Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Освіта Росії -- персоналії педагогів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
74.03(2Рос)-8
Б 43


    Беленчук, Н. Л.
    Развитие идей М. В. Ломоносова в отечественной педагогике ХІХ в. / Н. Л. Беленчук, Е. А Прокофьева, Е. В. Чмелёва // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 86-94. - Библиогр.: 19 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.03(2Рос)-8 + 72.3(2Рос)-8
Рубрики: Освіта Росії--персоналії педагогів
   Наука--персоналії вчених

   історія педагогіки Росії до 1917 р.

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія--педагоги
Кл.слова (ненормовані):
історія російськой науки -- побудова педагогічної теорії -- церковно-слов’янська мова -- виховна роль історії -- забобони -- марновірства
Анотація: Стаття присвячена основним просвітницьким ідеям М. В. Ломоносова, покладеним в основу гуманістичної педагогіки Росії ХІХ століття.
Статья посвящена основным просветительным идеям М. В. Ломоносова, легшим в основу гуманистической педагогики России ХІХ века.


Дод.точки доступу:
Прокофьева, Е. А; Чмелёва, Е. В.; Ломоносов, Михайло Васильович (1711-1765) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
74.03(2Рос)-8
П 27


    Перминова, Л. М.
    Дидактическое наследие М. В. Ломоносова: современный взгляд / Л. М. Перминова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 94-98 . - ISSN 0869-561X
ББК 74.03(2Рос)-8 + 72.3(2Рос)-8
Рубрики: Освіта Росії--персоналії педагогів
   Наука--персоналії вчених

   історія педагогіки Росії до 1917 р.

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія--педагоги
Кл.слова (ненормовані):
історія російської науки -- дидактика -- дидактична спадщина -- школи -- гімназії -- університети -- академії -- принцип свободи освіти
Анотація: У статті розглядається науково-світоглядне значення дидактичної освітньої спадщини М. В. Ломоносова.
В статье рассматривается научно-мировоззренческое значение дидактического образовательного наследия М. В. Ломоносова.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
74.03(2Рос)-8
И 21


    Иванова, С. В.
    Осмысление педагогического наследия М. В. Ломоносова в современной науке / С. В. Иванова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 98-104. - Библиогр.: 28 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.03(2Рос)-8 + 72.3(2Рос)-8
Рубрики: Освіта Росії--персоналії педагогів
   Наука--персоналії вчених

   історія педагогіки Росії до 1917 р.

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія--педагоги
Кл.слова (ненормовані):
педагогіка -- історія російської педагогіки -- наука -- історія російської науки -- педагогічна спадщина -- наукова педагогічна спадщина -- ломоносовознавство -- ломоносовознавство в Росії -- ломоносовознавство в Україні -- філософсько-педагогічні погляди -- молодь -- виховання сучасної молоді -- виховання обдарованої молоді
Анотація: У статті аналізуються російські наукові публікації, присвячені 300-річному ювілею М. В. Ломоносова
В статье анализируются российские научные публикации, посвящённые 300-летнему юбилею М. В. Ломоносова.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
371(09С)
Н 34


   
    Науково-педагогічна спадщина Антона Макаренка у практиці сучасних освітніх закладів [Текст] : тези Всеукр. наук.-практ. конф., присвяченої 125-й річниці від дня народження Антона Семеновича Макаренка 19 березня 2013 р. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України [та ін.] ; [упоряд. : Лук’янова Л. Б., Щербак О. І.]. - Херсон : Олді-плюс, 2013. - 306 с. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISBN 978-966-2393-27-9 : 24.00 грн.
    Зміст:
Бельченко, В. П Компетентнісно-орієнтований підхід до навчання / В. П Бельченко. - С .20-25
Бєлік, Т. А. Виховний потенціал системи студентського самоврядування Харківського автомобільно-дорожнього технікуму: сучасність та історико-педагогічний досвід / Т. А. Бєлік. - С .25-28
Годлевська, К. В. Мультимедіа як засіб компетентнісного підходу до інформатизації освіти / К. В. Годлевська. - С .65-68
Зайцева, О. О. Необхідність формування інформаційно-комунікаційних компетенцій при підготовці майбутніх педагогів - вимога сьогодення / О. О. Зайцева. - С .103-106
Огієнко, О. І. Дистанційна освіта як вимога інформаційного суспільства / О. І. Огієнко. - С .196-199
Пащенко, О. В. Інклюзивне навчальне середовище - запорука рівного доступу до професійної освіти для усіх громадян / О. В. Пащенко. - С .202-205
Сергеєва, Л. М. Напрями суспільної диверсифікації в управлінні розвитком професійно-технічного навчального закладу / Л. М. Сергеєва. - С .237-240
Харитоненко, І. І. Використання інформаційно-комунікативних технологій при вивченні іноземної мови в немовних навчальних закладах / І. І. Харитоненко. - С .255-257
ББК 74.03.218
РУБ 371(09С)
Рубрики: Кафедра педагогіки
   Освіта Росії--персоналії педагогів

   Педагогічні системи



Дод.точки доступу:
Лук’янова, Лариса Борисівна \упоряд.\; Щербак, Ольга Іванівна \упоряд.\; Макаренко, Антон Семенович (педагог, письменник, публіцист ; 1888-1939) \о нем\; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих (Київ); Національна академія педагогічних наук України (Київ); Київський професійно-педагогічний коледж імені Антона МакаренкаУкраїнський аналітичний центр професійної освіти "Національна обсерваторія"
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

5.
74.04(3)
М 11


    Міхно, О. П.
    Програма вивчення учня та складання його характеристики у творчій спадщині Олександра Віреніуса (1832-1910) [Текст] / О. П. Міхно // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 3. - С. 62-70.
ББК 74.04(3)
Рубрики: Освіта Росії--персоналії педагогів
Кл.слова (ненормовані):
програма вивчення учня -- педагогічна характеристика -- характеристика учня


Дод.точки доступу:
Віреніус, Олександр Самійлович (російський гігієніст, один з основоположників шкільної гігієни ; 1832-1910) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 16.05.2024
Кількість запитів 6397
Кількість відвідувачів 833
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя