Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Токмань, Г.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-45 
1.
378
Г 94


   
    Гуманітарний вісник державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічного університет імені Григорія Сковороди" [Текст] : науково-теоретичний збірник. Вип. 8. Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. - Тернопіль : Астон, 2006. - 600 с. - ISBN 966-7053-09-1 : 19.50 грн.
    Зміст:
Білоус, П. Співтворчість як мета художнього сприймання / П. Білоус. - С .4-10
Бицько, О. Методика вивчення прислів’я та приказок народів світу в шкільному курсі зарубіжної літератури / О. Бицько. - С .11-17
Братко, В. Від жанру - до змісту. Вивчення новели А. Чехова "Хамелеон" на уроці зарубіжної літератури в основній школі / В. Братко. - С .18-24
Васюта, С. Біографічний метод як ефективний спосіб у розкритті образності поетичного слова митця / С. Васюта. - С .33-39
Гаврилова, Г. Особливості вивчення народознавчого матеріалу художнього твору на заняттях з української літератури / Г. Гаврилова. - С .40-44
Вітченко, А. Вивчення драматургії Є. Йонеско в контексті наукових мистецьких інтерпретацій / А. Вітченко. - С .45-51
Дибка, Л. Шкільне тендерне прочитання повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я" / Л. Дибка. - С .52-57
Дига, Н. Діалог між літературознавством та історією під час вивчення художніх творів історичної тематики в 5-8 класах / Н. Дига. - С .58-64
Загарук, О. Семінарські заняття як ефективна форма навчання старшокласників / О. Загарук. - С .64-71
Зарудня, І. Компаративний аналіз байки І. Крилова і Л. Глібова " Вовк та ягня" / І. Зарудня. - С .72-79
Ісаєва, О. Концептуальні основи аналізу художнього твору в школі / О. Ісаєва. - С .79-85
Клименко, Ж. Специфіка шкільного аналізу перекладного художнього твору / Ж. Клименко. - С .86-93
Крецул, Н. Історія біології в художніх творах вчених-ботаніків / Н. Крецул. - С .93-97
Куцевол, О. Творчий характер художньо-дослідницької діяльності вчителя літератури / О. Куцевол. - С .98-105
Мельник, А. Літературна гра як прийом аналізу художнього твору / А. Мельник. - С .106-114
Нагорна, А. Висвітлення впливу філософських джерел на формування світогляду письменника на уроках зарубіжної літератури в старших класах (на матеріалі вивчення роману Стендаля "Червоне і чорне") / А. Нагорна. - С .136-142
Овдійчук, Л. Аналіз художнього твору на основі взаємодій мистецтв / Л. Овдійчук. - С .143-149
Одинець, І. Твори українських молодіжних письменників на уроках літератури / І. Одинець. - С .150-156
Буркалець, Н. Методика жанрового аналізу прозових літературних казок / Н. Буркалець. - С .25-32
Радкіна, Р. Аніліз художнього твору як засіб професійної підготовки майбутніх учителів / Р. Радкіна. - С .163-168
Рибінська, Ю. Особливості аналізу драматичного іноціонального твору (на матеріалі вивчення комедії Б. Шоу "Пігмаліон" у класах філологічного профілю) / Ю. Рибінська. - С .175-180
Ситченко, А. Взаємодія наукових і навчальних методів шкільного твору / А. Ситченко. - С .190-194
Токмань, Г. Діалогічна сутність методики викладання літератури / Г. Токмань. - С .209-215
Уліщенко, В. Управління пізнавальною діяльністю школярів під час аналізу оповідання А. Чехова "Хамелеон" (зарубіжна література, 6 клас) / В. Уліщенко. - С .222-227
Фасоля, А. Активне та інтерактивне навчання на уроках української літератури у 5 класі / А. Фасоля. - С .236-243
Бєлякова, С. Із історії використання близнюкового методу у психології розвитку особистості / С. Бєлякова. - С .244-248
Льовочкіна, А. Застосування притч у викладанні навчальної дисципліни "Екологічна психологія" / А. Льовочкіна. - С .249-254
Руденко, О. Психологічні особливості розвитку перцептивно-репродуктивної основи музичних здібностей у старших дошкільників / О. Руденко. - С .259-264
Богданова, М. Жанрова специфіка українського історичного оповідання-притчі / М. Богданова. - С .277-283
Боєва, Е. Концептуальна система заголовків у поетонімосфері прозових творів Б. Грінченка / Е. Боєва. - С .284-290
Кириченко, П. Сучасні мотиви давньої казки (соціокультурні аспекти українського фольклору) / П. Кириченко. - С .336-342
Козубенко, Л. Біблійно-міфологічна та соціальна концепція тетралогії Т. манна "Йосип та його брати" / Л. Козубенко. - С .343-349
Косарєва, Г. Герменевтичний код персонажів у романі "На полі смиренному" В. Шевчука / Г. Косарєва. - С .365-370
Македон, Л. Питання національного виховання в поетичному доробку Д. Білоуса та педагогічних творах Г. Ващенка / Л. Македон. - С .412-417
Мацько, О. Прийоми стилізації в українському перекладі книг про Гаррі Поттера Дж. К. Ролінг / О. Мацько. - С .418-422
Нестерук, С. Реальне та фанатизм у п’єсі Оскара Уайльда "Саломея" / С. Нестерук. - С .429-433
Олійник, О. Особливості характеротворення героїв через їхні імена в романі Ю. Щербака "Причини і наслідки" / О. Олійник. - С .434-439
Сагайдак, Т. Текстологічні аспекти дослідження роману О. Гончара "Собор" / Т. Сагайдак. - С .473-481
Ткаченко, Л. Педагогічно-естетичне прочинаня ліро-епосу Миколи Вороного (цикл "Балади і легенди") / Л. Ткаченко. - С .511-516
Турчин, М. Герменевтичне, феноменологічне, поетикальне прочитання сонета Максима Рилського "Ніцше" / М. Турчин. - С .517-525
ББК 74.58
РУБ 378
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури
   Викладання української літератури в школі

   викладання народознавства

Кл.слова (ненормовані):
літературна гра -- аналіз художнього твору -- національне виховання -- вчитель літератури


Дод.точки доступу:
Йонеско, Ежен \о нем\; Чехов, Антон Павлович \о нем\; Нечуй-Левицький, Іван Семенович (1838-1918) \о нем\; Крилов, Іван \о нем\; Стендаль, Фредерик (фр. писатель ; 1783-1842) \о нем\; ШОУ, БЕРНАРД \о нем\; МАНН, ТОМАС \о нем\; Хвильовий, Микола Григорович \о нем\; Сімович, В. \о нем\; Куліш, Микола \о нем\; Первомайський, Леонід \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович \о нем\; Вороний, Микола \о нем\; Рильський, Максим Тадейович \о нем\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
Шифр: ДС1/2003/6
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2003р. N 6
Зміст:
Токмань, Г. Вікова психологія як наукове джерело методики викладання літератури / Г. Токмань. - С.23-29.
Кл.слова: підлітки
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Токмань, Г.
    Вікова психологія як наукове джерело методики викладання літератури [Текст] / Г. Токмань // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2003. - N6. - С. 23-29.
ДРНТІ
ББК 88.374 + 88.834
Рубрики: Психологія підлітка
   вікова психологія

   психологія навчання

Кл.слова (ненормовані):
підлітки


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі

4.
Шифр: ДС1/2006/3
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2006р. N 3
Зміст:
Токмань, Г. Україна як простір мови і політичного виховання / Г. Токмань. - С.4-9
Кручко, Н. Планування і моделювання уроків з української літератури : 5 клас / Н. Кручко. - С.10-16
Ліпінська, Н. Тарасові світанки : Урок з елементами рольової гри. 6 клас. / Н. Ліпінська. - С.16-18
Куцевол, О. Методика літератури-наука, заснована на творчості / О. Куцевол. - С.19-24
Тоцька, Н. Ділове українське мовлення : методичний аспект / Н. Тоцька. - С.25-27
Пентилюк, М. Традиційність? Модернізація! / М. Пентилюк. - С.30-32
Мовчун, А. Етика. 5 клас: Розробка уроків / А. Мовчун, Л. Хоружа. - С.35-43
Гнатюк, Л. То якою ж мовою писав Григорій Сковорода? / Л. Гнатюк. - С.44-48
Харчук, Р. Проблема прототипу в творчості Тараса Шевченка / Р. Харчук. - С.49-54
Александрова, Г. "Портрет" Миколи Гоголя і "Художник" Тараса Шевченка: загадка таланту і світу мистецтва / Г. Александрова. - С.55-58
Скоць, А. До проблеми періодизації творчості Тараса Шевченка / А. Скоць. - С.58-62
Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3)
Вільні: Ч.З.№3 (3)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Токмань, Г.
    Україна як простір мови і політичного виховання [Текст] / Г. Токмань // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2006. - N3. - С. 4-9
Рубрики: українська мова


Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3)
Вільні: Ч.З.№3 (3)

Знайти схожі

6.
Шифр: УУ-1/2006/5/6
   Журнал

Урок української [Текст] : Науково-публіцистичний журнал/ Київський національний університет ім. Т. Шевченка. - К. : Редакція журналу "Урок української", 1999 - . - Виходить щомісячно
2006р. N 5/6
Зміст:
Пчілка, О. Найсуворіша цензура / О. Пчілка. - С.9-10
Зорівчак, Р. На все впливає мови чистота... : Нотатки мовознавця / Р. Зорівчак. - С.18-21.
Масенко, Л. Мова персонажів Григора Тютюнника / Л. Масенко, Ю. Кропив’янська. - С.21-26. (Далі буде).
Петленко, Л. Морально-психологічна характеристика людини в українській фразеології / Л. Петленко. - С.27-31.
Токмань, Г. Якщо мій досвід знадобиться... 10. Використання наочності на уроках української літератури / Г. Токмань. - С.38-41.
Фасоля, А. Зустріч із поетами нью-йорскської групи. Урок-"круглий стіл". 11 клас / А. Фасоля. - С.44-48.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: УУ-1/2006/7
   Журнал

Урок української [Текст] : Науково-публіцистичний журнал/ Київський національний університет ім. Т. Шевченка. - К. : Редакція журналу "Урок української", 1999 - . - Виходить щомісячно
2006р. N 7
Зміст:
Іванишин, Петро Васильович. Два світогляди в період глобалізації: культурний імперіалізм і культурний націоналізм / П. Іванишин. - С.4-7.
Масенко, Л. Назва помаранчевої революції в лінгвокультурологічному контексті / Л. Масенко. - С.31-34.
Токмань, Г. Якщо мій досвід знадобиться... 11. Класна дошка, учнівський зошит, літературний кабінет / Г. Токмань. - С.36-37.
Куцевол, О. Гостини в Григорія Кочура: Урок-рольова гра в 11 класі / О. Куцевол. - С.40-45.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Токмань, Г.
    Якщо мій досвід знадобиться... 10. Використання наочності на уроках української літератури [Текст] / Г. Токмань // Урок української : Науково-публіцистичний журнал. - 2006. - N5/6. - С. 38-41.
Рубрики: Наочність у школі
   Викладання української літератури в школі



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

9.


    Токмань, Г.
    Якщо мій досвід знадобиться... 11. Класна дошка, учнівський зошит, літературний кабінет [Текст] / Г. Токмань // Урок української : Науково-публіцистичний журнал. - 2006. - N7. - С. 36-37.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: УУ-1/2006/8/9
   Журнал

Урок української [Текст] : Науково-публіцистичний журнал/ Київський національний університет ім. Т. Шевченка. - К. : Редакція журналу "Урок української", 1999 - . - Виходить щомісячно
2006р. N 8/9
Зміст:
Дзюба, І. Майбутнє культури та /або глобалізація / І. Дзюба. - С.2-6
Білий, Д. Кубань: двохсотрічна міфологема і реальність останніх десятиліть / Д. Білий. - С.12-13
Синиченко, О. Уроки української лекски / О. Синиченко. - С.16-18
Фаріон, І. Сесійні зали чи мовні смітниська? (антисуржикові нотатки) / І. Фаріон. - С.22-23
Садиленко, М. Стійкість кубанської мови / М. Садиленко. - С.24-28 : портр
Фокіна, І. Етикетні форми в епістолярії Пантелеймона Куліша / І. Фокіна. - С.30-36
Токар, Л. Без знань про себе "ми не ми" (про українознавство як науку і навчальну дисципліну) / Л. Токар. - С.40-43
Токмань, Г. Якщо мій досвід знадобиться...: Позакласна робота з літератури / Г. Токмань. - С.44-45
Чернобай, Н. Головні члени речення. 7 клас / Н. Чернобай. - С.46-49
Канівець, С. Використання кейс-методу при вивченні другорядних членів речення. 8 клас / С. Канівець. - С.49-52
Супрун-Яремко, Н. Народнопісенні й мовні ознаки субетносу (українці Кубані) / Н. Супрун-Яремко. - С.53-57
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-45 
 
Статистика
за 22.05.2024
Кількість запитів 56351
Кількість відвідувачів 1217
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя