> Шифр: С830276/2006/1 Журнал 2006р. N 1 Чорна, К. І. Особистісно орієнтована система громадянського виховання учнів гімназії / К. І. Чорна. - С.6-13 (далі буде) Курганська, Л. О. Конфлікти у педагогічній діяльності / Л. О. Курганська. - С.14-15 Волкова, С. С. Здоровый учитель - здоровая школа / С. С. Волкова. - С.16-18 Чешенко, О. І. Методичні поради класному керівникові 5-го класу / О. І. Чешенко. - С.19-22 Волченська, Т. В. Школа духовного діалогу: [З досвіду етичного виховання] / Т. В. Волченська. - С.23-27 Пушкарьова, Т. О. Методи формування екологічної культури у навчально-виховному процесі / Т. О. Пушкарьова, О. В. Король. - С.29-40 Дем’янчук, С. М. Клуб дозвілля: За матеріалами методичного посібника "Програми творчої взаємодії батьків і дітей" / С. М. Дем’янчук ; С. М. Дем’янчук. - С.52-54 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Пушкарьова, Т. О. Методи формування екологічної культури у навчально-виховному процесі [Текст] / Т. О. Пушкарьова, О. В. Король> // Світ виховання : Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України". - 2006. - N1. - С. 29-40 Дод.точки доступу: Король, О. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВУ/2006/17/18 Журнал 2006р. N 17/18 Пушкарьова, Т. Скандинавська гімназія: перші кроки становлення та погляд у майбутнє / Т. Пушкарьова. - С.3-6 Коломієць, Н. Інтерактивні технології в особистісно зорієнтованій освіті / Н. Коломієць. - С.12-15 Мальцева, О. Нестандартний спосіб оцінювання: Уроки інформатики / О. Мальцева. - С.35-45 Рубенко, І. Інтерактивний розвиток фантазії учнів: Уроки образотворчого мистецтва, 6-й клас / І. Рубенко. - С.46-51 Брюханова, А. Психотехніки сімейної позитивної психотерапії / А. Брюханова. - С.55-58 Борисенко, О. Увага! На уроці - підліток / О. Борисенко. - С.58-60 Турчанінова, Л. Проект "Дерево родоводу": [Проективна методика у виховній сфері] / Л. Турчанінова. - С.61-66 Бабеша, С. Міграційні процеси в Україні: Нетрадиційний урок географії, 9-й класс / С. Бабеша. - С.79-81 Бабеша, С. Нашого цвіту - по всьому світу / С. Бабеша. - С.82-85 Мельник, Н. Впроваджуємо моніторинг освіти / Н. Мельник. - С.86-89 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Пушкарьова, Т. Скандинавська гімназія: перші кроки становлення та погляд у майбутнє [Текст] / Т. Пушкарьова> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2006. - N17/18. - С. 3-6 Рубрики: гімназії типи шкіл Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПШ-2/2006/10 Журнал 2006р. N 10 Єфремова, Н. Створення сприятливо-стимулюючих умов для розвитку особистості молодшого школяра / Н. Єфремова. - С.2-4 Логачевська, С. Диференціація - одна із форм інтерактивного навчання молодших школярів / С. Логачевська. - С.18-23 Тименко, В. Методика трудового навчання - технічної і художньої праці / В. Тименко. - С.23-29 Семенко, В. Тестові завдання з курсу "Я і Україна" для 2 класу / В. Семенко. - С.29-30 Бондаренко, Г. Форми навчання в різновікових групах малочисельного класу / Г. Бондаренко. - С.34-37 Рівкінд, Ф. Педагогічний майстер-клас: [Основи комп’ютерної грамотності для учнів 3-4 класів] / Ф. Рівкінд. - С.38-43 Ященко, Т. І. Виховання загальнолюдських цінностей, свідомості дисципліни та культури поведінки учнів: Спільна робота педагогічного колективу та батьків / Т. І. Ященко. - С.44-47 Михайліченко, М. "Дива творять не комп’ютери, а вчителі", або Сучасні кроки педагогічного навчального закладу / М. Михайліченко. - С.47-52 Пушкарьова, Т. Здоров’язберігаючий потенціал навчальних технологій / Т. Пушкарьова. - С.53-54 Коваль, Л. Технологія взаємодії вчителя й учнів на різних етапах уроку / Л. Коваль. - С.55-57 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Пушкарьова, Т. Здоров’язберігаючий потенціал навчальних технологій [Текст] / Т. Пушкарьова> // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2006. - N10. - С. 53-54 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: здоров’язберігаюча педагогіка Навчальні технології Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: МО-1/2006/4 Журнал 2006р. N 4 Гайдамака, О. Інтегративна мистецька освіта - крок у майбутнє / О. Гайдамака. - С.2-4 Пушкарьова, Т. Інтегроване навчання як засіб гармонізації розвитку дитини / Т. Пушкарьова. - С.5-7. Сиротенко, А. Естетика педагогічної праці (поради молодому педагогові) / А. Сиротенко, Л. Гладишевська. - С.12-16 Тараканова, А. Формування пластичної культури дітей засобами хореографічного мистецтва / А. Тараканова. - С.48-51. Шевнюк, О. Традиційний костюм Індії / О. Шевнюк. - С.52-55 Савчук, Г. Славетні імена: До 130-річчя від дня народження О. Кошиця / Г. Савчук. - С.61-63 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Пушкарьова, Т. Інтегроване навчання як засіб гармонізації розвитку дитини [Текст] / Т. Пушкарьова> // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2006. - N4. - С. 5-7. Рубрики: навчання інтегроване Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2008/6 Журнал 2008р. N 6 Онишків, З. Сухомлинський В. О. про індивідуалізацію навчально-виховного процесу в початкових класах / З. Онишків. - С.4-5 Науменко, Т. Морально-естетичне виховання школярів засобами дитячого фольклору / Т. Науменко. - С.19-21 Новікова, Л. Економіка для учнів 2 класу (факультативні заняття) / Л. Новікова. - С.23-27 Середа, О. Розвиток естетично-творчої діяльності молодших школярів / О. Середа. - С.29-36 Мартиненко, С. Діагностичні методики вивчення навчально-пізнавальної діяльності учнів четвертого класу / С. Мартиненко. - С.37-40 Ватаманюк, Г. Інтелектуальна гра як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності старших дошкільників та молодших школярів / Г. Ватаманюк. - С.40-43 Юрош, О. Місце репертуару у музичному вихованні (Закарпаття, 1919-1939 р.) / О. Юрош. - С.44-46 Пушкарьова, Т. Педагогічні умови формування особистісно орієнтованого навчального середовища у 1 класі / Т. Пушкарьова. - С.47-49 Чабайовська, М. Тематичний план для вищих педагогічних навчальних закладів I-II рівнів акредитації / М. Чабайовська. - С.49-55. Далі буде. Кузьменко, Н. Покликання підручника - виховувати національну самосвідомість учнів / Н. Кузьменко. - С.55-57. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Пушкарьова, Т. Педагогічні умови формування особистісно орієнтованого навчального середовища у 1 класі [Текст] / Т. Пушкарьова> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2008. - N6. - С. 47-49 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: навчання особистісно орієнтоване Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2009/8/9 Журнал 2009р. N 8/9 До IV Міжнародних і XVI Всеукраїнських читань "Сухомлинський В. О. у діалозі з сучасністю: ціннісні виміри в освіті" : добірка статей. - С.3-24. Дем’яненко, Наталія. Інституту вищої освти АПН України - 10 років: витоки, сьогодення, майбуття / Н. Дем’яненко. - С.25-28. Вербицький, В. Прогностичні орієнтири інноваційного розвитку позашкільного закладу еколого-натуралістичного спрямування / В. Вербицький. - С.28-32. Кіян, О. Батьківсько-вчительська взаємодія як педагогічний феномен / О. Кіян. - С.32-35. Стрілько, В. Біопсихологічні засади індивідуального підходу до учнів у навчально-виховному процесі / В. Стрілько. - С.36-38. Лукашова, Ніна. Урок як основна організаційна форма навчання хімії: погляд у минуле і завдання на сучасному етапі / Н. Лукашова. - С.39-44. Пушкарьова, Т. Науково-педагогічний проект "Росток" / Т. Пушкарьова. - С.45-49. Бондаренко, О. Експериментальна перевірка застосування мультимедійних технологій у навчальному процесі з педагогічних дисциплін / О. Бондаренко. - С.50-52. Год, Б. Дитячі ігри в історико-педагогічному дискурсі / Б. Год. - С.63-68. Кравченко, Оксана. Виховні ідеї у творчій спадщині Пантелеймона Куліша / О. Кравченко. - С.68-73. Балацька, Н. Спрямування національної політики Великої Британії в галузі середньої та вищої освіти / Н. Балацька, О. Письменна. - С.74-76. Щербань, І. Особливості освіти сільської Америки (кшнець XX століття) / І. Щербань. - С.77-79. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: РШ/2010/9 Журнал 2010р. N 9 Суліма, Євген. Інноваційно-інформаційний розвиток освіти - якісно новий етап модернізації всієї освітньої системи / Є. Суліма. - С.3-8. Пушкарьова, Т. Інформаційно-комунікаційна компетентність - важливий чинник формування світогляду учнів / Т. Пушкарьова. - С.9-12. [До Дня пам’яті Василя Сухомлинського] : добірка статей. - С.13-23. Основи критичного мислення : навчальна програма курсу за вибором для учнів профільних класів соціально-гуманітарного напряму. - С.24-35. Васьківська, Г. Роль природничо-гуманітарних наук у процесі формування в учнів системи знань про людину / Г. Васьківська. - С.36-40. Турянська, Ольга. Типи уроків історії: теоретичні основи свідомого вибору / О. Турянська. - С.40-46. Мельник, Ю. Дидактичні особливості конструювання системи прикладних завдань з фізики / Ю. Мельник. - С.47-51. Бондар, Л. Диференційований підхід до організації педагогічного процесу в державних гімназіях та реальних училищах (кінець XIX - початок XX ст.) / Л. Бондар. - С.52-56. Слюсаренко, М. Медіа-освіта: українська перспектива / М. Слюсаренко, Л. Найдьонова. - С.57-58. Маркевич, Н. Формування мовної культури учнів: пошук підходів / Н. Маркевич, Н. Сєрікова. - С.76-78. Співакова, Л. Викладання англійської мови у багаторівневих класах / Л. Співакова. - С.78-80. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
П 91 Пушкарьова, Т. Науково-педагогічний проект "Росток" [Текст] / Т. Пушкарьова> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2009. - N 8/9. - С. 45-49. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта в Україні--програми розвитку дітей Кл.слова (ненормовані): програма розвитку дітей “Росток” Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
П 91 Пушкарьова, Т. Інформаційно-комунікаційна компетентність - важливий чинник формування світогляду учнів [Текст] / Т. Пушкарьова> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 9. - С. 9-12. Рубрики: Комп’ютеризація навчального процесу Кл.слова (ненормовані): комп’ютерна компетентність учнів Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: КШС-2/2011/4 Журнал 2011р. N 4 Жук, Ю. О. Діалектика педагогічного знання в умовах комп’ютерно-орієнтованого процесу навчання / Ю. О. Жук. - С.3-6 Пушкарьова, Т. О. Електронний контент: особливості застосування і нові можливості пізнання світу / Т. О. Пушкарьова. - С.7-10 Цибулько, М. М. Об’єктно-орієнтоване програмування: з чого розпочинати / М. М. Цибулько. - С.11-14 Ганжела, С. І. Формування компетентностей учнів старших класів у процесі навчання інформатики / С. І. Ганжела. - С.15-17 Голодюк, Л. С. Проектування інформаційно-комунікаційного супроводу уроку / Л. С. Голодюк. - С.18-20 Матяш, Н. Ю. Оцінювання навчальних досягнень учнів з біології за допомогою комп’ютерного тестування / Н. Ю. Матяш, Л. П. Міронець. - С.21-23 Саламаха, О. М. Комп’ютерні технології на уроках образотворчого мистецтва / О. М. Саламаха. - С.24-25 Рибалко, О. О. Дидактична гра і навчання молодшого школяра / О. О. Рибалко. - С.26-30 Білий, О. В. Інсталяція Linux / О. В. Білий. - С.31-33 Кузнецова, І. В. Електронний підручник "Основи Інтернету" / І. В. Кузнецова. - С.34-35 Будкевич, Т. В. Програмні засоби навчання фізики, хімії і біології / Т. В. Будкевич. - С.36-41 Погрібний, О. В. Програмні засоби навчання математики / О. В. Погрібний. - С.42-46 Шевчук, П. Г. Від Pascal до С# / П. Г. Шевчук. - С.47-52 Електронні підручники: за і проти. - С.55-56 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 91 Пушкарьова, Т. О. Електронний контент: особливості застосування і нові можливості пізнання світу [Текст] / Т. О. Пушкарьова> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 4. - С. 7-10 Рубрики: Електронні засоби навчання Інформаційна культура Інформаційні технології навчання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): електронний навчальний контент -- навчальна інформація -- інтерактивність -- електронні освітні ресурси -- навчальні модулі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: КШС-2/2011/7 Журнал 2011р. N 7 Реалізація нової моделі освіти, заснованої на використанні ікт, висуває нові вимоги до всіх учасників навчального процесу. - С.3-5. Форум міністрів освіти європейських країн. - С.2. : фот.цв. на 2 стр. обл. Пушкарьова, Т. О. Роль ІКТ у створенні єдиного європейського освітнього простору / Т. О. Пушкарьова. - С.6-8. Ходорковский, О. А. Нові можливості соціальних мереж / О. А. Ходорковский. - С.9. Воронцова, Е. В. Психологічні аспекти інформатизації навчально-виховного процесу / Е. В. Воронцова. - С.10. Косик, В. М. Програма "Сто відсотків" та шляхи її реалізації / В. М. Косик. - С.11-12. Гущина, Н. І. Проблема захисту учнів від негативних впливів у соціальних мережах / Н. І. Гущина. - С.13-14. Громська, О. І. Використання нетсерфера UBISURFER в освіті / О. І. Громська, В. Б. Рогова. - С.15-16. Мельник, О. М. Технології WEB 2.0 - інноваційний засіб навчання іноземної мови / О. М. Мельник. - С.17-19. Пушкарьова, Т. О. Давайте навчатися дистанційно! / Т. О. Пушкарьова, О. А. Ходорковський. - С.20-21. Громко, Г. Ю. Імітаційне моделювання в скретчі / Г. Ю. Громко. - С.22-25. Чимшир, В. І. Модель функціонування навчальному просторі / В. І. Чимшир. - С.26-27. Киричков, Я. В. Технології спільної роботи з документами / Я. В. Киричков. - С.28-32. Будкевич, Т. В. Опрацювання мультимедійних даних / Т. В. Будкевич. - С.33-38. Гуржій, А. М. Завдання XXIII Міжнародної олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв’язання / А. М. Гуржій, В. В. Бондаренко. - С.39-46. Білий, О. В. Робота в середовищі Linux Mint: встановлення програм / О. В. Білий. - С.47-51. Войтко, О. Регіональний науково-практичний семінар "Сучасні та перспективні засоби ІКТ в освіті" / О. Войтко, С. Тарнавська. - С.52. Курус, І. Ф. Національний проект "Відкритий світ" / І. Ф. Курус. - С.53. Ходорковський, О. Інтернет-портал "Щоденник.ua" / О. Ходорковський. - С.54/ Методичні рекомендації щодо проведення IV етапу I Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій у 2011-2012 навчальному році. - С.54-56. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 91 Пушкарьова, Т. О. Роль ІКТ у створенні єдиного європейського освітнього простору [Текст] / Т. О. Пушкарьова> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 7. - С. 6-8. Рубрики: інформаційно-комунікаційні технології освіта в Україні--міжнародні зв’язки Кл.слова (ненормовані): індекс мережевої готовності -- ІКТ в Україні -- програма "Сто відсотків" Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 91 Пушкарьова, Т. О. Давайте навчатися дистанційно! [Текст] / Т. О. Пушкарьова, О. А. Ходорковський> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 7. - С. 20-21. Рубрики: Дистанційне навчання Інформатизація освіти Кл.слова (ненормовані): ІКТ Дод.точки доступу: Ходорковський, О. А. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: КШС-2/2012/2 Журнал 2012р. N 2 Биков, В. Ю. Методологічні та методичні основи створення і використовування електронних засобів навчального призначення / В. Ю. Биков, В. В. Лапінський. - С.3-6. Дайко, О. А. Організаційні засади реалізації Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" / О. А. Дайко. - С.7-11. Вілкул, О. Ю. Соціальна значущість програми "Сто відсотків" для Дніпропетровщини / О. Ю. Вілкул. - С.12-13. Лозовський, Е. М. "Один учень - один комп’ютер" - Луганська інформаційна освітня перспектива / Е. М. Лозовський. - С.14-15. Ходорковський, О. А. Майбутнє української освіти - це школа і вчитель он-лайн / О. А. Ходорковський. - С.16-17. Вєтров, І. В. Інформаційно-комунікаційні технології на сучасному етапі розвитку освіти Рівненщини / І. В. Вєтров, М. А. Віднічук. - С.18-20. Чернікова, Л. А. Розподілена модель організації навчання вчителів Запорізької області в галузі ІКТ / Л. А. Чернікова. - С.21-25. Пушкарьова, Т. О. Учень і вчитель в сучасному інформаційному просторі / Т. О. Пушкарьова. - С.26-27. Ломаковська, Г. В. Науково-педагогічний проект "ІТ-освіта" як складова системи підготовки фахівців для забезпечення потреб ІТ-індустрії України / Г. В. Ломаковська, Г. О. Проценко. - С.28-29. Пасіхов, Ю. Я. Всеукраїнські олімпіади школярів з інформатики з використанням можливостей Інтернету: десять років життя / Ю. Я. Пасіхов. - С.30-32. Косик, В. М. Проблеми безпечної роботи дітей в Інтернеті. Фільтрація несумісного з навчально-виховним процесом контенту / В. М. Косик. - С.33-35. Бородай, М. О. Розумний світ / М. О. Бородай. - С.36-37. Клокар, Н. І. Інформаційно-навчальне середовище як відкрита педагогічна система професійного розвитку освітян / Н. І. Клокар. - С.38-39. Казанцева, О. П. Основні складники педагогічної майстерності вчителя інформатики / О. П. Казанцева. - С.40-42. Мельник, В. І. Підготовка до олімпіад з інформатики / В. І. Мельник. - С.43-44. Шакотько, В. В. Методологічні основи застосування комп’ютера в початковій школі / В. В. Шакотько. - С.45-48. Палюшок, Л. В. Інноваційні методики навчання інформатики вчителів Львівської області / Л. В. Палюшок. - С.49-50. Гущина, Н. І. Реалізація програми "Партнерство у навчанні" в Україні / Н. І. Гущина, О. С. Свириденко. - С.51-54. Сизова, О. Ф. Оптимізація інфраструктури загальноосвітнього навчального закладу: ресурси Mikrosoft для керівника, учителя, учня / О. Ф. Сизова. - С.55-57. Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 навчальному році : лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 27. 01. 2012 р. № 1/9-61. - С.58-59. Підсумки II Всеукраїнського конкурсу на кращий веб-сайт. - С.64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |