Орел, Діана Розвивальна іграшка - реальність чи маркетонговий хід? [Текст] / Діана Орел> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 11. - С. 18-19 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--робота з батьками Кл.слова (ненормовані): розвивальний потенціал -- розвивальне середовище -- розвивальна іграшка -- іграшка Анотація: Подано визначення терміну "розвивальна іграшка", описано від чого залежить її розвивальний потенціал, подано застороги щодо іграшок, які пригнічують розвиток психіки дитини. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 65 6 порад: як забезпечити здоровий і повноцінний сон> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 7. - С. 45–47.
Кл.слова (ненормовані): діти дошкільного віку -- оздоровчий потенціал -- розвивальний потенціал -- поради батькам Анотація: <Пам’ятка для батьків> щодо забезпечення здорового і повноцінного сну дітей дошкільного віку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 13 Савченко, О. Види міжпредметних завдань на уроках літературного читання / Олександра Савченко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 2. - С. 5–8. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): уроки літературного читання -- методика викладання -- міжпредметні зв’язки -- міжпредметні завдання -- читацька компетентність -- розвивальний потенціал -- виховний потенціал -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про системне використання міжпредметних зв’язків у початковій школі, які сприяють цілісному засвоєнню базових знань, умінь, цінностей і водночас допомагають різнобічному сприйманню навчального матеріалу. Способом реалізації міжпредметних зв’язків є міжпредметні завдання. Коло читання, зміст і структура читацької компетентності є основою для розроблення відповідних типів міжпредметних завдань і об’єднання їх у систему. Наведено приклади міжпредметних завдань до окремих розділів за підручником "Літературне читання" 3 клас (О. Я. Савченко). Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |