9(С)1
К 82


   
    Кримська Іліада: Східна війна 1853-1856 рр. очима сучасників. Події, судження, долі [Текст] / Л. О. Орехова, Д. К. Васильєва, В. В. Орехов, Д. В. Орехов. - Сімферополь : Таврія, 2004. - 448 с. - Загл. обл. : Кримська війна: До 150-ї річниці Кримської (Східної) війни. - ISBN 966-572-631-5 (в пер.) : 14.53 грн.
ДРНТІ
ББК 63.3(2)472
РУБ 9(С)1
Рубрики: Кримська війна, 1853-1856


Дод.точки доступу:
Орехова, Людмила Олександрівна; Васильєва, Діана Константинівна; Орехов, Володимир Вікторович; Орехов, Дмитро Вікторович
Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)

158.9:301
М 14


    Майерс, Дэвид.
    Социальная психология [Текст] : Учеб. пособие для студ. вузов / Д. Майерс. - 2-е изд., испр. (5-е междунар. изд.). - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 1999, 2000. - 688 с. : ил. - (Мастера психологии). - Пер. вид. : Social Psychology / D. G. Myers. - 5th ed. - ISBN 5-88782-141-8. - ISBN 0-07-044377-7 : 24.70 грн., 27.70 грн.
ДРНТІ
ББК 88.5
РУБ 158.9:301
Рубрики: Соціальна психологія
   Цінності людські--психологія

   Я - теорія (психол.)

   Мислення--соціальне

   Ефективність--психологія

   Самоповага--психологія

   Самопрезентація--психологія

   Переконання (погляди, світогляд)

   Переконання (метод впливу)

   Судження (форма мислення)

   Інтуїція--психологія

   Евристика (психол.)

   Установка (психол.)

   Соціальне пізнання (психол.)

   Депресія

   Стать--чоловіча і жіноча

   Гендерні ролі (психол.)

   Конформізм (психол.)

   Група--вплив

   Деіндивідуалізація (психол.)

   Правосуддя--психологія

   Присяжні--психологія

   Свідки--психологія

   Забобони--психологія

   Агресія

   Дружба--психологія

   Любов--психологія

   Взаємовідносини--психологія

   Розлучення--психологія

   Альтруїзм

   Допомога іншим--психологія

   Конфлікт--психологія

   Примирення--психологія

Кл.слова (ненормовані):
ІЛЛЮЗІЇ


Дод.точки доступу:
Myers, D. G.
Примірників всього: 3
аб (1), фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: аб (1), фб (1), Ч.З.№2 (1)

1Ф6.3
М 52


    Мерло-Понті, Моріс.
    Феноменологія сприйняття [Текст] / М. Мерло-Понті; пер. з фр., післямова та примітки О. Йосипенко, С. Йосипенка. - К. : Український Центр духовної культури, 2001. - 552 с. : іл. - Бібліогр.: с. 521-528. - ISBN 966-628-004-3 : 3.00 грн.
ДРНТІ
ББК 87.3(4Фра)
РУБ 1Ф6.3

Кл.слова (ненормовані):
Відчуття (філос.) -- Асоціація (філос.) -- Проекція спогадів -- Увага (філос.) -- судження (філос.) -- Феноменальне поле -- Тіло(філос.) -- синтез власного тіла -- відчування (філос.) -- простір (філос.) -- річ та природний світ -- Темпоральність -- Свобода (філос.) -- власне тіло (філос.)


Дод.точки доступу:
Йосипенко, Оксана \пер.\; Йосипенко, Сергій \пер.\
Примірників всього: 14
фб (1), Ч.З.№2 (5), аб (8)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (5), аб (8)

37(09)(075.33)
К 56


    Коваленко, Євгенія Іванівна.
    Історія зарубіжної педагогіки [Текст] : хрестоматія : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Є. І. Коваленко, Н. І. Бєлкіна ; Міністерство освіти і науки України, НДУ імені Миколи Гоголя. - К. : Центр навчальної літератури, 2006. - 664 с. - ISBN 966-364-353-Х : 50.00 грн., 50.00 грн.
    Зміст:
Конфуцій. Бесіди і судження / Конфуцій. - С .9-10
Плутарх. Про спартанське виховання / Плутарх. - С .12-15
Платон. Протагор / Платон. - С .16-17
Платон. Закони / Платон. - С .16-17
Платон. Держава / Платон. - С .23-37
Арістотель. Політика / Арістотель. - С .39-46
Квінтіліан. Про виховання оратора / Квінтіліан. - С .48-57
Алкуїн. Бесіди з Пеніним / Алкуїн. - С .60-63
Рабле, Франсуа. Гантантюа і Пантагрюель / Франсуа Рабле. - С .64-77
Монтень, Мішель. Досліди / Мішель Монтень. - С .79-83
Еразм, Роттердамський. Похвала глупоті / Роттердамський Еразм. - С .84-87
Мор, Томас. Утопія / Томас Мор. - С .87-90
Кампанелла, Фома. Місто сонця / Фома Кампанелла. - С .92-98
Коменський, Ян. Велика дидактика / Ян Коменський. - С .101-154
Коменський, Ян. Закони добре організованої школи / Ян Коменський. - С .155-184
Локк, Джон. Думки про виховання / Джон Локк. - С .186-200
Беллерс, Джон. Пропозиції про створення трудового коледжу всіх корисних ремесел і сільського господарства / Джон Беллерс. - С .201-207
Руссо, Жан-Жак. Еміль, або Про виховання / Жан-Жак Руссо. - С .209-275
Гельвецій, Клод Андріан. Про людину, її розумові здібності і її виховання / Клод Андріан Гельвецій. - С .277-288
Песталоцці, Йоганн. Лінгард і Гертруда / Йоганн Песталоцці. - С .290-300
Песталоцці, Йоганн. Лебедина пісня / Йоганн Песталоцці. - С .301-316
Оуен, Роберт. Уривки з педагогічних творів / Роберт Оуен. - С .318-324
Герберт, Йоган. Перші лекції з педагогіки / Йоган Герберт. - С .326-335
Герберт, Йоган. Загальна педагогіка, виведена з цілей виховання / Йоган Герберт. - С .336-358
Дістервег, Адольф. Посібник для освіти німецьких вчителів / Адольф Дістервег. - С .360-423
Демолен, Едмон. "Нова школа" в Англії / Едмон Демолен. - С .426-430
Фер’єр, А. Характеристика "нових шкіл" / А. Фер’єр. - С .431-435
Літц, Герман. Виховні принципи німецької "Нової школи" / Герман Літц. - С .437-439
Дьюї, Джон. Моє педагогічне кредо / Джон Дьюї. - С .440-448
Дьюї, Джон. Школа і суспільство / Джон Дьюї. - С .449-462
Дьюї, Джон. Досвід і освіта / Джон Дьюї. - С .463-482
Кершенштейнер, Геор. Уривки з педагогічних творів / Геор Кершенштейнер. - С .483-507
Мейман, Ернст. Лекції з експериментальної педагогіки / Ернст Мейман. - С .509-513
Лай, Вільгельм. Школа дії / Вільгельм Лай. - С .514-519
Монтессорі, Марія. Метод наукової педагогіки, застосовуваний до дитячого виховання в "будинках дитини" / М. Монтессорі. - С .521-536
Шарельман, Генріх. Основні настанови / Генріх Шарельман. - С .538-542
Вінекен, Густав. Про вільну шкільну общину / Густав Вінекен. - С .643-549
Кей, Еллен. Вік дитини / Еллен Кей. - С .551-553
Наторп, Пауль. Уривки з "Соціальної педагогіки" / Пауль Наторп. - С .554-556
Гейдель, Роберт. Гармонійна освіта як мета виховання / Роберт Гейдель. - С .557-559
Штайнер, Рудольф. Оновлення педагогіки / Рудольф Штайнер. - С .561-579
Штайнер, Рудольф. Із області духовного знання / Рудольф Штайнер. - С .580-594
Френе, Селестен. Педагогічні інваріанти / Селестен Френе. - С .595-612
Корчак, Януш. Педагогічна публіцистика / Януш Корчак. - С .614-620
Нілл, Олександр. Саммерхілл: виховання свободою / Олександр Нілл. - С .622-636
Фрейхе, Пауло. Педагогіка душі / Пауло Фрейхе. - С .637-658
ДРНТІ
ББК 74.03я73-3
РУБ 37(09)(075.33)


Дод.точки доступу:
Бєлкіна, Надія Іванівна (канд пед. наук, доцент); Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 105
аб (78), фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (25)
Свободны: аб (78), фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (25)

16(075.3)
М 74


    Мозгова, Наталія Григорівна.
    Логіка [Текст] : Навчальний посібник для студ. вузів / Н. Г. Мозгова. - К. : Каравела, 2006. - 248 с. - ISBN 966-8019-45-8 : 28.00 грн., 28.00 грн.
ДРНТІ
ББК 87.4я73
РУБ 16(075.3)
Рубрики: Логічні операції
   Логіка--основні закони

Кл.слова (ненормовані):
судження (логіка) -- категорії судження (логіка) -- умовиводи (логіка) -- дедуктивний умовивід -- силогізм -- індуктивний умовивід -- доведення (логіка) -- спростування (логіка)

Примірників всього: 99
Ч.З.№2 (15), фб (1), ав (2), аб (81)
Свободны: Ч.З.№2 (15), фб (1), ав (2), аб (81)

16(075.3)
К 64


    Конверський, Анатолій Євгенович.
    Логіка (традиційна та сучасна) [Текст] : підручник для студ. вузів / А. Є. Конверський ; Міністерство освіти і науки України, Київський Національний університет імені Тараса Шевченка. - К. : Центр навчальної літератури, 2004. - 535 с. - ISBN 966-8365-26-7 : 33.00 грн.
ДРНТІ
ББК 87.4я73
РУБ 16(075.3)
Рубрики: Логіка - наука
   Мислення

   Формалізація

   Поняття (логіка)

   Судження (форма мислення)

   Умовивід

   Аргументація

   Логіка предикатів

   Логіка висловлювань

   Некласична логіка

   Модальна логіка



Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Київський Національний університет імені Тараса Шевченка
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)



    Даферти, М. Р.П.
    Интеграция двух моделей чрезмерной уверенности с использованием модели множественных следов в памяти [Текст] / М.Р.П. Даферти; Л.Дж. Карвер, П.Дж. Бауэр; Е.И. Метелькова; К. Клейн, А. Боулз; Е.А. Саломэ // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2003. - N1. - С. 14-16 . - ISSN 1561-2457
ДРНТІ
ББК 88.33
Рубрики: судження
Кл.слова (ненормовані):
вероятные суждения -- чрезмеренная уверенность


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Савенков, А. И.
    Обучение детей умению оценивать идеи, формулировать суждения и умозаключения [Текст] / А.И. Савенков; П.С. Лернер // Одаренный ребенок : Научно-практический журнал. - 2003. - N4. - С. 72-78
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія особистості дитини
   Здібності дитини--

   судження

   образне мислення

Анотація: Как оценить гипотезу или идею? Самый лучший способ - это проверить ее в ходе исследования, но возможен и другой, более быстрый и экономичный способ оценуи. Идею можно оценить в уме. Воспользуемся для этого специальной матрицей.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВЛСНЗУ1/2006/11
   Журнал

Всесвітня література в середніх навчальних закладах України [Текст] : Науково-методичний журнал. - К. : Педагогічна преса, 1976 - . - ISSN 0205-47IX. - Виходить щомісячно
2006р. N 11
Зміст:
Наливайко, Д. С. Вивчення зарубіжної літератури в школах України цілком відповідає політичному курсу нашої держави / Д. С. Наливайко. - С.3-4
Шалагінов, Б. Б. Данте, Шекспір, Вольтер, Гете, Толстой "панують над умами мільйонів людей, які за все своє життя не прочитали жодного рядка з їхніх творів". Про роль та значення курсу "Зарубіжна література" в школі / Б. Б. Шалагінов. - С.4-6
Ковбасенко, Ю. І. Про місце і роль предмета "Зарубіжна література" в системі літературної освіти української школи та про шляхи підвищення ефективності його викладання / Ю. І. Ковбасенко. - С.7-10
Ненько, І. Я. Викладання літератури як мистецтва слова: зміст і форми, або Учити вмінню виробляти власні естетичні судження / І. Я. Ненько. - С.20-22
Гетьман, О. Г. Кожному учню прищепити вміння естетично сприймати художній текст. Про методологічні основи цієї роботи / О. Г. Гетьман. - С.29-34
Клименко, Ж. В. Специфіка викладання зарубіжної літератури в середній школі / Ж. В. Клименко. - С.43-45
Кузьменко, В. І. Про види перекладу, форми і методи роботи з ним. Матеріал до уроку / В. І. Кузьменко. - С.47-49
Тараник, К. В. Верлібр - відлуння природи в поезії. Алгоритм уроку "Естетично-стильові особливості поезії У. Уїтмена" / К. В. Тараник. - С.52-55
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Ненько, І. Я.
    Викладання літератури як мистецтва слова: зміст і форми, або Учити вмінню виробляти власні естетичні судження [Текст] / І. Я. Ненько // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2006. - N11. - С. 20-22 . - ISSN 0205-47IX
Рубрики: викладання зарубіжної літератури


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Чернікова, Т.
    Ділова взаємодія у школі, що розвивається [Текст] / Т. Чернікова // Підручник для Директора : Журнал управлінської компетентності. - 2007. - N8. - С. 4-16
Рубрики: педагогічна взаємодія
Кл.слова (ненормовані):
виступ публічний -- судження дескриптивні (описові) -- спілкування педагогічне


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Терно, С.
    Методика розвитку критичного мислення: досвід експериментального дослідження [Текст] / С. Терно // Історія в школах України : Науково-методичний журнал. - 2007. - N9/10а. - С. 3-11
Рубрики: мислення критичне
   мислення логічне

   викладання історії в школі

Кл.слова (ненормовані):
розв’язування задач з історії -- аргументація -- судження -- умовивід -- дедукція -- індукція -- доказ -- софізм -- методи історичного пізнання -- ретроальтернативістика


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


16(075.3)
Т63


    Тофтул, Михайло Григорович.
    Логіка [Текст] : Посібник для студентів вузів / М. Г. Тофтул. - К. : Академія, 1999. - 336 с. : табл. - (Гаудеамус). - Бібліогр.: с.330-332 . - ISBN 966-580-022-1 : 8.00 грн
ДРНТІ
ББК 87.4я73
РУБ 16(075.3)
Рубрики: Логіка--підручники та посібники для ВНЗ
   Логіка--історія логіки

   Кафедра вищої математики

Кл.слова (ненормовані):
суперечки -- закони логіки -- умовиводи -- гіпотези -- доведення -- спростування -- судження -- полеміка

Примірників всього: 22
Ч.З.№2 (16), ав (3), аб (2), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (16), ав (3), аб (2), фб (1)

16(075.3)
К 64


    Конверський, Анатолій Євгенійович.
    Логіка [Текст] : підручник для студ. вузів / А. Є. Конверський. - К. : Український Центр духовної культури, 1998. - 400 с. - ISBN 966-7276-50-3 : 4.00 грн., 5.00 грн.
ДРНТІ
ББК 87.4я73
РУБ 16(075.3)
Рубрики: Мислення
   Мова

   Поняття

   Судження

   Умовивід

   Аргументація

   логіка висловлювань

   логіка предикатів

   Класична логіка

Кл.слова (ненормовані):
Вирази природної мови -- Елементи теорії імен -- Функціональний аналіз у логіці -- Традиційна логіка

Примірників всього: 22
фб (1), ав (2), аб (9), Ч.З.№2 (10)
Свободны: фб (1), ав (2), аб (9), Ч.З.№2 (10)

9(С2)
П 78


   
    Проблеми історії України: Факти, Судження, Пошуки [Текст] : республіканський міжвідомчий збірник наукових праць. Вип. 2 / Гол. ред. кол.: Ю. Ю.Кондуфор та ін.; Ред. О. А. Олійник ; Академія наук України, Інститут історії України. - К. : Наукова думка, 1992. - 104 с. - 3.74 крб.
    Зміст:
Ганжа, О. І. Проблема державних кордонів України (1917-1940 рр.) / О. І. Ганжа, Б. І. Захарчук. - С .3-10
Ганжа, О. І. Селянський рух на Україні при переході до непу: бандитизм чи повстанство? / О. І. Ганжа. - С .30-34
Кл.слова: колективізація
Даниленко, В. М. Українізація: здобутки і втрати (20-30-ті роки) / В. М. Даниленко. - С .79-91
ББК 63.3(4Укр)
РУБ 9(С2)


Дод.точки доступу:
Олійник, О. А. \ред.\; Кондуфор, Ю. Ю. \ред.\; Академія наук України; Інститут історії України
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)

Шифр: ДС1/2010/4
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2010р. N 4
Зміст:
Дегтярьова, Г. Застосування комп’ютерних методичних систем на уроках української мови та літератури / Г. Дегтярьова. - С.2-4
Омельчук, С. Запитання, їхня роль у розвитку мисленнєвої активності учнів : На матеріалі підручників української мови для 6 класу 12-річної школи / С. Омельчук. - С.8-10
Таровита, І. Підготовка до написання судження : урок в 11 класі / І. Таровита. - С.11-13
Харчук, Р. Що таке метафора / Р. Харчук. - С.16-17
Ковальчук, О. Сім’я як економічний проект : на матеріалі роману Володимира Винниченка " Записки Кирпатого Мефістофеля" / О. Ковальчук. - С.18-20
Ганіч, Н. Конфлікт між етичними й естетичними началами : роман Оскара Вайлда " Портрет Доріана Грея" і п’єса Володимира Винниченка "Чорна Пантера і Білий Медвідь" / Н. Ганіч. - С.21-26
Ведмідь, І. Особливості психологізму малої прози Володимира Винниченка. 10 клас / І. Ведмідь. - С.27-32
Сахно, Т. Мотиви пейзажної та інтимної лірики Миколи Побеляна / Т. Сахно. - С.33-36
Гофенедер, Ф. Радянська мовна політика в Україні. Переклади творів Леніна українською 1930-х та 1950-х рр. / Ф. Гофенедер. - С.37-47
Мовчан, Р. Особливості осмислення українського модернізму 1920-х рр. / Р. Мовчан. - С.48-54
Тиховська, О. Мотив кохання й пізнання внутрішньої фемінності в поемі Максима Рильського "Царівна" / О. Тиховська. - С.55-59
Ковалець, Л. Юрій Федькович як інтерпретатор світової поетичної драматургії : грані важливого і непізнаного / Л. Ковалець. - С.6-64
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)


81.411.1
Т 21


    Таровита, І.
    Підготовка до написання судження [Текст] : урок в 11 класі / І. Таровита // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2010. - N 4. - С. 11-13 . - ISSN 0130-5263
ББК 81.411.1
Рубрики: уроки української мови в 11 класі


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)


74.04(3)
Г 74


    Гоштанар, І. В.
    Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне зображення світу / І. В. Гоштанар // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 115-125. - Бібліогр.: 1 назв.
ББК 74.04(3)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Виховання--естетичне виховання

   педагоги зарубіжних країн

   Німеччина--освіта
Кл.слова (ненормовані):
моральність -- виховуюче навчання -- багатосторонність інтересу -- самостійність -- естетичні судження -- персоналії
Анотація: Для подолання у вітчизняній педагогічній науці негативного образу одного з найвидатніших представників німецької класичної педагогіки Й. Ф. Гербарта, запропоновано переклад його педагогічних публікаці - листів-звітів про результати практичної виховної діяльності, які він під час свого переюування у Швейцарії мав надсилати щодва місяці губернаторові Штейгеру. Ці листи-звіти розкривають головну особливість гербатівської теорії виховання - формування естетичного уявлення про світ як головної мети виховання. У цьому номері подано перший такий лист, датований листопадом 1797 р.


Дод.точки доступу:
Гербарт, Йоган Фрідріх (один з найвидатніших представників німецького освітнього руху, послідовник Песталоцці ; 1776-1841) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.03(4/8)
Г 74


    Гоштанар, І. В.
    Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу / І. В. Гоштанар // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 83-87
ББК 74.03(4/8)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Німеччина--освіта--історія
Кл.слова (ненормовані):
мораль -- моральність -- виховуюче навчання -- розум -- багатосторонність -- багатосторонність інтересу -- самостійність -- естетичні судження -- педагогіка -- історія педагогіки -- персоналії
Анотація: Для об'єктивного висвітлення педагогічних ідей одного з найвидатніших представників німецької класичної педагогіки Й. Ф. Гербарта подано переклад листів-звітів ученого про результати його практичної виховної діяльності в сім'ї відомого швейцарця фон Штейгера. На підставі аналізу листів-звітів Й. Ф. Гербарта розкрито головну особливість його теорії виховання: формування естетичного сприйняття навколишнього світу.


Дод.точки доступу:
Гербарт, Йоган Фрідріх (один з найвидатніших представників німецького освітнього руху, послідовник Песталоцці ; 1776-1841) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Гоштанар, І. В.
    Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу / І. В. Гоштанар // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 3. - С. 88-92. - Продовження. Початок в № 2 - 2011 ; № 2- 2012.
ББК 74.03(0)
Рубрики: Виховання--історія
   педагоги зарубіжних країн

   Німеччина--персоналії педагогів
Кл.слова (ненормовані):
моральність -- виховуюче навчання -- багатосторонність інтересу -- самостійність -- естетичне судження
Анотація: Для об'єктивного висвітлення педагогічних ідей одного з найвидатніших представників німецької класичної педагогіки Й. Ф. Гербарта подано переклад листів-звітів ученого про результати його практичної виховної діяльності в сім'ї відомого швейцарця фон Штейгера. Листи-звіти Й. Ф. Гербарта розкривають головну особливість його теорії виховання: формування естетичного сприйняття навколишнього світу.


Дод.точки доступу:
Гербарт, Йоганн Фрідріх (німецький філософ, педагог ; 1776-1841) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)