Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Буркалець, Н.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.
8
Н34


   
    Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 6. У 95-річчя народження Уласа Самчука / ТДПУ ім. В. Гнатюка ; Тернопільський державний педагогічний університет ім. В. Гнатюка. - Тернопіль : ТДПУ, 2000. - 151 с. - (Літературознавство). - ISBN 966-7425-09-6 : 2.10 грн.
    Зміст:
Гром'як, Р. ПРО СВОЄРІДНІСТЬ ХУДОЖНЬОГО СВІТУ УЛАСА САМЧУКА / Р. Гром'як. - С .6-15
Бородіца, С. Особливості часу-простору в структурі роману "Кулак" У. Самчука / С. Бородіца. - С .16-20
Буркалець, Н. Мистецтво Уласа Самчука-публіциста (за матеріалами газети "Волинь") / Н. Буркалець. - С .21-27
Вашків, Л. Засоби розкриття дитячої психології у романі Уласа Самчука "Куди тече та річка" / Л. Вашків. - С .28-35
Веретюк, О. Самчукова рецепція Польщі / О. Веретюк. - С .36-43
Данилевич, М. Український образ світу у трилогії У. Самчука "Волинь" / М. Данилевич. - С .44-49
Добрянська, І. "Дух руїни" у романі Уласа Самчука "Марія" / І. Добрянська. - С .50-54
Ільєва, Г. Життя на чужині (до проблеми пізнання української еміграційної прози / Г. Ільєва. - С .55-62
Лисенко, Н. Поетика роману У. Самчука "Гори говорять!" / Н. Лисенко. - С .63-72
Мовчан, Р. "Морозів хутір" Уласа Самчука / Р. Мовчан. - С .73-86
Пасічник, О. Концепція героя в романах "Темнота" Уласа Самчука та "Архіпелаг ГУЛАГ" Олександра Солженіцина / О. Пасічник. - С .87-96
Плетенчук, Н. Концепція віталізму в романі "На твердій землі" у контексті творчості Уласа Самчука / Н. Плетенчук. - С .97-107
Штонь, Г. До проблеми жанрово-стильової своєрідності трилогії У. Самчука "Ост". Передні зауваги / Г. Штонь. - С .108-113
Бабій, І. Естетична роль кольоропозначень у романі У. Самчука "Марія" / І. Бабій. - С .114-120
Бичко, З. Діалектизми як важлива риса мови художніх творів Уласа Самчука / З. Бичко. - С .121-123
ДРНТІ
ББК 83я43
РУБ 8


Дод.точки доступу:
Самчук, Улас \о нем\; Солженицын, Александр Исаевич \о нем\; Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
378
Г 94


   
    Гуманітарний вісник державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічного університет імені Григорія Сковороди" [Текст] : науково-теоретичний збірник. Вип. 8. Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. - Тернопіль : Астон, 2006. - 600 с. - ISBN 966-7053-09-1 : 19.50 грн.
    Зміст:
Білоус, П. Співтворчість як мета художнього сприймання / П. Білоус. - С .4-10
Бицько, О. Методика вивчення прислів’я та приказок народів світу в шкільному курсі зарубіжної літератури / О. Бицько. - С .11-17
Братко, В. Від жанру - до змісту. Вивчення новели А. Чехова "Хамелеон" на уроці зарубіжної літератури в основній школі / В. Братко. - С .18-24
Васюта, С. Біографічний метод як ефективний спосіб у розкритті образності поетичного слова митця / С. Васюта. - С .33-39
Гаврилова, Г. Особливості вивчення народознавчого матеріалу художнього твору на заняттях з української літератури / Г. Гаврилова. - С .40-44
Вітченко, А. Вивчення драматургії Є. Йонеско в контексті наукових мистецьких інтерпретацій / А. Вітченко. - С .45-51
Дибка, Л. Шкільне тендерне прочитання повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я" / Л. Дибка. - С .52-57
Дига, Н. Діалог між літературознавством та історією під час вивчення художніх творів історичної тематики в 5-8 класах / Н. Дига. - С .58-64
Загарук, О. Семінарські заняття як ефективна форма навчання старшокласників / О. Загарук. - С .64-71
Зарудня, І. Компаративний аналіз байки І. Крилова і Л. Глібова " Вовк та ягня" / І. Зарудня. - С .72-79
Ісаєва, О. Концептуальні основи аналізу художнього твору в школі / О. Ісаєва. - С .79-85
Клименко, Ж. Специфіка шкільного аналізу перекладного художнього твору / Ж. Клименко. - С .86-93
Крецул, Н. Історія біології в художніх творах вчених-ботаніків / Н. Крецул. - С .93-97
Куцевол, О. Творчий характер художньо-дослідницької діяльності вчителя літератури / О. Куцевол. - С .98-105
Мельник, А. Літературна гра як прийом аналізу художнього твору / А. Мельник. - С .106-114
Нагорна, А. Висвітлення впливу філософських джерел на формування світогляду письменника на уроках зарубіжної літератури в старших класах (на матеріалі вивчення роману Стендаля "Червоне і чорне") / А. Нагорна. - С .136-142
Овдійчук, Л. Аналіз художнього твору на основі взаємодій мистецтв / Л. Овдійчук. - С .143-149
Одинець, І. Твори українських молодіжних письменників на уроках літератури / І. Одинець. - С .150-156
Буркалець, Н. Методика жанрового аналізу прозових літературних казок / Н. Буркалець. - С .25-32
Радкіна, Р. Аніліз художнього твору як засіб професійної підготовки майбутніх учителів / Р. Радкіна. - С .163-168
Рибінська, Ю. Особливості аналізу драматичного іноціонального твору (на матеріалі вивчення комедії Б. Шоу "Пігмаліон" у класах філологічного профілю) / Ю. Рибінська. - С .175-180
Ситченко, А. Взаємодія наукових і навчальних методів шкільного твору / А. Ситченко. - С .190-194
Токмань, Г. Діалогічна сутність методики викладання літератури / Г. Токмань. - С .209-215
Уліщенко, В. Управління пізнавальною діяльністю школярів під час аналізу оповідання А. Чехова "Хамелеон" (зарубіжна література, 6 клас) / В. Уліщенко. - С .222-227
Фасоля, А. Активне та інтерактивне навчання на уроках української літератури у 5 класі / А. Фасоля. - С .236-243
Бєлякова, С. Із історії використання близнюкового методу у психології розвитку особистості / С. Бєлякова. - С .244-248
Льовочкіна, А. Застосування притч у викладанні навчальної дисципліни "Екологічна психологія" / А. Льовочкіна. - С .249-254
Руденко, О. Психологічні особливості розвитку перцептивно-репродуктивної основи музичних здібностей у старших дошкільників / О. Руденко. - С .259-264
Богданова, М. Жанрова специфіка українського історичного оповідання-притчі / М. Богданова. - С .277-283
Боєва, Е. Концептуальна система заголовків у поетонімосфері прозових творів Б. Грінченка / Е. Боєва. - С .284-290
Кириченко, П. Сучасні мотиви давньої казки (соціокультурні аспекти українського фольклору) / П. Кириченко. - С .336-342
Козубенко, Л. Біблійно-міфологічна та соціальна концепція тетралогії Т. манна "Йосип та його брати" / Л. Козубенко. - С .343-349
Косарєва, Г. Герменевтичний код персонажів у романі "На полі смиренному" В. Шевчука / Г. Косарєва. - С .365-370
Македон, Л. Питання національного виховання в поетичному доробку Д. Білоуса та педагогічних творах Г. Ващенка / Л. Македон. - С .412-417
Мацько, О. Прийоми стилізації в українському перекладі книг про Гаррі Поттера Дж. К. Ролінг / О. Мацько. - С .418-422
Нестерук, С. Реальне та фанатизм у п’єсі Оскара Уайльда "Саломея" / С. Нестерук. - С .429-433
Олійник, О. Особливості характеротворення героїв через їхні імена в романі Ю. Щербака "Причини і наслідки" / О. Олійник. - С .434-439
Сагайдак, Т. Текстологічні аспекти дослідження роману О. Гончара "Собор" / Т. Сагайдак. - С .473-481
Ткаченко, Л. Педагогічно-естетичне прочинаня ліро-епосу Миколи Вороного (цикл "Балади і легенди") / Л. Ткаченко. - С .511-516
Турчин, М. Герменевтичне, феноменологічне, поетикальне прочитання сонета Максима Рилського "Ніцше" / М. Турчин. - С .517-525
ББК 74.58
РУБ 378
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури
   Викладання української літератури в школі

   викладання народознавства

Кл.слова (ненормовані):
літературна гра -- аналіз художнього твору -- національне виховання -- вчитель літератури


Дод.точки доступу:
Йонеско, Ежен \о нем\; Чехов, Антон Павлович \о нем\; Нечуй-Левицький, Іван Семенович (1838-1918) \о нем\; Крилов, Іван \о нем\; Стендаль, Фредерик (фр. писатель ; 1783-1842) \о нем\; ШОУ, БЕРНАРД \о нем\; МАНН, ТОМАС \о нем\; Хвильовий, Микола Григорович \о нем\; Сімович, В. \о нем\; Куліш, Микола \о нем\; Первомайський, Леонід \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович \о нем\; Вороний, Микола \о нем\; Рильський, Максим Тадейович \о нем\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

3.
Шифр: Умлш-1/2006/7
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2006р. N 7
Зміст:
Донченко, Т. Методика навчання української мови як наука і предмет вивчення у педагогічних ВНЗ / Т. Донченко. - С.2-5
Верзацька, Л. Міжпредметна інтеграція в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти / Л. Верзацька. - С.6-9
Філоненко, Л. Стан роботи над переказами в сучасній школі / Л. Філоненко. - С.10-12
Шелехова, Г. Особливості технології уроків з розвитку мовлення в 6 класі (за новою програмою) / Г. Шелехова. - С.13-18
Скуратівський, Л. Історичний погляд на проблему мовленнєвого розвитку особистості у взаємозв’язку з тенденціями суспільного поступу в Європі / Л. Скуратівський. - С.18-23
Привалова, С. Шкільний аналіз мови художнього твору / С. Привалова. - С.24-27
Буркалець, Н. Жанровий аналіз як спосіб структурування і систематизації знань п’ятикласників про прозову літературну казку (за новою програмою) / Н. Буркалець. - С.28-31
Подранецька, Н. Проектна технологія на уроках української мови та літератури / Н. Подранецька. - С.32-35
Рекіта, Г. Урок з літератури у 7 класі на тему "З Україною в серці" (українці в діаспорі) / Г. Рекіта. - С.35-38
Любашенко, О. Українська мова як мова навчання та дисципліна у вищій школі (історико-культурологічний аспект) / О. Любашенко, . - С.39-42
Новиков, А. Театральне мистецтво як естетична проблема (Матеріали до вивчення української драматургії межі XIX-XXcт.) / А. Новиков. - С.43-47
Лавринчук, В. Проблемно- тематичні тенденції прози Олександра Катренка / В. Лавринчук. - С.47-50
Кіт, Д. Багатогранний талант / Д. Кіт. - С.51-53
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Буркалець, Н.
    Жанровий аналіз як спосіб структурування і систематизації знань п’ятикласників про прозову літературну казку (за новою програмою) [Текст] / Н. Буркалець // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N7. - С. 28-31
Рубрики: жанр казки
   аналіз художнього твору



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: УУ-1/2007/1
   Журнал

Урок української [Текст] : Науково-публіцистичний журнал/ Київський національний університет ім. Т. Шевченка. - К. : Редакція журналу "Урок української", 1999 - . - Виходить щомісячно
2007р. N 1
Зміст:
Токмань, Г. Якщо мій досвід знадобиться...Ст. 15: З урахуванням специфіки лірики як літературного роду / Г. Токмань. - С.31-34
Буркалець, Н. Шлях у край свій: Вивчення оповідпння Олени Пчілки "Сосонка" у 5 класі / Н. Буркалець. - С.35-38
Полюга, Л. Збірний образ "еліти" в посланні Тараса Шевченка "І мертвим, і живим...". 9 клас / Л. Полюга. - С.38-41
Погиба, Л. Державна мова - для майбутніх правознавців (Система вправ) / Л. Погиба, Т. Грибіниченко. - С.42-44
Мінчак, Г. Письмо крила дає: Сценарій мовознавчого вечора / Г. Мінчак. - С.45-48
Салига, Т. Народоствердне слово поета: До вивчення творчості Миколи Вінграновського / Т. Салига. - С.49-51
Роговик, С. Спадкові носії мови: характеристика і потреби / С. Роговик. - С.63-64
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Буркалець, Н.
    Шлях у край свій: Вивчення оповідпння Олени Пчілки "Сосонка" у 5 класі [Текст] / Н. Буркалець // Урок української : Науково-публіцистичний журнал. - 2007. - N1. - С. 35-38
Рубрики: Викладання української літератури в школі


Дод.точки доступу:
Пчілка, Олена \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: УМЛ:ШГЛК-1/2007/1
   Журнал

Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах [Текст] : науково-методичний та літературно-мистецький журнал/ Міністерство освіти і науки України, видавництво "Педагогічна преса". - К. : "Педагогічна преса", 1999 - . - Виходить щомісячно
2007р. N 1
Зміст:
Гладіліна, О. Кому однаково? До проблеми осмислення поезії тараса Шевченка та вивчення її у школі / О. Гладіліна. - С.12-17
Манзюк, С. Підготувати до реального самостійного життя. Розробляємо технологію осмислювально-концентрованого навчання / С. Манзюк. - С.18-24
Перенчук, Л. Вектори особистісно орієнтованого уроку. З практики застосування інновацій на уроках української мови та літератури / Л. Перенчук. - С.25-32
Міхальцова, Т. Межа історії та сьогодення проходить через театральні вистави. Конспект уроку-дослідження з теми "Розвиток драматургії другої половини ХІХ сторіччя. Створення українського театру" у 10 класі / Т. Міхальцова. - С.33-40
Буркалець, Н. Жанровим шляхом аналізу (Плани-конспекти уроків з вивчення оповідання "Скарб" Олекси Стороженка у 7 класі) / Н. Буркалець. - С.51-57
Мовчан, Р. Поетичний світ раннього Василя Барки / Р. Мовчан. - С.78-89
Монахова, Т. Концепти "дім" і "дорога" у творах Валерія Шевчука: коментар письменника / Т. Монахова. - С.90-92
Стратілат, А. Думи - окраса національного фольклору / А. Стратілат. - С.147-153
Пісні про правду. - С.154-159
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Буркалець, Н.
    Жанровим шляхом аналізу (Плани-конспекти уроків з вивчення оповідання "Скарб" Олекси Стороженка у 7 класі) [Текст] / Н. Буркалець // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - N1. - С. 51-57
Рубрики: Викладання української літератури в школі


Дод.точки доступу:
Стороженко, Олекса \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: УЛЗО/2007/5
   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Антросвіт, 1999 - . - Виходить щомісячно
2007р. N 5
Зміст:
Кисла, Т. Специфіка маски автора фемінного постмодерністського роману ( на матеріалі О.Забужко " Польові дослідження з українського сексу", С.Пиркало " Зелена Маргарита" та Н.Зборовської " Українська Реконкіста") / Т. Кисла. - С.11-14
Буркалець, Н. Вивчення новели як методична проблема : Жанровий аналіз новели Л.Пономаренко " Гер переможений" / Н. Буркалець. - С.15-18
Халін, В. Методика викладання української літератури та її місце у формуванні художнього сприймання студентів - філологів / В. Халін. - С.26-27
Ситченко, А. Дарунки долі ( за казкою Івана Липи "Близнята") 5 клас / А. Ситченко, Н. Огренич. - С.28-29
Надворна, Є. Поетичний образ Орисі ( за однойменним твором Пантелеймона Куліша) 6 клас / Є. Надворна. - С.30-32
Подранецька, Н. Світла нота " Сонячних кларнетів" Павла Тичини. 10 клас / Н. Подранецька. - С.32-37
Сергієнко, А. Організація групових форм роботи під час вивчення творчості письменників-шістдесятників. 11клас / А. Сергієнко. - С.37-40
Привалова, С. Особливості поетичної мови інтимної лірики Івана Франка ( на матеріалі вірша " Чого являєшся мені у сні? ") / С. Привалова. - С.40-41
Ленська, С. Дитячий світ Анатолія Дімарова ( за повістю " На коні і під конем") / С. Ленська. - С.46-49
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Буркалець, Н.
    Вивчення новели як методична проблема : Жанровий аналіз новели Л.Пономаренко " Гер переможений" [Текст] / Н. Буркалець // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N5. - С. 15-18
Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів
Кл.слова (ненормовані):
Гер переможений (критика)


Дод.точки доступу:
Пономаренко, Любов Петрівна (укр. письменниця ; нар. 1955) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
Статистика
за 16.05.2024
Кількість запитів 25061
Кількість відвідувачів 1221
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя