> Шифр: ОДнв/2019/4 Журнал 2019р. N 4 Адамюк, Наталія. Освітній перекладач жестової мови : кадрове забезпечення комунікативних потреб жестомовних збодувачів освіти / Н. Адамюк. - С.7-14. Шевцов, Андрій. Психологічний механізм соціальної адаптації молоді з обмеженнями життєдіяльності / А. Шевцов, І. Чухрій. - С.15-29. Литовченко, Світлана. Діяльність ІРЦ у системі підтримки дітей з особливими потребами: актуальні питання / С. Литовченко. - С.30-36. Ярмола, Наталія. Компетентнісний підхід до соціальної адаптації дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах навчального закладу / Н. Ярмола. - С.37-45. Кобильченко, Вадим. Зорове сприйняття та його порушення в дитячому віці / В. Кобильченко. - С.46-59. Костенко, Тетяна. Психодіагностичні методики для дітей із порушеннями зору: адаптація та модифікація / Т. Костенко. - С.60-67. Чеботарьова, Олена. Науково-методичні підходи до реалізації змісту освіти учнів із порушеннями інтелектуального розвитку згідно концепції НУШ / О. Чеботарьова. - С.68-76. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Чеботарьова, Олена. Науково-методичні підходи до реалізації змісту освіти учнів із порушеннями інтелектуального розвитку згідно концепції НУШ [Текст] / О. Чеботарьова> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 4. - С. 68-76. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--молодший шкільний вік Кл.слова (ненормовані): початкова освіта -- типова освітня програма -- нова українська школа -- зміст навчання -- учні з порушеннями інтелектуального розвитку -- ключові компетентності -- загальнонавчальні уміння -- життєва компетентність Анотація: Висвітлено основні науково-методичні підходи щодо розроблення та реалізації змісту Типової освітньої програми початкової освіти дітей із порушеннями інтелектуального розвитку для 1, 2 класів згідно з Концепцією Нової української школи. Обґрунтовано та представлено основну мету початкової освіти дітей із порушеннями інтелектуального розвитку, методичні підходи та принципи побудови програми, ключові компетентності та загальнонавчальні вміння, які закладено у її зміст програми. У програмі визначено відповідний зміст кожного навчального предмета чи інтегрованого курсу, вказано вимоги до конкретних очікуваних результатів навчання (предметно орієнтовані компетентності). Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОДнв/2021/2 Журнал 2021р. N 2 Кобильченко, Вадим. Закономірності психічного розвитку в онтогенезі й дизонтогенезі: медичний та психологічний аспекти / В. Кобильченко, І. Омельченко. - С.7-19. Чеботарьова, Олена. Дистанційне навчання учнів з порушеннями інтелектуального розвитку: реалії та перспективи / О. Чеботарьова. - С.20-30. Рібцун, Юлія. До питання таксономії логопсиходіагностичних методів / Ю. Рібцун. - С.31-38. Афанасьєв, Сергій. Використання інноваційних технологій в адаптивному фізичному вихованні в умовах спеціальної школи-інтернату для дітей з порушеннями слуху / С. Афанасьєв, І. Родименко, К. Будаєв. - С.39-49. Ільяна, Валентина. Психолінгвістичний методичний інструментарій подолання дислексій у молодших школярів (на допомогу практикам) / В. Ільяна. - С.50-63. Коломійченко, Олег. Особливості мовленнєвого розвитку дітей зі зниженим слухом / О. Коломійченко, К. Жданова. - С.64-68. Довгопола, Катерина. Психологічні аспекти годування незрячих дітей від народження до трьох років / К. Довгопола. - С.69-76. Горбатюк, Олена. Використання корекційно-оздоровчих вправ у роботі з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку / О. Горбатюк. - С.77-83. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Чеботарьова, Олена. Дистанційне навчання учнів з порушеннями інтелектуального розвитку: реалії та перспективи [Текст] / О. Чеботарьова> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 2. - С. 20-30. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--інтелектуальні порушення Кл.слова (ненормовані): учні з порушеннями інтелектуального розвитку -- дистанційне навчання -- інформаційно-комунікаційні технології -- практичні рекомендації Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОДнв/2022/3 Журнал 2022р. N 3 Кульбіда, Світлана. Жестовий двомовний підхід у практиці спеціальних закладів України / С. Кульбіда. - С.7-18. Литовченко, Світлана. Методи дослідження проблем освіти осіб з порушеннями слуху : (з досвіду підготовки докторів філософії зі спеціальної освіти) / С. Литовченко. - С.19-31. Кобильченко, Вадим. Українська тифлологія: тридцять років незалежності / В. Кобильченко [и др.]. - С.32-39. Інші автори: Легкий О., Довгопола К., Кондратенко С. Чеботарьова, Олена. Навчання та підтримка дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах війни: поради педагогам / О. Чеботарьова. - С.40-51. Ільяна, Валентина. Сучасні погляди на процес читання в структурі писемного мовлення / В. Ільяна. - С.52-62. Бужинецька, Ксенія. Особливості мотиваційної готовності в дітей у психологічній літературі / К. Бужинецька. - С.63-73. Рібцун, Юлія. До питання створення універсальних освітніх програм для дітей з особливими мовленнєвими потребами / Ю. Рібцун. - С.74-83. Шевченко, Юлія. Формування соціальної компетентності як загальний показник розвитку особистості / Ю. Шевченко. - С.84-91. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Чеботарьова, Олена. Навчання та підтримка дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах війни: поради педагогам [Текст] / О. Чеботарьова> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 3. - С. 40-51. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--навчання в умовах війни Діти з особливими потребами--інтелектуальні порушення Кл.слова (ненормовані): інтелектуальний розвиток -- порушення інтелекту -- дистанційне навчання -- психоемоційний стан -- інформаційно-комунікаційні технології -- підтримка дітей -- поради педагогам -- війна -- навчання в умовах війни -- діти з особливими потребами Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОДнв/2022/4 Журнал 2022р. N 4 Прохоренко, Леся. Розвиток спеціальної освіти в Україні: 1991-2021 рр. / Л. Прохоренко, В. Засенко. - С.7-19. Кульбіда, Світлана. Жестовий двомовний підхід у практиці спеціальних закладів України / С. Кульбіда. - С.20-26. Литовченко, Світлана. Фактори навколишнього середовища в рамках соціальної моделі розуміння особливих потреб / С. Литовченко, В. Литовченко. - С.27-39. Лещій, Наталія. Впровадження інноваційних фізкультурно-оздоровчих технологій в освітній процес навчально-реабілітаційного центру для дітей зі складними порушеннями розвитку / Н. Лещій, З. Маматова. - С.40-47. Чеботарьова, Олена. Оптимізація психічного стану дітей з особливими освітніми потребами в умовах спеціальної школи / О. Чеботарьова, Н. Нікуленкова. - С.48-57. Трохименко, Людмила. Освітні труднощі в учнів початкових класів з алалією / Л. Трохименко. - С.58-68. Довгопола, Катерина. Освітні напрями у навчанні та вихованні незрячих дітей раннього та дошкільного віку / К. Довгопола, В. Курінна. - С.69-78. Дука, Володимир. До проблеми формування освітнього середовища для дітей зі складними порушеннями розвитку в умовах НУШ / В. Дука. - С.79-91. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Чеботарьова, Олена. Оптимізація психічного стану дітей з особливими освітніми потребами в умовах спеціальної школи [Текст] / О. Чеботарьова, Н. Нікуленкова> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 4. - С. 48-57. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--інтелектуальні порушення Кл.слова (ненормовані): особливі освітні потреби -- інтелектуальний розвиток дитини -- порушення інтелектуального розвитку -- спеціальні школи -- психічний розвиток -- діти з особливими потребами Дод.точки доступу: Нікуленкова, Наталія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |