371.01
П78


   
    Проблеми сучасного підручника [Текст] : Збірник наукових праць. Вип. 8 / Інститут педагогіки АПН України. - К. : Педагогічна думка, 2008. - 544 с. - ISBN 978-966-644-096-2 : 15.50 грн.
    Зміст:
Загальні питання теорії сучасного підручникотворення
Шамелашвілі, Р. М. Підручник для загально-освітньої школи як феномен навчально-методичного та деякі питання його експертного оцінювання / О. М. Топузов; В. В. Мелешко. - С .8-19
Топузов, О. М. Профільне навчання: проблеми формування змісту курсів за вибором та організація навчальної діяльності в загально-освітніх навчальних закладах / В. В. Мелешко; І. М. Семененко. - С .20-27
Мелешко, В. В. Використання навчальної книги як основного засобу фомування ключових компетенцій учнів сільскої малочисельної школи / І. М. Семененко; Т. П. Соколовська. - С .28-34
Семененко, І. М. Підручник як засіб організації навчальної діяльності / Т. П. Соколовська; Ю. С. Мельник. - С .35-41
Теорія і практика створення й використання електронних засобів навчання
Соколовська, Т. П. Інноваційні електронні навчально-методичні комплекти як засіб модифікації традиційної системи навчання / Ю. С. Мельник; Л. М. Калініна. - С .42-46
Волинський, В. П. Конструювання і впровадження електронних підручників: проблеми, завдання, шляхи вирішення / К. Г. Назаренко; В. П. Корнєєв. - С .47-55
Мельник, Ю. С. Методичні аспекти використання електронного підручника з фізики у сільській школі / Л. М. Калініна; Л. І. Круглик. - С .56-65
Назаренко, К. Г. Методичні можливості застосування електронних засобів навчання на уроках англійської мови / В. П. Корнєєв; Л. Б. Паламарчук. - С .66-70
Калініна, Л. М. Програмно-методичне забеспечення навчального модулю "інформаційне управління в сфері освіти" для керівників шкіл / Л. І. Круглик; І. В. Лов’янова. - С .71-84
Особливості підручникотворення в галузях природничо-математичних дисціплін і технологій
Корнєєв, В. П. Дидактичні і методичні засади підручника географії / Л. Б. Паламарчук; О. В. Корнєєв. - С .85-101
Круглик, Л. І. Результати апробації підручника "загальна географія" для 6-го класу ЗНЗ 12-річної школи / І. В. Лов’янова; В. М. Андрєєва. - С .102-106
Назаренко, Т. Г. Методичні засади та реалізація ії у новому підручнику з географії / Г. М. Ісаєва; П. С. Скавронський. - С .107-111
Паламарчук, Л. Б. Реалізація соціокультурної складової змісту шкільних підручників з географії / О. В. Корнєєв; Т. В. Коршевнюк. - С .112-120
Лов’янова, І. В. Задачі у підручниках з природничих дисциплін як засіб формування інтелектуальних умінь старшокласників / В. М. Андрєєва; Т. В. Колесник, Т. В. Хмара. - С .121-129
Ісаєва, Г. М. Формування умінь і навичок роботи з текстом підручника географії / П. С. Скавронський; О. І. Глобін. - С .130-137
Корнєєв, О. В. Роль і значення географічного краєзнавства в підручниках географії / Т. В. Коршевнюк; Н. Д. Мацько, Д. В. Ситник, А. В. Гривко. - С .138-144
Андрєєва, В. М. Роль шкільного підручника фізичної географії в розвитку творчої діяльності учнів / Т. В. Колесник, Т. В. Хмара; І. П. Крячко. - С .168-175
Скавронський, П. С. Шкільний підручник з географії - один з основних засобів формування картознавчої компетенції учнів основної школи / О. І. Глобін; Є. П. Соколов. - С .188-198
Коршевнюк, Т. В. Знання про молекулярні основи життя у змісті чинних підручників біології для учнів 10 класів / Н. Д. Мацько, Д. В. Ситник, А. В. Гривко; П. В. Мороз. - С .215-223
Колесник, Т. В. Про дидактичні можливості педагогічних программних засобів з алгебри і початків аналізу / І. П. Крячко; М. М. Сидоренко. - С .239-247
Глобін, О. І. Модель побудови системи текстових задач у підручниках з математики / Є. П. Соколов; О. В. Іванова. - С .248-255
Мацько, Н. Д. Оцінювання якості шкільного підручника з математики / П. В. Мороз; В. Собко. - С .256-262
Крячко, І. П. Дидактичні принципи та концептуальні засади створення підручника з астрономії / М. М. Сидоренко; Н. Васильківська. - С .269-277
Соколов, Є. П. Про складні етапи в розв’язуванні фізичних задач шкільного курсу фізики / О. В. Іванова; О. Д. Карпюк. - С .306-316
Проблеми шкільного підручника з гуманітарних дисциплін
Мороз, П. В. Роль і місце навчального тексту шкільного підручника історії в умовах дослідницького навчання (на прикладі експериментального підручника історії стародавнього світу) / В. Собко. - С .340-351
Сидоренко, М. М. Система вправ і завдань підручника з іноземної мови як засіб розвитку пізнавальної активності учнів / Н. Васильківська. - С .407-414
Шкільний підручник для початкових та спеціальних шкіл
Іванова, О. В. Буквар - видання приоритетне / О. Д. Карпюк. - С .421-425
Суржук, Т. Індивідуалізований підхід до навчання грамоти / Т. Суржук. - С .444-457
Собко, В. Граматична пропедевтика у процесі навчання грамоти / В. Собко. - С .476-482
Васильківська, Н. Громадянське виховання особистості молодшого школяра засобами матеріалів букваря / Н. Васильківська. - С .483-488
Григор’єва, О. Матеріал букваря як засіб формування і розвитку культури мовлення першокласників / О. Григор’єва, С. Олійник. - С .489-498
Карпюк, О. Д. Обгрунтування концепції авторської серії навчальних видань з англійської мови для початкових класів загальноосвітніх шкіл України / О. Д. Карпюк. - С .532
ДРНТІ
ББК 74.202.26я43
РУБ 371.01
Рубрики: Профільне навчання
   Електронні підручники

   Електронні засоби навчання

   Викладання англійської мови

   Викладання фізики

   Підручники географії

   Підручники математики

   Підручники астрономії

   Підручники фізики

   Підручники біології

   Підручники інформатики

   Підручники іноземної мови

   Підручники англійської мови

   Підручники історії

   Підручники для школи

   Буквар

   Культура мовлення першокласників

   навчання грамоти

Кл.слова (ненормовані):
електронні підручники -- індивідуальне навчання


Дод.точки доступу:
Академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

Шифр: ПП1/2007/3
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2007р. N 3
Зміст:
Бондар, Л. С. Громадське виховання школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Л. С. Бондар. - С.5-19
Скульська, В. Є. Науково-методичне забеспечення професійного навчання кваліфікованих робітників на виробництві: сучасний стан та проблеми / В. Є. Скульська. - С.20-32
Астахова, В. І. Про стан і завдання вдосконалення наукової роботи у приватних ВНЗ України / В. І. Астахова. - С.33-41
Чибісова, Н. Г. Самоврядування студентів як умова становлення їхньої громадянської свідомості / Н. Г. Чибісова. - С.42-47
Дідук, І. А. Соціально-нормативні настанови сучасних студентів / І. А. Дідук. - С.48-56
Скнар, О. М. Соціальні уявлення студентів про психічні особливості сучасних типових Українців / О. М. Скнар. - С.57-63
Агадуллін, Р. Р. Позанавчальна виховна робота у ВНЗ: досвід формування полікультурної компетентності сучасного вчителя / Р. Р. Агадуллін. - С.64-79
Виговська, О. І. Сучасна діяльність учителя основної школи як дидактична категорія / О. І. Виговська. - С.80-88
Чорноус, О. В. Формування навчально-організаційних умінь і навичок у молодших школярів засобами відеоінформації: проблеми і завдання / О. В. Чорноус. - С.89-94
Гаєвська, Л. А. Механізми оцінювання підготовки фахівців державно-громадського управління освітою / Л. А. Гаєвська. - С.95-106
Короткова, Ю. М. Особливості професійної підготовки вчителів початкових класів у педагогічних академіях Греції (1934-1991) / Ю. М. Короткова. - С.107-113
Мисечко, О. Є. Значення державних курсів іноземних мов у підготовці педагогічних кадрів в Україні у 20-х рр. ХІХ ст. / О. Є. Мисечко. - С.114-130
Добровольська, В. А. Навчання мистецтва і естетичне виховання в освітніх закладах Півдня України на початку ХХ ст. / В. А. Добровольська. - С.131-140
Замашкіна, О. Д. Ідеї розвивального навчання в історико-педагогічному доробку вітчизняних дослідників першої третини ХХст. / О. Д. Замашкіна. - С.140-150
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Чорноус, О. В.
    Формування навчально-організаційних умінь і навичок у молодших школярів засобами відеоінформації: проблеми і завдання [Текст] / О. В. Чорноус // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2007. - N3. - С. 89-94
Рубрики: ТЗН на уроках


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: КШС-2/2011/2
   Журнал

Комп’ютер у школі та сім’ї [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К. : Фенікс, 1998 - . - Виходить 8 раз на рік
2011р. N 2
Зміст:
Вищі навчальні заклади мають враховувати державні стандарти загальноосвітніх навчальних закладів. - С.3-6
Шолом, Г. І. Прийоми розвитку критичного мислення старшокласників на уроках інформатики / Г. І. Шолом. - С.7-9
Алескович, В. Ю. Використання тестової програми Tester для перевірки знань / В. Ю. Алескович. - С.10-11
Кухаренко, В. М. Використання вебінару в навчальному процесі / В. М. Кухаренко. - С.12-16
Ласкова, Н. О. Проблеми створення й функціонування шкільного веб-сайту / Н. О. Ласкова. - С.17-19
Гейко, Ю. В. Використання педагогічної платформи DOCEBO в аудиторних, дистанційних і змішаних курсах / Ю. В. Гейко. - С.20-24
Рибалко, О. О. Створення завдань з використанням текстових полів у програмі Adobe Flash CSЗ Professіonal / О. О. Рибалко. - С.25-28
Богачков, Ю. М. Дистанційне навчання школярів - можливості і проблеми / Ю. М. Богачков, П. С. Ухань, Ю. Л. Новіков. - С.29-33
Житня, Д. П. Навчання без вчителів. Ілюзії чи перспективи / Д. П. Житня. - С.34-36
Пасіхов, Ю. Я. Ресурс організації дистанційного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах / Ю. Я. Пасіхов. - С.37-39
Кузьмінська, О. Г. Дистанційні технології навчання в системі неперервної освіти / О. Г. Кузьмінська, Н. В. Михайлова. - С.40-43
Волинський, В. П. Конструювання і змістове наповнення електронних підручників пізнавальним і операційно-діяльнісним матеріалом / В. П. Волинський [и др.]. - С.44-49
Інші автори: Красовський О. С., Чорноус О. В., Якушина Т. В.
Манжула, А. М. Огляд мультимедійних проектів членів МАН / А. М. Манжула, В. Б. Распопов. - С.50-53
Жугастров, О. О. Хмарні обчислення: сутність, недоліки, переваги / О. О. Жугастров. - С.54-56
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


22.183.4
К 65


   
    Конструювання і змістове наповнення електронних підручників пізнавальним і операційно-діяльнісним матеріалом [Текст] / В. П. Волинський [и др.] // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 2. - С. 44-49
ББК 22.183.4
Рубрики: Інноваційні технології навчання
   Електронні засоби навчання

   Інформатизація освіти

   Кафедра прикладної математики та інформатики

Кл.слова (ненормовані):
електронний підручник -- електронна педагогіка -- навчальне середовище -- навчально-пізнавальна інформація


Дод.точки доступу:
Волинський, В. П.; Красовський, О. С.; Чорноус, О. В.; Якушина, Т. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПП1/2011/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2011р. N 1
Зміст:
М’ясоїд, П. А. В. А. Роменець : від історичної до канонічної психології / П. А. М’ясоїд. - С.5-16. - Бібліогр.: 11 назв.
Іванко, А. Б. Убитий диктатурою партійного авторитаризму : [про видатного українського педагога В. О. Сухомлинського] / А. Б. Іванко. - С.17-31. - Бібліогр.: 19 назв.
Пам’ятка авторові. - С.32
Бех, І. Д. Категорія совісті в посткласичному психологічному осмисленні / І. Д. Бех. - С.33-42. - Бібліогр.: 13 назв.
Зайцева, Л. І. Принципи опанування природних об’єктів дітьми шестирічного віку / Л. І. Зайцева. - С.43-53. - Библиогр.: 7 назв.
Рудишин, С. Д. Концепція біологічної підготовки еколога у вищій школі / С. Д. Рудишин. - С.54-59. - Бібліогр.: 4 назв.
Лукашова, Н. І. Історичний підхід до вивчення навчання хімії - важлива умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії / Н. І. Лукашова. - С.60-73. - Бібліогр.: 20 назв.
Пляка, Л. В. Структура професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів / Л. В. Пляка. - С.74-78. - Бібліогр.: 8 назв.
Волинський, В. П. Проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів (проблеми, завдання, шляхи розв’язання) / В. П. Волинський [и др.]. - С.79-86. - Бібліогр.: 5 назв.
Інші автори: Красовський О. С., Чорноус О. В., Якушина Т. В.
Бідюк, Н. М. Концептуальні засади прогностичного розвитку системи професійного навчання безробітних в Україні / Н. М. Бідюк. - С.87-95. - Бібліогр.: 4 назв.
Авшенюк, Н. М. Міжкультурний вимір розвитку навчального плану педагогічної освіти в Європі / Н. М. Авшенюк. - С.96-104. - Бібліогр.: 6 назв.
Бордакова, О. Шкільний профконсультант в освітній системі Польщі / О. Бордакова. - С.105-114. - Бібліогр.: 9 назв.
Рогова, П. І. Інноваційна діяльність освітянських бібліотек в епоху цивілізаційних змін / П. І. Рогова. - С.115-124. - Бібліогр.: 6 назв.
Карпенко, О. В. Перспективи розвитку освітньої галузі Республіки Казахстан : нормативно-правові акти та державно-управлінські рішення / О. В. Карпенко. - С.125-142. - Бібліогр.: 18 назв.
Місяць, Н. Завжди вгору / Н. Місяць. - С.143-147
Жижко, Олена. Поборник людської гідності, свободи і миру / О. Жижко. - С.148-150
Автори номера. - С.150-151
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.2
П 79


    Волинський, В. П.
    Проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів (проблеми, завдання, шляхи розв’язання) / О. С. Красовський, О. В. Чорноус, Т. В. Якушина В. П. Волинський // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 1. - С. 79-86. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.2
Рубрики: Проектування (пед.)
   Електронні засоби навчання

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
електронні засоби -- аудіовізуальні електронні засоби -- програмно педагогічне забезпечення -- апробація -- засоби навчання -- аудіовізуальні засоби навчання -- мультимедійні засоби навчання
Анотація: З урахуванням актуальності проблеми проектуванняі створення аудіовізуальних електронних засобів визначені пріоритетні задачі і дії, необхідні для їх вирішення, шляхи удосконалення проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів.


Дод.точки доступу:
Красовський, О. С.; Чорноус, О. В.; Якушина, Т. В.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: ПП1/2011/3
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2011р. N 3
Зміст:
Бех, І. Д. Я як джерело духовного саморозвитку особистості / І. Д. Бех. - С.5-16
Приходченко, К. І. Підхід до організації навчально-виховного процесу з погляду середовища: теоретичний аспект / К. І. Приходченко. - С.17-31
Добровська, Л. М. Електронний навчально-методичний комплекс як засіб пізнання та організації навчання в технічних ВНЗ / Л. М. Добровська. - С.32-41
Романенко, Ю. А. Еталон знань як елемент моніторингу вищої освіти / Ю. А. Романенко. - С.42-50
Поліщук, В. М. Вікові кризи у віковому розвитку / В. М. Поліщук. - С.51-59
Волинський, В. П. Конструювання і змістове наповнення електронних підручників навчально-пізнавальною і операційно-діяльнісною інформацією / В. П. Волинський [и др.]. - С.60-74
Інші автори: Красовський О. С., Чорноус О. В., Якушина Т. В.
Кузьміна, О. В. Моральний сві та ціннісні орієнтації старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів - основні складові їхньої життєвої компетентності / О. В. Кузьміна. - С.75-84
Стецюк, К. В. Освіта для збалансованого розвитку в контексті вимог здорового життєвого середовища / К. В. Стецюк. - С.85-92
Бенніч-Бьоркман, Лі. Інтернаціоналізація вищої освіти: пошук ефективної моделі в контексті україно-шведського співробітництва / Лі Бенніч-Бьоркман, С. В. Курбатов. - С.93-100
Першукова, О. О. Державна мовна політика США з навчання іноземних мов у контексті формування світогляду школярів / О. О. Першукова. - С.102-111
Сулима, О. В. Інтернаціоналізація як провідна тенденція розвитку вищої педагогічної освіти Німеччини / О. В. Сулима. - С.112-120
Бондар, Л. С. Особливості диференційованого підходу до навчального процесу у державній початковій школі (з кінця XIX ст. до 1917 р.) / Л. С. Бондар. - С.121-127
Фещенко, Г. Педагогічна практика як складова професійної підготовки майбутнього вчителя (20 - 30-ті рр. XX ст.) / Г. Фещенко. - С.128-135
Ничкало, Н. Г. Символ надії на ліпше майбутнє для людства / Н. Г. Ничкало. - С.136-140
Аніщенко, О. В. Гуманітарна аура українсько-польської науково-педагогічної співпраці / О. В. Аніщенко. - С.141-144
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
К 65


   
    Конструювання і змістове наповнення електронних підручників навчально-пізнавальною і операційно-діяльнісною інформацією [Текст] / В. П. Волинський [и др.] // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - N 3. - С. 60-74
ББК 74
Рубрики: Електронний підручник
   навчально-пізнавальна діяльність

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
конструювання -- операційно-діяльнісна інформація -- сценарій -- модуль-кадр


Дод.точки доступу:
Волинський, В. П.; Красовський, О. С.; Чорноус, О. В.; Якушина, Т. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПП1/2011/4
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2011р. N 4
Зміст:
Мадзігон, В. М. Виступ на з’їзді вчителів України / В. М. Мадзігон. - С.5-7.
Атаманчук, П. С. Якість освіти як проблема дидактики фізики / П. С. Атаманчук, О. І. Ляшенко. - С.8-12. - Бібліогр.: 9 назв.
Матяш, Н. Ю. Системотвірні підходи до розроблення методичної системи навчання біології / Н. Ю. Матяш. - С.13-19. - Бібліогр.: 12 назв.
Калінська, А. В. Змістова структура готовності старшокласників до професійного вибору в галузі економіки та підприємництва / А. В. Калінська. - С.20-28. - Бібліогр.: 15 назв.
Кириченко, В. І. Навчально-методичний комплект з курсу хімії вищої школи в контексті комп’ютерно-моделювальної технології його конструювання / В. І. Кириченко. - С.29-38. - Бібліогр.: 6 назв.
Постригач, Н. О. Розвиток європейської освітньої політики в підготовці педагогічних кадрів у контексті інтеграційних процесів / Н. О. Постригач. - С.39-45. - Бібліогр.: 11 назв.
Кофанова, О. В. Хімічна підготовка майбутніх фахівців-екологів - важливий напрям забезпечення екологічної безпеки країни / О. В. Кофанова. - С.46-54. - Бібліогр.: 14 назв.
Добровська, Л. М. Концепція формування професійної компетентності з інформаційних технологій майбутніх інженерів з комп’ютерних систем медичного профілю / Л. М. Добровська. - С.55-66. - Бібліогр.: 10 назв.
Левченко, О. О. Обгрунтування фасилітативного стилю педагогічної взаємодії в річищі ідей людиноцентризму в процесі професійної підготовки викладача психології / О. О. Левченко. - С.66-76. - Бібліогр.: 15 назв.
Давиденко, А. А. Творчість як процес гармонізації системи / А. А. Давиденко. - С.78-85. - Бібліогр.: 9 назв.
Лєпіхова, Л. А. Соціально-психічні відмінності провідних особистісних властивостей у життєвому самоздійсненні старшокласників / Л. А. Лєпіхова. - С.85-97. - Бібліогр.: 12 назв. : табл.
Волинський, В. П. Визначення змістових ознак поняття "Аудіовізуальні електронні засоби навчання" / В. П. Волинський [и др.]. - С.97-106. - Бібліогр.: 3 назв.
Інші автори: Красовський О. С., Чорноус О. В., Якушина Т. В.
Гордієнко, М. Г. Професійна мобільність у наукових дослідженнях / М. Г. Гордієнко. - С.106-114. - Бібліогр.: 16 назв.
Штефан, Л. В. Системний аналіз як основа дослідження інноваційних систем / Л. В. Штефан, О. П. Тарасенко. - С.114-124. - Бібліогр.: 12 назв.
Карпенко, О. В. Тенденції державного реформування освітніх послуг у Республіці Польща / О. В. Карпенко. - С.125-135. - Бібліогр.: 19 назв.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.202.245
В 42


   
    Визначення змістових ознак поняття "Аудіовізуальні електронні засоби навчання" / В. П. Волинський [и др.] // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 4. - С. 97-106. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74.202.245
Рубрики: Засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
аудіовізуальні електронні засоби навчання -- мультимедійні засоби -- технічні засоби навчання -- програмно-педагогічне забезпечення -- техніко-комунікативні можливості -- педагогічні можливості


Дод.точки доступу:
Волинський, В. П.; Красовський, О. С.; Чорноус, О. В.; Якушина, Т. В.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: КШС-2/2015/4
   Журнал

Комп’ютер у школі та сім’ї [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К. : Фенікс, 1998 - . - Виходить 8 раз на рік
2015р. N 4
Зміст:
Полька, Н. С. Оновлення гігієнічних вимог до використання в навчальних закладах сучасних засобів інформаційних технологій / Н. С. Полька, А. Г. Платонова. - С.3-6.
Програма факультативу "Хмарні сервіси OffIce 365" : Для учнів 5-8 класів загальноосвітніх навчальних закладів (автори Литвинова С. Г. , Абросімова Г. С.). - С.6-12.
Застело, О. В. Методичний підхід до урахування різних типів шкал вимірювання результатів тестування / О. В. Застело. - С.12-17.
Костерна, Л. В. Програмування в середовищі SCRATCH / Л. В. Костерна. - С.17-20.
Коршунова, О. В. Удосконалення змісту й структури навчання інформатики в школі відповідно до вимог сучасного суспільства / О. В. Коршунова, Є. В. Мотурнак. - С.20-24.
Семеніхіна, О. В. Про формування умінь раціонально обрати програму динамічної математики: результати педагогічних досліджень / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк. - С.24-31.
Чорноус, О. В. Аудіовізуальні електронні засоби і навчальне середовище предметного кабінету / О. В. Чорноус. - С.31-36.
Колос, К. Р. Характеристика взаємозв’язків компонентів комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти / К. Р. Колос. - С.36-41.
Бондаренко, В. В. Задачі XXVIII Всеукраїнської олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв’язання / В. В. Бондаренко, Д. П. Мисак, Ш. І Ягієв. - С.41-45.
Кузічев, М. М. Завдання IV Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій / М. М. Кузічев, Я. В. Киричков. - С.45-51.
Мисак, Д. П. Олімпіада з інформатики у місті Києві у 2014-2015 навчальному році / Д. П. Мисак, О. В. Рибак, О. Б. Рудик. - С.51-56.
VII Всеукраїнський фестиваль роботехніки "Robotika 2015". - С.56.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Чорноус, О. В.
    Аудіовізуальні електронні засоби і навчальне середовище предметного кабінету [Текст] / О. В. Чорноус // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 4. - С. 31-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Електронні засоби навчання
   Комп’ютеризація навчального процесу

   Комп’ютерні засоби навчання

Кл.слова (ненормовані):
аудіовізуальні електронні засоби -- комп’ютерна техніка -- навчальне середовище -- кабінет комп’ютерної техніки -- навчальне приміщення
Анотація: На основі аналізу теорії і практики використання аудіовізуальних електронних засобів у статті виписано зміст і актуальність проблеми у контексті необхідності створення комфортного навчального середовища для підвищення ефективності застосування аудіовізуальних електронних засобів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)