Володенков, С. В.
    Информационно-психологические войны и массовое сознание [Текст] / С.В. Володенков // Вестник Московского университета. Серия 12: Политические науки. - 2003. - N3. - С. 130-136 . - ISSN 0201-7385
ДРНТІ
ББК 88.32
Рубрики: психологічний вплив
   вплив ЗМІ

   зв’язки з громад.(PR-технології)

   масова свідомість



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Гаєвська, Н. В.
    Формування іміджу як проекції архетипу в політичній рекламі [Текст] / Н. В. Гаєвська // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N3. - С. 15-19
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: політична психологія
   стереотип

   архетип

   зв’язки з громад.(PR-технології)

Кл.слова (ненормовані):
лідерство політичне -- реклама політична -- колективне несвідоме -- проекція -- політичні технології


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)




    Королько, В.
    Соцієтальна культура і паблик рілейшнз [Текст] / В. Королько, О. Некрасова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2006. - N4. - С. 161-173 . - ISSN 1563-3713
Рубрики: зв’язки з громад.(PR-технології)
   культура організаційна

Кл.слова (ненормовані):
показники культури


Дод.точки доступу:
Некрасова, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Королько, В.
    Корпоративна культура і зв’язків з громадкістю [Текст] / В. Королько, О. Некрасова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2007. - N1. - С. 115-129 . - ISSN 1563-3713
Рубрики: зв’язки з громад.(PR-технології)
   культура

   культура організаційна

   культура корпоративна

   управління культурою



Дод.точки доступу:
Некрасова, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Іванов, В.
    Реклама та зв’язки з громадськістю - поле діяльності сучасних мас-медіа [Текст] / В. Іванов // Пам’ять століть. - 2007. - N3. - С. 41-50 . - ISSN 0131-2685
Рубрики: реклама
   зв’язки з громад.(PR-технології)

   ЗМІ



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)