Б 59 Бібліотека. Наука. Комунікація [Текст] : матеріали міжнародної наукової конференції (Київ, 6-8 жовтня 2015 р.) : в 2-х частинах. Ч. 1 / Національна Академія Наук України, Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського, Асоціація бібліотек України, Рада директорів наукових бібліотек та інформаційних центрів академій наук - членів МААН ; ред. В. І. Попик [и др.]. - К. : [б. в.], 2015. - 356 с. - ISBN 978-966-02-7706-9 : 31.00 грн. Зміст: Інформаційно-комунікаційна діяльність бібліотек: завдання інтеграції з галузями освіти, науки, культури. / діяльність бібліотек: завдання інтеграції з галузями освіти, науки, культури Інформаційно-комунікаційна діяльність бібліотек: завдання інтеграції з галузями освіти Воскобойнікова-Гузєва, Олена Вікторівна. Сучасна бібліотека у швидко змінюваному світі: моделі розвитку та партнерство / О. В. Воскобойнікова-Гузєва. - С .16-18 Виноградова, О. Б. Формування толерантності як напрям біблітечно-інформаційної роботи з молоддю / О. Б. Виноградова. - С .29-32 Власенко, Н. М. Культура обслуговування користувачів як основоположний фактор іміджу бібліотеки / Н. М. Власенко. - С .32-34 Жукова, В. П. Функції бібліотеки: соціально-комунікативний аспект / В. П. Жукова. - С .39-43 Зубенко, О. О. Взаємодія бібліотек з установами освіти та науки у сфері підвищення кваліфікації бібліотечних працівників / О. О. Зубенко. - С .53-57 Копитко, Т. Ю. Концептуальні засади створення та розвитку електронних бібліотек / Т. Ю. Копитко. - С .71-74 Кулик, Є. В. Віртуальний простір бібліотеки як середовище освіти та самоосвіти юнацтва / Є. В. Кулик. - С .77-81 Романченко, І. Г. Інформаційно-бібліотечне забезпечення освіти і науки в Україні / І. Г. Романченко. - С .108-110 Савицька, Л. В. Використання соціальних мереж для популяризації інформаційних ресурсів бібліотек / Л. В. Савицька. - С .113-115 Смоляр, І. С. Організація електронних книжкових виставок у контексті інформаційно-комунікаційної діяльності наукової бібліотеки / І. С. Смоляр, Л. О. Туровська. - С .123-125 Степченко, М. М. Краєзнавчі бібліотечно-інформаційні ресурси: досвід провідних бібліотек світу / М. М. Степченко. - С .125-128 Чупріна, В. М. МБА і ДД в інформаційній системі бібліотек: диниміка надання послуг в електронному середовищі / В. М. Чупріна. - С .131-134 Книгознавчі, дослідження бібліотечних фондів та їх введення у науково-інформаційний простір. / дослідження бібліотечних фондів та їх введення у науково-інформаційний простір Книгознавчі Заболотна, Н. В. "Почаївські кириличні стародруки у конволютах з виданнями інших друкарень" / Н. В. Заболотна. - С .170-174 Морозов, Олександр Сергійович. "Бібліофільське зібрання М. М. та І. М. Михайловських у Ніжині: до історії формування колекції" / О. С. Морозов. - С .187-191 Бібліотека, як суспільно-інформаційний центр наповнення соціальних комунікацій. / як суспільно-інформаційний центр наповнення соціальних комунікацій Бібліотека Беззуб, І. О. Електронна бібліотека як частина інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу / І. О. Беззуб. - С .215-219 Бондаренко, В. І. Технологічний аспект функціонування віртуальної виставки в бібліотечному середовищі / В. І. Бондаренко. - С .225-228 Булахова, Г. І. Реклама бібліотек на веб-сайті / Г. І. Булахова. - С .228-230 Кривецький, О. П. Професійні вимоги до співробітників інформаційно-аналітичних підрозділів бібліотек / О. П. Кривецький. - С .266-269 Медведєва, В. М. Значення сучасної бібліотеки в забезпеченні доступу користувачів до інформаційних ресурсів / В. М. Медведєва. - С .272-274 Тарасенко, Н. В. Бібліотечні сайти та сторінки в соціальних мережах як інноваційний інформаційний продукт бібліотеки / Н. В. Тарасенко. - С .313-317 Терещенко, І. Ю. Використання мобільних технологій в інформаційно-аналітичній діяльності бібліотек / І. Ю. Терещенко. - С .317-320 Шлапак, Ю. С. Реалізація функцій електронного та друкованого (паперового) підручників ( на прикладі функцій інформаційної, розвивально-виховної і функції закріплення та самоконторолю) / Ю. С. Шлапак. - С .336-339 Семесько, В. О. Платні послуги бібліотек: правовий аспект та зарубіжний досвід / В. О. Семесько РУБ 027 Рубрики: інформаційно-комунікаційні технології Бібліотеки--інноваційна діяльність Електронні інформаційні ресурси Електронні бібліотеки Бібліотечні фонди Бібліотечно-інформаційна діяльність Інформаційні ресурси бібліотек Інформаційно-аналітичне забезпечення бібліотечні технології Кл.слова (ненормовані): мультимедійні продукти бібліотек -- електронні книжкові виставки -- віртуальні виставки -- бібліотечні сайти -- МБА Дод.точки доступу: Попик, В. І. \ред.\; Дубровіна, Л. А. \ред.\; Горовий, В. М. \ред.\; Павлуша, Т. П. \ред.\; Василенко, О. М. \ред.\; Національна Академія Наук України; Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського; Асоціація бібліотек України; Рада директорів наукових бібліотек та інформаційних центрів академій наук - членів МААН Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
М 65 Місце і роль бібліотек у формуванні національного інформаційного простору [Текст] : матеріали міжнародної наукової конференції (Київ, 21-23 жовтня 2014 р.) / Національна Академія Наук України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоціація бібліотек України, Рада директорів наукових бібліотек та інформаційних центрів академій наук - членів МААН. - К. : НБУВ, 2014. - 544 с. - ISBN 978-966-02-7337-5 : 63.56 грн. Зміст: Палеха, Ю. І. Бібліотека як потужний інформаційний центр сучасності / Ю. І. Палеха. - С .29-32 Каліберда, Н. Ю. Інформаційне обслуговування віддалених користувачів: тенденції та перспективи / Н. Ю. Каліберда. - С .43-45 Коваль, Т. М. Популяризація електронних книжкових виставок НБУВ у соціальних мережах / Т. М. Коваль, Л. О. Туровська, І. Е. Смоляр. - С .47-50 Чабан, І. А. Автоматизація бібліотечних процесів на пункті запису читачів Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського / І. А. Чабан. - С .82-85 Бойко, Ю. О. Діяльність Євгена Чикаленка через призму епістолярної спадщини: джерелознавчий аспект / Ю. О. Бойко. - С .96-99 Заєць, О. В. Книжкова спадщина митрополита Київського і Галицького Флавіана: інтеграція зусиль бібліотек України і зарубіжжя з її відновлення / О. В. Заєць. - С .129-132 Тарасенко, Н. В. Соціальні мережі як засіб розкриття бібліотечних фондів та фактор наповнення інформаційного простору / Н. В. Тарасенко. - С .248-251 Голодрига, Є. О. Роль бібліотек України у формуванні національного інформаційного простору: безпековий аспект / Є. О. Голодрига. - С .260-263 Беззуб, І. О. Інформаційні мультимедіа технології в системі вищої освіти як чинник модернізаціїї освітнього інформаційного простору / І. О. Беззуб. - С .275-279 Антоненко, І. П. Національні авторитетні файли України: проблеми формування / І. П. Антоненко, В. І. Зеленцова, З. Р. Андрійчук. - С .309-312 Вараксіна, Н. В. Досвід ретроспективної конверсії карткових каталогів ДНПБ України імені В. О. Сухомлинського / Н. В. Вараксіна. - С .314-317 Власова, Т. Ю. Сучасний каталогізатор: вимоги часу / Т. Ю. Власова. - С .317-319 Сербін, О. О. Вдосконалення процесів систематизації як невід’ємна складова формування електронних ресурсів сучасної бібліотеки / О. О. Сербін, С. В. Галицька. - С .332-335 Чегринець, М. М. Формування авторитетного файла предметних рубрик у ХДНБ ім. В. Г. Короленка / М. М. Чегринець. - С .342-344 Бугаєва, О. В. Тарас Шевченко і його музичне оточення: мемуарна складова Шевченкіани / О. В. Бугаєва. - С .367-372 Петрикова, В. Т. Академік Ф. І. Шміт у сучасному науковому інформаційному просторі: цінність складові біобібліографії / В. Т. Петрикова. - С .380-383 Копанєва, В. О. Питання розвитку бібліометрії та наукометрії в Україні / В. О. Копанєва. - С .394-396 Жабін, О. І. Інформаційні технології в бібліотеці: від бібліографування до наукометрії / О. І. Жабін. - С .408-411 Клочок, Т. І. Облік електронних ресурсів у бібліотеці / Т. І. Клочок, О. І. Посмєтна. - С .438-440 Сидиченко, Є. І. Оптимізація автоматизованого місця комплектатора / Є. І. Сидиченко. - С .455-458 Романуха, З. В. Віртуальне довідково-бібліографічне обслуговування у провідних університетських бібліотеках західного регіону України / З. В. Романуха. - С .504-506 РУБ 021 Рубрики: Бібліотечна справа в Україні--з’їзди, конференції, семінари, форуми--матеріали Інформаційний простір України Каталогізація Бібліометрія Кл.слова (ненормовані): інформаційна потреба -- інформаційні продукти -- соціальні мережі -- авторитетні файли -- інформаційно-аналітичне забезпечення -- ретроконверсія каталогів -- предметні рубрики -- довідково-інформаційне обслуговування -- бібліотечно-інформаційна діяльність -- електронні інформаційні ресурси -- інформаційні технології в бібліотеках Дод.точки доступу: Чикаленко, Євген Харлампійович (1861-1929) \о нем\; Флавіан (Митрополит Київський і Галицький) \о нем\; Шевченко, Тарас Григорович (укр. поет, письменник, художник ; 1814-1861) \о нем\; Шміт, Федір Іванович (мистецтвознавець ; 1877-194) \о нем\; Національна Академія Наук України; Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського; Асоціація бібліотек України; Рада директорів наукових бібліотек та інформаційних центрів академій наук - членів МААН Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2018/2 Журнал 2018р. N 2 Пацай, Т. В. Особливості організації інклюзивного освітнього простору в загальноосвітньому навчальному закладі : на допомогу керівникам навчальних закладів, педагогічним працівникам, батькам / Т. В. Пацай. - С.2–4. Кл.слова: діти з особливими потребами, асистент учителя Трубенко, В. М. Вивчаємо математику з розумово відсталими дітьми в спеціальній школі : формування знань про іменовані числа та дії з ними / В. М. Трубенко. - С.5–13 : фот., мал. Кл.слова: діти-олігофрени, уроки математики, прості і складені числа Макаренко, Л. О. Бабусина скринька : виховна година для дітей 3–4 класу з легкою розумовою відсталістю / Л. О. Макаренко. - С.14–16 : фот. Кл.слова: народне виховання, обереги, виховні години Святенко, О. В. Скарби моєї родини : фестиваль народної творчості для учнів 4 класу з порушенням розумового розвитку / О. В. Святенко. - С.18–22 : фот., мал. Кл.слова: українські народні традиції, народне виховання, родинне виховання Малаховська, Р. О. "У здоровому тілі – здоровий дух" : спортивна година для учнів середньої школи з легкою розумовою відсталістю / Р. О. Малаховська. - С.23–25. - Бібліогр.: 2 назви. : фот. Кл.слова: здоровий спосіб життя, національні традиції, фізичне виховання Тарасенко, Н. В. Поліна Михайлівна Горенштейн : [про балерину і скульптора П. М. Горенштейн (1899–1948), відому під псевдонімом Ліна По] / Н. В. Тарасенко. - С.26–27. - Бібліогр.: 3 назви. : фот. Іващенко, В. В. Тестування як засіб перевірки слухового розвитку дітей з порушенням слуху / В. В. Іващенко. - С.28–31. Кл.слова: слуховий вік, слухове сприйняття, сприйняття питань Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Тарасенко, Н. В. Поліна Михайлівна Горенштейн [Текст] : [про балерину і скульптора П. М. Горенштейн (1899–1948), відому під псевдонімом Ліна По] / Н. В. Тарасенко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 2. - С. 26–27 : фот. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Балет--персоналії Дніпропетровська область--видатні постаті Дод.точки доступу: Горенштейн, Поліна Михайлівна (балерина, скульптор ; 1899-1948) \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2019/11 Журнал 2019р. N 11 Чернова, Е. М. Упровадження інклюзивної освіти в умовах Нової української школи : [представлено рекомендації педагогічних працівників для ] / Е. М. Чернова, А. А. Резніченко. - С.2–5. - Бібліогр.: 7 назв. Кл.слова: інклюзивна освіта, інклюзивний простір, НУШ Данильчук, А. Ю. Позакласна виховна робота в спеціальних закладах освіти : [розглянуто особливості організації позакласної виховної роботи в спеціальних закладах освіти] / А. Ю. Данильчук. - С.6–10 : фото. Кл.слова: позакласна робота, спеціальна освіта, виховна робота Смот, А. П. Пряма і зворотна лічба в межах 10 : [конспект уроку з математики для дітей 1-го класу з легкою розумовою відсталістю] / А. П. Смот. - С.11–13. Кл.слова: лічба, математика, початкова освіта Гевці, Л. П. Прикметник. Узгодження прикметників з іменниками : [розробка уроку української мови для учнів із легкою розумовою відсталістю (4 кл.)] / Л. П. Гевці. - С.14–16. : іл. Кл.слова: початкова освіта, українська мова, уроки Гузій, Л. М. Люба зимонько-зима! Веселіш, як ти, нема! : [розробка заняття з ознайомлення дітей дошкільного віку з обмеженнями психологічного розвитку з навколишнім світом] / Л. М. Гузій. - С.17–18 : фото. Кл.слова: розвивальні заняття, корекційні заняття, дошкільна освіта Репка, І. С. Стіві Вандер: втрата зору – не обмеження таланту : [про життя та творчий доробок відомого американського композитора та музиканта – Стіві Вандера] / І. С. Репка, Н. В. Тарасенко. - С.19. Кл.слова: композитори, музиканти, музика Гінчук, Д. С. Життя без обмежень. Леслі Вільям Нільсен : [про життя та творчий шлях відомого американського комедійного актора, який став зіркою кіно, попри вади слуху] / Д. С. Гінчук ; Н. В. Тарасенко. - С.20. : фото. Кл.слова: відомі актори, порушення слуху Костерова, Н. В. Музична казка "День народження Шапокляк" : [сценарій свята для дітей 3-го року навчання з розумовою відсталістю та руховими порушеннями] / Н. В. Костерова. - С.21–25. : іл. Кл.слова: музичні казки, сценарії свят, початкова освіта Подоляко, Н. І. Дидактичні ігри та творчі вправи : [подано підбірку дидактичних матеріалів для проведення уроків української мови з учнями 2-го класу із тяжкими порушеннями мовлення] / Н. І. Подоляко. - С.26–30. : іл. Кл.слова: дидактичні ігри, українська мова, учні з порушеннями мовлення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Репка, І. С. Стіві Вандер: втрата зору – не обмеження таланту [Текст] : [про життя та творчий доробок відомого американського композитора та музиканта – Стіві Вандера] / І. С. Репка, Н. В. Тарасенко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 11. - С. 19. Кл.слова (ненормовані): композитори -- музиканти -- музика Дод.точки доступу: Тарасенко, Н. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гінчук, Д. С. Життя без обмежень. Леслі Вільям Нільсен [Текст] : [про життя та творчий шлях відомого американського комедійного актора, який став зіркою кіно, попри вади слуху] / Д. С. Гінчук, Н. В. Тарасенко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 11. - С. 20. : фото. Кл.слова (ненормовані): відомі актори -- порушення слуху Дод.точки доступу: Тарасенко, Н. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/1 Журнал 2020р. N 1 (61) Данильчук, А. Ю. Позакласна робота в спеціальних закладах освіти. Організація і зміст самопідготовки : [подано рекомендації, дотримання яких є обов’язковими під час організації самопідготовки] / А. Ю. Данильчук. - С.2–9. Кл.слова: самостійна індивідуальна робота, режим дня, самоконтроль Озимківська, Р. Ф. Методичні рекомендації з реалізації корекційної роботи з дітьми-ринолаліками : [висвітлено логопедичну роботу з дітьми-ринолаліками, наведно приклади занять] / Р. Ф. Озимківська. - С.10–16. Кл.слова: ринолалія, логопедична робота, заняття з учнями-ринолаліками Заруба, Д. В. Любіть Україну : виховне заняття для дітей 4–5-го класу зі слабким порушенням слуху: [розробка заняття для дітей зі слабким порушенням слуху, мета якого узагальнити та систематизувати знання учнів про Україну, народні символи; виховувати любов до рідної країни, почуття патріотизму] / Д. В. Заруба, Н. В. Тарасенко. - С.17–18. Кл.слова: діти зі слабким порушенням слуху, виховні заняття, патріотизм Сизоненко, О. Л. Ми – частина природи : виховний захід для учнів 3-го класу з легкою розумовою відсталістю: [сценарій заходу екологічного спрямування для учнів з легкою розумовою відсталістю] / О. Л. Сизоненко. - С.19–22. - Бібліогр.: 4 назви. Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю, сценарій виховного заходу, екологічне виховання Сильна Хелен Адамс Келлер : [розповідь про Хелен адамс Келлер – сліпоглухоніму письменницю / Д. Є. Клубенко. - С.23. Кл.слова: сліпоглухоніма письменниця, творчість письменниці, Хелен адамс Келлер Шевченко, А. А. Розвиток знань та умінь визначати властивості навколишніх предметів : корекційно-розвивальні вправи для учнів початкових класів із затриманням психічного розвитку: [наведено приклади вправ для дітей молодшого шкільного віку з затримкою психічного розвитку] / А. А. Шевченко. - С.24–31. Кл.слова: діти з затримкою психічного розвитку, корекційно-розвивальні вправи, молодші школярі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Заруба, Д. В. Любіть Україну [Текст] : виховне заняття для дітей 4–5-го класу зі слабким порушенням слуху: [розробка заняття для дітей зі слабким порушенням слуху, мета якого узагальнити та систематизувати знання учнів про Україну, народні символи; виховувати любов до рідної країни, почуття патріотизму] / Д. В. Заруба, Н. В. Тарасенко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 1(61). - С. 17–18. Рубрики: Діти з особливими потребами--виховання--виховні заняття, заходи Кл.слова (ненормовані): діти зі слабким порушенням слуху -- виховні заняття -- патріотизм Дод.точки доступу: Тарасенко, Н. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/2 Журнал 2020р. N 2 (62) Сизоненко, О. Л. Визначення в реченні кількості слів, їхньої послідовності : урок української мови для учнів 2-го класу з легкою розумовою відсталістю: [розробка уроку для учнів початкової школи з легкою розумовою відсталістю] / О. Л. Сизоненко. - С.2–4. Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю, українська мова, початкова школа Жданова, О. А. Я вірю в силу доброти : виховальний захід для учнів 3-го класу з порушенням зору: [сценарій виховного заходу морального спрямування для учнів початкових класів з порушенням зору] / О. А. Жданова. - С.5–7. Кл.слова: діти з порушенням зору, сценарій виховного заходу, моральне виховання Коломойцева, М. М. Зошит взаємозв’язку логопеда та вихователів спеціалізованих груп для дітей з вадами зору та мовлення : приклад оформлення: [робочий зошит розроблено згідно з програмно-методичним комплексом "Сходинки Подолання" (програми розвитку дітей сліпих та зі зниженим зором від народження до 6 років)] / М. М. Коломойцева. - С.8–14. Кл.слова: діти з вадами зору, корекційна, логопедична робота Клубенко, Д. Є. Здорове харчування : корекційно-виховне заняття для учнів 4-го класу, із затриманням психічного розвитку: [розробка уроку для учнів початкової школи з затримкою психічного розвитку] / Д. Є. Клубенко, Н. В. Тарасенко. - С.15–16. Кл.слова: діти з затримкою психічного розвитку, уроки, початкова школа "Лора Бріджмен – 100% унікальності” : [розповідь про Лору Бріджмен – американську поетесу / І. С. Репка. - С.17. Кл.слова: сліпоглуха американська поетеса, творчість поетеси, Лора Бріджмен Заруба, Д. В. Андреа Бочеллі : [розповідь про Андреа Бочеллі – італійського оперного співака та тенора, позбавленого зору] / Д. В. Заруба. - С.18. Кл.слова: італійський оперний співак, Андреа Бочеллі, виконавця класичної музики Шевченко, А. А. Розвиток логічного мислення : корекційно-розвивальні вправи для учнів початкових класів із затриманням психічного розвитку: [приклади вправ] / А. А. Шевченко. - С.19–23. Кл.слова: діти з затримкою психічного розвитку, вправи, логічне мислення Озимківська, Р. Ф. Методичні рекомендації з реалізації корекційної роботи з дітьми-ринолаліками : [висвітлено логопедичну роботу з дітьми-ринолаліками, наведно приклади занять] / Р. Ф. Озимківська. - С.24–31. Кл.слова: ринолалія, логопедична робота, заняття з дітьми-ринолаліками Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Клубенко, Д. Є. Здорове харчування [Текст] : корекційно-виховне заняття для учнів 4-го класу, із затриманням психічного розвитку: [розробка уроку для учнів початкової школи з затримкою психічного розвитку] / Д. Є. Клубенко, Н. В. Тарасенко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 2(62). - С. 15–16. Рубрики: Діти з особливими потребами--затримка психічного розвитку Кл.слова (ненормовані): діти з затримкою психічного розвитку -- уроки -- початкова школа -- здорове харчування -- корекційно-виховне заняття Дод.точки доступу: Тарасенко, Н. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/4 Журнал 2020р. N 4 (64) Вовк, О. А. Мозочкова стимуляція та сенсомоторна інтеграція в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами : [подано приклад заняття з мозочкової стимуляції та сенсаторної інтеграції] / О. А. Вовк. - С.2–4. Кл.слова: сенсорно-моторні здібності, координація рухів, комплекс вправ Стасенко, В. Індивідуальний корекційно-реабілітаційний маршрут розвитку здобувача освіти : зразок оформлення та заповнення / В. Стасенко [и др.]. - С.5–10. Інші автори: Бражнікова В., Алейнікова І., О. Фоменко, Н. Горбачова, О. Жаворонка, Л. Єрморатій, С. Холостенко, М. Олійник Кл.слова: стан здоров’я дитини, особистісні якості, розвиток мовлення Осінь іде : заняття з ознайомлення з навколишнім світом для дітей початкової ланки з помірною розумовою відсталістю та дітей із тяжкими порушеннями мовлення: [подано розробку заняття / Т. В. Шматко. - С.11–14. Кл.слова: діти з помірною розумовою відсталістю, діти із тяжкими порушеннями мовлення, пори року Щедра осінь походжала : бінарне заняття для дітей із порушеннями зору старшого дошкільного віку: [розробка бінар. заняття мета якого: розвиток пам’яті / І. Граудс. - С.15–16. Кл.слова: діти із порушеннями зору, бінарне заняття, сезонні зміни Неповинних, А. Африка : урок географії для учнів 7-го класу з вадами слуху: [розробка уроку – узагальнення і систематизації знань] / А. Неповинних. - С.17–19. Кл.слова: діти з вадами слуху, географія, Н. В. Тарасенко Клубенко, Д. Є. Подорож країною здоров’я : виховне заняття для дітей 8-го року життя, з частковою слуховою недостатністю: [розробка заняття мета якого: заохочувати дітей до здорового способу життя] / Д. Є. Клубенко. - С.20–21. Кл.слова: діти з частковою слуховою недостатністю, виховне заняття, здоровий спосіб життя Клубенко, Д. Є. Дружба : корекційно-виховне заняття для дітей 9 років, із дитячим церебральним паралічем: [розробка заняття мета якого: навчити дітей цінувати друзів; розвивати мислення, увагу, дрібну моторику рук] / Д. Є. Клубенко. - С.22–23. Кл.слова: діти із дитячим церебральним паралічем, корекційно-виховне заняття, моральне виховання Заруба, Д. В. Рональд Дженкіс : [розповідь про Рональда Дженкіса – американського композитора / Д. В. Заруба. - С.24. Кл.слова: американський композитор, Рональд Дженкіс, музиканта та відеоблогера із синдромом Дауна] Клубенко, Д. Є. Неперевершена Мадлен Стюарт : [розповідь про Мадлен Стюарт – австралійську модель із синдромом Дауна] / Д. Є. Клубенко. - С.25. Кл.слова: австралійська модель, Мадлен Стюарт, модель Перфільєва, Т. О. Робота над ритмом, темпом та інтонацією : для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушенням слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва. - С.26-28. Кл.слова: діти з порушеннями слуху та мовлення, робота з дітьми, ритм Перфільєва, Т. О. Заняття з фонетичної ритміки для глухих дітей 6-го року життя : звук [п]: [розробка заняття мета якого: учити дітей відтворювати звук [п] у поєднанні з рухами; закріпити навички діафрагмального і фонематичного дихання; формувати вміння змінювати силу та висоту голосу; відтворювати мовленнєвий матеріал у заданому темпі; сприймати та відтворювати ритми] / Т. О. Перфільєва. - С.29–31. Кл.слова: глухі діти, фонетична ритміка, дихання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Неповинних, А. Африка [Текст] : урок географії для учнів 7-го класу з вадами слуху: [розробка уроку – узагальнення і систематизації знань] / А. Неповинних, Н. В. Тарасенко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 4(64). - С. 17–19. Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--уроки географії Кл.слова (ненормовані): діти з вадами слуху -- урок географії Дод.точки доступу: Тарасенко, Н. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/5 Журнал 2020р. N 5 (65) Стасенко, В. Індивідуальний корекційно-реабілітаційний маршрут розвитку здобувача освіти : зразок оформлення та заповнення / В. Стасенко [и др.]. - С.2–9. Інші автори: Бражнікова В., Алейнікова І., О. Фоменко, Н. Горбачова, О. Жаворонка, Л. Єрморатій, С. Холостенко, М. Олійник Кл.слова: когнітивна, емоційно-вольова сфера, розвиток мовлення, розвиток психомоторики Дерев’янко, О. О. Компетентнісне навчання – шлях до успіху молодшого школяра з порушеннями зору : симбіоз загальноприйнятих та новітніх підходів у спеціальній освіті: [підвищення ефективності роботи з молодшими школярами з порушеннями зору в контексті компетентнісного навчання] / О. О. Дерев’янко. - С.10–15. - Бібліогр.: 13 назв. Кл.слова: компетентнісний підхід, діти з порушеннями зору, інтерактивні методи роботи Клубенко, Д. Є. Світ чарівної казки : корекційно-виховне заняття для дітей 9 років із легкою розумовою відсталістю: [розробка заняття мета якого: виховувати самостійність, допитливість, інтерес до заняття; розвивати дрібну моторику, фонематичне сприйняття, силу голосу та зв’язне мовлення] / Д. Є. Клубенко, Н. В. Тарасенко. - С.16–17. Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю, корекційно-виховне заняття, казки Неповинних, Г. С. Рекомендації щодо роботи з учнями, які мають вади слуху : [наведено рек. для роботи з учнями, які мають вади слуху] / Г. С. Неповинних, Н. В. Тарасенко. - С.18. Кл.слова: діти з вадами слуху, мовленнєве спілкування, індивідуальний підхід Бойко, О. П. Життя диких тварин узимку : заняття з розвитку мовлення для дітей 4-го року навчання: [розробка заняття мета якого: розширити й узагальнити знання дітей про тварин лісу] / О. П. Бойко. - С.19–20. Кл.слова: логопедія, заняття з розвитку мовлення, ставлення до природи Виноградова, С. В. Бережи час, бо він минає, а не вертає! : корекційне заняття для дітей 7-го року життя з порушеннями зору: [розробка заняття мета якого: розвивате зорове, слухове, дотикове сприймання, співдружність руки та ока, простежувальну функцію ока; ознайомити дітей із різними видами годинників; учити відчувати час та виконувати певну роботу за обмежений проміжок часу; закріпити знання про часові поняття, пори року, дні тижня, частини доби] / С. В. Виноградова. - С.21–23. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, часові поняття Марла Раньян : [розповідь про Марлу Раньяну – сліпу американську олімпійську спортсменку з бігу] / О. Жданова. - С.24. Кл.слова: сліпа спортсменка, олімпійська спортсменка з бігу, Марла Раньян Незвичайний художник Крісті Браун : [розповідь про Крісті Брауна – унікального ірландського письменника та художника з ДЦП / Д. С. Гінчук. - С.25. Кл.слова: ірландський художник, дитячий церебральний параліч, Крісті Браун Єна, Я. М. Василь Королів-Старий казка "Хуха-Моховинка" : урок української літератури для учнів 9-го класу з легкою розумовою відсталістю: [розробка уроку з укр. літ. з використ. міжпредмет. зв’язків (географія, образотворче мистецтво) за творчістю Василя Короліва-Старого] / Я. М. Єна. - С.26–29. - Бібліогр.: 2 назви. Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю, міжпредметні зв’язки, казки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Клубенко, Д. Є. Світ чарівної казки [Текст] : корекційно-виховне заняття для дітей 9 років із легкою розумовою відсталістю: [розробка заняття мета якого: виховувати самостійність, допитливість, інтерес до заняття; розвивати дрібну моторику, фонематичне сприйняття, силу голосу та зв’язне мовлення] / Д. Є. Клубенко, Н. В. Тарасенко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 5(65). - С. 16–17. Рубрики: Діти з особливими потребами--легка розумова відсталість Кл.слова (ненормовані): діти з легкою розумовою відсталістю -- корекційно-виховне заняття -- казки Дод.точки доступу: Тарасенко, Н. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Неповинних, Г. С. Рекомендації щодо роботи з учнями, які мають вади слуху [Текст] : [наведено рек. для роботи з учнями, які мають вади слуху] / Г. С. Неповинних, Н. В. Тарасенко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 5(65). - С. 18. Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): діти з вадами слуху -- мовленнєве спілкування -- індивідуальний підхід Дод.точки доступу: Тарасенко, Н. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/8 Журнал 2020р. N 8 Косаренко, О. В. Нормативно-правові документи, що регулюють організацію інклюзивного навчання в закладах освіти України / О. В. Косаренко. - С.2–4. Кл.слова: інклюзивна освіта, правові джерела, організація навчання Косаренко, О. В. Особистісно орієнтована діяльність практичного психолога з дітьми із синдромом Дауна в інклюзивному просторі : питання – відповідь: [зокрема розглянуто такі питання: які особливості розвитку дітей із синдромом Дауна; чи всі діти із синдромом Дауна мають затримання інтелектуального розвитку; які особливості формування комунікативної компетентності дітей із синдромом Дауна] / О. В. Косаренко. - С.5–10. Кл.слова: інклюзивна освіта, діти з синдромом Дауна, практичні психологи Маркова, Л. Г. Сприймання та розрізнення на слух тексту "Дерева-обереги" : конспект груаового заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учнів 7-го класу: [мета якого: формувати і вдосконалювати слухове сприймання; збагачувати та активізувати словниковий запас; удосконалювати навички спілкування на слухо-зоровій основі; формувати правильну вимову] / Л. Г. Маркова. - С.11–12. Кл.слова: групове заняття, слухо-зорова основа, правильна вимова Одарченко, М. М. Я люблю своє місто : конспект корекційного заняття для дітей третього року навчання з порушеннями зору: [мета заняття: розвивати окорухові функції, зорову пам’ять, уявлення, слухове та дотикове сприймання, аналізуюче спостереження, дрібну моторику рук, співдружність руки та ока] / М. М. Одарченко. - С.13–15. Кл.слова: тифлопедагогіка, діти з порушеннями зору, корекційне заняття, початкова школа Бібік, З. А. Осінь пахне дощами : урок української мови для дітей 4-го класу з мовленнєвими порушеннями: [мета заняття: удосконалювати навички складати речення, пов’язані за змістом; розвивати писемне мовлення; збагачувати словниковий запас порівняннями] / З. А. Бібік. - С.16–17. - Бібліогр.: 2 назви. Кл.слова: українська мова, логопедичне заняття, початкова школа Заруба, Д. В. Учимося спілкуватися : виховне заняття для дітей 3–4-х класів із порушенням зору: [мета заняття: закріпляти набутий досвід спілкування; формувати моральні уявлення учнів та вміння переносити набуті знання й навички на спеціально створені життєво важливі ситуації] / Д. В. Заруба, Н. В. Тарасенко. - С.18–19. Кл.слова: тифлопедагогіка, діти з порушеннями зору, виховне заняття, початкова школа Арутюнян, В. В. Тематичні контрольні роботи з літературного читання для учнів 4-го класу з ДЦП та порушеннями мовленнєвого розвитку: [приклади контрольних робіт для перевірки знань в учнів з літ. читання] / В. В. Арутюнян. - С.20–23. Кл.слова: перевірка знань, діти з ДЦП, Г. В. Коротецька Волкова, Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання : [про основні принципи корекції дислексії, а також подано приклади логопедичних занять для розвитку навичок читання] / Л. С. Волкова. - С.24–31. Кл.слова: корекція дислексії, логопедичні заняття, навички читання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Заруба, Д. В. Учимося спілкуватися [Текст] : виховне заняття для дітей 3–4-х класів із порушенням зору: [мета заняття: закріпляти набутий досвід спілкування; формувати моральні уявлення учнів та вміння переносити набуті знання й навички на спеціально створені життєво важливі ситуації] / Д. В. Заруба, Н. В. Тарасенко> // . - С. 18–19. Кл.слова (ненормовані): тифлопедагогіка, діти з порушеннями зору -- виховне заняття -- початкова школа Дод.точки доступу: Тарасенко, Н. В. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Заруба, Д. В. Учимося спілкуватися [Текст] : виховне заняття для дітей 3–4-х класів із порушенням зору: [мета заняття: закріпляти набутий досвід спілкування; формувати моральні уявлення учнів та вміння переносити набуті знання й навички на спеціально створені життєво важливі ситуації] / Д. В. Заруба, Н. В. Тарасенко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 8. - С. 18–19. Рубрики: Діти з особливими потребами--молодший шкільний вік--виховні заняття Кл.слова (ненормовані): тифлопедагогіка -- діти з порушеннями зору -- виховне заняття -- початкова школа Дод.точки доступу: Тарасенко, Н. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/9 Журнал 2020р. N 9 (69) Косаренко, О. В. Рекомендації батькам, педагогічним працівникам з організації навчально-виховного процесу дітей із синдромом Дауна / О. В. Косаренко. - С.2–3. Кл.слова: діти із синдромом Дауна, рекомендації батькам, рекомендації педагогічним працівникам Косаренко, О. В. Індивідуальна розвивальна робота з дітьми із синдромом Дауна : [орієнтовний план роботи, та приклад індивідуального заняття] / О. В. Косаренко. - С.4–7. Кл.слова: діти із синдромом Дауна, орієнтовний план роботи, індивідуальне заняття Репка, І. С. Розвиток комунікативних навичок у класі : виховне заняття для дітей 5–6-го класу із порушенням зору: [мета заняття: налагодження комунікативної взаємодії; донесення важливості спілкування для спільної діяльності та співпраці; аналізування свого ставлення до інших і до себе] / І. С. Репка. - С.8. Кл.слова: діти із порушенням зору, виховне заняття, комунікативна взаємодія Жданова, О. Попередження булінгу : профілактичний захід для дітей 7-го класу з порушенням слуху: [мета заняття: підвищення толерантності та профілактика конфліктів у міжособистісних відносинах учнів, розвиток чутливості та поваги до культурних і психологічних відмінностей; виховання доброзичливого ставлення одне до одного] / О. Жданова, Н. В. Тарасенко. - С.9–10. Кл.слова: діти з порушенням слуху, сценарій заходу, профілактика конфліктів Лянченко, Н. Л. Весна стукає у віконце : план-конспект заняття з ознайомлення з навколишнім середовищем, для вихованців паліативного відділення / Н. Л. Лянченко. - С.11–13. Кл.слова: паліативна допомога, сценарій заняття, навколишнє середовище Арутюнян, В. В. Тематичні контрольні роботи з літературного читання для учнів 4-го класу з ДЦП та порушеннями мовленнєвого розвитку: [приклади контрольних робіт для перевірки знань в учнів з літ. читання] / В. В. Арутюнян. - С.14–19. Кл.слова: перевірка знань, діти з ДЦП, Г. В. Коротецька Стіві Вандер : [розповідь про сліпого американського музиканта / В. М. Мазур. - С.20. Кл.слова: американський музикант, Світі Вандер, співака і автора пісень Заруба, Д. В. Марлі Матлін. "Якщо хочеш – можеш" : [розповідь про глуху американську акторку] / Д. В. Заруба. - С.21. Кл.слова: американська акторка, Марлі Матлін, акторка Кропивна, О. І. Цикл уроків образотворчої діяльності для молодших школярів зі зниженим зором : [цикл уроків з образотворчого мистецтва] / О. І. Кропивна. - С.22–31. Кл.слова: образотворче мистецтво, діти зі зниженим зором, початкова школа Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |