Гаєвська, Н. В.
    Формування іміджу як проекції архетипу в політичній рекламі [Текст] / Н. В. Гаєвська // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N3. - С. 15-19
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: політична психологія
   стереотип

   архетип

   зв’язки з громад.(PR-технології)

Кл.слова (ненормовані):
лідерство політичне -- реклама політична -- колективне несвідоме -- проекція -- політичні технології


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)


87
Н 49


    Нельга, О. В.
    Ірраціональні засади етнічного й національного [Текст] / О. В. Нельга // Практична філософія : Науковий журнал. - 2012. - N 4. - С. 35-45
ББК 87
Рубрики: Філософія--етнос
Кл.слова (ненормовані):
етнічне -- національне -- несвідоме -- колективне несвідоме -- колективне підсвідоме -- архетипи -- міфологія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Фурман, Оксана.
    Джерела та засади осягнення позитивно-гармонійної Я-концепції як структурно-функціональної цілісності [Текст] / О. Фурман // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2023. - N 2. - С. 142-168. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: "Я-концепція"
Кл.слова (ненормовані):
свідомість -- самосвідомість -- підсвідоме -- колективне несвідоме


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)