Пошуковий запит: <.>DP=201805$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 877
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 373.212.5(477) Б 11
Бєлєнька, Г. Як спонукати дітей бігти на заняття наввипередки / Ганна Бєлєнька, Олена Половіна> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 23–27. - Зміст: Заохочуємо дітей до заняття; Активізуємо інтерес до спілкування: стимули та прийоми ; Зацікавлюємо малюків ; Інтригуємо старших дошкільників.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--розпорядок дня Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- режим дня -- заняття -- заохочення -- зацікавлення Анотація: У статті подано поради щодо непомітного та комфортного переходу з одного виду діяльності на інший під час пербування дошкільників у закладі дошкільної освіти.
Дод.точки доступу: Половіна, О. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 373.211.4(477) К 11
Кіндрат, І. Технологія Mind Mapping: джерела, концептуальні засади, термінологія / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 16–22. - Бібліогр.: 4 назв. - Зміст: Особливості побудови інтелектуальних карт ; Асоціативність ; Фізіологічні основи процесу сприймання інформації ; З історії інтелектуальних карт ; Створити образ –значить запам’ятати: опис експерименту.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--підвищення кваліфікації Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- підвищення кваліфікації -- методична робота -- інтелектуальні карти -- Mind Mapping, технологія -- мислення -- запам’ятовування -- асоціативність -- сприймання інформації Анотація: У статті йдеться про процеси мислення людини та пов’язану з цим технологію Mind Mapping. Матеріал вміщено а рамках дистанційного навчального курсу "Інтелектуальні карти в освітньому процесі, самоосвіті та управлінні".
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 373.2.034:613](477) К 21
Карабаєва, І. Здоров’язбережувальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників / Ірина Карабаєва> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 33–35. - Зміст: Показники сформованості ; Методика дослідження Додаток 1 : Картки до ігрової діагностичної методики "Я і Світ" ; Додаток 2: Протокол оцінювання рівня сформованості здоров’язбережувальної компетентності дитини старшого дошкільного віку.
Рубрики: Дошкільне виховання--валеологічне виховання Дошкільна освіта--педагогічні дослідження Кл.слова (ненормовані): дошкільне виховання -- валеологічне виховання -- педагогічні дослідження -- здоров’язбережувальна компетенція -- Я і Світ, ігрова діагностична методика -- старший дошкільний вік -- сформованість дошкільників -- методика дослідження -- протокол оцінювання
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 373.2.012(477) К 21
Карабаєва, І. Визначаємо рівень предметно-практичної компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 29–32. - Зміст: Показники сформованості ; Методика дослідження ; Додаток 1 : Картки до ігрової діагностичної методики "Я і Світ" ; Додаток 2 : Протокол оцінювання рівня сформованості прекдметно-практичної компетенції дитини старшого дошкільного віку ;
ББК 373.2.03(477) Рубрики: Дошкільна освіта--педагогічні дослідження Дошкільне виховання--розумове виховання Кл.слова (ненормовані): дошкільна педагогіка -- педагогічні дослідження -- розумовий розвиток -- предметно-практична компетентність -- сформованість -- методика дослідження -- діагностичні методики -- Я і Світ, ігрова діагностична методика -- протокол оцінювання -- старший дошкільний вік
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 373.3.015.31:17](477) Р 49
Рибак, Л. Доброта – це краса людської душі / Любов Рибак> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 4. - С. 63–64.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--виховання--духовно-моральне виховання Кл.слова (ненормовані): моральне виховання -- творчий проект -- метод проектів -- проектна діяльність Анотація: У статті представлено колективний проект морального спрямування для учнів 3 класів. Мета: розвивати пізнавальні здібності учнів, уявлення про чуйність, доброту, справедливість, дати змогу відчути радість від добрих справ; виховувати духовні цінності, почуття людяності, пробуджувати та стимулювати в учнів бажання творити добро.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 373.3.015.31:17](477) Б 91
Бурлака, С. Дарувати людям радість / Світлана Бурлака> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 4. - С. 62–63.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--проектна діяльність Початкова школа--виховання--духовно-моральне виховання Кл.слова (ненормовані): моральне виховання -- метод проектів -- творчий проект -- проектна діяльність -- Великдень -- почуття патріотизму -- ставлення до людей -- звичаї та обряди -- доброта -- милосердя -- українське читання -- Я у світі -- трудове навчання -- музичне мистецтво -- образотворче мистецтво -- початкова школа -- 4 клас Анотація: У статті представлено проект морального спрямування для учнів 4 класів. Мета: виховання почуття патріотизму, любові до звичаїв та обрядів рідного краю, шанобливого ставлення до людей; виховувати почуття доброти, милосердя.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 373.211.21(477) Д 72
Дралюк, Я. SWOT-аналіз як інструмент стратегічного планування методичної роботи / Яна Дралюк, Людмила Гриненко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 10–15. - Зміст: Що таке SWOT-аналіз ; Як організувати SWOT-аналіз ; Як знайти правильне рішення ; Додаток 1 : Анкета для педагогів ; Додаток 2 : SWOT-аналіз методичної роботи закладу дошкільної освіти № 100 "Казка".
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- SWOT-аналіз -- організація -- анкетування Анотація: У статті подано визначення поняття SWOT-аналіз. Описано досвід закладу дошкільної освіти № 100 міста Києва щодо використання SWOT-аналізу під час планування діяльності закладу.
Дод.точки доступу: Гриненко, Л. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 373.211.21(477) Р 69
Романюк, І. Формулювання завдання на новий навчальний рік / Ірина Романюк> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 4–9. - Зміст: Що визначає кількість річних завдань ; Якими мають бути формулювання ; Як визначати річні завдання ; Додаток 1 : Приклади формулювань річних завдань закладу дошкільної освіти ; Додаток 2 : Методичні форми роботи з педагогами для розв’язання річного завдання "Розвиток монологічного мовленя дітей дошкільного віку під час навчання складати розповіді за картиною".
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--річні завдання Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- річні завдання -- формулювання -- методичні форми роботи Анотація: У статті подано поради щодо формулювання завдань на новий навчальний рік, а саме: що слід врахувати під час визначення змісту та кількості завдань; вимоги до формулювання кількості завдань; як професійно та ефективно їх розв’язувати.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 373.2.016:613](477) Л 11
Лісіченко, О. Хвилинки безпеки / Олена Лісіченко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. [54–56]. - Зміст: Ми – пішоходи ; Ми і транспорт.
Рубрики: Дошкільна освіта--безпека життєдіяльності дітей Дошкільна освіта--сім’я--поради батькам Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- безпека життєдіяльності -- правила дорожнього руху -- пішоходи -- поради батькам -- робота з батьками -- освіта батьків -- транспорт Анотація: У статті вміщено низку порад для батьків щодо навчання дошкільників правилам дорожнього руху. З досвіду роботи закладу дошкільної освіти № 39 "Ромашка" міста Кам’янське, Дніпропетровської області.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 373.2.016:613](477) Л 11
Лісіченко, О. Безпека життєдіяльності: формуємо навички в дошкільників / Олена Лісіченко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 48–53. - Зміст: Формуємо свідоме ставлення до безпеки ; Реалізуємо освітню роботу системно ; Застосовуємо різні методи ; Організовуємо різні форми роботи ; Додаток : План освітньої роботи з безпеки життєдіяльності для дітей старшого дошкільного віку.
Рубрики: Дошкільна освіта--безпека життєдіяльності дітей Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- безпека життєдіяльності -- дошкільники -- свідоме ставлення -- форми роботи -- старший дошкільний вік Анотація: У статті презентовано досвід роботи закладу дошкільної освіти № 39 "Ромашка" міста Кам’янське, Дніпропетровської осбласті, щодо організації роботи з формування у дошкільників свідомого ставлення до безпеки.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|