> Шифр: РШ/2013/10 Журнал 2013р. N 10 Гавриш, Ірина. Інноваційні освітні проекти - кроки до світових стандартів освіти (науково-педагогічний проект "Інтелект України") / І. Гавриш, С. Кириленко. - С.3-8. Бех, Іван. Методологічні засади всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / І. Бех. - С.9-12. Єресько, Олег. Олег Єресько: "Для справжнього вчителя найважливішою оцінкою його діяльності є зацікавленість в очах дітей : інтерв’ю з директором Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України Олегом Єреськом / О. Єресько. - С.13. Ткачова, Наталія. Асіологічні засади організації навчання здібних і обдарованих учнів / Н. Ткачова, А. Ткачов. - С.14-18. - Бібліогр.: 13 назв. Клочко, Анатолій. Поняттєво-термінологічний апарат проблеми навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи / А. Клочко, О. Холтобіна. - С.19-23. - Бібліогр.: 11 назв. Коваленко, Оксана. Деякі теоретичні питання ідентифікації здібних і обдарованих дітей старшого дошкільного віку / О. Коваленко, О. Щербаков, О. Щербакова. - С.24-27. - Бібліогр.: 4 назви. Шаповал, Роман. Не зупинятися на досягнутому : інтерв’ю з директором Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації, доктором юридичних наук, професором Романом Шаповалом / Р. Шаповал. - С.28. Гонтаровська, Наталія. Принципи розроблення проекту освітнього середовища навчального закладу як передумова розвитку здібної та обдарованої особистості / Н. Гонтаровська. - С.29-33. - Бібліогр.: 9 назв. : табл. Коваленко, Оксана. Закономірності та принципи навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи / О. Коваленко. - С.34-38. - Бібліогр.: 10 назв. : рис. Клокар, Наталія. Наталія Клокар: "Завдяки науково-педагогічному проекту "Інтелект України" здійснено прорив у підготовці наших дітей" : інтерв’ю з директором Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, доктором педагогічних наук, професором Наталією Клокар / Н. Клокар. - С.39-40. Даниленко, Георгій. Георгій Даниленко: "У проекті імпонує те, що в рамках високої технологізації створено умови емоційного впливу вчителя на розвиток дитини" : інтерв’ю з доктором медичних наук Георгієм Даниленком / Г. Даниленко. - С.40-41. Євдокимов, Віктор. "Чотири кити" дидактичної моделі навчання учнів початкової школи всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / В. Євдокимов, І. Гавриш. - С.42-46. - Бібліогр.: 12 назв. Сафронова, Лариса. Піклуємося про спеціальну освіту для обдарованих дітей : інтерв’ю з начальником управління освіти та науки Дніпропетровської міської ради Ларисою Сафроновою / Л. Сафронова. - С.47. Дорожко, Марія. Дидактичний потенціал предмета "Навчаємося разом" у формуванні в учнів початкової школи ключової компетентності умій учитися / М. Дорожко. - С.48-53. - Бібліогр.: 9 назв. : рис. Доценко, Світлана. Роль навчального предмета "Еврика" у вирішенні завдань освіти здібних та обдарованих учнів початкової школи / С. Доценко, Л. Булахова, Т. Дорожко. - С.54-59. - Бібліогр.: 12 назв. : рис. Хайруліна, Василина. Шляхи реалізації міжпредметних зв’язків на укроках у проектних класах "Інтелект України" / В. Хайруліна. - С.60-68. - Бібліогр.: 9 назв. : рис. Ліщук, Ірина. Результати впровадження науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / І. Ліщук. - С.62, 63, 64. Ронська, Тетяна. Навчаємося за проектом "Інтелект України" / Т. Ронська. - С.65, 66, 67. Бачинська, Євгенія. Підготовка вчителів до роботи в 1-4-х класах, працюючих за всеукраїнським науково-педагогічним проектом "Інтелект України" / Є. Бачинська, В. Ушмарова, А Седеревічене. - С.69-74. - Бібліогр.: 7 назв. : рис., табл. Макєєв, Сергій. Використання педагогічних програмних засобів на уроках у проектних класах "Інтелект України" / С. Макєєв. - С.75-80. - Бібліогр.: 16 назв. : табл., рис. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 56 Коваленко, Оксана. Деякі теоретичні питання ідентифікації здібних і обдарованих дітей старшого дошкільного віку / О. Коваленко, О. Щербаков, О. Щербакова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 10. - С. 24-27. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Обдаровані діти--дошкільники--моніторинг Кл.слова (ненормовані): дошкільники -- ідентифікація здібностей -- ідентифікація обдарованості -- психолого-педагогічний моніторинг -- етапи моніторингу Анотація: У статті подано узагальнені результати наукових досліджень зарубіжних та українських учених з питань створення діагностичного інструментарію ідентифікації здібних і обдарованих дітей. Дод.точки доступу: Щербаков, Олександр; Щербакова, Олена Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Текст] : Науковий журнал. Кн. 2 / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 305 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - 70.33 грн. Зміст: Білик, Ольга Ігорівна. Образи часу в політичному дискусі / О. І. Білик. - С .9-13 Бобкова, Тетяна Вадимівна. Історичні та концептуальні передумови корпусної лінгвістики / Т. В. Бобкова. - С .13-18 Бондарчук, Олена Юріївна. Синоніми ключового слова "Der Aussteiqer" як засоби вираження лінгвокультурного типажа "Aussteiqer" / О. Ю. Бондарчук. - С .18-23 Брухаль, Ярина Богданівна. Комунікативний підхід до вивчення публіцистичного дискурсу / Я. Б. Брухаль. - С .23-29 Bunina, L. N. The Essence of the Cooperative Principle and Conversational Implicature / L. N. Bunina, E. S. Timoshenko. - С .29-34 Войцехівська, Наталія Констянтинівна. Сімейний гендерний конфлікт очима лінгвіста / Н. К. Войцехівська. - С .34-40 Галуцьких, Ірина Анатоліївна. Міфологізм в образній концептуалізації еротизованого тіла в англійській художній прозі періоду модернізму / І. А. Галуцьких. - С .40-47 Гнедько, Татьяна Николаевна. Функционально-стилевой статус научно-популярного текста / Т. Н. Гнедько. - С .47-53 Губа, Лариса Василівна. Особливості індивідуального мовлення Германа Гессе / Л. В. Губа. - С .53-58 Гуменюк, Наталя Григорівна. Оцінка та комунікативний акт в англійській мові / Н. Г. Гуменюк. - С .58-62 Даниленко, Оксана Сергіївна. Понятие и особенности политического дискурса / О. С. Даниленко. - С .62-67 Demidov, D. V. Сoqnitive development and moral decision makinq / D. V. Demidov. - С .67-73 Дем’яненко, Ольга Евгенівна. Міжкультурне спілкування і національна мовна свідомість / О. Є. Дем’яненко. - С .73-77 Єфименко, Вікторія Антонівна. Сучасна літературна казка з трансформованим класичним сюжетом / В. А. Єфименко. - С .77-82 Заполовський, Микола Володимирович. Образне поле німецькомовних біблійних параболізмів / М. В. Заполовський. - С .82-88 Касіян, Ганна Вадимівна. Усна та письмова форми суспільно-політичного дискурсу: інтерпретаційні варіанти їх розуміння / Г. В. Касіян. - С .88-93 Кащишин, Наталія Євгенівна. Експресивність термінів англомовного дипломатичного дискурсу / Н. Є. Кащишин. - С .93-99 Kovbasyuk, L. A. Intemetbasierte Kommuikation aus Linguistischer Sicht: Webloqs / L. A. Kovdasyuk. - С .99-104 Козак, Надія Ігорівна. Соціокультурний вплив на розвиток комунікативних текстів та мови в цілому / Н. І. Козак, С. М. Свєточева. - С .104-108 Козоріз, Ірина Сергіїна. Освітлення проблеми пуризму на прикладі української та німецької мов / І. С. Козоріз. - С .108-112 Корнєва, Наталя Анатоліївна. Комунікативно-прагматична спрямованість текстів сучасних наукових російськомовних рецензій / Н. А. Корнєва. - С .112-116 Kudriavtseva, N. S. ConceptuaI metaphor as a dasis for scientiflc theory / N. S. Kudriavtseva. - С .116-120 Кузнецов, Николай Иванович. Структурно-композиционные особенности коротких рассказов Сомерсета Моэма / Н. И. Кузнецов. - С .120-126 Кузьміна, Ірина Володимирівна. Автобіографія як вид англомовного публіцистичного стилю / І. В. Кузьміна. - С .126-130 Луньова, Ольга Володимирівна. Мовна особистість Франкліна Делано Рузвельта / О. В. Луньова. - С .130-136 Лютянська, Наталя Іванівна. Мас-медійний дискус: типологічні та структурно-організаційні особливості / Н. І. Лютянська. - С .136-142 Макарук, Лариса Леонідівна. Засоби та прийоми лінгвальної гри у сучасній англійської мови / Л. Л. Макарук. - С .142-148 Мініна, Олена Володимирівна. Ідеопоетонімія дилогії Кена Фоллета "Стовпи землі" та " Світ без кінця" / О. В. Мініна. - С .148-152 Міхальцо, Анастасія Олександрівна. Порівняльний аналіз національної самоідентифікації та мовного питання / А. О. Міхальцо. - С .152-156 Мироненко, Тетяна Платонівна. Вербальні та невербальні засоби дискурсу та фрейму " Risk'' / Т. П. Мироненко. - С .156-160 Mykhaylenko, V. V. Conceptualizinq 'Economy' in the Enqlish World View / V. V. Mykhaylenko. - С .160-165 Найдьонова, Анастасія Юріївна. Лексико-сематичні особливості німецькомовних гасел суспільно-політичного змісту / А. Ю. Найдьонова. - С .165-169 Острецова, Ирина Владимировна. Современные подходы к понятиям "дискурс" и " текст" и их соотношение / И. В. Острецова. - С .169-174 Пивоварчик, Тамара Анатольевна. Прагматический фактор слушателя в речеэтикетных жанрах ( на материале русской и белорусской речи) / Т. А. Пивоварчик. - С .174-180 Подвойська, Оксана Володимирівна. Гендерні особливості мови політики на матеріалі німецькомовних текстів інтерв’ю / О. В. Подвойська. - С .180-187 Просяннікова, Яна Миколаївна. Онтологічні та гносеологічні властивості порівняння / Я. М. Просяннікова. - С .187-191 Радецька, Світлана Валеріївна. Засоби вираження експресії в науково-популярній літературі / С. В. Радецька. - С .191-196 Решетарова, Ірина Володимирівна. Стильові домінанти сучасного медіа дискурсу / І. В. Решетарова. - С .196-200 Рибалко, Мирослава-Марія Олександрівна. Функціонування невербального комунікативного засобу уніформа у рекламному дискурсі / М-М. О. Рибалко. - С .200-204 Романова, Наталя Василівна. Природа как зеркало эмоционального переживания (на материале романа Є. М. Ремарка "Drei Kameraden" / Н. В. Романова. - С .204-210 Савельєва, Наталія Олександрівна. Лінгвістична модальність: формальний, логіко-сематичний, функціонально-сематичний підходи / Н. О. Савельєва. - С .210-215 Саляк, Юлія Михайлівна. Механізми актуалізації метафори в туристичній комунікації / Ю. М. Саляк. - С .215-219 Семенюк, Ірина Сергіївна. Проблеми міждисциплінарного дослідження дискурсу меритократії / І. С. Семенюк. - С .219-222 Сіденко, Наталя Григорівна. Жанрово-стилістичні детермінати статусу англомовної "жовтої преси у газетному дискурсі / Н. Г. Сіденко. - С .228-234 Стрельченко, Наталія сергіївна. Питання-перепити як тип питань / Н. С. Стрельченко. - С .234-240 Сутуліна, Лариса Григорівна. Семантико-прагматичний аспект розгортання метафоричної моделі реальне-ірреальне в іспанських романах-спогадах ХХ-ХХІ століття / Л. Г. Сутуліна. - С .240-245 Тихоновська, Ганна Сергіївна. Гендерний аспект вживання непрямих мовленнєвих актів (на матеріалі сучасної англійської художньої прози) / Г. С. Тихоновська. - С .245-248 Туленінова, Лариса Володимирівна. К вопросу о месте здоровья и болезни в лингвоцветовой картине мира / Л. В. Туленінова. - С .252-257 Филатенко, Ирина Александровна. Речевое событие в политическом дискурсе масс-медиа Украины: параметры классификации / И. А. Филатенко. - С .257-262 Хорошун, Ольга Олександрівна. Архітектоніка сучасного американського документального тексту / О. О. Хорошун. - С .262-265 Четова, Наталія Йосипівна. Особливості мовної та наративної релізації елементів готики у жанрі фентезі ( на матеріалі творів Дж. Р. Р. Толкіна) / Н. Й. Четова, Л. В. Лучит. - С .265-269 Човганюк, Мирослава Миколаївна. Сучасний філологічний коментар до поняття "комунікативна стратегія" / М. М. Човганюк. - С .269-274 Швайко, Дар’я Сергіївна. Засоби відтворення семаyтики заперечення у сучасному англомовному художньому дискурсі / Д. С. Швайко. - С .274-278 Шведова, Дар’я Сергіївна. Дискурсивне конструювання пародій особитості в американській кінокомедії / Д. С. Шведова. - С .278-284 Шевченко, Ірина Вікторівна. Дослідження понять "дискурс" і " текст" у сучасній лінгвістиці / І. В. Шевченко. - С .284-288 Шеремета, Катерина Юріївна. Особливості ідіостилю Ентоні Берджерса на прикладі роману " Механічний апельсин" / К. Ю. Шеремета. - С .288-294 Щербакова, Олена Леонідівна. Дискурс і текст як об’єкти лінгвістики / О. Л. Щербакова. - С .294-298 Ярема, Оксана Богданівна. Формальні трансформації алюзивних елементів / О. Б. Ярема. - С .298-303
РУБ 40 Рубрики: Кафедра світової літератури та історії культури Кафедра української літератури Кафедра української мови Кафедра німецької мови Кафедра англійської мови та методики викладання Текст Переклад--теорія і методика Мова художніх творів Мовознавство--порівняльне мовознавство Кл.слова (ненормовані): дискурс -- літературні стилі Дод.точки доступу: Самойленко, Григорій Васильович; Моем, Сомерсет (английский писатель ; 1874-1965) \о нем\; Рузвельт, Франклін Делано (32-й президент США ; 1882-1945.) \о нем\; Фоллетт, Кен \о нем\; Ремарк, Еріх Марія (німецький письменник ; 1898-1970) \о нем\; Толкін, Джон Рональд Руел (англ. письменник ; 1892-1973) \о нем\; Берджес, Ентоні \о нем\; Гессе, Герман (2.7.1877 - 9.8. 1962) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3) |
> Шифр: ВОУ1/2014/3 Журнал 2014р. N 3 Андрущенко, Віктор. Європейський педагогічний досвід та національні традиції: гармонізація пріоритетів / Віктор Андрущенко. - С.5-11. - Бібліогр.: 13 назв. Калашнікова, Світлана. Ідентифікація сучасних орієнтирів розвитку вищої освіти / Світлана Калашнікова. - С.12-23. - Бібліогр.: 30 назв. Козьменко, Сергій. Виклики на шляху інтеграції у міжнародний науковий простір / Сергій Козьменко. - С.24-29. - Бібліогр.: 6 назв. Клепко, Сергій. Основні поняття Закону України "Про вищу освіту" / Сергій Клепко. - С.30-37. - Бібліогр.: 20 назв. Крилова, Світлана. Дійсне соціальне партнерство як передумова та різновид краси відносин в освітньому процесі / Світлана Крилова. - С.38-43. - Бібліогр.: 9 назв. Курбатов, Сергій. Корпоративний університет як продукт взаємодії бізнесового та освітнього середовища в сучасних умовах / Сергій Курбатов. - С.44-49. - Бібліогр.: 24 назви. : табл. Бак М. Неперервність інформаційного супроводу освіти / Бак Мирослав. - С.50-57. - Бібліогр.: 14 назв. Семеніхіна, Олена. Дослідження відкритих освітніх ресурсів з математики / Олена Семеніхіна. - С.58-63. - Бібліогр.: 9 назв. : діагр., табл. Шелюк, Людмила. Зміст і проблеми впровадження демократичної вищої освіти / Людмила Шелюк. - С.64-68 Яременко, Лілія. Мотивація навчального процесу як педагогічна проблема / Лілія Яременко. - С.69-74. - Бібліогр.: 12 назв. Губенко, Ганна. Інтегративна педагогічна біоетика як новий напрям підготовки фахівців / Ганна Губенко. - С.75-81. - Бібліогр.: 7 назв. : табл. Орлова, Ольга. Художнє сприйняття як основа медіакомпетентності студентів-філологів / Ольга Орлова. - С.82-88. - Бібліогр.: 12 назв. : табл. Щербакова, Олена. Риторикознавча компонента в новітніх дослідженнях вищої освіти / Олена Щербакова. - С.89-96. - Бібліогр.: 10 назв. Федоренко, Світлана. Грамотність як комплексний педагогічний феномен у вищій освіті США / Світлана Федоренко. - С.97-102. - Бібліогр.: 11 назв. Горун, Юлія. Міжнародна співпраця у розвитку медіа- та інформаційної грамотності й інтеркультурного діалогу / Юлія Горун. - С.103-108. - Бібліогр.: 11 назв. Воронкін, Олексій. Періодизація розвитку інформаційно-комунікаційних технологій навчання / Олексій Воронкін. - С.109-116. - Бібліогр.: 16 назв. : діагр., табл. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Щ 61 Щербакова, Олена. Риторикознавча компонента в новітніх дослідженнях вищої освіти / Олена Щербакова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 89-96. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Викладання риторикознавчих дисциплін Вища освіта в Україні--міжнародні конференції Кл.слова (ненормовані): новітні дослідження -- риторикознавча компонента -- риторикознавство -- риторика -- викладання риторики -- круглий стіл -- наукова конференція -- міжнародна конференція Анотація: У статті розглянуто важливі аспекти риторикознавчої компоненти в новітніх дослідженнях вищої освіти. Авторка спирається на досвід комплексного наукового осмислення стану й актуальних питань з викладання риторики та інших риторикознавчих дисциплін у вищій школі України початку ХХІ ст. Ідеться також про досвід організації та проведення круглого столу "Риторика у вищій освіті: вітчизняні традиції, світовий досвід та європейські орієнтири" (Київ, 24 червня 2014 р.) у рамках роботи ХХІІІ Міжнародної наукової конференції "Мова і культура" імені професора Сергія Бураго (Київ, 23-26 червня 2014 р.). Наголошено на головних результатах такої роботи та новітніх пріоритетних напрямах щодо подальшого ефективного розвитку сучасного українського риторикознавства. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2016/1 Журнал 2016р. N 1 Андрущенко, Віктор. Ідеологічні засади сучасного законотворення в галузі освіти / В. Андрущенко. - С.5 Бакіров, Віль. Харківський університетський консорціум: новий рівень інкорпорації університетських ресурсів / В. Бакіров, Л. Бєлова. - С.10 Рубанець, Олександра. Когнітивні засади формування інноваційної культури у вищій школі / О. Рубанець. - С.17 Терепищий, Сергій. Причини та витоки глобалізації освітнього ландшафту / С. Терепищий. - С.22 Коваленко, Вільям. Розумові технології у вирішенні глобальних і фахових проблем вищої освіти / В. Коваленко. - С.30 Нестерова, Марія. Імплементація когнітивних технологій соціальної згуртованості в систему вищої освіти: європейський досвід / М. Нестерова. - С.37 Цвєткова, Ганна. Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення та шлях професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін / Г. Цвєткова. - С.42 Опанасюк, Юлія. Дистанційне навчання як наслідок еволюції традиційної системи освіти / Ю. Опанасюк. - С.49 Силадій, Іван. Демократизація як відповідь освіти на виклики глобалізованного світу / І. Силадій. - С.54 Яременко, Лілія. Необхідність удосконалення навчальної практики майбутніх педагогів на базі позашкільних закладів освіти / Л. Яременко. - С.59 Курбатов, Сергій. Сучасні британські інновації в розробці міжнародних університетських рейтингів / С. Курбатов. - С.65 Щербакова, Олена. Аналітичний огляд новітніх франкомовних видань із риторики, ораторського мистецтва і культури мовленнєвої комунікації представників університетської й академічної еліти Франції, Бельгії та Південної Африки / О. Щербакова. - С.74 Курбатов, Сергій. "ПОБАЧИТИ СЛОНА..." Рецензія на книгу: "Моніторинг інтеграції української системи вищої освіти в Європейський простір вищої освіти та наукового дослідження: моніторингове дослідження: аналітичний звіт / Міжнародний благодійний фонд "Міжнародний фонд досліджень освітньої політики" / С. Курбатов. - С.83 Астахова, Валентина. Кадровий потенціал сучасних освітніх систем: стан і перспективи / В. Астахова. - С.85 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Щ 61 Щербакова, Олена. Аналітичний огляд новітніх франкомовних видань із риторики, ораторського мистецтва і культури мовленнєвої комунікації представників університетської й академічної еліти Франції, Бельгії та Південної Африки [Текст] / О. Щербакова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 74-82. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв Рубрики: Риторика--мовленнєва комунікація Кл.слова (ненормовані): аналітичні огляди -- франкомовні видання -- риторика -- ораторське мистецтво -- культура мовленнєвої комунікації -- бібліографічні джерела -- джерелознавство -- міждисциплінарність -- вища риторична освіта -- зарубіжне риторикознавство Анотація: У статті подано аналітичний огляд новітніх франкомовних наукових і навчально-методичних видань із риторики, ораторського мистецтва й культури мовленнєвої комунікації як важливого бібліографічного ресурсу джерельної бази з багатогранних - міждисциплінарних - риторикознавчих досліджень у системі вищої освіти і науки початку 2000-х років. До огляду залучено праці шістьох сучасних представників університетської й академічної еліти - викладачів і дослідників риторики з Бельгії, Південної Африки і Франціїї - за своєрідність і змістове наповнення цих видань. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2016/4 Журнал 2016р. N 4 Завалевський, Юрій. Тренди сучасної середньої освіти: цивілізаційний і національний контекст / Ю. Завалевський, І. Гавриш, А. Пугач. - С.3-8. Бех, Іван. Принцип діяльності як інтегративний чинник цілісного розвитку особистості / І. Бех. - С.10-14. Прокопенко, Іван. Технологічні уклади та сучасна освіта / І. Прокопенко. - С.14-19. Гриньова, Валентина. Модернізація національної освіти на засадах компетентнісного підходу: сутність і поняттєво-термінологічний апарат / В. Гриньова. - С.20-24. Довженко, Тетяна. Підготовка вчителів проектних класів до організації педагогічної освіти батьків / Т. Довженко. - С.26-30. Доценко, Світлана. Дидактичний потенціал компетентнісної моделі освіти у розвитку творчих здібностей учнів проектних класів "Інтелект України" / С. Доценко, В. Хайруліна. - С.32-38. Таранік-Ткачук, К. Шляхи вдосконалення суспільно-гуманітарної освіти у межах науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в основній школі / К. Таранік-Ткачук. - С.39-44. Коваленко, Оксана. STEM-освіта: досвід упровадження в країнах ЄС та США / О. Коваленко, О. Супрунова. - С.46-49. Кириленко, Світлана. Поліфункціональний урок у системі STEM-освіти: теоретико-методологічні та методичні сегменти / С. Кириленко, О. Кіян. - С.50-54. Даниленко, Георгій. Взаємодія навчального закладу і батьків щодо формування в академічно здібних учнів здоров’язбережувальної компетентності / Г. Даниленко, О. Щербакова, О. Щербаков. - С.55-60. Холтобіна, Олександра. Використання здоров’язбережувальних технологій на уроках у проектних класах "Інтелект України" / О. Холтобіна, К. Юр’єва, В. Зданюк. - С.60-64. Резван, Оксана. Шляхи вдосконалення професійної рефлексії вчителів проектних класів "Інтелект України" / О. Резван. - С.65-69. Ушмарова, Вікторія. Інноваційні форми підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними та обдарованими учнями / В. Ушмарова, Є. Бачинська. - С.70-75. Шишенко, Валентина. Формування в учнів початкової школи позитивної мотивації до навчання6 теоретичний аспект / В. Шишенко. - С.76-79. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 18 Даниленко, Георгій. Взаємодія навчального закладу і батьків щодо формування в академічно здібних учнів здоров’язбережувальної компетентності [Текст] / Г. Даниленко, О. Щербакова, О. Щербаков> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2016. - N 4. - С. 55-60. Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--зв’язок школи з сім’єю Освіта--здоров’язбереження Кл.слова (ненормовані): здоров’язбережувальна компетентність -- психічний розвиток дитини -- психолого-педагогічна компетентність -- батьки і школа -- школа і сім’я Дод.точки доступу: Щербакова, Олена; Щербаков, Олександр Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2016/3 Журнал 2016р. N 3 Сікорський, Петро. Реформування освіти і державних інститутів у контексті наукових праць І. Франка (до 160-річчя від дня народження) / П. Сікорський. - С.5-17 Бондар, Володимир. Проблеми теоретичної компетентності та методологічної культури дослідників у галузі педагогічних наук / В. Бондар. - С.18-23 Рубанець, Олександра. Когнітивний аспект методологічного оновлення вищої школи / О. Рубанець. - С.24-29 Кірик, Тамара. У пошуках нових освітніх парадигм для України ХХІ століття / Т. Кірик. - С.30-36 Коваленко, Вільям. Синергетична теорія метровізації розуму та розумових технологій у галузі дидактологістики вищої школи / В. Коваленко. - С.37-41 Книш, Інна. Становлення нової вітчизняної парадигми освіти: off-line освіта як система vs on-line освіта як мережа / І. Книш. - С.42-49 Девтерова, Тамара. Управління мотивацією студентів при вивченні педагогіки вищої школи / Т. Девтерова. - С.50-57 Любарець, Владислава. Створення електронної освітньої платформи ACCENT - шлях до якісної освіти / В. Любарець. - С.58-63 Подольська, Єлізавета. Сучасний педагог: на перетині очікувань студентів і прагнень викладачів / Є. Подольська, Т. Подольська. - С.64-69 Щербакова, Олена. Стан розвитку риторико-комунікативної культури сучасного університету: аналіз актуальної проблематики міждисциплінарних риторикознавчих заходів 2016 року в Литві, Канаді й Україні / О. Щербакова. - С.70-78 Чубарева, Ольга. Освіта як чинник підвищення ролі естетичного в аксіологічному полі сучасних студентів / О. Чубарева. - С.79-84 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Щ 61 Щербакова, Олена. Стан розвитку риторико-комунікативної культури сучасного університету: аналіз актуальної проблематики міждисциплінарних риторикознавчих заходів 2016 року в Литві, Канаді й Україні [Текст] / О. Щербакова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 3. - С. 70-78 Рубрики: Вища освіта в зарубіжних країнах--конференції Кл.слова (ненормовані): риторико-комунікативна культура -- сучасні університети -- риторикознавчі заходи Анотація: Вивчається стан розвитку риторико-комунікативної культури сучасного університету на прикладі аналізу актуальної проблематики низки міждисциплінарних риторикознавчих заходів, які відбулися у травні-червні 2016 року в університетах Литви, Канади й України. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2016/7 Журнал 2016р. N 7 Березівська, Лариса. Василь Сухомлинський про джерела формування в школярів патріотичних почуттів / Л. Березівська. - С.3-7. - Бібліогр.: 14 назв. : фотогр. Дічек, Наталія. Жива спадщина: нове унікальне видання праць В. О. Сухомлинського / Н. Дічек. - С.8-12. - Бібліогр.: 13 назв. Лактіонова, Галина. Партнерство навчальних закладів і родин: нові реалії і досвід / Г. Лактіонова, С. Машкіна. - С.13-18. - Бібліогр.: 10 назв. Радченко, Сергій. Книга vs. комп’ютер, телевізор, смартфон та ігрова приставка, або Як заохотити дітей до читання / С. Радченко. - С.18-20. Гораш, Катерина. Прогнозування інноваційного розвитку загальної середньої освіти: діяльнісний аспект / К. Гораш. - С.21-25. - Бібліогр.: 10 назв. Красняков, Євген. Духовні цінності як соціокультурна основа безпеки українського суспільства / Є. Красняков. - С.25-26 : фотогр. Турчин, Тамара. Початкова загальна музична освіта: обгрунтування підходів до оновлення змісту / Т. Турчин. - С.27-31. - Бібліогр.: 4 назв. Мариновська, Оксана. Методичний менеджмент освітніх інновацій: неперервний професійний розвиток педагогічних працівників / О. Мариновська. - С.32-37. - Бібліогр.: 12 назв. Шпильовий, Василь. До проблеми професійної підготовки магістрів з управління проектною діяльністю інноваційних систем / В. Шпильовий. - С.38-43. - Бібліогр.: 4 назв. Щербакова, Олена. Розвиток позитивного мислення учнів основної школи у контексті формування психосоціального здоров’я / О. Щербакова. - С.44-48. - Бібліогр.: 8 назв. Кравчук, Неля. Модель формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Н. Кравчук. - С.49-55. - Бібліогр.: 12 назв. : мал. Петрова, Светлана. Організаційно-педагогічні умови становлення особистості дитини-сироти / С. Петрова. - С.56-60. - Бібліогр.: 14 назв. Міхно, Олександр. Типологія школярів Петра Лесгафта та її рецепція українськими вченими / О. Міхно. - С.61-67. - Бібліогр.: 20 назв. : табл. Чаграк, Наталія. Освітні програми для людей похилого віку в закладах вищої освіти США: досвід для України / Н. Чаграк. - С.68-73. - Бібліогр.: 41 назв. Чичук, Антоніна. Сучасні моделі навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів у Великій Британії / А. Чичук. - С.74-77. - Бібліогр.: 5 назв. Дічек, Наталія. Шляхом пошуку істини: до ювілею академіка Ольги Сухомлинської / Н. Дічек, Н. Антонець. - С.78-79. Наративний підхід до навчання і виховання : рекомендаційний бібліографічний список / упоряд. Л. І. Самчук. - С.79-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Щ 61 Щербакова, Олена. Розвиток позитивного мислення учнів основної школи у контексті формування психосоціального здоров’я [Текст] / О. Щербакова> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 7. - С. 44-48. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Педагогічна психологія--позитивне мислення учнів Кл.слова (ненормовані): позитивне мислення -- критичне мислення -- психосоціальне здоров’я -- молодші підлітки Анотація: У статті розкрито психологічні особливості розвитку позитивного мислення та формування психосоціального здоров’я учнів основної школи в умовах інноваційної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2017/11/12 Журнал 2017р. N 11/12 Аніщенко, Олена. Неформальна освіта дорослих - освітній тренд XXI століття / О. Аніщенко, Л. Лу'кянова, С. Прийма. - С.3-8. Остапчук, Олена. Професійно-творча самореалізація вчителя у наукових теоріях і освітніх реаліях / О. Остапчук. - С.9-15. Мариновська, Оксана. Технологічне проектування інноваційного розвитку закладу освіти / О. Мариновська. - С.16-21. Даниленко, Георгій. Медико-соціальні аспекти проблеми академічної успішності старших підлітків / Г. Даниленко, О. Щербакова. - С.22-25. Клокар, Наталія. Освіта в об’єднаних територіальних громадах: нові підходи до управління в умовах децентралізації / Н. Клокар, Г. Науменко, Л. Гунько. - С.27-31. Пятничук, Тетяна. Формування професійної компетентності робітників сфери послуг в умовах євроінтеграційних процесів / Т. Пятничук. - С.32-37. Литвиненко, Григорій. Управління проектами: сутність та особливості застосування в освіті / Г. Литвиненко, Н. Клясен. - С.39-43. Журба, Катерина. Квест як засіб формування національно-культурної ідентичності підлітків / К. Журба, І. Шкільна. - С.44-51. Філоненко, Оксана. Розвиток музичної освіти на Єлисаветградщині (друга пол. XIX - поч. XX ст.) в історико-педагогічних дослідженнях / О. Філоненко. - С.53-57. Усатенко, Тамара. Пробуджена думка академіка Семена Гончаренка / Т. Усатенко, О. Кутова. - С.58-60. Сікорський, Петро. Із когорти світочів української педагогічної науки : (пам’яті академіка Семена Гончаренка) / П. Сікорський. - С.61-64. Панахид, Галина. Музейна педагогіка: сьогодення і перспективи розвитку : (за підсумками П’ятої науково-практичної конференції) / Г. Панахид. - С.72-75. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Даниленко, Георгій. Медико-соціальні аспекти проблеми академічної успішності старших підлітків [Текст] / Г. Даниленко, О. Щербакова> // Рідна школа. - 2017. - N 11/12. - С. 22-25. Рубрики: Навчання--успішність у навчанні Кл.слова (ненормовані): основна школа -- медико-соціальні чинники -- академічна успішність -- здібні учні -- гендерні особливості -- соціально-психологічна адаптація -- старші підлітки Дод.точки доступу: Щербакова, Олена Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2021/3 Журнал 2021р. N 3 Гавриш, Ірина. Освітній технопарк як інноваційна структура з підвищення якості системи загальної середньої освіти / І. Гавриш. - С.12-17. Довженко, Тетяна. Компетентнісна освіта : закордонний досвід для України / Т. Довженко, І. Небитова. - С.18-23. Коваленко, Оксана. Виховання інтелектуальної еліти нації : зарубіжний та вітчизняний досвід / О. Коваленко, О. Жерновникова. - С.25-30. Доценко, Світлана. STEM-освіта: науковий дискурс та освітні практики / С. Доценко. - С.31-35. Цимбалюк, Віталій Іванович. На часі - створення ефективної шкільної медичної служби : [інтерв’ю з доктором медичних наук, професором, президентом НАМН України / В. І. Цимбалюк. - С.36-38. Даниленко, Георгій. Сучасні підходи до формування безпечного та здоров’ясприятливого середовища закладу освіти / Г. Даниленко. - С.39-44. Щербакова, Олена. Теорія поколінь у вітчизняному та зарубіжному науковому дискурсі / О. Щербакова. - С.45-50. Єресько, Олег. Розвиток емоційного інтелекту як педагогічна проблема / О. Єресько. - С.51-57. Ушмарова, Вікторія. Науково-методична система неперервної підготовки вчителів початкових класів до роботи з обдарованими учнями / В. Ушмарова, О. Холтобіна. - С.58-66. Пугач, Анжеліна. Розвиток шкільної медіаосвіти як національний пріоритет / А. Пугач. - С.67-73. Макєєв, Сергій. PISA як дієвий інструмент моніторингу якості компетентнісно орієнтованої загальної середньої освіти / С. Макєєв. - С.73-79. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Щербакова, Олена. Теорія поколінь у вітчизняному та зарубіжному науковому дискурсі [Текст] / О. Щербакова> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2021. - N 3. - С. 45-50. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Психологія--вікова психологія Соціальна педагогіка--теорія та методологія Кл.слова (ненормовані): теорія поколінь -- покоління -- класифікація поколінь -- класифікація поколінь -- цінності поколіня -- освітні системи -- перспективи освіти Анотація: У статті проаналізовано різні підходи до розуміння соціально-філософської категорії “покоління” вітчизянних та зарубіжних учених. Розкрито можливості використання досліджень теорії поколінь у контексті оптимізації сфери освіти України. Доведено, що урахування ідей теорії поколінь дасть змогу мінімізувати ціннісні суперчності різних поколінь, оптимізувати процеси прогнозування в освітніх системах. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |