О. \укл.\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 80 каф. пед. (50), аб (17), Ч.З.№2 (10), ав (2), фб (1) Свободны: каф. пед. (50), аб (17), Ч.З.№2 (10), ав (2), фб (1) |