У 51 Ульянова, И. В. Формирование смысложизненных ориентаций учащихся: методы, технологии, ведущие виды деятельности [Текст] / И. В. Ульянова> // Воспитание школьников : Теоретический и научно-методический журнал. - 2011. - N 7. - С. 15-22. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Виховання--методи--форми Виховання--сенс життя Кл.слова (ненормовані): виховні методи -- базові виховні методи -- ситуативні методи виховання -- спеціальні методи виховання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 82 Кривцова, Светлана Васильевна. Школа может помочь растущему поколению преодолеть кризис смысла / С. В. Кривцова> // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2013. - № 3. - С. 99-110. - Библиогр. в подстроч. сносках. . - ISSN 2220-6051 Рубрики: Виховання--сенс життя Виховання--соціальні цінності Школа--ціннісні орієнтації школярів Кл.слова (ненормовані): сенс життя -- логотерапія -- цінності життя -- логотерапія В. Франкла Анотація: Автор статті дає відповіді на питання: чому діти не хочуть вчитися, чому так широко поширилися залежності, звідки у підлітків цинізм, агресія, жорстокість. Автор також пропонує шляхи подолання цього зла і, що повинна робити школа. Дод.точки доступу: Франкл, Віктор (австрійський психіатр, психолог та невролог ; 1905-1997) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Страшна, Л. В. Шлях до успіху [Текст] : [година спілкування] / Л. В. Страшна> // Виховна робота в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 12. - С. 28-32. Рубрики: Виховання--сенс життя Виховання--виховання якостей характеру Кл.слова (ненормовані): години спілкування -- сенс життя -- самодіагностика -- тест на визначення самооцінки -- формула успіху -- реалізація своїх можливостей (поради) Анотація: Пропонується сценарій години спілкування, мета якого: розкрити зміст поняття “успіх”; узагальнити поняття про складові успіху; дати змогу дітям зрозуміти, що успіх залежить від власних зусиль і від співпраці з іншими. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |