> Шифр: ВОУ1/2009/1 Журнал 2009р. N 1 Кремень, В. Філософія людиноцентризму у світлі національної ідеї / В. Кремень. - С.5-12. Андрущенко, В. Характер особистості: гармонія національних і загальнолюдських цінностей, шляхи формування / В. Андрущенко, Ю. Руденко. - С.13-19. Луговий, В. Системна модернізація педагогічної і науково-педагогічної освіти - необхідна умова забезпечення освітньої якості / В. Луговий. - С.20-25. Михальченко, М. Вища освіта України як фактор цивілізаційного визначення молоді в контексті політичних реалій / М. Михальченко. - С.27-32. Лутай, В. Розробка сучасної філософії освіти на засадах синергетики / В. Лутай. - С.33-36. Корсак, К. Прогрес України у світлі можливої конкуренції між поняттями "інтелекту нації" та "людського капіталу" / К. Корсак. - С.37-42. Степко, М. Компетентісний підхід: його сутність, що є прийнятним, а що проблемним для вищої освіти України? / М. Степко. - С.43-52. Пінчук, Є. Роль сучасних ціннісних орієнтацій в реформування освіти / Є. Пінчук. - С.53-59. Дем’яненко, Н. Світова інтерпретація ідеї університету: методологія, теорія, досвід реалізації / Н. Дем’яненко ; Н. Дем’яненко. - С.60-66. Тимошенко, О. Особистісна спрямованість освіти як відповідь на виклики глобалізації / О. Тимошенко. - С.67-72. Олексюк, О. Проблемне поле музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. Олексюк. - С.82-91. Полянська, К. Естетичне виховання у підготовці педагогічних кадрів / К. Полянська. - С.92-99. Мороз, Л. Педагогічні принципи вивчення української літератури в навчальних закладах 20-х років XX ст. / Л. Мороз. - С.100-105. Таланова, Ж. Взаємозв’язок підготовки кадрів вищої кваліфікації і дослідницько-інноваційного потенціалу в регіонах України та країнах ОЕСР: статистично-кореляційний і порівняльний аналіз / Ж. Таланова. - С.106-112. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Таланова, Ж. Взаємозв’язок підготовки кадрів вищої кваліфікації і дослідницько-інноваційного потенціалу в регіонах України та країнах ОЕСР: статистично-кореляційний і порівняльний аналіз [Текст] / Ж. Таланова> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2009. - N1. - С. 106-112. Рубрики: вища освіта в Україні--історія вища освіта--управління освіта в зарубіжних країнах Кл.слова (ненормовані): КАДРИ ПЕДАГОГІЧНІ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2009/3 Журнал 2009р. N 3 Сяо, Су. В.О. Сухомлинський у Китаї / Су Сяо. - С.5-13 Лобова, О. В. Культуротворчі тенденції в сучасній системі загальної музичної освіти школярів / О. В. Лобова. - С.22-31 Кравченко, Т. В. Сім’я та її вплив на соціалізацію дитини / Т. В. Кравченко. - С.32-42 Силко, Є. М. Ідея єдності людини і природи як основа екологічного виховання школярів / Є. М. Силко. - С.42-46 Рудишин, С. Д. Методологічна основа формування змісту професійного навчання й виховання студентів-екологів у вищій школі / С. Д. Рудишин. - С.47-55 Носенко, Е. Л. "Позитивна психологія" й перспективи досліджень оптимального функціонування людини як суб’єкта життєдіяльності / Е. Л. Носенко, І. Ф. Аршава. - С.56-66 Демченко, Н. І. Психолого-педагогічні аспекти формування професійної культури сучасних фвхівців технічного профілю / Н. І. Демченко. - С.66-74 М’ясоїд, П. А. С.Л. Рубінштейн і В.А. Роменець : теоретизування і теми творчого діалогу / П. А. М’ясоїд ; П. А. М’ясоїд. - С.75-89 Таланова, Ж. В. Реалізація компетентнісного підходу в докторській підготовці : європейський досвід / Ж. В. Таланова. - С.90-98 Полонська, Т. К. Портфоліо як складова системи моніторингу освітніх досягнень учнів основної школи / Т. К. Полонська. - С.99-110 Курбатов, С. Про формування рейтингів університетів в Україні / С. Курбатов. - С.111-120 Безлюдний, О. І. Насильство над дитиною в сім’ї : теоретичні розвідки американських дослідників / О. І. Безлюдний. - С.121-131 Сапожников, С. В. Тенденції розвитку педагогічної освіти в Румунській республіці / С. В. Сапожников. - С.131-141 Бондар, Л. С. З досвіду роботи Липецької школи ім. П.В. Щепкіна / Л. С. Бондар. - С.142-150 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 16 Таланова, Ж. В. Реалізація компетентнісного підходу в докторській підготовці : європейський досвід [Текст] / Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - N 3. - С. 90-98 Рубрики: Вища освіта--наукові ступені--кандидат наук--доктор наук Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): докторська підготовка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2010/2 Журнал 2010р. N 2 Андрущенко, В. Першочергове завдання державної освітньої політики - відродження довіри до вчителя / В. Андрущенко. - С.5-6. Зуєв, В. Криза освіти: український контекст / В. Зуєв, В. Зуєва. - С.7-13. Семенюк, Н. Екологічна культура - необхідний фактор безпечної перспективи розвитку суспільства / Н. Семенюк. - С.14-21. Таланова, Ж. Стан і проблеми участі України в Болонському процесі / Ж. Таланова. - С.22-27. Жижко, Т. Реформа університетської освіти в контексті Болонських домовленостей / Т. Жижко. - С.28-35. Паршакова, О. Проблеми організації та контролю самостійної роботи студентів у світлі Болонського освітнього процесу / О. Паршакова. - С.36-43. Онопрієнко, В. Оновлення змісту екологічної освіти як педагогічна проблеми / В. Онопрієнко. - С.44-51. Тарасенко, В. Соціологічний портрет сучасної молоді: спроба аналітичного огляду / В. Тарасенко. - С.59-67. Цибін, С. Молодь проти тоталітаризму / С. Цибін. - С.73-79. Панчук, Н. Політична активність студентів: чинники зростання та стримування / Н. Панчук. - С.60-84. Марків, О. Комп’ютероманія та її вплив на здоров’я студентської молоді / О. Марків. - С.85-88. Костиря, І. Політико-ідеологічні пріоритети управління культурою в тоталітарному суспільстві / І. Костиря. - С.89-95. Гуненков, Д. Поняття "моралі" у світлі сучасного філософського дискурсу / Д. Гуненков. - С.96-104. Калашнікова, С. Професійна підготовка керівників навчальних закладів за технологією змішаного навчання / С. Калашнікова. - С.105-108. Покась, В. Інтернатна освіта: історія становлення та розвитку в Україні / В. Покась. - С.109-116. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Прим. 1 (Ч.З.№2) переплетений (див. ВОУ1/2010/ Подшивка № 1) - cвободен |
> Шифр: ВШ-3/2010/7/8 Журнал 2010р. N 7/8 Загірняк, М. Оцінка процесів і рішень в управлінні сучасним університетом / М. Загірняк, А. Почтовюк. - С.11-17. Бєляєв, Ю. Міжнародні зв’язки як важливий напрям удосконалення управління університетом в умовах європейської освітньої інтеграції / Ю. Бєляєв. - С.18-22. Єлізаров, О. Лекційні демонстрації з фізики як елемент наукової творчості студентів / О. Єлізаров. - С.35-43. Мартиненко, С. Когнітивний компонент як складова моделі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності / С. Мартиненко, Н. Чернігівська. - С.44-50. Ковальова, К. Підготовка студента-магістранта до проведення успішної лекції / К. Ковальова. - С.51-56. Міщенко, В. Проблеми підвищення конкурентоспроможності на ринку праці / В. Міщенко. - С.64-74. Сергієнко, В. Проблеми виховання студентської молоді / В. Сергієнко. - С.75-79. Нечай, С. Педагогічний потенціал музики як засіб природовідповідного і цілісного розвитку особистості / С. Нечай. - С.86-95. Таланова, Ж. Болонська інтеграція докторської підготовки: редукція чи розвиток для України? / Ж. Таланова. - С.96-106. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 16 Таланова, Ж. Болонська інтеграція докторської підготовки: редукція чи розвиток для України? [Текст] / Ж. Таланова> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2010. - N 7/8. - С. 96-106. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Болонський процес--Україна Вища освіта--наукові ступені--кандидат наук--доктор наук Кл.слова (ненормовані): докторська підготовка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 53 Вісник Чернігівського державного педагогічного університету [Текст] : збірник. Вип. 58. Педагогічні науки / Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка ; за ред.: М. О. Носко, В. О. Дятлова. - Чернігів : ЧДПУ імені Т. Г. Шевченка, 2008. - 164 с. - 12.00 грн. Зміст: Козлакова, Г. О. Науково-педагогічна складова дослідницького університету: перспективи експериментальної роботи з педагогіки вищої школи / Г. О. Козлакова. - С .3-6 Смирнова-Трибульска, Є. М. Про ієрархію ролей в дистанційному навчанні та інформатичні компетентності вчителя дистанційного навчання / Є. М. Смирнова-Трибульска. - С .7-16 Давиденко, А. А. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процес навчання фізики / А. А. Давиденко. - С .17-19 Костюченко, О. А. Вимоги до педагогічних програмних засобів / О. А. Костюченко. - С .39-42 Горошко, Ю. В. Інформаційне моделювання у вивченні інформатики і математики / Ю. В. Горошко. - С .23-26 Кондратенко, І. І. Основні етапи розвитку підготовки майбутніх вчителів математики в умовах інформатизації / І. І. Кондратенко. - С .53-56 Шкардибарда, М. І. Елементи професійної готовності майбутніх вчителів до використання електронних навчальних посібників / М. І. Шкардибарда. - С .43-48 Пеньковець, О. В. Вплив сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на розширення можливостей освіти / О. В. Пеньковець. - С .57-61 Костюченко, А. О. Комп’ютерне тестування, як засіб контролю знань / А. О. Костюченко, К. М. Дубіна. - С .65-69 Стеценко, Г. В. Використання інструментального програмного засобу "EXE" для створення освітніх ВЕБ-Ресурсів / Г. В. Стеценко. - С .73-79 Дягло, Н. В. ВІКІ-технології у сучасній освіті / Н. В. Дягло. - С .86-90 Цибуля, В. В. Використання багаторівневих тестових завдань при залученні комп’ютерних методів для навчання та контролю знань учнівз фізики / В. В. Цибуля. - С .70-72 Рибалко, О. О. Використання електронних навчальних ресурсів на уроках математики в початкових класах / О. О. Рибалко. - С .113-118 Таланова, Ж. В. Трициклова вища освіта в Словацькій Республіці / Ж. В. Таланова. - С .132-137 Денисенко, Ю. Ю. Група ікосаедра / Ю. Ю. Денисенко, М. М. Мурач. - С .142-143 РУБ 371 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Дистанційне навчання компетентність вчителя викладання фізики в школі Початкова школа--уроки математики Початкова школа--уроки інформатики Підготовка вчителів математики Тестування комп’ютерне Електронні підручники--математика Електронні підручники--Валеологія зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування--математика Контроль знань Дод.точки доступу: Носко, М. О. \ред.\; Дятлов, В. О. \ред.\; Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Т 16 Таланова, Ж. Стан і проблеми участі України в Болонському процесі [Текст] / Ж. Таланова> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2010. - N 2. - С. 22-27. Рубрики: Освіта в Україні, 21 ст. Болонський процес Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Прим. 1 (Ч.З.№2) переплетений (див. ВОУ1/2010/ Подшивка № 1) - cвободен |
> Шифр: ПП1/2012/1 Журнал 2012р. N 1 Кремень, В. Г. Зміцнювати науковий фундамент освітньої модернізації : (звітна доповідь "Про діяльність НАПН України у 2011 р. та в період 2007-2012 рр. і завдання перспективного розвитку")) / В. Г. Кремень. - С.4-13 Татенко, В. О. Методологічні проблеми сучасної психології / В. О. Татенко. - С.14-21. - Бібліогр.: 12 назв. Сметанський, М. І. Сучасні ознаки альтернативи як педагогічної категорії / М. І. Сметанський. - С.22-29 Пам’ятка авторові. - С.29 Бех, І. Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості / І. Д. Бех. - С.30-37. - Бібліогр.: 4 назв. Романенко, Ю. А. Методика корекції знань та вмінь як важіль управління діяльністю студентів через моніторинг / Ю. А. Романенко. - С.38-42. - Бібліогр.: 10 назв. Ярошенко, О. Г. Порівняльний аналіз стилів навчання студентів різних спеціальностей / О. Г. Ярошенко, Т. М. Деркач. - С.43-47. - Бібліогр.: 8 назв. Кофанова, О. В. Концептуальні засади відбору змісту хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у технічних університетах України / О. В. Кофанова. - С.48-56. - Бібліогр.: 21 назв. Сушенцева, Л. Л. Формування ключових компетенцій учнів у навчально-виробничому процесі професійно-технічного закладу / Л. Л. Сушенцева. - С.57-63. - Бібліогр.: 11 назв. Луговий, В. І. Економічно-організаційні засади освіти в Україні та світі : порівняльний аналіз / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.64-70. - Бібліогр.: 22 назв. Топузов, О. М. Психолого-педагогічні умови навчання географії в профільній школі / О. М. Топузов, Т. Г. Назаренко. - С.70-76. - Бібліогр.: 12 назв. Верещак, Є. П. Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів / Є. П. Верещак. - С.77-81. - Бібліогр.: 6 назв. Русанова, О. Історико-педагогічні аспекти розвитку системи освіти в Канаді / О. Русанова. - С.82-88. - Бібліогр.: 8 назв. Карпенко, О. В. Державне управління сучасною системою освітніх послуг у Чеській Республіці / О. В. Карпенко, А. В. Січкар, В. Ю. Ткаченко. - С.89-94. - Бібліогр.: 18 назв. Ничкало, Н. Г. Естетичні та етичні орієнтири педагогічної дії / Н. Г. Ничкало. - С.95-96 Жевага, С. І. Пошук загиблих воїнів / С. І. Жевага. - С.97-99 Автори номера. - С.99-100 Реферативний огляд статей номера. - С.100-103 Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Л 83 Луговий, В. І. Економічно-організаційні засади освіти в Україні та світі : порівняльний аналіз / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 64-70. - Бібліогр.: 22 назв. Рубрики: Освіта--фінансування Кл.слова (ненормовані): інституційні потенціали -- конкурентоспроможність -- професійна освіта -- фінансування освіти -- економічно-організаційні засади Анотація: Здійснено порівняння економічно-організаційних засад освітних систем України та провідних країн світу. Доведено, що, маючи конкурентоспроможне фінансування, вітчизняна освіта взагалі, професійна та вища освіта, зокрема характеризуються неефективною організацією, розпорошеністю, подрібненістю, малокомплектністю, звідси - великою витратністю, низьким інституційним потенціалом і недостатньою якістю. Дод.точки доступу: Таланова, Ж. В. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ПП1/2013/1 Журнал 2013р. N 1 Кремень, В. Г. Концептуальні засади підвищення економічної ефективності освіти України в сучасних умовах / В. Г. Кремень. - С.5-14. Луговий, В. І. Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.15-25. - Бібліогр.: 21 назв. : табл. Ляшенко, О. І. Середня освіта у вимірі європейського освітнього простору / О. І. Ляшенко. - С.25-28. - Бібліогр.: 4 назви. : рис. Загірняк, М. В. До питання реформування вищої освіти України у світлі положень МСКО / М. В. Загірняк, В. В. Костін. - С.28-36. - Бібліогр.: 10 назв. : табл., рис. Рашкевич, Ю. М. Класифікація освіти в контексті запровадження національної рамки кваліфікацій і 3-го циклу навчання / Ю. М. Рашкевич, С. К. Андрейчук. - С.36-42. - Бібліогр.: 4 назви. : табл. Чорноморець, І. М. Система вищої педагогічної освіти України в контексті впровадження МСКО / І. М. Чорноморець. - С.42-49. - Бібліогр.: 12 назв. : рис. Лук’яненко, Г. І. Сучасна професійно-технічна освіта в контексті МСКО / Г. І. Лук’яненко ; Г. І. Лук’яненко. - С.49-53 : рис. Штомпель, Г. О. Концептуалізація постдипломних кваліфікацій у новій редакції МСКО / Г. О. Штомпель. - С.54-60. - Бібліогр.: 13 назв. Рекомендації методологічного семінару. - С.60-62. Бех, І. Д. Духовно-ціннісне переживання навчального матеріалу: сутність та виховна роль / І. Д. Бех. - С.63-66. - Бібліогр.: 6 назв. Третяк, О. П. Виховання в дітей ціннісного ставлення до людини як психолого-педагогічна проблема / О. П. Третяк. - С.67-73. - Бібліогр.: 10 назв. Мартинюк, М. Т. Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці / М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук, В. І. Хитрук. - С.74-81. - Бібліогр.: 5 назв. : табл. Гуржій, А. М. Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова. - С.82-87. - Бібліогр.: 6 назв. : табл. Потапчук, Т. В. Дослідження процесу ідентифікації особистості / Т. В. Потапчук. - С.87-91. - Бібліогр.: 6 назв. Карпенко, О. В. Децентралізаційні процеси у сфері надання освітніх послуг в Ізраїлі / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида. - С.92-96. - Бібліогр.: 22 назв. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Луговий, В. І. Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 15-25 : табл. - Бібліогр.: 21 назв. Рубрики: Освіта--Міжнародна стандартна класифікація освіти Кл.слова (ненормовані): Міжнародна стандартна класифікація освіти -- національні стандартні класифікації освіти -- концептуальні засади Анотація: Проаналізовано Міжнародну стандартну класифікацію освіти (МСКО) версії 2011 р. з огляду на її розвиток і креативну роль щодо розуміння та модернізації світової і національних освітніх систем. Аргументовано доцільність використання концепції МСКО 2011 р. для розроблення концептуальних засад Національної стандартної класифікації освіти України. Дод.точки доступу: Таланова, Ж. В. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ПП1/2013/4 Журнал 2013р. N 4 Кокерилл, Алан. Сухомлинський і ХХІ століття / А. Кокерилл. - С.5-15. - Бібліогр.: 12 назв. Дічек, Н. П. Екофільна етика В. О. Сухомлинського: внесок українського педагога в закладання основ екологічної етики / Н. П. Дічек. - С.15-23. - Бібліогр.: 27 назв. Сметанський, М. І. Педагогічна альтернатива В. О. Сухомлинського / М. І. Сметанський. - С.23-30. - Бібліогр.: 7 назв. Деркач, В. Ф. Робота педколективу Павлиської школи з розвитку творчих здібностей учнів / В. Ф. Деркач. - С.31-34. - Бібліогр.: 6 назв. Сидоренко, В. К. Технологічна підготовка школярів до трудової діяльності в сучасних умовах / В. К. Сидоренко, В. В. Юрженко. - С.35-41. - Бібліогр.: 11 назв. Бех, І. Д. Ідентифікація у вихованні та розвитку особистості / І. Д. Бех. - С.42-49. - Бібліогр.: 10 назв. Луговий, В. І. Зв’язок складності та самостійності в освіті / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.50-58. - Бібліогр.: 31 назв. Гуржій, А. М. Дидактичні основи створення динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова. - С.58-64. - Бібліогр.: 3 назв. Романенко, Ю. А. Контроль знань та вмінь учнів із хімії з погляду педагогічних вимірювань / Ю. А. Романенко. - С.65-73. - Бібліогр.: 13 назв. Величко, Л. П. Теоретичні і практичні аспекти педагогічної майстерності та методичної культури педагога / Л. П. Величко, М. М. Савчин. - С.74-81. - Бібліогр.: 12 назв. Шамне, А. В. Варіативно-типологічний підхід до розвитку у віковій психології / А. В. Шамне. - С.82-89. - Бібліогр.: 11 назв. Карпенко, О. В. Корпоративна культура у сфері надання освітніх послуг вищими навчальними закладами Російської Федерації / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Кривоносова. - С.90-96. - Бібліогр.: 22 назв. Зозуля, С. М. Вихід у світ термінологічного словника / С. М. Зозуля. - С.97-100. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Л 83 Луговий, В. І. Зв’язок складності та самостійності в освіті / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 4. - С. 50-58. - Бібліогр.: 31 назв. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Освіта в Україні--система освіти Освітні програми--складність Кл.слова (ненормовані): освітні кваліфікації -- рівні освіти -- кваліфікаційні рівні Анотація: У статті розкрито педагогічний закон зв’язку складності й самостійності в сучасній освіті, який свідчить про зростання самостійності в навчанні з підвищенням складності опановуваних освітніх програм/кваліфікацій. Дод.точки доступу: Таланова, Ж. В. (д-р пед. наук, доц., зав. відділу Ін-ту вищ. освіти НАПН України) Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ПП1/2014/2 Журнал 2014р. N 2 Кремень, В. Г. Про діяльність НАПН України у 2013 р. та завдання на2014 р.: допровідь на загальних зборах НАПН України / В. Г. Кремень. - С.5-14. Луговий, В. І. Становлення системи основних понять і категорій компетентнісного підходу в умовах парадигмальних змін в освіті / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова. - С.14-25. Савченко, О. Я. Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту: здобутки і нерозв’язані проблеми / О. Я. Савченко. - С.25-33. Локшина, О. І. Компетентнісна ідея в зарубіжній освіті: успіхи та проблеми реалізації / О. І. Локшина. - С.33-41. Ільченко, В. Р. Компетентнісна модель освітньої галузі як неодмінна умова ефективної освіти / В. Р. Ільченко. - С.41-47. Бех, Д. І. Феномен одухотворення навчального змісту як виховний засіб / Д. І. Бех. - С.47-52. Гуржій, А. М. Створення електронних підручників: проблеми і завдання / А. М. Гуржій, О. М. Топузов, В. П. Волинський. - С.52-57. Татенко, В. О. Суб’єктна парадигма в українській та російській психології: історії, проблеми, перспективи розвитку / В. О. Татенко. - С.57-67. Дічек, Н. П. Методологічні аспекти модернізації вітчизняних історико-педагогічних досліджень / Н. П. Дічек. - С.67-76. Мельник, О. В. Почуття самодостатності як чинник професійного успіху особистості на ринку праці / О. В. Мельник. - С.76-84. Бондар, Л. С. Дидактичні засади підручникотворення для школи першого ступеня (40-80-ті рр. XX ст.) / Л. С. Бондар. - С.84-91. Карпенко, О. В. Децентралізація надання освітніх послуг школами Фінляндії / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида. - С.91-99. Бех, І. Д. Формування людини не лише розумної, а передусім духовної / І. Д. Бех, О. В. Мельник. - С.99-101. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВШ-3/2014/3/4 Журнал 2014р. N 3/4 Прес-служба МОН України інформує. - С.3-6 Кл.слова: навчання за кордоном, мовотворчість Т. Г. Шевченка, презентація програми обміну Таланова, Ж. Запровадження трициклової структури вищої освіти / Ж. Таланова. - С.7-26 : табл. Кл.слова: вища освіта, кваліфікація, компетентність Головенкін, В. Кваліметрія державної атестації / В. Головенкін. - С.27-37 : табл. Кл.слова: державна атестація, дипломні проекти, дипломні роботи Панасевич, Д. Ще раз про кваліфікації фахівців з вищою освітою / Д. Панасевич. - С.38-50 : табл. Кл.слова: вища освіта, державний стандарт вищої освіти, професійний стандарт вищої освіти Яковенко, М. Проблеми управління освітніми системами вищої школи / М. Яковенко. - С.51-58 Кл.слова: освітні системи, управління, зовнішнє середовище Астахов, В. Рівність правового статусу вищих навчальних закладів - основа реформування вищої школи України / В. Астахов. - С.59-64 Кл.слова: приватний ВНЗ, правове регулювання діяльності приватного ВНЗ, правовий статус приватного ВНЗ Корсак, Ю. Потреба вищої школи у ноофілософії як засобі формування нової цівілізованості молоді / Ю. Корсак. - С.65-72 Кл.слова: екобезпечний розвиток, модель сталого розвитку, нанотехнології Єфремов, В. Оптимізація ВНЗ в Україні як необхідна умова підвищення їх конкурентоспроможності / В. Єфремов. - С.73-83 Кл.слова: єдиний міжнародний освітянський простір, якість підготовки спеціалістів, оптимізація ВНЗ Удод, О. Методологія історії.Теорія відчуження в інтерпретації Карла Маркса і сучасність / О. Удод, Ю. Михайло. - С.84-91. - відчуження Кл.слова: уречевлення, революція Гладченко, М. Особливості формулювання місії університетів країн Європейського Союзу (на прикладі Німеччини) / М. Гладченко. - С.92-99 Кл.слова: місія вищого навчального закладу, стратегічний менеджмент вищої освіти, якість освіти Артюх, С. Виховання професійної відповідальності майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах країни / С. Артюх, О. Лазуренко. - С.100-106 Кл.слова: безпека, відповідальність, ризики Таланова, Ж. Актуальні проблеми забезпечення якості освіти: підсумки минулого року та плани на 2014 рік / Ж. Таланова. - С.107-108 : фот. Кл.слова: зустріч-нарада Національної команди експертів з реформування вищої освіти, проблеми забезпечення якості освіти, критерії оцінювання Глибовець, М. Факультет інформатики національного університету "Києво-Могилянська Академія": чи справді "Могилянка" - лише гуманітарний ВИШ? / М. Глибовець, В. Бублик, С. Гороховський. - С.109-117 Кл.слова: інформатика, програмна інженерія, прикладна математика Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОН України у сичні 2014 року / О. А. Удод. - С.118-126 Кл.слова: книги, перелік, гриф МОН України Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Таланова, Ж. Актуальні проблеми забезпечення якості освіти: підсумки минулого року та плани на 2014 рік [Текст] / Ж. Таланова> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2014. - N 3/4. - С. 107-108 : фот. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта в Україні--з’їзди, конференції, семінари Кл.слова (ненормовані): Національна команда експертів з реформування вищої освіти -- проблеми забезпечення якості освіти -- критерії оцінювання -- реформирование высшего образования -- реформи освіти -- управління якістю Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Таланова, Ж. Запровадження трициклової структури вищої освіти [Текст] / Ж. Таланова> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2014. - N 3/4. - С. 7-26 : табл. - Бібліогр.: 38 назв. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта в Україні--структура вищої освіти Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- кваліфікація -- компетентність -- докторська підготовка -- постдокторська підготовка -- трициклова структура вищої освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Луговий, В. І. Становлення системи основних понять і категорій компетентнісного підходу в умовах парадигмальних змін в освіті [Текст] / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2014. - N 2. - С. 14-25. Рубрики: Освіта в Україні--компетентнісний підхід Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- особистісно орієнтована результативна парадигма -- навчальні результати -- кваліфікація Дод.точки доступу: Слюсаренко, О. М.; Таланова, Ж. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |