Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (840)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (46)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Середовище<.>
Загальна кількість знайдених документів : 112
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
37.091.33:001.895+159.953.5
Г 57


    Гокунь, Олексій Олександрович.
    Психологічні особливості навчання школярів писемного мовлення із застосуванням комп'ютера [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гокунь Олексій Олександрович ; наук. кер. Машбиць Ю. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 213 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 182-195. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Навчання письма--Дисертації
   Вікова психологія--Школярі --Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
писемне мовлення -- творення тексту -- моделювання процесу мислення -- сприймання гіпертексту -- комп'ютерне середовище -- гіпертекстова система -- мовленнєва діяльність
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу і проектуванню діяльності учнів по творенню текстів із застосуванням гіпертекстової системи. Розроблено гіпертекстову систему, орієнтовану на допомогу учням у творенні тексту, з урахуванням основних вимог до спроектованої діяльності. Експериментально перевірено ефективність підходу до навчання учнів творенню текстів із використанням гіпертекстової системи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Машбиць, Ю. І. \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.922.8+159.922.8:616.8
С 40


    Сірко, Роксолана Іванівна.
    Психічне здоров'я у старшому юнацькому віці як предмет психологічного аналізу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Сірко Роксолана Іванівна ; наук. кер. Мар`єнко Б. С. ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Львів, 2002. - 282 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 160-181. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психічне здоров'я--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психічне здоров'я -- міжособистісна взаємодія -- саморегуляція -- нейролінгвістичне програмування -- пізній юнацький вік -- мікросоціальне середовище
Анотація: Дисертація присвячена проблемі психічного здоров'я молоді та факторам, що його зумовлюють. Розроблено комплексний критерій визначення стану визначення стану психічного здоров'я. Зафіксовано два рівні психічного здоров'я - високий і низький та розкриті їх показники. Впроваджено комплекс спеціальних вправ з нейролінгвістичного програмування та психорегуляції, спрямованих на удосконалення комунікативних здібностей юнаків та дівчат та засвоєння методів управління емоційними станами.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Мар`єнко, Борис Сергійович \наук. кер.\; Львівський національний університет ім. І. Франка (Львів)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.72+159.955(043.5)
С 52


    Смульсон, Марина Лазарівна.
    Психологія розвитку інтелекту в ранній юності [Рукопись] : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / Смульсон Марина Лазарівна ; науч. конс. Чепелева Н. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Киев, 2002. - 461 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 387-427. -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія--Інтелект--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ІНТЕЛЕКТ -- діагностика інтелекту -- мислення -- УЯВА -- рефлексія -- рання юність -- інтелектуальний тренінг -- інтелектуально-насичене середовище -- професійний інтелект -- майбутні програмісти -- інтелектуально-творча діяльність
Анотація: В дисертації проведено теоретичний аналіз сутності, структури та функцій інтелекту. З'ясовано психологічні особливості інтелекту та інтелектуальної діяльності в ранній юності як об'єкта проектування. Здійснено психологічний аналіз тренінгу як форми навчання, з'ясовано теоретичні засади і особливості проектування інтелектуального тренінгу. Досліджено основні психологічні чинники, які сприяють розвитку інтелекту юнаків в умовах спроектованого тренінгу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека. : Украина, 01033, г. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепелєва, Наталія Василівна \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
316.454.52:004.738.5+81'233
Ф 27


    Фатурова, Віра Миколаївна.
    Інтернет-середовище як фактор психологічного розвитку комунікативного потенціалу особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Фатурова Віра Миколаївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 209,[15] с. - Бібліогр.: с. 186-209. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативний потенціал--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
інтернет-комунікація -- комунікативний потенціал -- спілкування -- комунікативна компетентність -- пізнавальний потенціал
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню психологічних умов розвитку комунікативного потенціалу особистості засобами Інтернет-технологій. Підтверджено залежність розвитку комунікативного потенціалу користувачів Інтернету від підвищення їх інформаційної та загальної культури, від появи у них умінь диференціювати й адекватно сприймати різнопланову інформацію. Доведено, що розвиток комунікативного потенціалу молодої особи в процесі застосування Інтернету відбувається більш ефективно за умов спеціально організованого психолого-педагогічного цілеспрямованого керування цим процесом у форматі студентського Інтернет-клубу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
37.015.3:159.922.7
Т 35


    Терновик, Наталія Анатоліївна.
    Психологічні умови розвитку підлітка як суб'єкта пізнавальної діяльності (на матеріалі курсу "Світова література") [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Терновик Наталія Анатоліївна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 354 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 204-224. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Пізнавальна діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна діяльність -- підлітки -- проблемна ситуація -- рефлексивне середовище -- пізнавальна активність -- педагогічний вплив
Анотація: У роботі розроблено концептуальну модель формування суб'єктних якостей у школярів на уроках світової літератури. Показано, що педагогічні впливи вчителя на підлітків сприяють їх розвитку як суб'єктів пізнавальної діяльності. Визначено основні фактори, які впливають на активізацію пізнавальної діяльності підлітків. Розроблено способи стимуляції розвитку підлітка як суб'єкта пізнавальної діяльності на уроках світової літератури. Розроблено систему характеристик, які дозволяють аналізувати психологічні умови розвитку підлітка як суб'єкта пізнавальної діяльності та розкрито значення цих характеристик на уроках світової літератури.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Наталія Олександрівна \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.922.73-053.6-056.49:316.472.3+159.964.3
П 12


    Павелків, Віталій Романович.
    Психологічні засоби корекції міжособистісних стосунків у підлітків з агресивною поведінкою [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Павелків Віталій Романович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 277 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-204. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Міжособистісні стосунки--Агресія--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
агресія -- агресивна поведінка -- самооцінка -- міжособистісні відносини -- соціометричний статус -- продуктивне середовище
Анотація: Роботу присвячено проблемі психологічних чинників агресивної поведінки підлітків та шляхів її корекції в умовах освітнього закладу. Одержано нові дані стосовно специфічних рис агресивної поведінки у підлітковому віці. Показано вплив самоставлення, мотивів та соціально-моральних цінностей на агресивну поведінку підлітків. Виявлено зумовленість агресивної поведінки підлітків їхніми стосунками з однолітками, вчителями та батьками. Створено й апробовано програму корекції агресивної поведінки підлітків в умовах продуктивного розвивального середовища.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.922.73-053.6:502/504+37.015.3:504.75
Є 15


    Євдокимова, Тетяна Олексіївна.
    Розвиток екологічної свідомості підлітків - учасників скаутського руху [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Євдокимова Тетяна Олексіївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 208 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 194-215. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Екологічна свідомість--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
екологічна свідомість -- екорозвиваюче середовище -- природоцентричне самоусвідомлення -- ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ -- САМОРЕАЛІЗАЦІЯ -- скаутський рух
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню структури екологічної свідомості та визначенню психолого-педагогічних засобів ефективності її розвитку у підлітків - учасників скаутського руху. Виокремлено й узагальнено у відповідній моделі структурні компоненти екологічної свідомості особистості. Виявлено критерії та рівні розвитку екологічної свідомості підлітків. Вказано на наобхідність розвитку зазначеного феномена засобами екорозвивального середовища скаутського руху, що сприяє активізації екологіної активності особистості, її самореалізації, відповідальному ставленню до власного та суспільного розвитку, творчого роз'язанню екологіних проблем.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.922.73-056.49+316.624
Л 87


    Лучинкіна, Анжеліка Іллівна.
    Соціально-психологічні засоби корекції особистості школярів з соціально дезадаптованою поведінкою [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Лучинкіна Анжеліка Іллівна ; наук. кер. Максимова Н. Ю. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 225 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-196. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціально-дезадаптована поведінка--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
соціалізація -- соціальна адаптація -- соціальна дезадаптація -- референтна група -- самооцінка -- тривожність -- шкільне середовище -- динаміка розвитку
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню впливу рівня розвитку шкільного соціального середовища на процес корекції особистості школярів з соціально дезадаптованою поведінкою.Уточнено поняття "соціального середовища школи" як сукупність взаємовпливів учнів, педагогів, батьків у ході навчально-виховного процесу, що передбачає поширення соціального досвіду всіх зазначених груп на основі взаємопроникнення їхніх субкультур. Наявність дітей з соціально дезадаптованою поведінкою безпосередньо пов"язана з рівнем розвитку соціального середовища классу: найбільша кількість учнів з соціально дезадаптованою поведінкою спостерігається на рівні розвитку "розпад на групи", найменьша-на рівні "об"єднання". Ступінь дезорієнтації найбільше посилюється на рівні розвитку "розпад на групи". соціальна дезадаптація учнів достовірно пов"язана з їх низькім соціаметричним статусом та високим рівнем тривожності, а також низьким соціаметричним статусом та неадекватною (заниженою або завищеною) самооцінкою. Показано, що системна соціально-психологічна корекція особистості учнів із соціально дезадаптованою поведінкою передбачає організацію шкільного соціального середовища, як цілісної системи, що забезпечує групову згуртованість всіх учасників навчально-виховного процесу за умови задоволення базових соціальних потреб дитини.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максимова, Наталія Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.922.73-053.6:004.738.5
К 89


    Кузнєцова , Інга Валентинівна.
    Розвиток ментальної моделі світу в ранній юності засобами інтернет-середовища [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кузнєцова Інга Валентинівна ; наук. кер. Смульсон М. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 228 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 174-191. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ментальність--Дисертації
   Вікова психологія--Рання юність--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-середовище -- віртуальний тренінг -- користувачі Інтернету -- сучасні юнаки -- ментальна модель
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню можливостей розвитку ментальноїх моделі світу засобами Інтернет-середовища у ранньому юнацькому віці. У роботі висвітлено сутність, ст руктуру та фактори розвитку ментальної моделі світу, а також особливості її розвитку у ранній юності. Розглянута проблема впливу на ментальну модель світу людини діяльність у штучному середовищі Інтернет, а також досліджено розвивальні можливості цього середовища. Запропоновано методику дослідження ментальної моделі світу у ранній юності: для якої розроблено систему характеристик та основних елементівментальноїх моделі, що є актуальними для раннього юнацького віку. Згідно з цієї методики, досліджено особливості ментальної моделі світу активних користувачів раннього юнацького віку та доведений зв"язок з властивостями середовища Інтернет. В дисертації описано принципи психологічної роботи з юнаками у віртуальному тренінговому середовищі. Проаналізовано такі аспекти віртуального тренінгу, як зміст тренінгового сайту, мережева спільнота та норми мережевого етикету. Розглянуто основні методи роботи у віртуальному тренінгу та шляхи їх втілення з урахуванням специфіки діяльності у середовищі Інтернет. Емпірично доведено ефективність застосування вищеописаних методів роботи для розвитку ментальної моделі світу активних користувачів Інтернет раннього юнацького віку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Смульсон, Марина Лазарівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
37.015.3:159.922
Т 48


    Ткач, Тамара Володимирівна.
    Психологічні засади проектування освітнього простору особистості [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Ткач Тамара Володимирівна ; наук. конс. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 452 с. : табл., рис. + 1( додатки). - Бібліогр.: с. 410-452. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Освіта--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- освітнє середовище -- психологічний простір -- неперервність освіти -- життєвий простір -- СУБ'ЄКТ освітньої ДІЯЛЬНОСТІ
Анотація: В роботі проаналізовано сучасні підходи й теоретичні моделі розвитку системи освіти. Досліджено структуру й функціональні можливості психолого-педагогічного проектування освітнього простору як умови самовиявлення, самовизначення та самореалізації особистості. Визначено зміст і структуру неперервної освіти як поєднання різних інституційних форм задоволення потреби людини в набутті й застосуванні знань упродовж усього життя. Розроблено інституційну та функціональну моделі освітнього простору особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 19.05.2024
Кількість запитів 37304
Кількість відвідувачів 843
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя