> Шифр: МЭМО/2007/4 Журнал 2007р. N 4 Калядин, А. ООН и принуждение к нераспространению ОМУ: опыт, возможности, перспективы / А. Калядин. - С.18-28 Ярош, О. Проблемы энергетической политики Украины / О. Ярош. - С.29-32 Овлащенко, А. Курсом НАТО и ЕС: страны Балтии на контрагалсах морской политики / А. Овлащенко. - С.33-39 Островская, Е. Трансформация социально-экономической модели Франции / Е. Островская. - С.40-49 Михеев, В. Китай и Япония на фоне глобальных тенденций / В. Михеев. - С.50-60 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ярош, О. Проблемы энергетической политики Украины [Текст] / О. Ярош> // Мировая экономика и международные отношения. - 2007. - N4. - С. 29-32 Рубрики: економіка України Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: ЕАПК/2007/8 Журнал 2007р. N 8 Іванишин, В. В. Стратегічні напрями розвитку сільськогосподарського машинобудування в Україні / В. В. Іванишин. - С.8-13. Чмирь, С. М. Напрями підвищення ефективності зарновиробництва / С. М. Чмирь. - С.21-24. Юдїна, В. А. Моніторинг стану і тенденцій виробництва сільськогосподарської продукції в Україні / В. А. Юдїна, В. В. Петрик, В. В. Головань. - С.24-30. Зеленська, О. О. Розвиток молочного скотарства в Чернігівській області / О. О. Зеленська. - С.30-34. Ігнатченко, Л. У. Розвиток картоплярства в особистих господарствах населення Чернігівської області / Л.У. Ігнатченко, Ю. М. Скосир. - С.34-42. Ярош, О. В. Розвиток виробництва молока в Чернігівській області / О. В. Ярош. - С.48-52. Кушнірук, В. С. Поглиблення спеціалізації садівницьких підприємств / В. С. Кушнірук. - С.52-56. Левченко, М. Б. Вплив техногенезу на агроекологічний стан грунтів чернігівщини / М. Б. Левченко. - С.57-60. Ціхановська, О. М. Соціально-економічні проблеми використання ресурсного потенціалу села / О. М. Ціхановська. - С.131-133. Рульєв, В. А. Конкурентоспроможність сортів черешні / В. А. Рульєв. - С.102-105 Сірош, Т. О. Правові та економічні передумови розвитку іпотеки в Україні. / Т. О. Сірош. - С.85-90 Вакулін, В. О. Застосування системи нормативів при нормуванні ремонтних робіт у цукровій промисловості / В. О. Вакулін, О. М. Лукомський. - С.81-82. Всі примірники списані |
Ярош, О. В. Розвиток виробництва молока в Чернігівській області [Текст] / О. В. Ярош> // Економіка АПК : Міжнародний науково-виробничий журнал. - 2007. - N8. - С. 48-52. Рубрики: сільське господарство України Чернігівщина Всі примірники списані |
Я 77 Ярош, О. А. Що таке розсіяний склероз [Текст] / О. А. Ярош, Б. В. Западнюк, О. О. Ярош. - К. : Здоров’я, 1988. - 32 с. - (Поради лікаря). - 616.832-004.2 Я77. - 0.10 крб. РУБ 617.9 Дод.точки доступу: Западнюк, Б. В.; Ярош, О. О. Примірників всього: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПФ/2010/1 Журнал 2010р. N 1 Молодцов, Б. И. "Демонизм" как парадоксальное проявление субстанционального единства экономического оющественного содержания / Б. И. Молодцов. - С.3-11. Бойченко, М. І. Теорія дії та теорія комунікації як граничне обгрунтування системного підходу в соціальному пізнанні / М. І. Бойченко. - С.11-16. Зінченко, В. В. Діалектика історичності й раціональності суспільної практики у філософії неомарксизму / В. В. Зінченко. - С.16-26. Ілляшук, О. Б. Суспільні та інституційні трансформації в сучасних індустріальних соціальних системах / О. Б. Ілляшук. - С.26-35. Сидоренко, С. А. Постнекласичний дискурс як контекст формування концепту про-екологічних практик / С. А. Сидоренко. - С.35-44. Ларіна, Т. С. Перші університети: природничонаукові та медичні дослідження / Т. С. Ларіна, М. М. Самардак, В. Я. Ушак. - С.44-49. Озадовська, Л. В. Наука і релігія в сучасну епоху: спроби подолання конфлікту розуму і віри / Л. В. Озадовська. - С.49-57. Сірокуров, Є. О. Сучасна православно-богословська думка про новітні нетрадиційні релігійні культи як прояв глобалізації / Є. О. Сірокуров. - С.57-62. Павлов, В. Л. Учение Ч. Дарвина в свете концепции антропосоциогенеза / В. Л. Павлов. - С.62-70. Савельева, М. Ю. Роль понятия "эволюция" в формировании современных философских представлений о человеке / М. Ю. Савельева. - С.70-76. Григор’єв, В. Й. Гуманітаризація здорового способу життя: пошуки альтернатив / В. Й. Григор’єв. - С.76-84. Полюга, В. В. Модель людини у спадщині Василя Стуса і Альбера Камю / В. В. Полюга. - С.84-88. Соболь, Т. В. Феномен самоідентичності у філософії символічного інтеракціонізму / Т. В. Соболь. - С.88-94. Грикун, Ю. О. Проблема "Іншого" в японській системі суспільної організації та міжкультурної комунікації / Ю. О. Грикун. - С.94-100. Сабадуха, В. О. Я-концепція філософа або протест проти постмодерної безвідповідальності філософії перед світом / В. О. Сабадуха. - С.100-110. Осипов, А. О. Проблема природи людини у розвідках вітчизняних філософів: Духовність як засада єдності сутнісних характеристик людини / А. О. Осипов. - С.110-115. Стоян, С. П. Анти-Хейзинга, или возражения по поводу нивелирования игрового компонента в изобразительном искусстве / С. П. Стоян, (Андреев) А. Д. Анд. - С.115-120. Галгаш, Г. Ю. До співвідношення естетичного та моральнісного образів / Г. Ю. Галгаш. - С.120-127. Рогожа, М. М. Соціальна мораль в контексті "невизначеностей" етики / М. М. Рогожа. - С.127-133. Сепетий, Д. П. Філософія смислу В. Франкла як автономна етика відповідальності / Д. П. Сепетий. - С.133-143. Резниченко, Н. А. Размышления о смысле жизни / Н. А. Резниченко. - С.143-148. Король, Л. С. Міфологія смерті у філософському дискурсі / Л. С. Король. - С.148-154. Туренко, В. Е. Сенс любові у філософсько-богословській спадщині Каппадокійської школи / В. Е. Туренко. - С.154-159. Даренский, В. Ю. Исторические и региональные типы Модерна в Украине: есть ли единство в многообразии? / В. Ю. Даренский. - С.159-168. Чуйко, В. Л. Концепт глобалізації як теоретичний простір презентації української філософії / В. Л. Чуйко, С. В. Руденко. - С.168-179. Довбня, В. М. Українська національна ідея як основа освітньої теорії Г. Г. Ващенка / В. М. Довбня. - С.179-188. Тарасенко, І. В. Філософський аналіз практичної дії тексту / І. В. Тарасенко. - С.188-194. Лактіонова, А. В. Мовленнєва нормативність в комунікативній філософії К. О. Апеля / А. В. Лактіонова. - С.194-204. Омельченко, В. Ю. Трансцендентальна прагматика К. О. Апеля: альтернатива аналітичній філософії мови (Л. Вітгенштейн, Р. Карнап) / В. Ю. Омельченко. - С.204-212. Циба, В. М. Вітгенштейн і Кант: критичні моделі трансценденталізму / В. М. Циба. - С.212-220. Гардашук, Т. В. Рецензія / Т. В. Гардашук, М. М. Кисельов, О. А. Ярош. - С.220-222. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 20 Гардашук, Т. В. Рецензія [Текст] / Т. В. Гардашук, М. М. Кисельов, О. А. Ярош> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 1. - С. 220-222. Рец. на кн.: Творча спадщина Ібн Сіни та сучасність : кол. монографія / відп. ред. М. В. Попов, М. С. Ватанха. - К.: Видавничий дім "Асканія", 2009. - 376 с. Рубрики: філософи зарубіжних країн Дод.точки доступу: Кисельов, М. М.; Ярош, О. А.; Авіценна (ібн Сіна ; вчений-енциклопедист, філософ, лікар ; 980-1037) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2017/7/8 Журнал 2017р. N 7/8 Данилевський, В. Готовність навчального закладу до інноваційного розвитку: обґрунтування критеріїв / Валерій Данилевський. - С.3–6. - Бібліогр.: 9 назв. Чепурна, Н. Концептуальні основи інноваційного розвитку сучасного навчального закладу / Наталія Чепурна. - С.7–10. - Бібліогр.: 13 назв. Назаренко, Г. Демократичні засади становлення Нової української школи / Галина Назаренко. - С.11–16. - Бібліогр.: 16 назв. Крутенко, О. Актуалізація педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи / Ольга Крутенко. - С.17–20. - Бібліогр.: 13 назв. Топчій, І. Становлення Гімназії успішного українця / Ірина Топчій. - С.21–23. - Бібліогр.: 5 назв. Каракаш, І. Модель інноваційного навчального закладу "Школа якісної освіти" / Іван Каракаш, Ілона Руденко. - С.24–27. - Бібліогр.: 6 назв. Чумаченко, О. Інноваційна практика функціонування і розвитку навчального закладу з еколого-економічною спеціалізацією / Олег Чумаченко, Оксана Трухан. - С.28–31. - Бібліогр.: 8 назв. Саєнко, С. Інноваційний розвиток полілінгвістичної гімназії "Діалог культур" / Сергій Саєнко, Надія Ананьєва. - С.32–35. - Бібліогр.: 4 назви. Карло, Т. Створюємо Школу громадського партнерства / Тетяна Карло. - С.36–39. - Бібліогр.: 7 назв. Мирошніченко, Т. Сприяємо громадянському самоствердженню учнів / Тетяна Мирошніченко. - С.39–42. - Бібліогр.: 8 назв. Пікалюк, А. Національно-патріотичне виховання молоді засобами історичного краєзнавства та етнографії / Андрій Пікалюк. - С.43–45. - Бібліогр.: 7 назв. Нерубайський, В. Школа свідомого українця – орієнтир сучасної акме-педагогіки / Володимир Нерубайський. - С.46–49. - Бібліогр.: 6 назв. Стороженко, Н. Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці / Наталія Стороженко. - С.49–52. - Бібліогр.: 8 назв. Мельничук, В. Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме-школи / Володимир Мельничук. - С.53–55. - Бібліогр.: 7 назв. Верба, І. Модель розвитку інноваційного навчального закладу "школа рівних можливостей" / Ірина Верба. - С.56–58. - Бібліогр.: 6 назв. Вертипорох, О. Школа – простір освітніх можливостей / Олена Вертипорох, Мар’яна Ніщенко. - С.59–61. - Бібліогр.: 5 назв. Денисюк, Л. Інноваційна модель "Школа трансформаційного лідерства" / Любов Денисюк. - С.62–62. - Бібліогр.: 2 назви. Щербина, С. Формування освітнього простору Школи автентичного навчання / Сергій Щербина. - С.65–67. - Бібліогр.: 10 назв. Бущай, Л. Створення Школи неперервної економічної освіти / Л. Бущай ; Людмила Бугай. - С.68–71. - Бібліогр.: 3 назви. Жуган, Н. Деякі аспекти інноваційного розвитку економічного ліцею / Надія Жуган. - С.72–74. - Бібліогр.: 4 назви. Яременко, С. Школа – природне середовище розвитку особистості / Станіслав Яременко. - С.75–77. - Бібліогр.: 3 назви. Слупіцька, О. Модель інноваційного розвитку "Школа екологічної культури та планетарного мислення" / Олександра Слупіцька. - С.78–80. - Бібліогр.: 4 назви. Самохотов, А. Інноваційна школа Черкащини як Науково-дослідний інститут природознавства / Анатолій Самохотов. - С.81–83. - Бібліогр.: 9 назв. Колісник, В. Модель "Школа сільського господаря" як стратегічний напрям розвитку навчального закладу в сільській місцевості / Валерій Колісник. - С.84–86. - Бібліогр.: 8 назв. Дорожкіна, Н. Школа практичної діяльності / Неля Дорожкіна, Алла Забарна. - С.87–89. - Бібліогр.: 8 назв. Лукашенко, Т. Інноваційний розвиток школи як Центру інформаційно-комунікаційних технологій / Тетяна Лукашенко. - С.90–93. - Бібліогр.: 6 назв. Лосіцький, В. Модель навчального закладу "Школа новітніх інформаційних технологій" / Володимир Лосіцький. - С.94–96. - Бібліогр.: 3 назви. Остапенко, С. Ліцей як середовище успішного особистісного розвитку / Світлана Остапенко, Наталія Степанова. - С.97–100. - Бібліогр.: 8 назв. Ярош, О. Пізнання, Становлення, Успіх: нове обличчя сучасної школи / Олександр Ярош. - С.100–104. - Бібліогр.: 7 назв. Дубенська, О. Інноваційна модель навчального закладу "Школа успішної особистості" / Олександра Дубенська. - С.105–107. - Бібліогр.: 5 назв. Цьоменко, А. Школа успішної особистостіяк шлях розвитку інноваційного навчального закладу / Анна Цьоменко. - С.107–109. - Бібліогр.: 5 назв. Кондратюк, В. Школа успіху та творчих досягнень / Валентин Кондратюк. - С.110–112. - Бібліогр.: 6 назв. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Я 77 Ярош, О. Пізнання, Становлення, Успіх: нове обличчя сучасної школи / Олександр Ярош> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 100–104. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
Черкаська область--освіта Кл.слова (ненормовані): інноваційні школи -- інноваційний розвиток -- модель інноваційного розвитку -- Школа успішної особистості -- ключові компетентності -- Школа Пізнання -- Школа Становлення -- Школа Успіху -- успішний учень -- розвиток школи Анотація: У статті розглянуто модель інноваційного розвитку Жашківської спеціалізованої школи № 1 Жашківської районної ради Черкаської області, яка відображає динаміку розвитку учня в освітньому середовищі від Школи Пізнання до Школи Успіху. Здійснено аналіз ключових чинників, які сприятимуть інноваційному розвитку навчального закладу, та проектування організації навчально-виховного процесу. Ця модель забезпечить створення Школи успішної особистості, що розкриває свій інтелектуальний потенціал, має сформовані ключові компетентності і є носієм загальнолюдських цінностей. Дод.точки доступу: \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |