15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1 / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. В. П. Яковець; заг. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 126 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 10.20 грн.
    Зміст:
Поберезька, Г. Вища освіта України та інтеграційні вимоги "Болонського процесу" / Г. Поберезька. - С .5-10
Кулик, Є. В. Психолого-педагогічна сутність поняття науково-дослідної діяльності студентів / Є. В. Кулик. - С .10-16
Поліщук, Ю. Й. Теорія самовиховання як фундаментальна основа соціально-педагогічної діяльності сучасних громадських молодіжних об’єднань / Ю. Й. Поліщук. - С .16-22
Манчуленко, Л. В. Суть, структура та рівні стилів педагогічної діяльності педагога / Л. В. Манчуленко. - С .22-25
Осаволюк, О. А. Зовнішньоестетична виразність як компонент педагогічної техніки ідеального вчителя / О. А Осаволюк. - С .25-28
Корсак, К. Навчання нових генерацій та восьмий з 44 глобальних процесів / К. Корсак, О. Симоненко. - С .28-34
Кряжев, П. В. Глобальні процеси й зміни умов для освітніх інновацій / П. В. Кряжев. - С .34-39
Ростовська, Ю. О. Педагогічні проблеми формування професійних переконань майбутніх вчителів / Ю. О. Ростовська. - С .39-43
Скалько, О. Процес формування особистості і кризи розвитку / О Скалько. - С .43-47
Лисенко, М. М. Проблеми комп’ютеризації вищих навчальних закладів України / М. М Лисенко. - С .47-50
Замашкіна, О. Д. Сутність розвивального навчання: психологічні і дидактичні / О. Д Замашкіна. - С .51-58
Кочерга, О. М. Науково-дослідна робота студентів - важлива ланка в системі підготовки майбутнього вчителя / О. М Кочерга. - С .58-61
Гусейнова, Л. В. Педагогічна модель формування готовності до інструментально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .61-64
Ляшко, О. В. Гуманістична спрямованість курсу "Основи педагогічної майстерності" / О. В. Ляшко. - С .65-67
Бондаренко, Г. Г. Спілкування як основа групової навчальної діяльності учнів у малочисельних класах та класах-комплектах початкової школи / Г. Г. Бондаренко. - С .68-71
Білоусова, Н. В. Гра та казка як засоби розвитку творчого потенціалу учнів молодших класів на уроці / Н. В. Білоусова. - С .72-76
Донець, З. Вчителю про охорону національної культурної спадщини у дискурсі "Інтегрованого культурознавства" / З. Донець. - С .76-81
Мищук, І. Формування особистості студента як суб’єкта навчальної діяльності за модульним навчанням фізики у педколеджі / І. Мищук. - С .81-83
Ходаковський, О. Точка зору вчителів Європи на труднощі забезпечення якості викладання точних наук у школі / О. Ходаковський. - С .84-89
Долматова, М. Естетична підготовка майбутніх учителів-філологів у процесі вивчення іноземної мови / М. Долматова. - С .90-92
Палій, О. А. Типові помилки у вживанні перфекту та можливі шляхи їх подолання / О. А. Палій. - С .97-99
Литвиненко, С. П. Критерії відбору відеофономатеріалів для навчання майбутніх учителів англомовного діалогічного спілкування / С. П. Литвиненко. - С .100-105
Москалець, О. О. Визначення об’єктів формування міжкультурної комунікативної компетенції в письмі майбутніх учителів англійської мови / О. О. Москалець. - С .106-109
Гармаш, О. В. Формування просторових уявлень та просторової орієнтації у дітей з психічними та фізичними обмеженнями / О. В. Гармаш, А. І. Конончук. - С .110-112
Банзерук, О. Урок української мови в системі особистісно орієнтованого навчання / О. Банзерук. - С .112-115
Лисенко, А. В. Дослідницька технологія у навчанні: Теоретичний аспект / А. В. Лисенко. - С .116-119
Кл.слова: навчально-дослідницька робота
Новгородська, Ю. Г. Розвиток ідей В. Сухомлинського з формування творчої особистості школяра у навчальній літературі початкової школи / Ю. Г. Новгородська. - С .120-125
Адаменко, О. Питання запровадження ТНЗ на сторінках української педагогічної преси 50-х років ХХ століття / О. Адаменко. - С .126-130
Зайченко, Н. І. Ідея народності виховання у науково-педагогічній спадщині О. О. Потебні / Н. І. Зайченко. - С .131-138
Баленко, Н. М. Компаративні дослідження вчених мовознавців України другої половини ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Баленко. - С .138-142
Володченко, Ж. М. Філософія світосприймання Т. Г. Шевченка / Ж. М. Володченко, І. М. Кондратьєв. - С .142-145
Васюта, О. П. Перші педагогічні курси церковного співу на Чернігівщині / О. П. Васюта. - С .145-150
Аніщенко, О. В. Наукові засади організації праці в закладах професійної освіти (кінець ХІХ - початку ХХ століття) / О. В. Аніщенко. - С .150-153
Деркач, Л. С. Навчання мистецтву красномовства як складова формування громадянської самосвідомості особистості (Києво-Могилянська риторична школа) / Л. С. Деркач. - С .153-156
Дубровська, Л. О. Гуманні взаємини між учителем і учнями як умова здійснення індивідуального підходу в шкільній практиці ХІХ століття / Л. О. Дубровська. - С .156-159
Савіцька-Вільгусяк, С. Італія: умльтикультурні проблеми освіти як наслідок процесу глобалізації / С. Савіцька-Вільгусяк. - С .159-164
Юрчук, Л. Польський досвід підвищення кваліфікації вчителів / Л. Юрчук. - С .164-170
Бойчук, О. С. Особливості виховної роботи з молоддю в країнах, що будують суспільство знань / О. С. Бойчук. - С .170-175
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: науково-дослідна діяльність студентів
   Болонський процес

   Підготовка майбутніх вчителів--формування

   Вищі навчальні заклади--комп’ютеризація

   Розвивальне навчання

   науково-дослідна діяльність студентів

   Спілкування--учні

   Гра--молодші класи

   Точні науки--методика викладання

   Народність виховання

   Церковний спів--історія--Чернігівщина

   Красномовство--навчання

   Іноземні мови--вивчення

   Вчитель майбутній --іноземна мова

Кл.слова (ненормовані):
вчитель математики -- діти з психічними вадами -- діти з фізичними вадами


Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Сухомлинський, В. \о нем\; Шевченко, Тарас Григорович \о нем\; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 228 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 12.00 грн.
    Зміст:
Кушерець, Т. В. Глобальні соціокультурні трансформації та зміст сучасної освітньої парадигми / Т. В. Кушерець. - С .6-8
Чуйко, В. Л. Наукова раціональність як феномен людської життєдіяльності / В. Л. Чуйко. - С .9-10
Сич, М. М. Розвиток потреби у творчості як предмет соціально-філософського аналізу / М. М. Сич. - С .11-14
Баранова, Н. М. Стан і перпективи розвитку філософських знань у сучасній парадигмі освіти в Україні / Н. М. Баранова. - С .15-17
Одерій, С. Л. Культура освітньої політики ЮНЕСКО і Ради Європи та розвиток вищої освіти в Україні / С. Л. Одерій. - С .18-22
Корсак, К. В. Про невідворотність переходу людства від ери егоїзму до періоду альтруїзму та завдання систем освіти у нових умовах / К. В. Корсак. - С .23-26
Тарутіна, З. Є. Нейропсихологічні основи процесу навчання і досягнення точних наук / З. Є. Тарутіна. - С .27-30
Ястребова, Г. Ф. Особливості історії як науки і навчальної дисципліни в аспектах можливостей емоційного впливу на молодь / Г. Ф. Ястребова. - С .31-34
Зубрицька, О. М. Особливості забезпечення якості середньої освіти в Україні в умовах суспільних трансформацій та європейської інтеграції / О. М. Зубрицька. - С .35-39
Похресник, А. К. Сподівання і труднощі створення загальнодоступної вищої освіти: паралелі Росії та України / А. К. Похресник. - С .45-48
Поляк, О. В. Формування у студентів емоційної компетентності - одне з завдань вищої освіти України / О. В. Поляк, Л. М. Ляшенко. - С .49-53
Бобренко, Р. В. Сучасні тенденції розширення терміна "образотворче мистецтво" у вітчизняному освітньому просторі / Р. В. Бобренко. - С .54-56
Димитров, М. Ф. Роль професійно-орієнтованих громадських молодіжних організацій у формуванні нової української еліти / М. Ф. Димитров. - С .57-59
Донець, З. Ф. Проблеми навчально-методичного комплексу з культурознавства в час переходу до епохи візуалізації / З. Ф. Донець. - С .60-64
Лісовець, О. Соціально-виховний потенціал студентських об’єднань / О. Лісовець. - С .65-67
Калініченко, Т. Філософські концепції вільного виховання особистості в українській педагогіці / Т. Калініченко. - С .68-70
Грибок, О. П. Інноваційні підходи до вдосконалення навчально-виховного процесу у вузі / О. П. Грибок. - С .71-74
Копіца, О. Діалогічна взаємодія як спосіб організації інтерактивної технології навчання у вузі / О. Копіца. - С .75-77
Кл.слова: інтерактивні технології навчання
Мартинюк, В. Г. Інноваційні підходи вдосконалення виховного процесу у вищих навчальних закладах / В. Г. Мартинюк. - С .78-80
Василюк, А. В. Розвиток суспільства та зміни в університетах / А. В. Василюк. - С .81-83
Плахотник, О. Природничо-наукові засади формування у студентів екологічної культури / О. Плахотник. - С .84-88
Яшник, С. Застосування інноваційних методів навчання як засобу формування культури міжстатевих стосунків у студентів вищих навчальних закладів / С. Яшник. - С .89-92
Лукашова, Н. І. Еволюція методичних підходів до обгрунтування методики розв’язування хімічних задач / Н. І. Лукашова. - С .93-99
Кл.слова: хімічні задачі
Драчева, И. Развитие ассотиативного мышления при изучении высшей математики в технических высших учебных заведениях / И. Драчева, Т. Попова. - С .100-102
Чудовська, Г. Й. Реалізація творчого підходу вчителя у формуванні поняття "Вегетативне розмноження, його цитологічні і молекулярні основи" (Курс "Загальна біологія") / Г. Й. Чудовська. - С .103-111
Долматова, М. П. Система вправ для навчання читання іншомовних художніх текстів в аспекті формування естетичного досвіду студентів / М. П. Долматова. - С .112-115
Андрущенко, Т. До питання про технології формування стимулів до педагогічної творчості у майбутніх учителів / Т. Андрущенко. - С .116-118
Осаволюк, О. До питання про технології творчого розвитку особистості у процесі професійної підготовки / О. Осаволюк. - С .119-123
Желіба, О. Використання програми PAINT у навчанні історії / О. Желіба. - С .124-127
Єрмова, Л. В. Методика складання розкладу занять за допомогою кольорових фішок / Л. В. Єрмова. - С .128-135
Кл.слова: розклад занять
Гриненко, І. Інноваційні методи та прийоми розвитку творчого мислення при навчанні іноземних мов / І. Гриненко. - С .136-139
Білоусова, Н. М. Використання активних форм навчання студентів під час лекцій / Н. М. Білоусова. - С .140-142
Антипець, В. П. Нові підходи до організації самостійної роботи студентів / В. П. Антипець. - С .143-144
Ростовська, Ю. О. Формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики і хореографії у процесі методичної підготовки / Ю. О. Ростовська. - С .145-149
Логутіна, Н. В. Роль професійного іншомовного спілкування в процесі підгтовки майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності / Н. В. Логутіна. - С .150-153
Юрченко, Н. Н. Подготовка студентов педагогического училища к проведению уроков русского языка по новым учебникам / Н. Н. Юрченко. - С .154-157
Заплішний, І. І. Фізкультурна освіта та професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів до оздоровлення дітей і молоді / І. І. Заплішний. - С .158-161
Гусейнова, Л. В. Формування готовності майбутніх учителів музики до інструментально-виконавської діяльності як педагогічна проблема / Л. В. Гусейнова. - С .162-166
Присяжнюк, Л. Підготовка вчителя початкових класів до інноваційної освітньої діяльності в умовах малокомплектної школи / Л. Присяжнюк. - С .167-170
Мантуленко, О. Теоретичні аспекти підготовки майбутнього вчителя до творчої педагогічної діяльності / О. Мантуленко. - С .171-173
Мацевко-Бокерська, Л. Комунікативний дискурс підготовки вчителя початкових класів / Л. Мацевко-Бокерська. - С .174-177
Полозенко, О. В. Стан і особливості організації психолого-педагогічної підготовки викладачів-аграрників / О. В. Полозенко. - С .178-181
Жукова, Т. Проблеми професійного навчання студентів-юристів в університеті / Т. Жукова. - С .182-184
Мицик, Л. Використання методів активного навчання на семінарських заняттях з новітньої історії країн Європи та Америки / Л. Мицик. - С .185-191
Карпенко, Н. Деякі аспекти системи вищої освіти Швеції / Н. Карпенко. - С .192-194
Киричок, І. Професійно-педагогічна підготовка вчителів Ніжинського історико-філологічного інституту за часів директорства Ф. Ф. Гельбке (1893-1907 рр.) / І. Киричок. - С .195-198
Удовиченко, Н. К. Соціально-економічні основи підготовки професійних консультантів: німецький досвід / Н. К. Удовиченко. - С .199-202
Пасинкова, І. Реалізація навчання мов у вищій школі США (історичний аспект) / І. Пасинкова. - С .203-206
Панченко, В. Ф. Вітчизняний і зарубіжний досвід планування фізичної підготовки як аспект раціональної побудови навчально-виховного процесу у курсантів вищих військових навчальних закладів / В. Ф. Панченко. - С .207-210
Таран, О. М. Інноваційні підходи до принципів навчання в педагогічній спадщині С. Русової / О. М. Таран. - С .211-215
Ярмак, Н. О. До питання становлення національної системи освіти. Історичний аспект О. Ф. Музиченко / Н. О. Ярмак. - С .216-219
Суховєєва, Н. Зарубіжний досвід як компонент змісту професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Н. Суховєєва. - С .220-223
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Майбутні вчителі музики
   Інноваційні технології навчання

   Викладання іноземної мови

   Викладання біології в школі

   Викладання історії

   Викладання вищої математики

   Викладання російської мови

   Майбутні менеджери

   Педагогічна творчість

   Самостійна робота студентів

   Фізкультурна освіта

   Соціальні педагоги--професійна підготовка



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Гельбке, Фрідріх Фердинандович (1842 - ?) \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Музиченко, Олександр Федорович \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\
Примірників всього: 5
фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 198 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 27.20 грн.
    Зміст:
Нещерет, О. І Особливості професійного самовизначення студентів як умови формування компетентного фахівця (мотиваційний аспект) / О. І Нещерет. - С .5-8
Різник, В. Проблема індивідуалізації навчання майбутніх економістів у процесі фахової підготовки / В. Різник. - С .8-11
Костенко, Л. В. До проблеми диригентсько-хорової підготовки в умовах кредитно-модульної системи / Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. - С .11-16
Матвієнко, С. І. Використання регіонального музично-виховного досвіду в структурі підготовки майбутнього фахівця дошкільної освіти / С. І. Матвієнко. - С .16-19
Бобренко, Р. В. Проблема цілісного формування культурознавчої компетентності у майбутніх фахівців-редакторів / Р. В. Бобренко, З. Ф. Донець. - С .19-23
Долматова, М. П. Підготовка майбутніх учителів до естетико-виховної роботи у школі як педагогічна проблема / М. П. Долматова. - С .23-26
Карпенко, Н. М. Шляхи залучення молоді до навчання за програмою професійної педагогічної підготовки т аучасті у педагогічній діяльності: досвід Швеції / Н. М. Карпенко. - С .26-30
Лісовець, В. О. Компонентно-структурний підхід у формуванні готовності майбутніх соціальних педагогів до роботи з громадськими дитячими та молодіжними організаціями / В. О. Лісовець. - С .30-34
Юрченко, Н. Н. Подготовка будущего учителя к использованию проектной технологии на уроках русского языка в начальных классах / Н. Н. Юрченко. - С .34-38
Жук, О. А. Підготовка студентів у Ніжинському інституті народної освіти на факультеті соціального виховання у 1922-1923 н. р. / О. А. Жук. - С .38-41
Галич, Т. В. Підготовка класних керівників до роботи з підлітками в умовах реалізації особистісно орієнтованого підходу до виховання в загальноосвітніх школах / Т. В. Галич. - С .41-44
Дубровська, Л. О. Психолого-педагогічна підготовка вчителя до реалізації принципу індивідуального підходу за К. Д. Ушинським / Л. О. Дубровська, В. О. Дубровський, В. В. Ковнер. - С .44-46
Хмель, Н. М. Психологічна готовність майбутніх педагогів до роботи в освітніх організаціях в умовах соціально-економічних змін суспільства / Н. М. Хмель. - С .46-50
Спіріна, Т. П. "Історія соціальної роботи" як складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Т. П. Спіріна. - С .50-53
Корносенко, О. К. Шляхи модернізації професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури / О. К. Корносенко. - С .53-56
Долгош, К. І. Формування готовності студентів факультету "Міжнародні відносини" до творчої професійної діяльності у процесі навчання іноземної мови / К. І. Долгош, О. Гвоздяк. - С .56-60
Педагогические методы формирования профессиональной структуры личности / Ю. Г. Бондаренко, В. О.Браун, І. В. Кириленко, В. В. Крихта. - С .60-62
Особливості підготовки офіцера у класичному університеті / Ю. Г. Бондаренко, В. О.Браун, І. В. Кириленко, В. В. Крихта. - С .62-66
Кубіцький, С. О. До питання формування позитивного іміджу військовослужбовця Збройних сил України / С. О. Кубіцький, В. Є. Лукін, В. Л. Уліч. - С .66-70
Лєнков, С. В. Психолого-педагогічні умови професійної підготовки майбутніх військових психологів / С. В. Лєнков, Н. М. Мась, Л. В. Солодєєва. - С .70-74
Аніщук, А. М. Підготовка майбутніх вихователів до формування мовленнєвої особистості дошкільника / А. М. Аніщук. - С .74-77
Конончук, А. І. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до волонтерської діяльності / А. І. Конончук. - С .77-83
Маньгора, В. В. Проблеми формування поняття "держава" у шкільних курсах історії та права в основній школі / В. В. Маньгора. - С .83-86
Киричук, А. С. Аналіз умов застосування освітніх технологій як фактору підвищення якості освіти / А. С. Киричук. - С .86-90
Кочерга, О. М. Дослідження стану сформованості емоційно-мотиваційного компонента соціальної відповідальності у студентів педагогічного коледжу / О. М. Кочерга. - С .90-94
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Організаційно-педагогічні умови застосування комп’ютерного тестування у професійній підготовці соціальних педагогів / Н. П. Пихтіна. - С .94-99
Тукач, І. І. Професійна підготовка майбутніх фахівців у процесі вивчення спецкурсу "Педагогічні засади формування у дошкільників ціннісного ставлення до своїх прав та обов’язків" / І. І. Тукач. - С .99-102
Качалова, Т. В. Професійна культура соціального педагога / Т. В. Качалова. - С .102-105
Златніков, В. Г. Аналіз вітчизняного та міжнаородного досвіду в процесі мовної підготовки військовослужбовців Збройних сил України / В. Г. Златніков. - С .105-107
Nowakowska-Siuta, R. Higher education in United States of Amerika - a diverse educational system / R. Nowakowska-Siuta. - С .107-110
Янкович, О. І. Розвиток професійно-педагогічної культури студентів у вищих педагогічних закладах України (1957-2007) / О. І. Янкович. - С .110-114
Конончук, І. М. Використання історичного досвіду національно-патріотичного виховання молоді 20-30-х рр. у сучасних умовах роботи у вузі / І. М. Конончук. - С .114-118
Лавріненко, О. А. Ідеї педагогічної майстерності вчителя в поглядах західноєвропейських світників XVII-XVIII ст. / О. А. Лавріненко. - С .118-123
Коваль, Т. В. "Хвильові" та інші інноваційні процеси у вищій освіті об’єднаної Німеччини / Т. В. Коваль. - С .123-127
Іванцова, Н. І. Проблеми становлення і розвитку безперервної освіти в Україні у 20-х рр. XX ст. та можливість використання історичного досвіду / Н. І. Іванцова. - С .127-131
Таран, О. М. Інноваційні підходи до організації роботи з книжкою в педагогічній спадщині С. Русової / О. М. Таран. - С .131-135
Аніщенко, О. В. Софія Русова про організацію навчальної праці у шкільній та позашкільній освіті... / О. В. Аніщенко. - С .135-139
Журавська, Н. С. Вища освіта Італії та Бельгії: підготовка викладачів професійно орієнтованих дисциплін / Н. С. Журавська. - С .139-143
Кучер, Ю. А. Сучасна Ірландія: радикальна зміна філософії і діяльності системи освіти / Ю. А. Кучер. - С .143-148
Сень, Л. В. Модернізація професійно-педагогічної підготовки вчителів у Сполучених Штатах Америки / Л. В. Сень. - С .148-151
Зінченко, Т. В. Участь Австрії в європейських освітньо-інноваційних процесах / Т. В. Зінченко. - С .151-155
Антонюк, Л. А. Інновації в освіті Австрії в умовах європейських інтеграційних процесів / Л. А. Антонюк. - С .155-159
Белогура, Т. М. Із досвіду вивчення природничих дисциплін у навчальниї закладах України / Т. М. Белогура. - С .159-162
Заніна, О. М. Проблема самоосвіти вчителя в педагогічній спадщині вітчизняних учених-мовознавців (др. пол. XIX - поч. XX ст.) / О. М. Заніна, Н. М. Баленко. - С .162-165
Сватенков, О. В. Використання зарубіжного досвіду нормативно-правового забезпечення рекламної діяльності у соціальній сфері при підготовці соціальних педагогів / О. В. Сватенков. - С .165-169
Луняк, Є. Ідея створення шкіл для юнаків козацького стану в поглядах кирило-мефодіївця Василя Білозерського / Є. Луняк. - С .169-171
Павлюк, С. В. Учення, теорії і парадигми та їх змагання у сфері освіти Німеччини / С. В. Павлюк. - С .171-176
Недоходюк, Г. Д. Навчальна книга для PR-спеціалістів: вітчизняний досвід / Г. Д. Недоходюк. - С .176-179
Василюк, А. В. Реалізація Болонського процесу в Польщі / А. В. Василюк. - С .179-182
Киричок, І. І. Напрями реалізації ідей удосконалення професійно-педагогічної підготовки вчителів у працях М. О. Лавровського (1825-1899) та П. О. Заболотського (1877-1918) / І. І. Киричок. - С .182-186
Ярмак, Н. О. Погляди О. Ф. Музиченка на підготовку вчителя початкової школи / Н. О. Ярмак. - С .186-189
Василенко, Т. А. Використання педагогічних ідей Фр. Фребеля у професійній підготовці фахівців дошкільної освіти / Т. А. Василенко. - С .189-193
Адамів, Г. С. Ідеї патріотичного виховання у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського / Г. С. Адамів. - С .193-195
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

378
П 78


   
    Проблеми освіти [Текст] : Науково-методичний збірник. Вип. 42 / Ред кол.: В. Г. Кремень (гол. ред.); М. Ф. Степко, Л. М. Левківський, І. А. Шелест та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2005. - 233 с. - ISBN 966-597-072-0 : 2.00 грн.
    Зміст:
Дем’яненко, Н. М. Університет України і Європейський регіон вищої освіти: процес інтеграції / Н. М. Дем’яненко. - С .3-11
Бобров, В. Я. Інноваційно-теоретичні аспекти прогнозування розвитку вищої освіти України / В. Я. Бобров, В. Є. Сафонова. - С .11-19
Акініна, Н. Л. Навчально-методичне забезпечення модульно-рейтингової системи навчання / Н. Л. Акініна. - С .19-31
Іщук, Н. м. Навчально-методичне забезпечення виховання духовності студентів вищого навчального закладу / Н. м. Іщук. - С .31-37
Шапран, О. І. Технологізація інноваційних освітніх процесів у вищій школі / О. І. Шапран, А. Л. Сембрат. - С .37-47
Кузнєцова, Г. Ю. Державна підтримка видавничої діяльності як складова інноваційного процесу розбудови соціально-культурної сфери в Україні / Г. Ю. Кузнєцова. - С .47-54
Донець, З. Ф. Причини низької інноваційності курсів культурознавства у вищій школі / З. Ф. Донець. - С .54-64
Корсак, К. В. Нанореволюція як детермінаційний фактор майбутніх інновацій у вищій освіті / К. В. Корсак. - С .64-75
Похресник, А. К. УКраїна: трансформація сектору ВНЗ I-II рівнів акредитації і Болонський процес / А. К. Похресник. - С .75-86
Тарутіна, З. Є. Роль інтеграції нових наук про людину для інтенсифікації інноваційних процесів у ВНЗ / З. Є. Тарутіна. - С .86-95
Петренко, І. В. Вольова регуляція як чинник навчальних досягнень школярів / І. В. Петренко. - С .95-100
Яворська-Вєтрова, І. В. Особистісний розвиток школяра в умовах розвивального навчання / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .100-105
Дюканова, Н. М. Можливості та шляхи відродження української термінології / Н. М. Дюканова. - С .105-110
Нагаєв, В. М. Впровадження моделі управління навчально-творчою діяльністю / В. М. Нагаєв. - С .125-136
Хорєв, І. О. Концептуальні проблеми педагогіки вищої школи / І. О. Хорєв. - С .136-144
Шик, М. П. Індустріально-педагогічний коледж в системі педагогічної освіти / М. П. Шик. - С .145-154
Мітрясова, О. П. Про методику реалізації інтегрованого підходу на заняттях з органічної хімії / О. П. Мітрясова. - С .154-163
Кисельов, О. О. Експертне оцінювання ефективності процесу формування знань студентів / О. О. Кисельов, В. К. Марігодов. - С .168-174
Леонов, О. З. Основні засоби загартовування організму учнівської та студентської молоді / О. З. Леонов. - С .174-183
Шупик, В. Творчість П. Куліша в оцінці дослідників / В. Шупик. - С .183-194
Гудінова, І. Л. Афоризм як форма фіксації особистісного смислу події / І. Л. Гудінова. - С .194-202
Левківський, Б. К. Стан тта перспективи підготовки юристів в Україні / Б. К. Левківський. - С .202-207
Рудь, Ю. С. Досвід створення і використання системи рейтингового оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників, кафедр і факультетів / Ю. С. Рудь, А. Г. Темченко, Г. Х. Отверченко. - С .207-226
Нагорська, Т. В. Методика дослідження фразеологічних одиниць в текстах промов британських політиків / Т. В. Нагорська. - С .226-229
Білан, Л. Л. Форми організації навчального процесу у аграрних навчальних закладах у XIX - на початку XX ст. / Л. Л. Білан. - С .229-230
ДРНТІ
ББК 74.58я43 + 74.584(4Укр)я43
РУБ 378
Рубрики: Вищі навчальні заклади


Дод.точки доступу:
Кремень, В. Г. (д-р філос. наук, проф.); Степко, М. Ф.; Левківський, Казимир Михайлович; Шелест, І. А.; Білявський, Георгій Олексійович; Бондар, В. І.; Шинкарук, Василь Дмитрович; Жалдак, М. І.; Зязюн, І. А.; Козаков, В. А.; Ляшенко, Олександр Іванович; Мадзігон, В. М.; Бровдій, Василь Михайлович; Адрусишин, Б. І.; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

378(4Укр)
Г94


   
    Гуманітарна педагогічна парадигма вищої освіти [Текст] : монографія / Г. В. Онкович, М. Бойченко, М. Димитров та ін. ; Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти, Відділ теорії і методології гуманітарної освіти. - К. : Педагогічна думка, 2007. - 334 с. - ISBN 978-966-644-065-8 : 7.20 грн.
ДРНТІ
ББК 74.584(4Укр)
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Вища освіта
   Гуманітарна освіта



Дод.точки доступу:
Онкович, Г. В.; Бойченко, М.; Димитров, М.; Донець, З.; Академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти; Відділ теорії і методології гуманітарної освіти
Примірників всього: 5
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1)

Шифр: ОІУ/2002/5/3
   Журнал

Освіта і управління [Текст] : Науково-практичний журнал. - Київ : ЗАТ "ВІПОЛ", 2001 - . - Виходить кожного кварталу
2002р. т.5 N 3
Зміст:
Дроб’язко, П. Спостереження та аналіз уроків заступником директора школи з навчально-виховної роботи (методичні рекомендації) / П. Дроб’язко ; П. Дроб’язко. - С.99-106
Кл.слова: адміністрація школи, мотивація учіння
Поляков, М. Дніпропетровський національний університет: здобутки і перспективи / М. Поляков. - С.118-126
Ляшенко, Л. Синергетика і освіта ХХ1 ст. / Л. Ляшенко, А. Євтодюк. - С.127-135
Кл.слова: філософія освіти
Балл, Г. Діалогічні засади гуманізації суспільних відносин / Г. Балл. - С.136-150.
Нікуленко, О. Парадигма діалогу Абрагама Маслова / О. Нікуленко. - С.151-157.
Кл.слова: гуманістична психологія
Волощук, І. Організаційні форми надання додаткових освітніх послуг обдарованим школярам: зарубіжний та вітчизняний досвід / І. Волощук. - С.158-168.
Зубалій, М. Класифікація методів військово-патріотичного виховання допризовників / М. Зубалій, . - С.169-177.
Донець, З. Менталітет молоді і предмети культурознавчого циклу / З. Донець. - С.178-187.
Кл.слова: проблеми виховання
Антонюк, Л. Освіта Австрії - стан і тенденції розвитку / Л. Антонюк, К. Корсак. - С.188-196.
Процюк, Р. Соціальні, медичні та екологічні проблеми туберкульозу в Україні / Р. Процюк, В. Мельник
Кл.слова: епідемія, здоров’я української нації
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Донець, З.
    Менталітет молоді і предмети культурознавчого циклу [Текст] / З. Донець // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2002. - Том5, N3. - С. 178-187.
УДК
ББК 74.00
Рубрики: менталітет--проблеми виховання--виховання молоді
Кл.слова (ненормовані):
проблеми виховання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: РШ/2003/1
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2003р. N 1
Зміст:
Донець, З. Землянам час дорослішати...:Культурознавчий зміст вітчизняної освіти як засіб формування менталітету людини XXI століття / З. Донець. - С.5-8
Комісаренко, Н. Самореалізація як прояв соціального становлення особистості / Н. Комісаренко. - С.23-25
Кл.слова: саморазвитие, самоусвідомлення, самоствердження
Ляшенко, Л. Зміни соціокультурного середовища в Україні і значення емоційної зрілості молоді / Л. Ляшенко, І. Ластовченко. - С.31-33
Є примірники у відділах: всього 5 : Ч.З.№2 (4), ректор (1)
Вільні: Ч.З.№2 (4), ректор (1)




    Донець, З.
    Землянам час дорослішати...:Культурознавчий зміст вітчизняної освіти як засіб формування менталітету людини XXI століття [Текст] / З. Донець // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2003. - N1. - С. 5-8 . - ISSN 0131-6788
ДРНТІ
ББК 88.5
Рубрики: менталітет--проблеми виховання--виховання молоді
   психологія виховання

   психологія навчання



Є примірники у відділах: всього 5 : Ч.З.№2 (4), ректор (1)
Вільні: Ч.З.№2 (4), ректор (1)


Шифр: РШ/2006/3
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2006р. N 3
Зміст:
Красняков, Є. Державна політика в освітянській сфері в період українського державотворення / Є. Красняков. - С.3-8.
Дем’яненко, Н. Співвідношення модернізаційних тенденцій та національних традицій у змісті діяльності вищої школи: авторський курс "Історія освітньо-виховних систем / Н. Дем’яненко ; Н. Дем’яненко. - С.11-17.
Калініна, Л. Естетичне виховання молодших школярів як соціально-педагогічна проблема / Л. Калініна. - С.24-26.
Мерлянова, О. Вплив фуекцій народного танцю на виховання особистості / О. Мерлянова. - С.27-29.
Донець, З. Архітектурна культурна спадщина у навчанні й вихованні / З. Донець. - С.29-31.
Олексін, Ю. Навчання у співпраці - ефективний шлях формування рис громадянськості старшокласників на уроках історії / Ю. Олексін. - С.32-35.
Сащак, Н. Культура мови та мовлення людини / Н. Сащак. - С.43-45.
Орлова, Н. Формування патріотичних та громадських почуттів учнів (на матеріалі педагогічної спадщини О. Захаренка) / Н. Орлова. - С.39-41.
Журавльова, С. Соціоорієнтована модель виховання особистості Георга Кершенштейнера в освітніх / С. Журавльова. - С.71-80.
Сбруєва, А. Уроки запровадження сучасних освітніх реформ у розвинутих англомовних країнах / А. Сбруєва. - С.74-76.
Вачевський, М. Сучасна економічна освіта у країнах Західної Європи: формування професійних компетенцій / М. Вачевський. - С.71-74.
Березівська, л. Нові підходи П. М. Ігнатьєва до реформи шкільної освіти (1915-1916 роки XX ст.) / л. Березівська. - С.64-67.
Рейзенкінд, Т. Мистество кіно як фактор організації модульно-рейтингового підходу до навчання в поліхудожньому вихованні молоді / Т. Рейзенкінд. - С.58-61.
Юник, Д. Оволодіння музичним матеріалом в процесі інструментальної підготовки школярів / Д. Юник. - С.55-57.
Совгіра, С. Нетрадиційні форми екологічної освіти учнів / С. Совгіра. - С.51-54.
Дмитрук, С. Груподинамічні вправи як засіб формування корпоративної культури / С. Дмитрук; О. Вєтохов. - С.48-51.
Вєтохов, О. Психолого-педагогічні умови для успішного навчання іноземного читання / О. Вєтохов. - С.46-47.
Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)




    Донець, З.
    Архітектурна культурна спадщина у навчанні й вихованні [Текст] / З. Донець // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N3. - С. 29-31. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: виховання засобами мистецтва
   Навчання

Кл.слова (ненормовані):
архітектурна культурна спадщина


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)