Сіроштан, С. Соціальний та емоційний розвиток малят [Текст] / С. Сіроштан> // Психолог. - 2005. - N12 (березень). - С. 3-10
Рубрики: психологія малюка емоційний розвиток Кл.слова (ненормовані): соціальний розвиток Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 32 Шахрай, Валентина. Організація театрально-ігрової діяльності школярів як засобу їх соціального розвитку в процесі навчання / В. Шахрай> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 1/2. - С. 33-38. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Школярі--театрально-ігрова діяльність Кл.слова (ненормовані): театрально-ігрова діяльність -- школярі -- соціальний розвиток -- театральні ігри -- предмети гуманітарного циклу -- пізнавальний інтерес -- соціально-комунікативні вміння Анотація: У статті розкривається потенціал театрально-ігрової діяльності в навчальному процесі для розвитку пізнавального інтересу, поглиблення та зміцнення знань, а також соціального розвитку школярів, зокрема удосконалення їх соціально-комунікативних вмінь та навичок. Запрпоновано варіанти використання театральних методів під час вивчення предметів гуманітарного циклу. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Савельєв, Ю. Соціологія в пошуках сутності сучасності: систематизація теорій суспільства модерну і модернізації / Юрій Савельєв> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теорет. часоп. - 2012. - № 3. - С. 45-67. - Бібліогр.: с. 62-67. . - ISSN 1563-3713 Рубрики: Соціологія--суспільство Кл.слова (ненормовані): модерн -- модернізація -- теорії сучасного суспільства -- соціальний розвиток -- суспільство модерну і модернізації Анотація: У статті виокремлено та проаналізовано напрями соціологічного дискурсу модерну й модернізації, пропонується комплексне бачення відомих теорій модерну. Новизна пропонованого способу аналізу, підмурок якого закладено ДЖ. Александером і В. Цапфом, полягає в тому, що на відміну від традиційного уявлення соціологічного дискурсу модерну і модернізації як послідовної зміни теоретичних підходів чи безкомпромісної конкуренції різних дослідницьких програм, у статті зроблено акцент на глибинній спільності різних теорій модерну та можливості комплексного застосування низки пояснювальних платформ. Сформульовано висновок щодо багатовимірної сутності сучасного суспільства, що потребує систематичного застосування комплексу теорій модерну й модернізації; запропоновано класифікацію його вимірів. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Приступа, Елена Николаевна. Социальное воспитание школьников / Е. Н. Приступа> // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2012. - № 6. - С. 89-94. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 2220-6051 Рубрики: Соціальне виховання--школярі Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кл.слова (ненормовані): розвиток особистості -- соціальне виховання -- соціальний розвиток -- соціалізація -- психосоціальний розвиток Анотація: В статье рассматривается социальное воспитание школьников как ведущий фактор социального развития. У статті розглядається соціальне виховання школярів як провідний фактор соціального розвитку. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Р 98 Рябовол, Л. Т. Сучасні мета і завдання шкільної правової освіти та навчання правознавства [Текст] / Л. Т. Рябовол> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 13. - С. 2-6. Рубрики: Освіта правова Кл.слова (ненормовані): шкільна правова освіта -- духовний розвиток -- соціальний розвиток -- суспільствознавча освіта -- правова культура -- правове мислення -- правова поведінка Анотація: В статті йдеться мова про те, що суспільствознавча освіта спрямовується на забезпечення розвитку учня як особистості, що керується гуманістичними нормами і цінностями, усвідомлює себе громадянином України та успішно самореалізується в сучасному українському суспільстві. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 61 Колот, А. М. Корпоративна соціальна відповідальність: сучасна філософія, проблеми засвоєння [Текст] / А. М. Колот> // Економіка України : Науковий журнал. - 2014. - N 3. - С. 70-83. . - ISSN 0131-775X Рубрики: Економіка України--соціальні проблеми Кл.слова (ненормовані): корпоративна соціальна відповідальність -- соціальна активність -- соціальні ресурси -- соціальний розвиток Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 99 Дятленко, Н. Лялька як персона, або Нові можливості застосування ляльки в педагогічному процесі / Наталія Дятленко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 5. - С. 9–14. - Зміст: Який вигляд має та як поводиться лялька ; Які теми обговорювати ; Як організувати роботу ; Додаток : Орієнтовні плани-конспекти бесід із ляльками-персонами.
Кл.слова (ненормовані): навчальні іграшки -- педагогічні прийоми -- ялька-персона -- організація роботи -- орієнтовні плани-конспекти -- психологічний розвиток -- соціальний розвиток Анотація: У статті йдеться про використання методики "Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини" у педагогічному процесі дошкільних навчальних закладів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |