Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (877)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (54)Рідкісна книга (357)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (8)Електронний архів краєзнавчих періодичних видань (28)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>DP=201805$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 68
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
159.923.33+378(043.5)
Г 12


    Габа, Ірина Миколаївна.
    Соціально-психологічні складові розвивального потенціалу освітнього середовища вищого навчального закладу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / І. М. Габа ; наук. керів. Ю. М. Швалб ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 221 с. : табл. - Бібліогр.: с. 173-194 (218 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- розвивальний потенціал -- суб'єкт освітнього середовища -- особистість -- соціально-психологічний клімат -- педагогічна взаємодія
Анотація: У дисертації подано теоретичне узагальнення дослідження соціально - психологічних складових і особливостей прояву розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ, розроблено моделі його оцінки. На основі аналізу стану теоретико - методологічн ого дослідження проблеми розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ запропоновано теоретичну модель характеристики зазначеного феномена. Розроблено емпіричну модель дослідження розвивального потенціалу, визначено його складові в різних суб’єктів освітнього середовища ВНЗ. На основі розробленої емпіричної моделі визнач ено соціально - психологічні складові розвивального потенціалу освітнього середовища конкретного ВНЗ. Підготовлено програму оцінювання розвивального потенціалу освітнього середовища та здійснено її апробацію у Навчально - науковому інституті педагогіки, псих ології, підготовки фахівців вищої кваліфікації Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.923.33+378(043.5)
Г 12


    Габа, Ірина Миколаївна.
    Соціально-психологічні складові розвивального потенціалу освітнього середовища вищого навчального закладу [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / І. М. Габа ; наук. керів. Ю. М. Швалб ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17 (15 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- розвивальний потенціал -- суб'єкт освітнього середовища -- особистість -- соціально-психологічний клімат -- педагогічна взаємодія
Анотація: У дисертації подано теоретичне узагальнення дослідження соціально - психологічних складових і особливостей прояву розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ, розроблено моделі його оцінки. На основі аналізу стану теоретико - методологічн ого дослідження проблеми розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ запропоновано теоретичну модель характеристики зазначеного феномена. Розроблено емпіричну модель дослідження розвивального потенціалу, визначено його складові в різних суб’єктів освітнього середовища ВНЗ. На основі розробленої емпіричної моделі визнач ено соціально - психологічні складові розвивального потенціалу освітнього середовища конкретного ВНЗ. Підготовлено програму оцінювання розвивального потенціалу освітнього середовища та здійснено її апробацію у Навчально - науковому інституті педагогіки, псих ології, підготовки фахівців вищої кваліфікації Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

3.
159.9:616.89-052(043.5)
К 56


    Коваль, Ірина Андріївна.
    Медико-психологічна парадигма курації соматичних хворих з коморбідними психічними розладами [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.04 / І. А. Коваль ; наук. конс. С. Д. Максименка ; Ін-т психології імені. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 393 с. : табл. - Бібліогр.: в кін. розд. -
УДК
Рубрики: Медична психологія
Кл.слова (ненормовані):
медико-психологічна парадигма -- психотерапія -- психоедукація -- соматичне захворювання -- непсихотичні психічні розлади тривожно-деприсивного спектру
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню проблеми становлення медико - психологічної парадигми курації хворих. Дослідження виконано на клінічному матеріалі пацієнтів з широким спектром соматичних захворювань. При цьому розкрито концептуальн і основи лікувальної діяльності як комплексного медико - психолого - педагогічного процесу, який не лише сприяє підвищенню ефективності фахової діяльності лікарів, а й становленню індивідуального образу світу пацієнтів, досягненню ними такого рівня особистісно го розвитку, на якому хвороба та пов’язані з нею обмеження не заважають їхньому саморозвитку на основі сформованої системи цінностей та смислів. У роботі міститься детальний аналіз взаємодії трьох компонентів медико - психологічної допомоги хворим та їх бли зьким: психодіагностики, психоедукації та психокорекції (психотерапії). Представлено програму психологічної діагностики соматичних хворих, що включає вивчення особливостей психоемоційного стану та дистресу, інтрапсихічних та поведінкових патернів, стратегі й стрес - долаючої поведінки та сімейного функціонування для визначення мішеней психокорекційного впливу, сформульовано завдання медико - психологічної допомоги та обсяг психоедукаційних занять. Концепцію та практичну програму медико - психологічної підготовки л ікарів загальної практики та лікарів - інтерністів на етапах до - та післядипломної підготовки апробовано в процесі підготовки лікарів - інтернів, та на передатестаційних циклах та циклах тематичного удосконалення лікарів. Визначено, медико - психолого - педагогічн і детермінанти професійної діяльності лікарів: позитивна мотивація їхньої діяльності; підготовленість до спільної лікувальної діяльності; орієнтація на суб’єкт - суб’єктну взаємодію; оволодіння прийомами ефективної комунікації тощо.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименка, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.9:616.89-052(043.5)
К 56


    Коваль, Ірина Андріївна.
    Медико-психологічна парадигма курації соматичних хворих з коморбідними психічними розладами [Текст] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.04 / І. А. Коваль ; наук. конс. С. Д. Максименка ; Ін-т психології імені. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 40 с. - Бібліогр.: с. 30-36 (26 назв). -
УДК
Рубрики: Медична психологія
Кл.слова (ненормовані):
медико-психологічна парадигма -- психотерапія -- психоедукація -- соматичне захворювання -- непсихотичні психічні розлади тривожно-деприсивного спектру
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню проблеми становлення медико - психологічної парадигми курації хворих. Дослідження виконано на клінічному матеріалі пацієнтів з широким спектром соматичних захворювань. При цьому розкрито концептуальн і основи лікувальної діяльності як комплексного медико - психолого - педагогічного процесу, який не лише сприяє підвищенню ефективності фахової діяльності лікарів, а й становленню індивідуального образу світу пацієнтів, досягненню ними такого рівня особистісно го розвитку, на якому хвороба та пов’язані з нею обмеження не заважають їхньому саморозвитку на основі сформованої системи цінностей та смислів. У роботі міститься детальний аналіз взаємодії трьох компонентів медико - психологічної допомоги хворим та їх бли зьким: психодіагностики, психоедукації та психокорекції (психотерапії). Представлено програму психологічної діагностики соматичних хворих, що включає вивчення особливостей психоемоційного стану та дистресу, інтрапсихічних та поведінкових патернів, стратегі й стрес - долаючої поведінки та сімейного функціонування для визначення мішеней психокорекційного впливу, сформульовано завдання медико - психологічної допомоги та обсяг психоедукаційних занять. Концепцію та практичну програму медико - психологічної підготовки л ікарів загальної практики та лікарів - інтерністів на етапах до - та післядипломної підготовки апробовано в процесі підготовки лікарів - інтернів, та на передатестаційних циклах та циклах тематичного удосконалення лікарів. Визначено, медико - психолого - педагогічн і детермінанти професійної діяльності лікарів: позитивна мотивація їхньої діяльності; підготовленість до спільної лікувальної діяльності; орієнтація на суб’єкт - суб’єктну взаємодію; оволодіння прийомами ефективної комунікації тощо.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименка, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

5.
159.97:616.89-008.485(043.5)
М 11


    Мусаелян, Олена Миколаївна.
    Психологічні особливості запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. М. Мусаелян ; наук. керів. О. І. Бондарчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Національний авіаційний університет. - Київ, 2018. - 242 с. : табл. - Бібліогр.: с. 177-198 (194 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
аутоагресивна поведінка -- девіантна поведінка -- превенція аутоагресивної поведінки -- студентська молодь
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей запобігання аутоагреси вній поведінці студентської молоді. У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми аутоагресивної поведінки студентської молоді. Уточнено сутність поняття аутоагресивної поведінки особистості, набули подальшого розвитку положення про специфіку, показники й чинники аутоагресивної поведінки студентської молоді. Досліджено рівні (високий, середній низький) схильності до аутоагресивної поведінки студентської молоді, визначено розподіл досліджуваних студентів за формами прояву аутоагресивної поведінк и тощо. Виявлено гендерно - вікові та соціально - демографічні особливості аутоагресивної поведінки студентської молоді . В изначено індивідуально - психологічні (негативне ставлення до себе , емоційна нестабільність, ригідність, відсутність життєвих цілей) та соц іально - психологічні (невпевненість у міжособистісних стосунках з однолітками (одногрупниками), ставлення студентської молоді до протилежної статі , задоволеність інтимними стосунками з близькою людиною ) чинники аутоагресивної поведінки студентської молоді . Визначено соціально - психологічні умови запобігання аутоагресивній поведінці. Обґрунтовано та розроблено програму запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді, доведено ефективність її використання у освітній практиці закладів вищої освіти з мет ою запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Національний авіаційний університет
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.97:616.89-008.485(043.5)
М 11


    Мусаелян, Олена Миколаївна.
    Психологічні особливості запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. М. Мусаелян ; наук. керів. О. І. Бондарчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 19 с. : табл. - Бібліогр.: с. 14-16 (16 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
аутоагресивна поведінка -- девіантна поведінка -- превенція аутоагресивної поведінки -- студентська молодь
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей запобігання аутоагреси вній поведінці студентської молоді. У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми аутоагресивної поведінки студентської молоді. Уточнено сутність поняття аутоагресивної поведінки особистості, набули подальшого розвитку положення про специфіку, показники й чинники аутоагресивної поведінки студентської молоді. Досліджено рівні (високий, середній низький) схильності до аутоагресивної поведінки студентської молоді, визначено розподіл досліджуваних студентів за формами прояву аутоагресивної поведінк и тощо. Виявлено гендерно - вікові та соціально - демографічні особливості аутоагресивної поведінки студентської молоді . В изначено індивідуально - психологічні (негативне ставлення до себе , емоційна нестабільність, ригідність, відсутність життєвих цілей) та соц іально - психологічні (невпевненість у міжособистісних стосунках з однолітками (одногрупниками), ставлення студентської молоді до протилежної статі , задоволеність інтимними стосунками з близькою людиною ) чинники аутоагресивної поведінки студентської молоді . Визначено соціально - психологічні умови запобігання аутоагресивній поведінці. Обґрунтовано та розроблено програму запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді, доведено ефективність її використання у освітній практиці закладів вищої освіти з мет ою запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

7.
159.923.2:37.011.3.015.31-51(043.5)
Ч-42


    Чемісова, Тетяна Сергіївна.
    Психологічні умови розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т. С. Чемісова ; наук. керів. С. П. Яланська ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ, 2018. - 208 с. - Бібліогр.: с. 169-188 (179 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
творча компетентність -- психологічні умови -- психолого-педагогічні засоби -- модель та програма розвитку творчої компетентності
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі психологічних умов розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення. Т ворч у компетентність пропонується р озглядати як якісн у характеристик у професійної компетентності педагога . Предста влено теоретичну модель розвитку творчої компетентності вчителя в процесі професійного становлення, у якій виокремлено компоненти творчої компетентності (мотиваційний, змістовий, прогностично - рефлексивний) та компетенції, що входять до кожного з компоненті в; етапи та рівні її розвитку (репродуктивний, пошуково - дослідницький та творчий). Визначено показники (потреба у творчій діяльності, комунікативність, професіоналізм, готовність до творчості) та критерії досягнення творчої компетентності у процесі професі йного становлення вчителя. Обґрунтовано психологічні умови та проаналізовано особливості розвитку творчої компетентності вчителів у процесі професійного становлення. За результатами апробації авторської програми розвитку творчої компетентності розробле но практичні рекомендації щодо забезпечення умов середовища, сприятливого для розвитку творчої компетентності вчител я в процесі його професійного становлення .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Яланська, Світлана Павлівна \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.923.2:37.011.3.015.31-51(043.5)
Ч-42


    Чемісова, Тетяна Сергіївна.
    Психологічні умови розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т. С. Чемісова ; наук. керів. С. П. Яланська ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ, 2018. - 18 с. - Бібліогр.: с. 13-16 (23 назви). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
творча компетентність -- психологічні умови -- психолого-педагогічні засоби -- модель та програма розвитку творчої компетентності
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі психологічних умов розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення. Т ворч у компетентність пропонується р озглядати як якісн у характеристик у професійної компетентності педагога . Предста влено теоретичну модель розвитку творчої компетентності вчителя в процесі професійного становлення, у якій виокремлено компоненти творчої компетентності (мотиваційний, змістовий, прогностично - рефлексивний) та компетенції, що входять до кожного з компоненті в; етапи та рівні її розвитку (репродуктивний, пошуково - дослідницький та творчий). Визначено показники (потреба у творчій діяльності, комунікативність, професіоналізм, готовність до творчості) та критерії досягнення творчої компетентності у процесі професі йного становлення вчителя. Обґрунтовано психологічні умови та проаналізовано особливості розвитку творчої компетентності вчителів у процесі професійного становлення. За результатами апробації авторської програми розвитку творчої компетентності розробле но практичні рекомендації щодо забезпечення умов середовища, сприятливого для розвитку творчої компетентності вчител я в процесі його професійного становлення .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Яланська, Світлана Павлівна \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

9.
159.923:37.011.3-055.2-051(043.5)
К 88


    Кукуленко-Лук'янець, Інна Володимирівна.
    Психологічна генеза життєвого простору жінки-педагога [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / І. В. Кукуленко-Лук'янець ; наук. конс. С. Д. Максименка ; Ін-т психології імені. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 41 с. : табл. - Бібліогр.: с. 34-38 (35 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
генеза особистості -- життєвий простір -- гендерна ідентичність -- світотворча сутність -- креативний потенціал -- жінка-педагог
Анотація: Дисертацію присвячено визначенню ґенез и, психологічних особливостей, чинників і закономірностей потенціалів до конституювання жінкою власного життєвого простору як динамічного інтегрального утворення. Концептуалізовано світотворчу сутність жінки в системі детермінації життєвого простору, який розглядається як інтегральне утворення взаємодії позаособистісного, особистісного, міжособистісного, діяльнісного та повсякденного вимірів життєтворчої активності жінки, що відповідає поза - рефлексивному – рефлексивному континууму потенціалу особистості. Вимір повсякденності (поза - рефлексивний рівень) по мірі динамінації в сферу рефлексивної діяльності (особистісна, професійна сфери) окресл ює межі життєв ого простору людини як суб’єкта. Конституювання життєвого простору жінки - педагога розглядається як похідна від глибинної, фізіолого - анатомічної та соціокультурної здатності жінки до творення (творення життя), у тісній взаємообумовленості актуальних гендерних стереотипів, дітородження, створення сім'ї, професійної (діяльнісної) реалізації, самоусвідомлення та самореалізації. Генеза конституювання жінкою життєвого простору інтерпретується як процес життєтворення, трансценденції, подолання межі власних можливостей, екзистенційного піднесення над пасивністю і випадковістю свого існування. Визначено взаємообумовленість конституювання жінкою життєвого простору у зв’язку з особливостями становлення професійної самосвідомості. Побудовано психологічн у модель оптимального гармонійного життєвого простору жінки. Розроблено трифакторну структуру конституювання життєвого простору жінки, представлену наступними факторами: «експансивна творча активність» , «маніпулятивно - регресивна фемінність», «проективно - тривожний контроль». Апробовано концептуальн у модель світотворчої сутності жінки. Виявлено закономірності й тенденції здатності до конституювання жінкою власного життєвого простору в умовах цілеспрямованого психологічного впливу за моделлю генетико - орієнтованої психотерапії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименка, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

10.
15.1Ф
С 66


    Соснін, Олександр Васильович.
    Інвестиції в людський розвиток в умовах глобальної трансформації [Текст] : навчальний посібник / О. В. Соснін, В. Г. Воронкова, М. А. Ажажа ; Нац. акад. держ. управ. при президентові України. - 2-ге вид., стереотипне. - Львів : Магнолія, 2016. - 608 с. - 140.00 грн.
УДК
РУБ 15.1Ф

Кл.слова (ненормовані):
людський розвиток -- глобальна трансформація -- людський капітал

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Воронкова, Валентина Григорівна; Ажажа, Марина Андріївна; Нац. акад. держ. управ. при президентові України
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 29.04.2024
Кількість запитів 2201
Кількість відвідувачів 474
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя