> Шифр: ШО1/2007/2 Журнал 2007р. N 2 Гончаренко, С. Методологічні засади побудови педагогічної теорії / С. Гончаренко. - С.2-10. Саух, П. Освіта як підсистема культури / П. Саух. - С.10-13. Сбруєва, А. Лісабонська стратегія розвитку єдиного європейського простору неперервної освіти / А. Сбруєва. - С.14-18. Овчарук, О. Тенденції інформатизації освіти й використання ІКТ для поліпшення якості освіти / О. Овчарук. - С.19-22. Білецька, С. Педагогіка дитиноцентризму в суспільному вихованні США та Японії / С. Білецька. - С.23-28. Островерхова, Н. Діалектичні засади аналізу уроку як педагогічної системи / Н. Островерхова. - С.29-33. Хайруліна, В. Відповідальність як умова вільного вибору особистості / В. Хайруліна. - С.33-37. Охрімчук, Р. Погляд на піонерську організацію: допоки наше минуле з нами / Р. Охрімчук. - С.37-41. Ничкало, Н. Іван Огієнко про рідномовні обов’язки / Н. Ничкало. - С.40-52. Федяєва, В. Сім’я в науковому доробку Філіпа Ар’єса / В. Федяєва. - С.53-55. Сухомлинська, О. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір / О. Сухомлинська. - С.42-49. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Хайруліна, В. Відповідальність як умова вільного вибору особистості [Текст] / В. Хайруліна> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2007. - N2. - С. 33-37. Рубрики: виховання особистості Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Х 15 Хайруліна, В. Особистість у колективі [Текст] : до 100-річчя від дня народження В. О. Сухомлинського / Василина Хайруліна> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 11/12. - С. 37–39. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Педагогіка України--персоналії педагогів Кл.слова (ненормовані): українські педагоги -- міжнародна наукова конференція -- розвиток особистості -- колектив -- індивідуальний розвиток -- виховання у колективі -- моральна зрілість -- моральні принципи Анотація: У статті розповідається, що в Інституті реформ і розвитку школи при Східно-Китайському університеті м. Шанхая відбулася Міжнародна наукова конференція "Розвиток учнів у повсякденному класному, шкілльному, сімейному та суспільному житті". Під час конференції було розглянуто педагогічну спадщину видатного українського педагога-Василя Олександровича Сухомлинського. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2018/1/2 Журнал 2018р. N 1/2 Савченко, О. Початкова освіта в контексті ідей Нової української школи / Олександра Савченко. - С.3–7. - Бібліогр.: 5 назв. Радул, В. Культура та соціалізація особистості / Валерій Радул. - С.8–12. - Бібліогр.: 21 назва. Деркач, В. Василь Сухомлинський про управлінську діяльність керівника школи / Валентина Деркач. - С.13–16. - Бібліогр.: 9 назв. Хайруліна, В. Ідеї Василя Сухомлинського у розбудові музейного середовища сучасної школи / Василина Хайруліна. - С.17–20. Бойко, А. Освітні і наукові позиції полтавських педагогів Григорія Ващенка та Антона Макаренка / Алла Бойко. - С.21–28. - Бібліогр.: 21 назва. Лук’янова, Л. Потенціал літніх людей на ринку праці України / Лариса Лук’янова. - С.29–38. - Бібліогр.: 23 назви. Клачко, В. Педагогічна система підготовки управлінських кадрів у закладах вищої освіти МВС України / Володимир Клачко. - С.39–43. - Бібліогр.: 11 назв. Шнюкова, І. Сучасний стандарт професійної освіти – основа підготовки професійно мобільного робітника / Ірина Шнюкова. - С.44–48. - Бібліогр.: 13 назв. Коворкінг: співпраця науковців і освітян-практиків з питань виховання особистості. - С.48. Кайтановська, О. Навчання за дуальною системою у закладах професійної освіти Німеччини / О. Кайтановська. - С.49–52. - Бібліогр.: 10 назв. Сліпухіна, І. Поняття дитячої обдарованості у контексті формування навичок ХХІ століття / І. Сліпухіна, В. Щєлко. - С.53–57. - Бібліогр.: 19 назв. Митник, О. Становлення конкурентноздатного психолога у позааудиторній діяльності закладу вищої освіти / О. Митник, О. Затворнюк. - С.58–61. - Бібліогр.: 7 назв. Момот, О. Модель виховання особистості майбутнього вчителя в здоров’язбережувальному середовищі закладу вищої освіти / О. Момот. - С.62–66. - Бібліогр.: 10 назв. Філіпчук, Н. Виховний потенціал музейної діяльності в Україні (ХХ століття) / Н. Філіпчук. - С.67–71. - Бібліогр.: 4 назви. Постаті. Події. Анонси / рубрику веде Олександр Міхно. - С.72–75. Олійник, Є. З нуля – до музичного Олімпу / Є. Олійник. - С.76–77. Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді МОН України провів курси підвищення кваліфікації. - С.78. Діти зі Сходу та Заходу України разом вивчають природу Закарпаття. - С.79. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Х 15 Хайруліна, В. Ідеї Василя Сухомлинського у розбудові музейного середовища сучасної школи / Василина Хайруліна> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 1/2. - С. 17–20. . - ISSN 0131-6788
педагоги України Кл.слова (ненормовані): музейна педагогіка -- музейне середовище -- педагогіка добротворення -- інтегровані уроки -- Нова українська школа -- ідеї В. О. Сухомлинського -- український педагог -- спадщина В. О. Сухомлинського -- музейні уроки -- соціальні компетенції Анотація: У статті йдеться про досвід створення музейного середовища в Українському колежі імені В. О. Сухомлинського. Розглянуто сутність новітніх та тррадиційних форм роботи: музейні уроки, уроки філософствування, майстер-класи, круглі столи, презентації проектної діяльності, конкурси знавців казок В. О. Сухомлинського та малюків до казок Василя Олександровича. Обґрунтовано актуальність ідей В. О. Сухомлинського для розвитку музейної педагогіки. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |