Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вища школа<.>
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-48 
1.
37(09)(477.8)-378(09)-(73)
Р69


    Романовський , Олександр Олексійович.
    Теорія і практика підприємницької освіти в розвинутих зарубіжних країнах [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / О. О. Романовський ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2003. - 40 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74
Рубрики: підприємницька освіта
   вища освіта

   методи і засоби навчання

   автореферати дисертацій--педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- національна освітня програма з питань підприємництва -- навчальні програми і плани -- освіта в зарубіжних країнах


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

2.
016:378
В 55


   
    Вища школа України і Болонський процес [Текст] : бібліографічний покажчик / Академія педагогічних наук України. Інститут вищої освіти, Європейський університет ; упоряд. Б. І. Корольов. - Київ : Видавництво Європейського університету, 2006. - 144 с. - ISBN 966-301-089-4 : 24.00 грн.
ББК 91.9:74.58 + 74.58я1
РУБ 016:378
Рубрики: Вища освіта в Україні--Болонський процес
   Бібліографічні покажчики--вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- Болонський процес


Дод.точки доступу:
Корольов, Борис Іванович \упоряд.\; Академія педагогічних наук України. Інститут вищої освітиЄвропейський університет
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

3.
87
К 61


    Колосюк, І. А.
    Філософсько-освітній аналіз етичних та правових аспектів функціонування вищої школи [Текст] / І. А. Колосюк // Мультиверсум. Філософський альманах. - 2011. - N 2. - С. 192-202 . - ISSN 2078-8142
ББК 87 + 74.58
Рубрики: Філософія освіти
   Права людини

   Громадянська освіта

   Кафедра філософії та соціології

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка свободи -- вища школа


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
74.04(4Укр)
С 89


    Суліма, Євген Миколайович.
    Партнерство і співпраця - нагальне веління часу : виступ Євгена Суліми, першого заступника міністра освіти і науки, молоді та спорту України під час відкриття Днів освіти і науки Російської Федерації в Україні / [Є. М. Суліма] // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 5-8. - Текст рос.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--міжнародні зв’язки
   Вища освіта в Україні

   Вища освіта в Україні--державна політика

Кл.слова (ненормовані):
міжнародні зв’язки -- двосторонні зв’язки в освіті -- Дні освіти і науки -- державна політика -- вища освіта -- вища школа -- реформування -- оптимізація мережі ВНЗ -- доступність вищої освіти -- відбір студентів до ВНЗ -- Єдина державна електронна база з питань освіти -- стандартизація -- Національна рамка кваліфікацій -- інформаційно-комунікаційні технології -- підготовка ІТ-фахівців -- підготовка вчителів -- педагогічна освіта -- академічна мобільність -- Національна система рейтингового оцінювання діяльності ВНЗ -- соціальна політика -- статистичні дані
Анотація: У своєму виступі під час відкриття Днів освіти і науки Російської Федерації в Україні перший заступник міністра освіти і науки, молоді та спорту України Євген Суліма окреслив здобутки України останніх років у царині вищої освіти і висловив впевненість, що проведення днів науки й освіти Російської Федерації в Україні стане новим поштовхом до ефективної співпраці вчених і педагогів наших країн, сприятиме рішенню актуальних проблем вищої школи в обох державах.
--------------------
В своем выступлении во время открытия Дней образования и науки Российской Федерации в Украине первый заместитель министра образования и науки, молодежи и спорта Украины Евгений Сулима обозначил достижения Украины последних лет в области высшего образования и выразил уверенность, что проведение дней науки и образования Российской Федерации в Украине станет новым толчком к эффективному сотрудничеству ученых и педагогов наших стран, решению актуальных проблем высшей школы в обоих государствах.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.
74.58
Д 25


    Дебич, Марія Андріївна.
    Європейські інновації у підготовці кадрів для ХХІ століття / Марія Дебич // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 86-91. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Освіта--недержавні організації--світ
   Вища освіта в Україні--інноваційний розвиток

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- підготовка фахівців -- суспільство знань -- Лісабонський проект -- Нове Відродження
Анотація: Розглянуто визначальні зміни у вимогах до кадрів у тих державах, які будують суспільство знань. Досліджено еволюцію пріоритетів діяльності ЮНЕСКО, доведено, що ЄС посилює підготовку кадрів з точних наук та інженерії у рамках Лісабонського проекту і плану Нового Відродження.


Дод.точки доступу:
Організація Об’єднаних Націй з питань освіти, науки і культури (ЮНЕСКО) \про неї\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Лохвицька, Любов.
    Психолого-педагогічна підготовка фахівців дошкільної освіти до процесу морального виховання дітей / Л. Лохвицька // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 11. - С. 70-74. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58.2
Рубрики: Підготовка майбутніх педагогів дошкільної освіти
Кл.слова (ненормовані):
педагогічні кадри -- вихователі дошкільного навчального закладу -- дошкільна освіта -- вища школа -- реформування освіти -- модернізація освіти -- діти дошкільного віку -- моральне виховання -- фахівці дошкільної освіти
Анотація: У статті піднімається актуальне питання вищої школи щодо забезпечення сучасної дошкільної освіти висококваліфікованими фахівцями. Проаналізовано окреслені в нормативно-правових документах завдання, пов'язані з моральним аспектом особистісного зростання дітей дошкільного віку, які мають бути реалізовані в навчально-виховному процесі. Визначено основні складові психолого-педагогічної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до здійснення процесу морального виховання дітей.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
74.58
Ж 81


    Жорнова, Олена.
    Науково-методичне забезпечення навчального процесу у вищій школі: усталені нормативи та сучасні вимоги / О. Жорнова, О. Жорнова // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2012. - № 2. - С. 29-32. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 2076-9326
ББК 74.58
Рубрики: Вищі навчальні заклади--навчальний процес--науково-методичне забезпечення
Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- науково-методичне забезпечення -- навчально-методичний комплекс
Анотація: У статті розглядається змістова сутність, призначення науково-методичного забезпечення навчального процесу у вищій школі, сучасні нормативні вимоги до нього, а також навчально-методичний комплекс дисципліни та його складники


Дод.точки доступу:
Жорнова, Ольга

Є примірники у відділах:
ІБв Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.


    Зеленков, Анатолій Ізотович (Білорусь).
    Философия как фундаментальная ценность в культуре глобализирующегося мира / Анатолій Зеленков // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 24-37. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Філософія--соціокультурні функції--соціальні функції
   Філософські дисципліни--методика викладання--вища школа

   Викладання філософії у ВНЗ

   Кафедра філософії та соціології

   Білорусь--освіта--вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- освіта -- університет -- гуманітарна освіта -- культура -- цінності -- філософія -- соціально-гуманітарна освіта -- образи філософії -- філософська освіта -- вища школа -- викладання філософії -- соціокультурні функції філософії -- філософські дисципліни -- методика викладання -- соціальні функції філософії -- ціннісна революція
Анотація: Автор статті розуміє філософію як одну з найнеобхідніших форм духовного досвіду, підкреслює смислотворчу роль філософії в системі сучасної соціально-гуманітарної освіти. Пропонується програма реформування філософської освіти студентів. Обґрунтовується комплексна трирівнева модель викладання курсу філософії для студентів, магістрантів і аспірантів, яка спирається на досвід викладання філософії у Білоруському державному університеті.
--------------------
Автор статьи понимает философию как одну из наиболее востребованных форм духовного опыта, подчеркивает смыслообразующую роль философии в системе современного социально-гуманитарного образования. Предлагается программа реформирования философского образования студентов. Обосновывается комплексная трехуровневая модель преподавания курса философии для студентов, магистрантов и аспирантов, которая опирается на опыт преподавания философии в Белорусском государственном университете.


Дод.точки доступу:
Білоруський державний університет (м. Мінськ, Білорусь) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


    Ганаба, Світлана Олександрівна.
    Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / Світлана Ганаба // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 89-95. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.202
Рубрики: Вища освіта--зміст освіти--філософський аспект
   Навчання--зміст навчання

Кл.слова (ненормовані):
плинна модерність -- суспільний розвиток -- гармонійність -- людина -- нова ідентичність людини -- зміст навчання -- зміст освіти -- третинне навчання -- творчий потенціал особистості -- навчальний процес -- навчання протягом життя -- самоосвіта -- самостійне навчання -- трансфесіонал -- інформаційно-мережеві технології -- університет -- вища школа -- постфігуративна культура -- філософія освіти
Анотація: У статті акцентується увага на необхідності наукової розробки механізмів адаптації особистості до умов мінливого світу. Наголошується, що проблема змісту навчання потребує контекстуального підходу, тобто розгляду її, насамперед, у контексті визначення сучасності як плинної цілісності та складності. Зміст навчальної діяльності безпосередньо пов'язується з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатністю орієнтуватися у різних ситуаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
88.4
П 32


    Пилипенко, Владислав.
    Проблема мотивації студентів до використання ІКТ у навчальному середовищі вищої школи [Текст] / В. Пилипенко // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2013. - Том 16, N 1/2. - С. 46-51. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 88.4
Рубрики: Педагогічна психологія--мотивація навчання
Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- інформаційно-комунікативні технології -- пізнавальний інтерес -- вища школа -- навчальна мотивація
Анотація: Стаття присвячена проблемі мотивації студентів до використання ІКТ (інформаційно-комунікативні технології) в навчанні у вищій школі. Розкрито поняття мотивації, основні форми та методи навчальної роботи як засобу мотивації студентів до використання ІКТ. Визначено умови, які сприяють підвищенню інтересу студентів до використання ІКТ. Проаналізовано шляхи активізації навчально-пізнавального інтересу студентів на основі використання практичних завдань із застосуванням ІКТ в навчальному процесі у вищій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-48 
 
Статистика
за 18.05.2024
Кількість запитів 52294
Кількість відвідувачів 1779
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя