Z99 Іванова, Т. Г. Організація роботи з творчо обдарованими дітьми на уроках [Текст] / Т. Г. Іванова> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 10. - С. 2-8. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Уроки англійської мови Обдаровані діти--навчання--англійська мова Кл.слова (ненормовані): види обдарованості -- здібні учні -- прискорення -- збагачення Анотація: У статті визначаються види обдарованості дітей: інтелектуальний, академічний, художній, креативний, лідерський, спортивний. Розповідається про організацію роботи з обдарованими та здібними учнями при вивченні англійської мови. Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1) Вільні: нмк іноз. мов (1) |
Г 44 Гетманцев, Василь Сергійович. Організація роботи із здібними учнями вчителями кафедри інформатики Миколаївського муніципального колегіуму імені В. Д. Чайки [Текст] / В. С. Гетманцев, Н. В. Михайловська> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 5. - С. 10-12. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Вчителі--робота з обдарованими учнями Миколаївська область--освіта Кл.слова (ненормовані): обдарованість -- здібні учні -- підготовка до олімпіад -- вчителі інформатики Анотація: У статті висвітлюється досвід учителів кафедри інформатики Миколаївського муніципального колегіуму ім. В. Д. Чайки щодо організації роботи із здібними учнями. Дод.точки доступу: Михайловська, Наталія Валеріївна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Даниленко, Георгій. Медико-соціальні аспекти проблеми академічної успішності старших підлітків [Текст] / Г. Даниленко, О. Щербакова> // Рідна школа. - 2017. - N 11/12. - С. 22-25. Рубрики: Навчання--успішність у навчанні Кл.слова (ненормовані): основна школа -- медико-соціальні чинники -- академічна успішність -- здібні учні -- гендерні особливості -- соціально-психологічна адаптація -- старші підлітки Дод.точки доступу: Щербакова, Олена Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 65 Гонтаровська, Н. Організаційно-педагогічні умови впровадження науково-педагогічного проекту "Інтелект України" : (практична робота навчальних закладів м. Дніпра) / Наталія Гонтаровська> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 1. - С. 50–53. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- педагогічні проекти -- інтелект України, проект -- здібні учні -- інноваційна діяльність -- науково-педагогічний проект -- впровадження проекту -- інноваційний досвід роботи -- інноваційне освітнє середовище Анотація: У статті розповідається про упровадження науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в закладах загальної середньої освіти м. Дніпра. Проект став базовою концептуальною основою та ефективним методологічним засобом у роботі педагогічних колективів міста з обдарованими і здібними учнями. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 48 Ткачов , Артем Сергійович. Система формування ключових компетентностей інтелектуально здібних учнів основної школи у процесі вивчення суспільнознавчих предметів [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора пед.наук. Спец.13.00.09-теорія навчання / А. С. Ткачов ; Міністерство освіти і науки України, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків). - Х. : ХНПУ імені Г.С.Сковороди, 2019. - 40 с. -
Автореферати дисертацій--педагогічні науки--теорія навчання Кафедра педагогіки Кл.слова (ненормовані): здібні учні -- викладання суспільних дисциплін Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
К 93 Курило, В. Створення успішного освітнього середовища для гармонійного розвитку молодшого школяра / Вікторія Курило, Алла Остроуменко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 2. - С. 1–4. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): освітнє середовище -- обдаровані діти -- Інтелект України, проект -- гармонійний розвиток -- розвиток особистості -- здібні учні -- академічно обдаровані діти -- потенційні можливості -- самореалізація учня -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про створення освітнього середовища як способу організації навчання, виховання й розвитку підростаючого покоління. Для розвитку академічно обдарованої, гармонійно досконалої особистості в місті Дніпро втілюється в життя Всеукраїнський науково-педагогічний проект "Інтелект України". Він сприяє створенню оптимального освітнього середовища для навчання, виховання та розвитку молодших школярів, допомагає сповна розкрити дитину, реалізувати її потенційні можливості, зробити успішною й щасливою. Дод.точки доступу: Остроуменко, А. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |