Гаєвська, Н. В. Формування іміджу як проекції архетипу в політичній рекламі [Текст] / Н. В. Гаєвська> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N3. - С. 15-19
Рубрики: політична психологія стереотип архетип зв’язки з громад.(PR-технології) Кл.слова (ненормовані): лідерство політичне -- реклама політична -- колективне несвідоме -- проекція -- політичні технології Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
С 51 Смола, Лідія. Інформаційно-психологічний вплив у контексті взаємодії суб’єктів політичної сфери [Текст] / Л. Смола> // Політичний менеджмент. Український науковий журнал. - 2011. - N 4(49). - С. 84-91. Рубрики: Політика--технології Кл.слова (ненормовані): політичні технології -- суб’єкт політичної сфери -- інформаційно-психологічний вплив Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |