37(09)(4УКР)
П 24


   
    Педагогічна Харківщина [Текст] : Довідник / Під ред. В. І. Лозової, І. Ф. Прокопенка ; Міністерство освіти України, Харківський державний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди. - Х. : Видавництво Круглова, 1997. - 160 с. - ISBN 966-7310-00-0 : 3.60 грн.
ДРНТІ
ББК 74.03(4УКР)
РУБ 37(09)(4УКР)
Рубрики: Педагогіка України--довідкова література
   Вальдорфська педагогіка

   Гімназія--жіноча

   Гімназія--чоловіча

   Освіта--жінки

   Харківщина--освіта--педагогіка
    Харківщина--періодика

Анотація: Це перша спроба зібрати з різних джерел матеріали про педагогів-засновників Харківського педагогічного інститутуі; різні типи навчальних закладів Х1Х та ХХ століття, про видатних освітян, науковців, що працювали на Харківщині, представників сучасних наукових педагогічних шкіл, заслужених вчителів і працівників народної освіти, вчителів - новаторів.


Дод.точки доступу:
Лозова, В. І. \ред.\; Прокопенко, І. Ф. \ред.\; Алчевська, Христина Данилівна (український педагог, організаторка народної освіти і керівник недільних шкіл ; 1841-1920) \о ней\; Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\; Гальперін, П. Я. \о нем\; Грінченко, Борис \о нем\; Макаренко, Антон Семенович (педагог-новатор, письменник, творець нової методики виховної роботи з дитячим колективом ; 1888–1939) \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Щепкін, Петро Васильович (учитель ; 1865-1941) \о нем\; Міністерство освіти України; Харківський державний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

9(4УКР)2
Г 61


    Головацький, Іван.
    Володимр Темницький і його рід [Текст] / І. Головацький. - Львів : Монастир Свято-Іванівська Лавра : Свічадо, 2002. - 272 с. : іл., фотоіл. - Покаж. імен: с.264-267. - ISBN 966-561-275-1 (в пер.) : 7.20 грн.
ДРНТІ
ББК 63.3(4УКР)62
РУБ 9(4УКР)2
Рубрики: Гімназія
   Студенти



Дод.точки доступу:
Темницький, Володимир \о нем\; Морачевські \о них\; Шевченко, Тарас Григорович \о нем\; Ганкевич, Микола \о нем\
Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)

902.7(4Укр)
Б61


    Білевич, Лідія Юріївна.
    Витоки духовності: (З досвіду роботи етнографічного музею "Світлиця" [Текст] / Л. Ю. Білевич, К. Ф. Ремарчук ; Управління освіти Чернігівської міської ради, Гімназія № 31 гуманітарно-естетичного профілю м. Чернігова. - Чернігів : [б. в.], 2003. - 32 с.
    Зміст:
З історії виникнення гімназійного етнографічного музею "Світлиця" . - С .4-13
Тексти екскурсоводів . - С .13-16
Слово про мою родину . - С .16-18
Наша родина . - С .18-20
Різдвяно-новорічний Брейн-Ринг . - С .20-21
Програма місячника з українознавства . - С .22
Весела Масляна . - С .23-25
Сценарій народного обряду коронування (посвята в парубки та дівчата) . - С .27-29
ДРНТІ
ББК 63.52(4Укр)р
РУБ 902.7(4Укр)
Рубрики: Народознавство
   Українознавство

   Національне виховання

   Особистість--розвиток особистості--культура

   Традиції

Анотація: Розкрита історія створення музею, методика та професійна майстерність вчителів у формуванні творчої особистості засобами українського народознавства.


Дод.точки доступу:
Ремарчук, Клавдія Федорівна; Управління освіти Чернігівської міської радиГімназія № 31 гуманітарно-естетичного профілю м. Чернігова
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2004. - 254 с. - 12.00 грн.
    Зміст:
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Глазиріна, В. М. Шляхи оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін у спеціалізованому педагогічному ВНЗ / В. М. Глазиріна. - С .6-12
Пуляк, О. В. Удосконалення професійної підготовки вчителів природничих дисциплін за спеціалізацією "Основи безпеки життєдіяльності" / О. В. Пуляк, І. Л. Царенко, О. М. Царенко. - С .13-16
Кривозуб, В. Ф. Зміст диригентської підготовки спеціалістів на мистецьких і музично-педагогічних факультетах педагогічних університетів / В. Ф. Кривозуб. - С .17-19
Демченко, С. О. Психолого-педагогічні вимоги до особистості викладача фахових дисциплін технічного закладу освіти / С. О. Демченко. - С .20-23
Шанскова, Т. І. Основні технологічні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з сім’ями різних типів / Т. І. Шанскова. - С .24-26
Паскаль, О. В. Формування професійно-комунікативної грамотності майбутніх соціальних педагогів / О. В. Паскаль. - С .27-30
Щербина, А. П. Теоретико-методичні аспекти підготовки майбутнього педагога до діагностичної діяльності / А. П. Щербина. - С .31-33
Багай, Б. М. Теоретичні аспекти формування гуманістичної позиції майбутнього вчителя / Б. М. Багай, І. О. Ковба. - С .34-37
Мамчич, О. Б. Педагогічна технологія формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи / О. Б. Мамчич. - С .38-42
Марченко, Г. В. Формування професійної культури майбутніх учителів іноземних мов на заннятях з основ екології як інтегративної педагогічної дисципліни / Г. В. Марченко. - С .43-46
Кривець, С. В. Стан використання енциклопедично-довідникової літератури у системі неперервної професійної освіти / С. В. Кривець. - С .47-50
Доронина, Т. О. Некоторые проблемы гендерного образования в процессе профессиональной подготовки студента-филолога в педагогическом вузе / Т. О. Доронина. - С .51-54
Завацька, Л. М. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи у закладах освіти / Л. М. Завацька, О. Г. Платонова. - С .55-57
Лісовець, О. В. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до взаємодії з дитячими та молодіжними організаціями / О. В. Лісовець. - С .58-61
Аніщук, А. М. Мовленнєва компетентність як складова професійної підготовки фахівців дошкільного виховання / А. М. Аніщук. - С .62-65
Перхач, Л. П. Творча самоактуалізація як фактор професійного розвитку майбутніх учителів початкових класів / Л. П. Перхач. - С .66-67
Зель, І. О. Проблема підготовки майбутніх педагогів до навчання дорослих людей / І. О. Зель. - С .68-71
Білоусова, Н. В. Підготовка майбутніх учителів до формування в учнів потреби у вдосконаленні / Н. В. Білоусова. - С .72-75
Хижна, О. П. Системний підхід до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи / О. П. Хижна. - С .76-79
Бойко, М. П. Інформаційні технології в системі професійно-педагогічної підготовки вчителя фізики / М. П. Бойко. - С .80-82
Стрельнікова, Н. М. Професійна готовність майбутніх учителів до співпраці з батьками школярів / Н. М. Стрельнікова. - С .83-85
Василенко, Т. А. Історико-педагогічний досвід як основа інновацій у підготовці працівників дошкільних закладів / Т. А. Василенко. - С .86-90
Заплішний, І. І. Роль фізичної культури в удосконаленні професійного становлення фахівців у вузі / І. І. Заплішний. - С .91-94
Падун, Н. О. Інтегративний підхід при підготовці майбутніх робітників / Н. О. Падун. - С .95-98
Суховєєва, Н. М. Соціальна педагогіка як компонент змісту педагогічної освіти / Н. М. Суховєєва. - С .99-101
Останіна, Н. С. Підготовка соціальних педагогів до організації клубної роботи з учнівською молоддю / Н. С. Останіна. - С .102-105
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Коваленко, Є. І. Інноваційні процеси у вищій освіті України у 20-ті роки XX ст. / Є. І. Коваленко. - С .106-110
Лавріненко, О. В. Формування комунікативної культури у майутнього вчителя в історії педвузів України (1917-1924рр.) / О. В. Лавріненко. - С .111-113
Аніщенко, О. Нововведення у вищій школі у контексті наукової організації праці (80-ті роки ХХ століття) / О. Аніщенко. - С .114-118
Володченко, Ж. М. Розвиток музично-педагогічної думки міста Ніжина на початку ХХ століття (1900-1933 рр.) / Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. - С .119-124
Баленко, Н. М. Проблема підготовки вчителів у теоретичній спадщині М. О. Лавровського та М. Є. Скворцова / Н. М. Баленко. - С .125-128
Васюта, О. П. До питання історії музичної освіти на Чернігівщині / О. П. Васюта. - С .129-133
Тезікова, С. В. Професіоналізм у педагогічній освіті США / С. В. Тезікова. - С .134-136
Бєлкіна, Н. І. Інноваційні підходи до підготовки вчителя у педагогічній спадщині М. І. Демкова / Н. І. Бєлкіна. - С .137-140
Кулик, І. О. Педагогічні ідеї Г. Сковороди та проблеми вищої освіти в Україні / І. О. Кулик. - С .141-143
Киричок, І. І. Професійна підготовка вчителів Чернігівщини на початку ХХ століття / І. І. Киричок. - С .144-147
Білик, Т. О. З історії організації навчального процесу в Гімназії вищих наук князя Безбородька / Т. О. Білик. - С .148-151
Абашкіна, Н. В. Інновації в освіті Німеччини в умовах розвитку європейської інтеграції / Н. В. Абашкіна. - С .152-155
Авшенюк, Н. М. Сучасні підходи до акредитації педагогічних навчальних закладів в Англії та Уельсі / Н. М. Авшенюк. - С .156-159
Корнілова, А. Формування професійної компетентності педагогів у вищих навчальних закладах будівельного профілю України та Німеччини / А. Корнілова. - С .160-163
Гончарова, Є. Є. Досвід роботи зарубіжних науковців у впровадженні диференційованого підходу у навчанні іноземній мові у вищих закладах освіти / Є. Є. Гончарова. - С .164-166
Удовиченко, Н. Зміст і форми професійної підготовки профконсультантів служби зайнятості у ВНЗ Німеччини / Н. Удовиченко. - С .167-170
Саф’янюк, З. Г. Про становлення і розвиток теорії реальної освіти у працях європейських педагогів / Л. В. Кнодель; С. А. Нургалиева; А. І. Турчин; А. В. Василюк; В. В. Синявський; Л. А. Колбіна; О. Л. Мерзлякова; І. Я. Мищук. - С .171-175
Семеног, О. М. Тенденції професійної підготовки майбутнього вчителя рідної словесності у США / О. М. Семеног. - С .176-179
Кнодель, Л. В. Новые подходы в сфере профессионального образования в Германии / Л. В. Кнодель. - С .180-183
Євтушик, Лариса Петрівна. Проблеми змісту підготовки соціальних педагогів у Німеччині / Л. П. Євтушик. - С .184-186
Нургалиева, С. А. Проблемы интеграции высшего образования Казахстана в мировое образовательное пространство / С. А. Нургалиева. - С .187-188
Зінченко, Т. В. Австрія: риси вищої освіти ХХІ століття і Болонський процес / Т. В. Зінченко. - С .189-193
Турчин, А. І. Організаційно-структурні особливості сучасної системи підготовки вчителів для професійно-освітніх закладів у Німеччині / А. І. Турчин. - С .194-196
Благінін, В. М. Математизація змісту шкільної освіти у США, Франції та Україні в ІІ половині ХХ століття. Порівняльний аналіз / В. М. Благінін, М. В. Потапенко. - С .197-199
Василюк, А. В. Досвід демократичної Польщі: участь у Болонському процесі та інших планах освітньо-наукової інтеграції Європи / А. В. Василюк. - С .200-203
Авксентьєва, О. І. Демарш-французький метод рівності у здібностях / О. І. Авксентьєва. - С .204-206
ПСИХОЛОГІЯ
Синявський, В. В. Психодіагностичне і професіографічне забезпечення професійного навчання як важливий чинник підвищення його ефективності / В. В. Синявський. - С .207-211
Литвинова, Н. І. Розвиток мотивації до творчості в студентської молоді / Н. І. Литвинова. - С .212-215
Михайленко, О. В. Особливості роботи кризових центрів соціально-психологічної допомоги молоді / О. В. Михайленко. - С .216-218
Колбіна, Л. А. Діагностика сформованості особистісних цінностей майбутніх учителів початкової школи / Л. А. Колбіна. - С .219-220
Борисюк, С. О. Особливості становлення психотерапії у сфері гуманістичної педагогіки / С. О. Борисюк. - С .221-223
Котеленець, В. М. Використання тренінгу в підготовці майбутніх фахівців / В. М. Котеленець, М. І. Вовковінський. - С .224-227
Мерзлякова, О. Л. Проблеми профілактики психологічного маніпулювання та контролю свідомості в молодіжному середовищі / О. Л. Мерзлякова. - С .228-231
Коваленко, Н. В. Соціально-психологічні чинники професійної адаптації студентів педагогічного університету / Н. В. Коваленко. - С .232-235
Щотка, О. П. Тренінг розвитку професійно-управлінського самовизначення майбутніх фахівців освіти / О. П. Щотка. - С .236-238
Мищук, І. Я. Психолого-педагогічні аспекти комп’ютеризації навчання фізики за модулями у педколеджі / І. Я. Мищук. - С .239-241
Панченко, В. І. Екопсихологічна культура в професійній підготовці учнівської молоді / В. І. Панченко. - С .242-245
Коркунова, А. О. Формування в студентської молоді інтересу до творчої діяльності / А. О. Коркунова. - С .246-248
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Болонський процес
   викладання основ безпеки життєдіяльності

   Вчителі--підготовка

   Майбутні вчителі



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Лавровський, М. О. \о нем\; Скворцов, М. Є. \о нем\; Демков, Михайло Іванович \о нем\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Гімназія вищих наук князя Безбородька \о ней\
Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)

378
З-41


   
    Збірник наукових праць викладачів університету [Текст] / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 9.15 грн.
    Зміст:
Бойко, О. Д. "Спонтанність" підписання угоди в "Біловезькій Пущі" 1991 р.: анатомія міфу / О. Д. Бойко. - С .4-14
Никоненко, Юлія Петрівна. Психолого-педагогічні чинники та умови моральнісного розвитку дітей дошкільного віку / Ю. П. Никоненко. - С .14-20
Баранова, Н. М. Естетичні засади традицій українського народу / Н. М. Баранова. - С .20-30
Кушерець, Т. В. Реконструкція поняття "суспільство" та новий образ суб’єкта історії / Т. В. Кушерець. - С .30-37
Сич, М. М. Гоголь і Ніжинська гімназія: філософія як чинник розвитку творчого таланту / М. М. Сич. - С .37-48
Бучин, Ал. П. Эвдемонизм и эвтаназия / Ал. П. Бучин. - С .48-58
Бучин, Ан. П. Три понимания практики как отражение классовой структуры социально-товарной формации / Ан. П. Бучин. - С .58-75
Останіна, Н. С. Клуби як центри соціалізації студентської молоді вищої школи / Н. С. Останіна. - С .75-80
Пахомова, Т. М. Управління стратегічним розвитком підприємства та його інформаційне забезпечення / Т. М. Пахомова. - С .80-82
Бойко, Н. І. Експресивна лексика як засіб організації контрастів у художніх текстах / Н. І. Бойко. - С .83-88
Капленко, О. Український літературний авангард: пошук інтерпретаційних домінант / О. Капленко. - С .88-100
Ролік, А. В. Міжмовна комунікація і проблеми перекладу / А. В. Ролік. - С .100-106
Кожухівська, Н. І. Інтонація як основний фонетичний засіб вираження емоцій у сучасному німецькому мовленні / Н. І. Кожухівська. - С .106-112
Коткова, Л. І. Структурно-морфологічні особливості власних прикметників у художній літературі кінця XIX -початку XX століття / Л. І. Коткова. - С .112-117
Білець, О. О. Функціонування сленгової лексики в українській художній літературі кінця XX - початку XIX століть / О. О. Білець. - С .118-125
Ростовська, І. О. Теоретичні основи формування мотивації учіння гри на фортепіано у школярів / І. О. Ростовська. - С .125-133
Ростовська, Ю. О. Єдність доведення і віри як принцип методичної підготовки майбутніх учителів мистецьких дисциплін / Ю. О. Ростовська. - С .133-138
Спіліоті, О. Характерні риси педагогічного портрету Р. М. Гліера / О. Спіліоті. - С .138-143
Резан, Л. І. Педагогічні проблеми формування діагностичних музично-виконавських умінь у студентів мистецьких факультетів закладів вищої освіти / Л. І. Резан. - С .143-148
Крицький, В. М. Художньо-смисловий аналіз як метод досягнення художньо-змістовної сутності музичних творів / В. М. Крицький. - С .148-152
Гусейнова, Л. В. Розвиток мотивації та вольових якостей майбутніх учителів музики як умова формування їх готовності до інструментально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .152-157
Кавунник, Олена Анатоліївна. Музичний родовід Ніжина: риси мистецького життя етнічних меншин міста / О. А. Кавунник. - С .157-169
ДРНТІ
ББК 74.58я43
РУБ 378
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
Кл.слова (ненормовані):
праці викладачів НДУ


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), ІБв (1)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), ІБв (1)

016:9
М 65


   
    Місто Ніжин з найдавніших часів до 1917 року [Текст] : Бібліографічний покажчик / Ніжинська міськрайонна благодійна організація "Благодійний фонд "Ніжен". - 2-е вид., перероб. і доп. - Ніжин : Гідромакс, 2005. - 304 с. - ISBN 966-96563-0-3 : 13.00 грн.
    Зміст:
Історіографія. Бібліографія
Ономастика. Топоніміка
Геральдика. Сфрагістика. Нумізматика
Ніжин з найдавніших часів до XVII століття
Ніжин XVII-XVIII століть
Ніжинські полковники. Чорна Рада
ІНОЗЕМЦІ В НІЖИНІ

Євреї в Ніжині
Поляки в Ніжині
Ніжин ХІХ - початку ХХ століття
Промисловість. Ремесла. Манукфактури і фабрики
Торгівля
Культура Ніжина
Релігія. Церкви і монастирі
Освіта і наука. Школи, училища, гімназії
Освіта і наука. Вищий навчальний заклад у Ніжині
Бібліотека Ніжинської вищої школи
Гімназія вищих наук і ліцей князя Безбородька (1830-1832)
Фізико-математичний ліцей. Юридичний ліцей
Історико-філологічний інститут
Історико-філологічне товариство при Інституті князя Безбородька в Ніжині
Медицина. Благодійність
Ілюстрації. Фотографії
ДРНТІ
ББК 91.9:63.3(4Укр) + 63.3(4Укр)я1 + 63.3(4Укр-4Чер)я1
РУБ 016:9
Рубрики: Історичне краєзнавство--Україна
   Ніжин, місто--історія
Кл.слова (ненормовані):
Ніжинська старовина, збірник


Дод.точки доступу:
Ніжинська міськрайонна благодійна організація "Благодійний фонд "Ніжен"; Ніжинська вища школа \о ней\; Ніжинський інститут народної освіти \о нем\; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\; Гімназія вищих наук князя Безбородька \о ней\; Бібліотека Ніжинської вищої школи \о ней\
Примірників всього: 4
МРК (1), ав (1), ІБв (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: МРК (1), ав (1), ІБв (1), Ч.З.№2 (1)


Л 64


   
    Література та культура Полісся [Текст] : сборник научных трудов. Вип. 40. Філологія, історія та культура Полісся на перетині думок / Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 252 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 15.00 грн.
    Зміст:
Сидоренко, Т. О. Українське літературне бароко: художньостильові та образно-тематичні домінанти / Т. О. Сидоренко. - С .3-34
Карский, А. Рукопись из архива О. М. Бодянского (К истории обнаружения Е. Ф. Карским первого варианта "Наймычки" Т. Г. Шевченко) / А. Карский. - С .35-37
Ковальчук, О. "Чесність з собою" як доктрина життя вільної особистості (на матеріалі творчості В. Винниченка) / О. Ковальчук. - С .38-60
Арват, Н. Н. Компаративное поле в "Вечерах на хзуторе близ Диканьки" Н. В. Гоголя / Н. Н. Арват. - С .61-67
Самойленко, Г. В. Бытовая и учебная жизнь Гимназии высших наук кн. Безбородко в нежинских письмах Н. Гоголя / Г. В. Самойленко. - С .68-90
Бублейник, Л. В. Вираження суб’єктивної позиції автора в художньому мовленні (на матеріалі прози Г. Косинки) / Л. В. Бублейник. - С .91-98
Москаленко, О. Ю. Історична топографія Ніжина (кінець Х - початок XVIII ст.) / О. Ю. Москаленко. - С .99-110
Кравченко, М. І. Український соціал-демократизм: зародження та специфіка / М. І. Кравченко. - С .111-121
Луняк, Є. М. Український патріот і конституціоналіст Георгій Андрузький / Є. М. Луняк. - С .122-133
Шевченко, В. М. Купівля-продаж землі з публічного торгу за повідомленнями судових приставів окружних судів України у 1015 році / В. М. Шевченко. - С .134-146
Ругаль, Л. П. Участь творчої інтелігенції Чернігівщини в культурно-мистецому житті після звільнення від нацистських загарбників (1943-1945 рр.) / Л. П. Ругаль. - С .147-158
Самойленко, Г. В. Сім’я художника Ю. Феддерса в Ніжині / Г. В. Самойленко. - С .159-165
Зміст випусків збірника "Література та культура Полісся" 1990 - 2007 рр. . - С .166-249
ДРНТІ
ББК 83.3(4Укр)5 + 63.3(4Укр)52
РУБ
Рубрики: Ніжин, місто--історія


Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Винниченко, Володимир Кирилович (1880-1951) \о нем\; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Косинка, Григорій \о нем\; Шевченко, Тарас Григорович \о нем\; Андрузький, Георгій (Юрій) Володимирович \о нем\; Феддерс, Юлій Іванович \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Гімназія вищих наук князя Безбородька \о нем\
Примірників всього: 5
Гогол. центр (1), ав (1), ІБв (1), Ч.З.№3 (2)
Свободны: Гогол. центр (1), ав (1), ІБв (1), Ч.З.№3 (2)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 172 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 24.00 грн.
    Зміст:
Долматова, М. П. Формування естетичного досвіду студентів філологічних факультетів вищих педагогічних навчальних закладів як педагогічна проблема / М. П. Долматова. - С .5-9
Кочерга, О. М. Модель формування соціальної відповідальності студентів педагогічного коледжу / О. М. Кочерга. - С .10-19
Возна, Ю. Організація дозвілля підлітків у позашкільному мікросоціумі як соціально- педагогічна проблема / Ю. Возна. - С .16-19
Євсєєва, Ольга Вадимівна. Динамічний і функціональний аспекти навчального завдання як динамічної системи / О. В. Євсєєва. - С .20-22
Безносюк, О. О. Педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій особистості / О. О. Безносюк, Ю. Б. Медведєв, П. А. Папушин. - С .23-25
Падун, Н. О. Проблема міжпредметних зв’язків та інтегрованого навчання у педагогіці / Н. О. Падун. - С .26-29
Жуков, С. М. Роль і значення родини у формуванні духовних потреб та інтересів у дітей засобами мистецтва / С. М. Жуков. - С .30-35
Благінін, В. М. Учнівське самоврядування в педагогічній теорії та практиці / В. М. Благінін. - С .36-38
Красновид, М. М. Формування здорового способу життя учнів засобами туризму / М. М. Красновид, В. М. Серяков, В. М. Благінін. - С .39-40
Суховєєва, Н. М. Вітчизняна практика соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю з особливими потребами: чинники розвитку, проблеми, перспективи / Н. М. Суховєєва. - С .41-44
Білоусова, Н. В. Діагностика рівнів сформованості потреби у самовдосконалення у молодших підлітків / Н. В. Білоусова. - С .45-47
Прокопенко, С. Г. Екологічні ігри як засіб формування екологічної культури молодших школярів / С. Г. Прокопенко. - С .48-52
Харківська, А. А. Створення фаворабельних умов адаптації системи дошкільної освіти до Болонського процесу / А. А. Харківська. - С .53-57
Лукашова, Н. І. Навчальні екскурсії з хімії в теорії та практиці навчанні хімії у загальноосвітній школі: історико-дидактичний аспект / Н. І. Лукашова. - С .58-63
Шевчук, А. С. Технологія розробки методичного забезпечення дициплін за принципами кредитно-модульної системи / А. С. Шевчук. - С .64-69
Бутурлим, Т. І. Формування гендерної культури ліцеїстів засобами реклами / Т. І. Бутурлим. - С .70-74
Булавенко, С. Д. Особливості формування економічної культури в учнів загальноосвітньої школи / С. Д. Булавенко. - С .75-79
Селюнін, С. М. Модернізація засобів контролю для оптимізації навчально-тренувального процесу спортивного відділення / С. М. Селюнін, М. М. Красновид. - С .80-82
Кабриль, К. В. Формування національної самосвідомості школярів у хоровому класі / К. В. Кабриль. - С .83-85
Бєлкіна, Н. І. Тестовий контроль навчальних досягнень студентів при вивченні історії педагогіки / Н. І. Бєлкіна. - С .86-87
Шкодин, А. В. Особливості викладання курсу "Неорганічна хімія" студентам агрономічного факультету в умовах кредитно-модульної системи навчання / А. В. Шкодин. - С .88-91
Передера, О. В. Можливості соціально-психологічного тренінгу в подоланні ідентичності студентської молоді / О. В. Передера. - С .92-93
Ревенчук, В. В. Методика організації навчальної взаємодії викладача та студента у класі музичного інструменту / В. В. Ревенчук. - С .94-97
Чепела, О. О. Інтернет-ресурси вчителя іноземних мов при навчанні аудіювання / О. О. Чепела. - С .98-99
Трубавіна, І. М. Фамілієцентризм - імператив соціально-педагогічної роботи з сім’єю / І. М. Трубавіна. - С .100-102
Михайленко, О. В. Теоретичні аспекти формування професійних якостей майбутнього фахівця-юриста / О. В. Михайленко. - С .103-107
Адамів, Г. С. Організація самостійної роботи учнів початкової школи / Г. С. Адамів. - С .108-112
Помігуєва, Л. П. Утілення системи творчих завдань у процес розвитку педагогічної культури мавйбутніх учителів англійської мови / Л. П. Помігуєва. - С .113-116
Стрельнікова, Н. М. Формування пізнавальної активності студентів у процесі підготовки до педагогічної діяльності / Н. М. Стрельнікова. - С .117-119
Гончарова, О. Н. Метод "Портфолио" в системе подготовки будущих экономистов / О. Н. Гончарова. - С .120-122
Коваленко, О. Н. Внесок Л. В. Щерби у розвиток мовознавства та методики викладання іноземних мов / О. Н. Коваленко, І. Данильченко. - С .123-127
Баленко, Н. М. Коменський Я. А. в історико-педагогічній спадщині вітчизняних учених-мовознавців другої половини ХІХ ст. / Н. М. Баленко. - С .128-130
Самойленко, О. В. Класична гімназія при юридичному ліцеї та Історико-філологічному інституті князя Безбородька в Ніжині: до проблеми створення та функціонування / О. В. Самойленко. - С .131-133
Ярмак, Н. О. Вплив поглядів К. Д. Ушинського на формування педагогічних ідей О. Ф. Музиченка / Н. О. Ярмак. - С .134-137
Павленко, О. М. Навчання музичної імпровізації у європейському професійному музичному мистецтві в XVII - першій половині ХІХ ст. (історико-педагогічний аспект) / О. М. Павленко. - С .138-141
Постригач, Н. О. Зарубіжний досвід застосування новітніх інформаційно-комунікаційних технологій у професійному становленні вчителя / Н. О. Постригач. - С .142-144
Ларіна, Т. В. Професійний розвиток учителя як педагогічна проблема (на матеріалі досліджень США) / Т. В. Ларіна. - С .145-149
Сливка, В. П. Стандарт компетентності вчителів у педагогічному оцінюванні студентів (досвід США) / В. П. Сливка. - С .150-153
Біла, Н. Л. Морально-естетичне виховання: історичний аспект / Н. Л. Біла, А. О. Давиденко. - С .154-158
Зубалій, М. Д. Генерал-лейтенант О. Д. Бутовський у міжнародному олімпійському комітеті / М. Д. Зубалій, В. М. Зубалій. - С .159-163
Пономаренко, О. В. Шляхи формування лідерських якостей та вмінь студентів у вищій освіті США / О. В. Пономаренко. - С .164-166
Дубровська, Л. О. Розвиток принципу індивідуального підходу в педагогічній спадщині педагогів- гуманістів епохи Відродження / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. - С .167-172
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 196 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 58.90 грн.
    Зміст:
Логвинюк, Н. І. Обгрунтування ролі категорій комунікативно-пізнавального аспекту в теорії навчання філологічних дисциплін / Н. І. Логвинюк. - С .5-8
Гагіна, Н. В. Взаємодія як міждисциплінарне поняття / Н. В. Гагіна. - С .9-13
Падун, Н. О. Про деякі аспекти формування екологічної культури школярів / Н. О. Падун, Н. В. Горбушко. - С .14-16
Тукач, І. І. Стан дослідження феномена "ціннісне ставлення" у науковій літературі / І. І. Тукач. - С .17-21
Сорокіна, Н. В. Дидактичне моделювання іншомовного комунікативного середовища засобами мультимедійних технологій / Н. В. Сорокіна. - С .22-24
Топузов, О. М. Особистісно орієнтований підхід до формування та розвитку творчої самостійної пізнавальної діяльності учнів / О. М. Топузов. - С .25-28
Степашко, В. О. Модель управлінських рішень як організаційна умова ефективного функціонування системи науково-дослідної роботи студентів / В. О. Степашко. - С .29-38
Толочко, С. В. Етапи та рівні сформованості методичної компетенції викладачів спеціальних дисциплін вищих аграрних навчальних закладів / С. В. Толочко. - С .39-44
Пономаренко, О. В. Організаційно-педагогічні умови формування лідерських якостей та вмінь студентів / О. В. Пономаренко. - С .45-47
Отрошко, Т. В. Впровадження сучасних інформаційних технологій у навчально-виховний процес - запорука розвитку особистості / Т. В. Отрошко. - С .48-50
Ревенчук, В. В. Навчально-виконавська активність як метод навчання гри на фортепіано / В. В. Ревенчук. - С .51-54
Мисан, В. О. До проблеми єдиного курсу шкільної історії / В. О. Мисан. - С .55-58
Попенко, О. М. Сучасні підходи до підготовки вчителів початкових класів / О. М. Попенко. - С .59-62
Булавенко, С. Д. Педагогічні умови формування економічної культури в учнів загальнооосвітньої школи / С. Д. Булавенко. - С .63-65
Чекаль, Г. С. Використання комп’ютерних вправ для корекції граматичних навичок / Г. С. Чекаль, Л. С. Панова, Г. М. Корнєйчик. - С .66-68
Кириченко, С. О. Розвивальне навчання як шлях до творчого зростання особистості, її саморозвитку та самовдосконалення (з досвіду роботи) / С. О. Кириченко. - С .69-73
Варущик, Н. П. Розвиток теоретичного мислення в класах математичного профілю / Н. П. Варущик. - С .74-77
Кирилюк, В. М. Ігрова навчальна діяльність на хореографічних заняттях у дітей молодшого та середнього шкільного віку / В. М. Кирилюк. - С .78-84
Одегова, Н. М. Розвиток умінь критичного мислення в процесі навчання написання англійською мовою рецензій на художні твори / Н. М. Одегова. - С .85-89
Стрельнікова, Н. М. Підготовка батьків до гуманного спілкування з дітьми у сучасній школі / Н. М. Стрельнікова. - С .90-91
Долматова, М. П. Принципи відбору художніх текстів для навчання читання на заняттях з іноземної мови / М. П. Долматова. - С .92-95
Костенко, Л. В. Формування творчої самостійності та інтелектуальної активності студентів у класі хорового диригування / Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. - С .96-100
Шкодин, А. В. Ескпериментальна перевірка ефективності методики продуктивного навчання неорганічної хімії на лабораторних заняттях в аграрній вищій школі / А. В. Шкодин. - С .101-105
Шевченко, С. І. Способи формування соціокультурної компетенції учнів на основі текстів для читання англійською мовою / С. І. Шевченко, М. О. Нікітіна. - С .106-109
Ляшенко, І. В. Формування громадянського компонента як складової готовності майбутніх аграріїв до реалізації міжнародних фахових програм / І. В. Ляшенко. - С .110-113
Новгородська, Ю. Г. Педагогічні умови формування управлінської компетентності майбутнього керівника дошкільного навчального закладу / Ю. Г. Новгородська. - С .114-117
Карюченко, Д. М. Зміст професійної підготовки майбутнього вчителя до організації дозвілля старшокласників / Д. М. Карюченко. - С .118-120
Федорина, Т. П. Теоретичні аспекти формування конструкторських умінь майбутніх інженерів-аграрників у процесі вивчення графічних дисциплін / Т. П. Федорина. - С .121-126
Юрченко, Н. М. Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж. Сисмотсійна робота у системі професійної підготовки майбутнього вчителя / Н. М. Юрченко. - С .127-130
Коваленко, Є. І. Софія Русова як історик педагогіки / Є. І. Коваленко. - С .131-134
Благінін, В. М. Новгород-Сіверська державна гімназія ім. К. Д. Ушинського: минуле та сучасне / В. М. Благінін. - С .135-137
Боровик, В. В. Діяльність ніжинського вйськово-спортивного комітету щодо мобілізації спорту в 1916-1917 рр. / В. В. Боровик. - С .138-140
Бутурлим, Т. І. Ідея гендерного виховання в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Т. І. Бутурлим. - С .141-143
Орел, О. В. Педагогічні проблеми математики в спадщині І. Ф. Тесленка / О. В. Орел. - С .144-145
Демченко, Н. М. Дослідження педагогічних поглядів видатних вітчизняних та зарубіжних персоналій у спадщині вчених мовознавців Лівобережної України (друга половина ХІХ століття) / Н. М. Демченко. - С .146-149
Авшенюк, Н. М. Реформування структури ступенів вищиї освіти в умовах Болонського процесу: досвід європейських університетів / Н. М. Авшенюк. - С .150-153
Харківська, А. А. Порівняльний аналіз варіативності системи ECTS у країнах Європи та Україні / А. А. Харківська. - С .154-160
Катруца, Н. Б. Вплив ідей конфуціанства на систему виховання в Японяї / Н. Б. Катруца. - С .161-164
Журавська, Н. С. Теоретичні основи підготовки викладачів професійно орієнтованих дисциплін в аграрних ВНЗ Нідерландів / Н. С. Журавська. - С .165-170
Чирва, А. С. Роль навчальних планів у процесі інтернаціоналізації вищої освіти Канади / А. С. Чирва. - С .171-176
Жук, О. А. Підвищення якості професійної компетентності студентів НІНО у 1921 - 1927 роках / О. А. Жук. - С .177-179
Сташевська, І. О. Роль музики у німецьких реформаторських школах-інтернатах кінця ХІХ - початку ХХ століть / І. О. Сташевська. - С .180-183
Лавріненко, О. А. Становлення педагогічної майстерностй у загальнопедагогічній підготовці вчителів вищими жіночими закладами освіти України на початку ХХ ст. / О. А. Лавріненко. - С .184-188
Огієнко, О. І. Скандинавська освіта дорослих як соціальний інститут / О. І. Огієнко. - С .189-192
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Професійна підготовка вчителя
   Гендерне виховання



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)


Л 64


   
    Література та культура Полісся [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 47. Віктор Забіла - поет-романтик (до 200-ліття від дня народження) / Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 216 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 38.70 грн
    Зміст:
Самойленко, Г. В. Віктор Забіла у колі українських та російських культурних діячів ХІХ ст. / Г. В. Самойленко. - С .3-10
Бондар, М. П. Поетична творчість В. Забіли у розвитку української літератури першої половини - середини ХІХ ст. / М. П. Бондар. - С .11-30
Нахлік, Є. К. Суб’єктна організація та образний лад поезії Віктора Забіли / Є. К. Нахлік. - С .31-59
Моціяка, Олена Миколаївна. Своєрідність культу страждання в поезії Віктора Забіли / О. М. Моціяка. - С .60-68
Капленко, О. М. Образ долі у поезії Віктора Забіли / О. М. Капленко. - С .69-74
Сидоренко, Т. О. Естетика поетичного простору в творчості В. Забіли (постбарокова ретроспекція) / Т. О. Сидоренко. - С .75-78
Кайдаш, А. М. Ідіостиль Віктора Забіли в контексті міфологічної площини українського романтизму / А. М. Кайдаш. - С .79-84
Пащенко, В. М. Стилістичний потенціал поетичного слова В. М. Забіли / В. М. Пащенко. - С .85-88
Якубіна, Ю. В. Віктор Забіла і Гімназія вищих наук / Ю. В. Якубіна. - С .91-101
Москаленко, М. А. Постать Віктора Забіли в історико-краєзнавчому контексті Борзнянщини / М. А. Москаленко. - С .99-101
Забарний, О. В. Вивчення творчості ВІктора Забіли у школі / О. В. Забарний. - С .102-106
Самойленко, Г. В. Архівні джерела та стародруки про творчу спадщину В. Забіли / Г. В. Самойленко. - С .107-113
Куліш, П. Віктор Забіла (некролог) / П. Куліш. - С .114-115
Куліш, П. Із збірки "Хуторна поезія" / П. Куліш. - С .115-118
Петров, М. И. В. Н. Забелла / М. И. Петров. - С .119-124
Комаров, М. К биографии В. Н. Забелы / М. Комаров. - С .125-128
Комаров, М. Неизданное стихотворение В. Н. Забелы / М. Комаров. - С .129-131
Комар, М. Ненадруковані байки В. М. Забіли / М. Комар. - С .132-133
Лукич, В. Забіла В. і єго жартобливе "посланіє" до Шевченка / В. Лукич. - С .133-135
Наталка, Полтавка. Роман Віктора Забіли (з оповідань моєї матері) / Полтавка Наталка. - С .136-138
Грінченко, Б. Споминки про ВІктора Михайловича Забілу (до 25-річчя з дня смерті). 1895 р. / Б. Грінченко. - С .139-142
Рассказы старожилов [о поэме В. Забелы] . - С .143-144
Франко, І. Поезії Віктора Забіли / І. Франко; В. Гнатюк. - С .144-152
Франко, І. До біографії та характеристики В. Забіли / В. Гнатюк; В. Мировець. - С .153-159
Гнатюк, В. До біографії В. Забіли / В. Мировець; А. Лященко. - С .159-160
Мировець, В. Життя і твори Віктора Забіли / А. Лященко; Є. Кирилюк. - С .160-186
Лященко, А. Шевченко Т. Г. і В. М. Забіла / Є. Кирилюк. - С .187-202
Кирилюк, Є. Невідома збірка творів Віктора Забіли / Є. Кирилюк. - С .203-213
ДРНТІ
ББК 83.3(4Укр)5-8 + 63.3(4Укр)52
РУБ
Рубрики: Історія України--походження українського етносу


Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Забіла, Віктор Миколайович \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (1), ав (1), ІБв (1), Ч.З.№3 (2)
Свободны: фб (1), ав (1), ІБв (1), Ч.З.№3 (2)

37(09)(4Укр)
У45


   
    Українська гімназія. Регенсбург, Німеччина. 1945-1949 [Текст]. Наші зустрічі та спадщина: Фотоогляд минувщини і сучасності / Гол. ред. Б. Маланяк. - Нью-Джерсі : [б. в.], 2008. - 474 с. - 27.16 грн.
ББК 74.03(4Укр) + 63.3(4Нім=Укр)
РУБ 37(09)(4Укр)
Рубрики: Діаспора українська--освіта
   Діаспора українська--зарубіжні країни

   Освіта в зарубіжних країнах--історія

   Німеччина--українська діаспора--освіта


Дод.точки доступу:
Маланяк, Богдан
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)



    Перехейда, О.
    Демократизація внутрігімназійного контролю [Текст] / О. Перехейда // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2003. - N9(березень). - С. 7-10
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: психологія управління
   типи шкіл

Кл.слова (ненормовані):
психологія управління -- ГІМНАЗІЯ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: РШ/2006/6
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2006р. N 6
Зміст:
Дорогих, Р. Моделювання педагогічних ситуацій у процесі формування професійних якостей майбутніх учителів / Р. Дорогих. - С.7-9.
Малихін, А. Тестовий контроль і підвищення якості освіти у вищій педагогічній школі / А. Малихін. - С.9-11.
Кара, С. Оршанізація керівництва педагогічно. практикою - вадлива умова формування професійної компетентності студентів / С. Кара. - С.11-13.
Черезова, І. Організація виховної роботи зі студентами / І. Черезова. - С.21-23.
Малихіна, Т. Моральне становлення особистості підлітка на сучаснму етапі / Т. Малихіна. - С.24-26.
Брикіна, О. Синерогетичні засади моделювання дистанційної освіти майбутнього педагога / О. Брикіна. - С.36-38.
Жук, Н. Казкотерапія як спосіб формування "Я2" молодшого / Н. Жук. - С.51-53.
Миронова, В. Формування прагматичної компетенції учнів на початковому етапі навчання іноземної (англійської) мови / В. Миронова. - С.64-65.
Константінова, В. Археографічне видання "Джерела з історії Бердянського державного педагогічного університету. Том I Бердянська чоловіча гімназія (1872-1897) / В. Константінова. - С.77-80.
Шумілова, І. М. О. Корф про професійну підготовку вчителя / І. Шумілова. - С.75-77.
Генов-Стешенко, О. Упровадження інтерактивних технологій навчання у шкільний курс основ безпеки життєдіяльності / О. Генов-Стешенко. - С.66-68.
Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)




    Константінова, В.
    Археографічне видання "Джерела з історії Бердянського державного педагогічного університету. Том I Бердянська чоловіча гімназія (1872-1897) [Текст] / В. Константінова // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N6. - С. 77-80. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р.


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)


Шифр: ВУ/2006/17/18
   Журнал

Відкритий урок : розробки, технології, досвід [Текст] : Науково-методичний журнал. - Київ : "Плеяди". - Виходить двічі на місяць
2006р. N 17/18
Зміст:
Пушкарьова, Т. Скандинавська гімназія: перші кроки становлення та погляд у майбутнє / Т. Пушкарьова. - С.3-6
Коломієць, Н. Інтерактивні технології в особистісно зорієнтованій освіті / Н. Коломієць. - С.12-15
Мальцева, О. Нестандартний спосіб оцінювання: Уроки інформатики / О. Мальцева. - С.35-45
Рубенко, І. Інтерактивний розвиток фантазії учнів: Уроки образотворчого мистецтва, 6-й клас / І. Рубенко. - С.46-51
Брюханова, А. Психотехніки сімейної позитивної психотерапії / А. Брюханова. - С.55-58
Борисенко, О. Увага! На уроці - підліток / О. Борисенко. - С.58-60
Турчанінова, Л. Проект "Дерево родоводу": [Проективна методика у виховній сфері] / Л. Турчанінова. - С.61-66
Бабеша, С. Міграційні процеси в Україні: Нетрадиційний урок географії, 9-й класс / С. Бабеша. - С.79-81
Бабеша, С. Нашого цвіту - по всьому світу / С. Бабеша. - С.82-85
Мельник, Н. Впроваджуємо моніторинг освіти / Н. Мельник. - С.86-89
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Пушкарьова, Т.
    Скандинавська гімназія: перші кроки становлення та погляд у майбутнє [Текст] / Т. Пушкарьова // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2006. - N17/18. - С. 3-6
Рубрики: гімназії
   типи шкіл



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Перехейда, О.
    Школа повного дня: інтеграція урочної та позаурочної сфер діяльності гімназії [Текст] / О. Перехейда // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N10. - С. 6-9 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: школи (ліцей, гімназія, сільська школа)


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Перехейда, О.
    Інноваційна модель розвитку гімназії (концептуальний підхід, ідеї, пошуки) [Текст] / О. Перехейда // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N10. - С. 9-13 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: школи (ліцей, гімназія, сільська школа)


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




   
    Структура навчально-виховного процесу школи повного дня "Ерудит" м. Києва [Текст] // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N10. - С. 3-80 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: школи (ліцей, гімназія, сільська школа)
Анотація: Цей номер журнала присвячений 10-річчю школи-гімназії "Ерудит" м. Києва. В змісті - проблеми управління, виховання гімназистів, моніторингові дослідження досягнень учнів, технології навчання та інше.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Авдеева, Е. В.
    Учебноисследовательская деятельность в условиях лицея [Текст] / Е. В. Авдеева, А. С. Кремень // География и экология в школе XXI века : Научно-методический журнал. - 2007. - N9. - С. 49-52
Рубрики: дослідницька діяльність учнів
   школи (ліцей, гімназія, сільська школа)



Дод.точки доступу:
Кремень, А. С.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)