А 43 Актуальні проблеми сучасної музичної освіти [Текст] : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції. 12-16 травня 2005 року / Міністерство освіти і науки України, Національна Всеукраїнська музична спілка, Асоціація музичної освіти та виховання, Національна академія мистецтв України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Кафедра вокально-хорової майстерності. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 152 с. - 5.40 грн. Зміст: Дорохіна, Л. О. Пояснювально-ілюстративний метод навчання як один з головних у формуванні індивідуальної диригентської техніки / Л. О. Дорохіна. - С .5-8 Володченко, Ж. М. Предмет і завдання педагогічної діагностики / Ж. М. Володченко, Ж. М. Самаріна. - С .9-12 Володченко, Ж. М. Проблема формування уміння діагностики співацького голосу / Ж. М. Володченко. - С .13-20 Волосовець, Н. П. Ансамбль як звуковий соціум / Н. П. Волосовець. - С .21-24 Коробка, В. І. Тембр як особливий орієнтир вокального виховання майбутнього вчителя музики / В. І. Коробка, А. Б. Хоменко. - С .25-29 Заболотний, І. П. Звичайне і співацьке дихання / І. П. Заболотний. - С .30-34 Присталов, І. Г. До полеміки про роль гортані у співочому процесі / І. Г. Присталов. - С .35-37 Голуб, Н. В. Особливості виконання пісенного жанру кобзарями / Н. В. Голуб, О. Мусієць. - С .38-42 Котлінська, Л. Г. До проблеми виконання прикрас у старовинній музиці / Л. Г. Котлінська. - С .43-46 Городенко, С. В. Некоторые проблемы исполнения этюдов Фридерика Шопена / С. В. Городенко. - С .47-68 Курсон, В. М. Український народний романс у контексті вокальної культури студентів / В. М. Курсон. - С .69-73 Барбаш, Я. О. Особливості вивчення шкільного репертуару при підготовці майбутніх учителів музики / Я. О. Барбаш, Т. В. Ющик. - С .74-78 Журавель, І. О. Становлення родинно-сімейного виховання в Україні (історичний аспект) / І. О. Журавель. - С .79-82 Гасенко, Л. І. Музична творчість школярів як засіб музичного розвитку, комунікації та творчого самовираження особистості / Л. І. Гасенко. - С .83-89 Кондратенко, Г. Г. Проблеми формування творчої активності студентів педагогічного коледжу - майбутніх учителів музики / Г. Г. Кондратенко. - С .90-94 Ющик, Т. В. До проблеми розвитку мануальної техніки студентів на початковому етапі навчання в класі хорового диригування / Т. В. Ющик. - С .95-99 Люлюк, Л. Проблемність як ефективний засіб активізації пізнавальної діяльності учнів / Л. Люлюк, О. Люлюк. - С .100-106 Дягло, Л. В. Камерна музика сучасності: події, конкурси, фестивалі / Л. В. Дягло, М. О. Шумський. - С .107-113 Курило, В. І. Комп’ютерні технології у творчому розвитку старшокласників: дидактичний аспект / В. І. Курило, Н. Л. Біла. - С .118-123 Біла, Н. Л. Стильові особливості камерної музики Д. Д. Шостаковича (на прикладі Восьмого струнного квартету) / Н. Л. Біла, О. Ю. Хоменко. - С .124-128 Качалова, Т. В. Шляхи удосконалення системи вокальної підготовки майбутніх учителів музики / Т. В. Качалова. - С .129-131 Павленко, О. М. Деякі аспекти формування навичок імпровізації у майбутнього педагога-музиканта / О. М. Павленко. - С .132-135 Волосок, О. М. Український танець: специфіка виконання / О. М. Волосок, М. О. Шумський. - С .136-140 Матвієнко, С. І. Формування навичок самостійної роботи у студентів початкових курсів у класі постановки голосу / С. І. Матвієнко. - С .141-144 Гроздовська, О. Г. Збереження духовних традицій на музичному факультеті в діяльності клубу "Ліра" / О. Г. Гроздовська. - С .145-150
РУБ 78 Рубрики: Музична освіта в Україні Дод.точки доступу: Шопен, Фридерик \о нем\; ШОСТАКОВИЧ, ДМИТРИЙ ДМИТРИЕВИЧ \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Національна Всеукраїнська музична спілкаАсоціація музичної освіти та виховання; Національна академія мистецтв України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Кафедра вокально-хорової майстерності Примірників всього: 10 аб (2), Ч.З.№2 (5), фб (1), муз. (2) Свободны: аб (2), Ч.З.№2 (5), фб (1), муз. (2) |
К 93 Курило, В. І. Кримінологія: Загальна частина [Текст] : курс лекцій : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / В. І. Курило, О. Є. Михайлов, О. С. Яра. - К. : Кондор, 2006. - 192 с. - (Юридична книга). - ISBN 966-351-100-1 : 18.00 грн., 33.00 грн. Зміст: Кримінологія та її зміст Історія кримінології Злочинність та її основні характеристики Особа злочинця Механізм злочинної поведінки Причини й умови злочиннотсі та злочинів Проблеми кримінальної віктимології Методика кримінологічних досліджень Кримінологічне прогнозування і планування попереджувальної діяльності Попередження злочинності
РУБ 34.6(075.3) Рубрики: Злочинець Злочинна поведінка Злочинність Кримінальна віктимологія Кримінологічні дослідження Кримінологічне прогнозування Злочинність--попередження--профілактика Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін Кримінологія--підручники та посібники для ВНЗ Кл.слова (ненормовані): жертви злочину Дод.точки доступу: Михайлов, О. Є.; Яра, О. С. Примірників всього: 35 фб (1), Ч.З.№2 (10), нмк іст.-юр. (1), аб (23) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (10), нмк іст.-юр. (1), аб (23) |
К 93 Курило, В. А. Тунис [Текст] / В. А. Курило. - М. : Мысль, 1978. - 48 с. : карты, 4 л. ил. - (У карты мира). - 0.15 руб. Рубрики: географія--країни світу Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
К 93 б-ка Арвата Ф. С. / К 93-фб Курило, В. М. Вплив Великої Жовтневої соціалістичної революції на розвиток революційного руху на Буковині [Текст] / В. М. Курило. - Чернівці : [б. в.], 1973. - 150 с. - 0.65 р. Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
К 93 Курило, В. М. Хотинське повстання [Текст] / В. М. Курило, А. С. Копилов, М. І. Панчук. - К. : Політвидав України, 1989. - 117 с. - 0.25 р. Дод.точки доступу: Копилов, А. С.; Панчук, М. І. Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 239 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 83.67 грн. Зміст: Балалаєва, Олена Юріївна. Поняття “дидактичний ризик” у контексті проектування електронних посібників / О. Ю. Балалаєва. - С .7-12 Безносюк, Олександр Олексійович. Сучасні теоретичні підходи до управління військовою освітою / О. О. Безносюк. - С .13-23 Закариашвили, Мариам. Инновация образования: от традиционной технологии обучения до мультимедийных технологий / М. Закариашвили, И. Чичашвили. - С .19-23 Краснолуцький, Костянтин Костянтинович. Проблематика розвитку професійної освіти в Україні: сучасні тенденції та перспективи / К. К. Краснолуцький. - С .24-28 Кучерявий, Андрій Олександрович. Складники навчального навантаження викладача як суб’єкта системи управління самостійною роботою студентів / А. О. Кучерявий. - С .29-34 Мосіюк, Олександр Олександрович. Моделі підготовки майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідної діяльності / О. О. Мосіюк. - С .35-40 Концепція формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу в умовах нової соціокультурної реальності (проект) / В. М. Оржеховська (та ін.). - С .41-48 Пасько, Наталія Анатоліївна. Сутність та відмінні ознаки реформ вищої освіти / Н. А. Пасько. - С .49-56 Плахотнік, Ольга Василівна. Проблеми сталого розвитку в еколого-економічній освіті вищої школи / О. В. Плахотнік. - С .57-63 Потапчук, Тетяна Володимирівна. Функції та рівні національно-культурної ідентичності студентів / Т. В. Потапчук. - С .64-67 Яценко, В. В. Розвиток системи підготовки педагогічних кадрів дошкільного профілю на сучасному етапі / В. В. Яценко. - С .68-73 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Арнаута, Наталія Володимирівна. Особливості контролю навчальної роботи студентів-аграріїв під час вивчення вищої математики / Н. В. Арнаута. - С .74-76 Ірза, Валерія Ігорівна. Педагогічні умови організації дослідної роботи учнів / В. І. Ірза. - С .77-81 Коломієць, Альона Анатоліївна. Авторитет викладача – одна з педагогічних умов формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів / А. А. Коломієць, К. І. Коцюбівська, А. В. Оларь. - С .82-85 Малихіна, Яна Анатоліївна. Особливості навчально-виробничої практики при роботі зі студентами віком до 18 років / Я. А. Малихіна. - С .86-89 Попова, Галина Василівна. Тренінг як засіб підвищення рівня педагогічної майстерності викладачів ВНЗ / Г. В. Попова. - С .90-94 Притуляк, Людмила Миколаївна. Взаємозв’язок теорії та практики заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення / Л. М. Притуляк. - С .95-98 Слюта, Аліна Миколаївна. Методичні проблеми формування системної діяльності студентів-екологів у процесі виробничої практики / А. М. Слюта, О. В. Лукаш. - С .99-104 Стаднійчук, Ірина Петрівна. Категоріально-понятійний аналіз проблеми дослідження сформованості фахових компетенцій техніків-механіків / І. П. Стаднійчук. - С .105-109 Тарнавська, Тетяна Вердіївна. Цифрові технології у навчальній, дослідницькій та інноваційній діяльності закладів вищої освіти / Т. В. Тарнавська. - С .110-117 Шевчук, Леся Олексіївна. Використання інноваційних технологій у процесі викладання англійської мови студентам технічних спеціальностей / Л. О. Шевчук. - С .118-122 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Гаврілова, Людмила Гаврилівна. Використання електронного посібника “Українська духовна музика” у формуванні соціокультурної компетентності студентів педагогічних вишів / Л. Г. Гаврілова. - С .123-129 Гуменникова, Тамара Рудольфівна. Підготовка керівників освітньої галузі до управління зовнішнім незалежним оцінюванням у магістратурі вищого навчального закладу / Т. Р. Гуменникова. - С .130-136 Катушенок, Ірина Анатоліївна. Формування гуманістичних ціннісних орієнтацій у студентів-філологів у навчальному процесі на основі міжкультурної комунікації / І. А. Катушенок. - С .137-141 Кришталь, Аліна Олександрівна. Сутність і класифікація навчальних проектів у контексті професійної підготовки майбутніх фахівців з пожежної безпеки / А. О. Кришталь. - С .142-147 Овчаренко, Наталія Анатоліївна. Особистісно орієнтований підхід у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності / Н. А. Овчаренко. - С .148-153 Одерій, Людмила Євгеніївна. Проблема розвитку позитивних взаємин дітей і дорослих у родині – складова професійного становлення фахівців з дошкільної освіти / Л. Є. Одерій, А. І. Роздимаха. - С .154-159 Рудик, Ярослав Михайлович. Управління фаховою підготовкою випускників професійно-технічних навчальних закладів засобами Інтернету / Я. М. Рудик. - С .160-163 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Коваленко, Є. І. Георгій Вороний в історії української культури / Є. І. Коваленко. - С .164-169 Куліш, Сергій Миколайович. Традиції та інновації при організації вступу абітурієнтів до Харківського університету (1804–1917 рр.) / С. М. Куліш. - С .170-179 Курило, В. С. Аналіз змісту професійної підготовки сербських баяністів-акордеоністів у вищій музичній школі м. Ніш (1987–2005 роки) / В. С. Курило, О. А. Устименко-Косоріч. - С .180-184 Михайленко, Олена Вікторівна. Методи навчання у юридичних коледжах США / О. В. Михайленко. - С .185-190 Мінкіна, Юлія Володимирівна. Вчитель природничих дисциплін як організатор екологічної освіти школярів (90-ті рр. ХХ ст. – початок ХХІ ст.) / Ю. В. Мінкіна. - С .191-194 Плахотнік, Ольга Василівна. Зарубіжний досвід роботи спеціалізованих соціальних служб "Телефону Довіри" / О. В. Плахотнік, С. О. Борисюк, М. Г. Криловець. - С .195-201 Пономаренко, Ольга Володимирівна. Лідерський компонент у педагогічній практиці студентів (досвід США) / О. В. Пономаренко. - С .202-205 Робак, Володимир Євгенович. Система підготовки соціальних працівників у деяких зарубіжних країнах / В. Є. Робак. - С .206-210 Рубан, Лариса Миколаївна. Альтернативний погляд американського педагога Джона Холта на педагогічну майстерність / Л. М. Рубан. - С .211-215 Самойленко, Олена Володимирівна. Проблеми виховання в гімназіях України ХІХ – початку ХХ ст. / О. В. Самойленко, М. В. Коваленко. - С .216-221 Сидоренко, Тетяна Вікторівна. Інтеграція дорослих мігрантів як складова педагогічної діяльності у ФРН / Т. В. Сидоренко. - С .222-226 Смелянська, Вікторія Володимирівна. Особливості підготовки вчителя іноземної мови для початкової школи: американський досвід / В. В. Смелянська. - С .227-232 Шарапа, Світлана Володимирівна. Ціннісні засади загальнопедагогічної підготовки вчителів у вищих педагогічних навчальних закладах України (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) / С. В. Шарапа. - С .233-236
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Електронні підручники Технології навчання--мультимедійні Самостійна робота--студенти Реформування освіти--Україна підготовка педагогів дошкільної освіти Підготовка майбутніх вчителів підготовка соціальних працівників вища освіта--внз Педагогіка України--історія освіти дослідницька діяльність учнів Педагогічна майстерність--вища освіта освіта в зарубіжних країнах Сербія--освіта США--освіта та педагогіка Кл.слова (ненормовані): професійна освіта Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Федорченко, Тетяна Євгенівна; Єжова, Ольга Олександрівна; Вороний, Георгій Феодосійович (укр. математик ; 1868-1908) \о нем\; Холт, Джон (американ. педагог-реформатор ; 1923-1985) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПШ-2/2019/2 Журнал 2019р. N 2 Курило, В. Створення успішного освітнього середовища для гармонійного розвитку молодшого школяра / Вікторія Курило, Алла Остроуменко. - С.1–4. - Бібліогр.: 8 назв. Савченко, О. Види міжпредметних завдань на уроках літературного читання / Олександра Савченко. - С.5–8. Лизак, Н. Мета і завдання читання в післябукварний період навчання грамоти / Наталія Лизак. - С.9–11. Гетьман, В. Урок навчання грамоти у 1 класі : (післябукварний період) / Валентина Гетьман. - С.11–14. Чудакова, О. Інтегрований урок з використанням інтелект-карти у 3 класі / Оксана Чудакова. - С.14–15. Биканова, Н. Урок літературного читання, 4 клас / Наталія Биканова. - С.16–18. - Бібліогр.: 3 назви. Савчук, В. Усне додавання трицифрових чисел виду 520 + 340. Розширена задача на зведення до одиниці : (математика, 3 клас) / Валентина Савчук. - С.19–20. Шишова, О. Розселення людей на Землі. Чисельність населення Землі, її зміна : (природознавство, 4 клас) / Ольга Шишова. - С.21–25. Ягупа, І. Інтегровані заняття у 1 класі / Ірина Ягупа. - С.26–34. Чемерис, Т. Урок з основ здоров’я у 1 класі / Тетяна Чемерис. - С.34–37. Іщенко, О. Інтегрований підручник як основа формування "компетенцій майбутнього" в учнів Нової української школи / Олена Іщенко, Світлана Логачевська. - С.38–39. Яремчук, Т. Мандрівка Всесвітом : (4 клас) / Тетяна Яремчук. - С.40–42. Балютіна, К. "Шпаргалка" для батьків : короткий зміст програми з української мови для 4 класу закладів загальної середньої освіти / Катерина Балютіна. - С.43–48. - Бібліогр.: 3 назви. Красоткіна, Н. Моє бачення виховання дітей : (роздуми на тему...) / Надія Красоткіна. - С.48–50. Чумарна, М. Мова – не лише слова / Марія Чумарна. - С.51–53. Ґолибард, Є. Ставлення до Правди / Євген Ґолибард. - С.54–55. Охрімчук, Р. Виховання: просто про складні життєві речі / Раїса Охрімчук. - С.56–58. Сакалюк, О. Підготовка вчителів до формування здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів засобами LEGO-конструювання / Олена Сакалюк. - С.59–60. - Бібліогр.: 3 назви. Гуцалюк, Т. У дивосвіті мови : (квест для учнів 2 класів) / Тетяна Гуцалюк. - С.61–62. Зозуляк, А. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в системі навчання за науково-педагогічною програмою "Інтелект України" / Андрій Зозуляк. - С.62. Конкурс "Розповідь про добрі справи". - С.63–64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 93 Курило, В. Створення успішного освітнього середовища для гармонійного розвитку молодшого школяра / Вікторія Курило, Алла Остроуменко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 2. - С. 1–4. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): освітнє середовище -- обдаровані діти -- Інтелект України, проект -- гармонійний розвиток -- розвиток особистості -- здібні учні -- академічно обдаровані діти -- потенційні можливості -- самореалізація учня -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про створення освітнього середовища як способу організації навчання, виховання й розвитку підростаючого покоління. Для розвитку академічно обдарованої, гармонійно досконалої особистості в місті Дніпро втілюється в життя Всеукраїнський науково-педагогічний проект "Інтелект України". Він сприяє створенню оптимального освітнього середовища для навчання, виховання та розвитку молодших школярів, допомагає сповна розкрити дитину, реалізувати її потенційні можливості, зробити успішною й щасливою. Дод.точки доступу: Остроуменко, А. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |