Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (263)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=колектив<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.
005.95-051:159.942
П 57


    Попик , Юрій Володимирович.
    Формування фрустараційної толерантності у менеджерів освіти в умовах спільної діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Попик Юрій Володимирович ; наук. кер. Турбан В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 202 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-197. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Толерантність--Дисертації
   Педагогіічна психологія--Менеджери освіти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
менеджери освіти -- толерантність особистості -- соціальна толерантність -- спільна діяльність -- педагогічний колектив -- фрустрація -- фрустраційна толерантність
Анотація: Фрустраційна толерантність як психологічна стійкість до фрустраторів, що базується на здатності індивіда до об"єктивної оцінки проблемної ситуації завдяки особистісній, соціальній і професійній значущості, є важливою передумовою і головою умовою адаптації та реалізації менеджера у освітянській практиці, ефективної реалізації спільної діяльності. За даними констатувального експерименту представлено фрустраційну толерантність як структуру, що утворюється когнітивним, емоційним і конативним складниками. Визначено, що у менеджерів освітніх закладів, котрим властива стабільна та нестабільна (ситуативна) фрустраційна толерантність, перевалює емоційна складова. За інтолерантності, провідними компонентами виступають когнітивність і конативність. Найуспішнішими в спільній діяльності виявилися менеджери освітніх закладів, котрим притаманна стабільна та нестабільна (ситуативна) фрустраційна толерантність з привалюванням емоційного та конативного складників. Натомість інтолерантні менеджери продемонстрували недостатність розвитку навиків спільної діяльності. Розроблена й апробована програма формування фрустраційної толерантності менеджерів освітніх організацій, спрямована на розвиток когнітивно-стильових особливостей та умінь спільної діяльності, позитивно позначалися на розвиток толерантності до фрустрації. Відтак, когнітивно-стильові особлитвості менеджера сприяють становленню поведінкових стеріотипів, в яких втілюється когнітивна складова толерантності до фрустрації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
37.091.12:005.57+316.454.52
Я 60


    Яновська, Олена Євгеніївна.
    Ділове спілкування як чинник результативності діяльності педагогічного колективу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Яновська Олена Євгеніївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 216 с. : табл. - Бібліогр.: с. 214-227. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Ділове спілкування--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ділове спілкування -- педагогічний колектив -- організаційна культура -- результативність діяльності
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене висвітленню ділового спілкування як виду соціального спілкування і соціально-культурної активності, що має протиріччя, вов"язані із стремліннім особистості до творчої самореалізації і залученням її до системи соціокультурної взаємодії. У роботі увага акцентується на тому, що ієрархічність структури, підпорядкованням певним встановленим нормама і кодам проведінки можуть заважати самоорганізації, спрямованості до діалогу і спільної діяльності членів педагогічного колективу, а також руйнувати акт взаємообміну символічними формами смислів між суб"єктами соціального спілкування. У дослідженні наголошується на тому, що ділове спілкування є як передумовою результативності діяльності педагогічного колективу, так і може негативно впливати на самоорганізаційні процеси міжособистісних взаємин членів педагогічної спільноти. В емпіричній частині дисертації представлено, що ділове спілкування має вплив на результативність діяльності педагогічного колективу. Окрім того, в ході констатувального експерименту встановлено, що результативність діяльності педагогічного колективу пов"язана із комунікативною успішністю, що складається із контактності, комунікативної сумісності та адаптованості і емоційного задоволення спільною діяльністю членів спільноти. У даній дисертації ділове спілкування представлене тим чинником, котрий сприяє розвитку результативності діяльності педагогічного колективу (особливо її складових: ефективність, успішність; якостей розвитку педагогічного колективу: підготовленність до діяльності, спрямованість, організованість, активність, згуртованість, інтегративність, референтність). Практична частина дослідження являє собою розроблену й апробовану "Комлексну програму формування ціннісного ставлення педагогічної спільноти до організації спілкування", спрямовану на розвиток організаційної культури педагогічної спільноти, стимулювання позитивних і запобігання негативним проявам спілкування, яка покликана сприяти формуванню самоорганізаційних умінь у педагогів, згуртованості групи й емоційному задоволенню трудовою діяльністю. Результати формувального експерименту підтвердили правильність гіпотези що корекція ціннісно-мотиваційної сфери й комунікативних умінь та навичок суб"єктів педагогічного колективу позитивно впливає на психологічну сумісність, адаптованість і результативність діяльності професійної педагогічної спільноти.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.73-053.6+37.064.3+316.47
С 48


    Слободяник, Наталія Володимирівна.
    Психолого-педагогічні умови формування гуманних взаємин підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Слободяник Наталія Володимирівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 203 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 162-182. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Гуманність--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
підлітки -- гуманні взаємини -- колективна діяльність -- музичний колектив -- демократичний стиль керівництва
Анотація: Дисертація присвячена вивченню процесу формування гуманних взаємин підлітків у ході колективно-виконавської музично-аматорської діяльності. Розкрита специфіка розвитку гуманних взаємин підлітків - учасників музичних колективів. Розроблена модель формування гуманних взаємин, визначені шляхи і психолого-педагогічні умови ефективного їх формування. Конкретизовані показники і критерії рівнів сформованості гуманних взаємин підлітків.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.922.27:796+316.47
Ш 79


    Шопша, Олена Леонідівна.
    Особливості соціально-психологічного клімату театрального колективу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Шопша Олена Леонідівна ; наук. кер. Коломінський Н. Л., Москаленко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2013. - 310 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 180-203. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціально-психологічний клімат--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічний клімат -- театральний колектив -- психологічна атмосфера колективу -- акцентуації характеру -- стиль керівництва
Анотація: В роботі подано аналіз науково-теоретичних підходів до вивчення соціально-психологічного клімату колективу. Визначено зовнішні та внутрішні чинники клімату колективу. Розроблено структурно-функціональну модель соціально-психологічного клімату театрального колективу. Визначено типи працівників театрального колективу. Доведено вплив особистісних характеристик на соціально-психологічний клімат колективу. Виявлено відмінності соціально-психологічного клімату у підрозділах колективу театру. Розроблено тренінгову програму на формування у акторів особистісних якостей, які сприяють поліпшенню соціально-психологічного клімату театрального колективу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Коломінський , Наум Львович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
37.064+316.47]:377
Ш 36


    Шетеля, Наталія Ігорівна.
    Соціально-психологіні чинники міжособистісних стосунків у педагогічному колективі коледжу культури й мистецтв [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Н. І. Шетеля ; наук. кер. М. М. Марусинець ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 207 с. : табл. - Бібліогр.: с. 172-192. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Міжособистісні стосунки--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
МІЖОСОБИСТІСНІ СТОСУНКИ -- ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕКТИВ -- СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ КЛІМат -- СТИЛЬ КЕРІВНИЦТВА
Анотація: У дослідженні здійснено теоретичний аналіз проблеми міжособистісних стосунків у педагогічному колективі. Досліджено особливості проявів міжособистісних стосунків у педагогічному колективі коледжу культури й мистецтв. Визначено соціально-психологічні чинники формування міжособистісних стосунків у педагогічному колективі коледжу. Здійснено порівняльний аналіз прояву особливостей міжособистісних стосунків у різних підрозділах коледжу культури й мистецтв.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Марусинець, Мар`яна Михайлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
301
С 69


   
    Соціальні технології: заради чого? Яким чином? З яким результатом? [Текст] : монографія / колектив авторів, наук. ред. В. І. Подшивалкіна. - Одеса : Одеський національний ун-т ім. І. І. Мечникова, 2014. - 546 с. - ISBN 978-617-689-098-0 : 32.00 грн.
УДК
РУБ 301
Рубрики: Соціальна психологія
   Соціологія

Кл.слова (ненормовані):
соціальні технології -- організація життя -- соціально продуктивне життя -- соціоінженерні і соціотехногенні проблеми

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Подшивалкіна, В. І. \колектив авторів, наук. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
153/154
П 86


   
    Психолого-педагогічне забезпечення соціально-психологічного клімату в колективі: навчально-методичний комплекс спецкурсу для слухачів інституту післядипломної педагагічної освіти [Текст] : методический материал / Інститут соціальної та політичної психології НАПН України ; за наук. ред. П. П. Горностай. - Київ : Міленіум, 2017. - 48 с. - ISBN 978-966-8063-79-56 : 8.00 грн.
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Соціальна психологія
   Педагогічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічний клімат -- колектив -- освітнє середовище -- групова взаємодія -- групові конфлікти

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Горностай, Павел Петрович \за наук. ред.\; Інститут соціальної та політичної психології НАПН України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
154
А 43


    Пустовий, О. М.
    Соціально-психологічні чинники групової взаємодії військовослужбовців: теоретична модель [Текст] / О. М. Пустовий // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 47. - С. 108-112. - Бібліогр.: с. 111 (8 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
міжособистісні взаємовідносини -- мала група -- військовий колектив -- згуртованість -- групова взаємодія -- конфлікт
Анотація: У статті акцентовано увагу на визначенні соціально-психологічних чинників, що впливають на групову взаємодію військовослужбовців. Обґрунтована актуальність вивчення військових колективів у сучасних умовах. Пояснена необхідність збільшення показників згуртованості військовослужбовців для більш ефективного виконання бойових завдань. Використання різних методів дослідження індивідуальних особливостей військовослужбовців дає змогу визначати критерії, що впливають на побудову оптимальних взаємовідносин у колективі. Дослідження міжособистісних взаємовідносин дає змогу уникати конфліктів у військових колективах та групах військовослужбовців.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Ятчук, М. С.
    Соціально-психологічний клімат у колективі курсантів-першокурсників вищого навчального закладу державної пенітенціарної служби України [Текст] / М. С. Ятчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 558-566. - Бібліогр.: с. 564-565 (6 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічний клімат -- відносини -- колектив -- тренінг -- оптимізація соціально-психологічного клімату
Анотація: У статті розглядається проблема стану соціально-психологічного клімату у колективі курсантів-першокурсників вищого навчального закладу Державної пенітенціарної служби України. Встановлено особливості соціально-психологіч-ного клімату у колективі курсантів-першокурсників вищого навчального закладу Державної пенітенціарної служби України, відносини між курсантами, керів-ництвом і курсантами, стан задоволеності умовами навчання та організації виховного процесу. Виділено чинники, що впливають на мотивацію вибору професії та чинники, що негативно впливають на ефективність навчання, викликають незадоволення навчальним процесом. Запропоновано напрями опти-мізації соціально-психологічного клімату у колективі курсантів-першокурсників вищого навчального закладу Державної пенітенціарної служби України.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
15(08)
А 43


    Пастух, Л. В.
    Роль керівника закладу освіти у попередженні конфліктів у педагогічному колективі [Текст] / Л. В. Пастух // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2018. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 50. - С. 33-39. - Бібліогр.: с. 37-39 (26 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
конфлікт -- управління конфліктами в закладі освіти -- конфліктологічна компетентність керівника -- профілактика конфліктів -- педагогічний колектив -- керівник закладу освіти
Анотація: У статті актуалізовано нагальність дослідження проблематики попередженні конфліктів у педагогічному колективі. Здійснено аналіз підходів науковців до розуміння сутності, типології, причин конфліктів у педагогічних колективах. Відзначено одностайність дослідників у тому, що провідну роль у профілактиці конфліктів відіграє керівник. Узагальнено підходи до тлумачення конфліктологічної компетентності керівників. Виділено у структурі конфліктологічної компетентності такі взаємопов'язані компоненти: мотиваційний, когнітивний, операційний, особистісний. Визначено першочергові завдання їх розвитку в системі післядипломної педагогічної освіти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
Статистика
за 08.05.2024
Кількість запитів 36581
Кількість відвідувачів 929
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя