373.3.091.2(477)
М 54


   
    Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в перших класах закладів загальної середньої освіти у 2018/2019 навчальному році // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 6. - С. 11–16. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчально-виховний процес--організація
Кл.слова (ненормовані):
методичні рекомендації -- початкова освіта -- навчально-виховний процес -- перший клас -- Державний стандарт початкової освіти -- 2018-2019 навчальний рік -- Нова українська школа -- навчання грамоти -- математика -- освітній процес


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.091.2(477)
Г 60


    Голибарт, Є.
    Міркування про впровадження норм християнської моралі у свідомість учасників освітньо-виховного процесу в початковій школі / Євген Голибарт // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 7. - С. 59. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчально-виховний процес--організація
Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- освітньо-виховний процес -- методичні рекомендації -- християнська мораль -- християнська свідомість
Анотація: У статті йдеться про те, що автори Методичних рекомендацій щодо організації освітнього процесу в перших класах закладів загальної середньої освіти у 2018/2019 навчальному році не уточнюють про яку саме мораль йдеться, але, поза сумнівом, мається на увазі саме християнська.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.091.2(477)
Z99


    Єфименко, О.
    Екологічний підхід до організації освітнього простору в початковій школі / Олена Єфименко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 12. - С. 39–40. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--освітній простір--екологічний підхід
Кл.слова (ненормовані):
освітній процес -- екологічний підхід -- сенсорні системи -- екологічний освітній простір -- дитиноцентровае середовище -- активізація сенсорних систем -- екологічне середовище -- екологічні методи -- початкова школа
Анотація: У статті особливу увагу приділено якості складових екологічного середовища, які впливають на роботу сенсорних систем. Екологічний підхід в організації освітнього простору допомагає дітям вільно взаємодіяти з навчальним середовищем, встановлювати соціальні зв’язки – забезпечує формування унікальної особистості.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.091.2(477)
К 93


    Курило, В.
    Створення успішного освітнього середовища для гармонійного розвитку молодшого школяра / Вікторія Курило, Алла Остроуменко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 2. - С. 1–4. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--освітнє середовище
Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- обдаровані діти -- Інтелект України, проект -- гармонійний розвиток -- розвиток особистості -- здібні учні -- академічно обдаровані діти -- потенційні можливості -- самореалізація учня -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про створення освітнього середовища як способу організації навчання, виховання й розвитку підростаючого покоління. Для розвитку академічно обдарованої, гармонійно досконалої особистості в місті Дніпро втілюється в життя Всеукраїнський науково-педагогічний проект "Інтелект України". Він сприяє створенню оптимального освітнього середовища для навчання, виховання та розвитку молодших школярів, допомагає сповна розкрити дитину, реалізувати її потенційні можливості, зробити успішною й щасливою.


Дод.точки доступу:
Остроуменко, А.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)