Володенков, С. В. Информационно-психологические войны и массовое сознание [Текст] / С.В. Володенков> // Вестник Московского университета. Серия 12: Политические науки. - 2003. - N3. - С. 130-136 . - ISSN 0201-7385
Рубрики: психологічний вплив вплив ЗМІ зв’язки з громад.(PR-технології) масова свідомість Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гаєвська, Н. В. Формування іміджу як проекції архетипу в політичній рекламі [Текст] / Н. В. Гаєвська> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N3. - С. 15-19
Рубрики: політична психологія стереотип архетип зв’язки з громад.(PR-технології) Кл.слова (ненормовані): лідерство політичне -- реклама політична -- колективне несвідоме -- проекція -- політичні технології Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
Королько, В. Соцієтальна культура і паблик рілейшнз [Текст] / В. Королько, О. Некрасова> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2006. - N4. - С. 161-173 . - ISSN 1563-3713 Рубрики: зв’язки з громад.(PR-технології) культура організаційна Кл.слова (ненормовані): показники культури Дод.точки доступу: Некрасова, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Королько, В. Корпоративна культура і зв’язків з громадкістю [Текст] / В. Королько, О. Некрасова> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2007. - N1. - С. 115-129 . - ISSN 1563-3713 Рубрики: зв’язки з громад.(PR-технології) культура культура організаційна культура корпоративна управління культурою Дод.точки доступу: Некрасова, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Іванов, В. Реклама та зв’язки з громадськістю - поле діяльності сучасних мас-медіа [Текст] / В. Іванов> // Пам’ять століть. - 2007. - N3. - С. 41-50 . - ISSN 0131-2685 Рубрики: реклама зв’язки з громад.(PR-технології) ЗМІ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |