Гаєвська, Н. В.
    Формування іміджу як проекції архетипу в політичній рекламі [Текст] / Н. В. Гаєвська // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N3. - С. 15-19
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: політична психологія
   стереотип

   архетип

   зв’язки з громад.(PR-технології)

Кл.слова (ненормовані):
лідерство політичне -- реклама політична -- колективне несвідоме -- проекція -- політичні технології


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)


66
С 51


    Смола, Лідія.
    Інформаційно-психологічний вплив у контексті взаємодії суб’єктів політичної сфери [Текст] / Л. Смола // Політичний менеджмент. Український науковий журнал. - 2011. - N 4(49). - С. 84-91.
ББК 66
Рубрики: Політика--технології
Кл.слова (ненормовані):
політичні технології -- суб’єкт політичної сфери -- інформаційно-психологічний вплив


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)