У 45 Український педагогічний календар [Текст] : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Упоряд. Л. О. Калмикова, Т. Ф. Баєва, За заг. ред. В. П. Коцура. - К. : Переяслав-Хмельницький державний педагогічний інститут, 2002. - 256 с. - Імен. покаж.: с. 241-254. - ISBN 5-7763-1258-2 : 8.50 грн.
РУБ 37(09)(4Укр)(059) Рубрики: Педагогіка України--історія освіти Анотація: Календар є найповнішим зібранням фактографічного матеріалу з історії української освіти, впорядкованого за хронологічним принципом. Дод.точки доступу: Калмикова, Л. О. \упоряд.\; Баєва, Т. Ф. \упоряд.\; Коцур, В. П. \ред.\ Примірників всього: 2 фб (1), ІБв (1) Свободны: фб (1), ІБв (1) |
Г 94 Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького державного педагогічного інституту імені Г. С. Сковороди [Текст] : науково-теоретичний збірник. Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. В. 1 / гол. ред. В. П. Коцур. - Переяслав-Хмельницький : [б. в.], 2000. - 306 с. - ISBN 966-7053-09-1 : 9.00 грн. Зміст: ПЕДАГОГІКА Горобець, Ю. І. Проблема організації студенської науки / Ю. І. Горобець, С. М. Порев. - С .10-18 Яровий, І. М. Розвиток освіти і педагогічної думки в Західній україні в ХІХ століття / І. М. Яровий. - С .19-30 Калмикова, Л. О. Оволодіння багатозначними прйменниками української мови - основа розвитку граматичної вправності дітей дошкільного віку / Л. О. Калмикова. - С .31-39 Шапран, О. І. Педагогічні інновації в практиці роботи вищих навчальнихз закладів / О. І. Шапран. - С .40-48 Коцур, Н. І. Формування валеологічної свідомості в учнів школи І ступеня / Н. І. Коцур, Л. С. Гармаш. - С .49-56 Куйбіда, В. В. Народне природознавство: його використання в підготовці вчителів початкових класів / В. В. Куйбіда. - С .57-72 Хомич, В. Ф. Інформаційні технології навчання в системі освітніх інновацій / В. Ф. Хомич. - С .72-76 Россоха, А. П. Місце природничих наук у системі освіти України початку ХХ століття / А. П. Россоха. - С .77-81 Лохвицька, Л. В. Пізнавальні інтереси в системі самореалізації особистості дошкільника / Л. В. Лохвицька. - С .82 Химич, Н. Є. Виховання молоді на засадах християнської молоді в процесі духовного відродження України / Н. Є. Химич. - С .90-97 Закопайло, С. А. Мотивація старшокласників до оздоровчих занять / С. А. Закопайло. - С .98-104 ПСИХОЛОГІЯ Побірченко, Н. А. Психологічні основи розвитку особистісної готовності фахвця до педагогічної діяльності в умовах ринкової економіки / Н. А. Побірченко. - С .105-111 Хомич, Г. О. Становлення особистості в умовах дефіциту спілкування / Г. О. Хомич. - С .112-116 Булах, І. С. Нормативне "Я" як структурне утворення моральної самосвідомості особистості підлітка / І. С. Булах. - С .117-126 Виногородський, А. М. Про деякі аспекти використання музикотерапії як засобу виховання "важких" підлітків / А. М. Виногородський. - С .127-133 Дзюбко, Л. В. До питання про виникнення феномена і поняття ранньої шкільної дезадаптації / Л. В. Дзюбко. - С .134-141 Василькевич, Я. З. Дослідження особливостей готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності / Я. З. Василькевич. - С .142-147 Холод, І. М. Дослідження проблеми емоційного розвитку молодших школярів / І. М. Холод. - С .148-152 Вінс, В. А. Переживання кризових станів у перехідні періоди як проблема наукового пзнання / В. А. Вінс. - С .163-160 Грейліх, О. О. Розвиток професійних міжособистісних стосунків у майбутніх вчителів / О. О. Грейліх. - С .160-167 Мильнікова, О. М. Системно-діяльнісний підхід до морального виховання молодших школярів / О. М. Мильнікова. - С .168-177 ФІЛОЛОГІЯ Сулима, М. М. Григорій Сковорода в романі Валер’яна Поліщука і симфонії П. Тичини / М. М. Сулима. - С .178-183 Корпанюк, М. П. Теорія хозаризму як міфоіделогема в національному літописанні XVII - XVIII сторіч та її коріння / М. П. Корпанюк. - С .184-194 Довбня, Л. Е. Семантичні особливості лексем на позначенні основних кольорів в українській та російських мовах / Л. Е. Довбня. - С .199-205 Мільошина, П. М. Трагічне в драмі Т. С. Еліота "Вбивство у храмі" / П. М. Мільошина. - С .206-218 Навальна, М. І. Співвідношення багатозначних і однозначних питомих українських дієслів соціально-економічної сфери в засобах масової інформації кінця ХХ ст. / М. І. Навальна. - С .219-229 Саприкін, М. О. Поетична спадщина Я. М. Нахімова в контексті ситановлення української російсько-мовної літератури / М. О. Саприкін. - С .230-237 ФІЛОСОФІЯ Стогній, І. П. Про силу духу і вчення Г. С. Сковороди / І. П. Стогній. - С .238-245 Ярошевець, В. І. Гуманістично-світоглядна парадигма філософії постмодерму / В. І. Ярошевець. - С .246-259 Рик, С. М. Основні інтеграційні фактори української культури / С. М. Рик. - С .260-271 Білобровко, Т. І. Практичний розум як предмет філософського дослідження / Т. І. Білобровко. - С .272-279 Стадник, М. М. Теологічна концепція Рассела В. Маатмана щодо єдності науки і релігії та її невідповідність / М. М. Стадник. - С .280-286 Свириденко, О. П. Істинна людина Григорія Сковороди і сучасність / О. П. Свириденко. - С .287-295
РУБ 378 Рубрики: Дошкільна освіта Вищі навчальні заклади Важковиховуваність Дод.точки доступу: Коцур, В. П. \ред.\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Еліот, Томас Стернз \о нем\; Нахімов, Яким Миколайович \о нем\; Рассел, В. Маатман \о нем\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ПШ-2/2003/3 Журнал 2003р. N 3 Бех, І. Психологічний супровід особистісно орієнтованого виховання / І. Бех. - С.1-6 Калмикова, Л. Функціонально-смислові типи мовлення як психолінгвістична й методична проблема / Л. Калмикова. - С.10-13 Явоненко, М. Розвиток уяви та літературних здібностей молодших школярів / М. Явоненко, . - С.14-17 Зелінська, Т. Амбівалентність батьківської гендерної ролі / Т. Зелінська. - С.47-48 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Калмикова, Л. Функціонально-смислові типи мовлення як психолінгвістична й методична проблема [Текст] / Л. Калмикова> // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2003. - N3. - С. 10-13 ; №4. - С. 10-12 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Мовлення ПШ-2/2003/3 : Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2003/4 Журнал 2003р. N 4 Волошина, В. До школи зі стійкими пізнавальними інтересами: Психолого-педагогічний практикум / В. Волошина, Л. Лохвицька. - С.5-7. Кл.слова: пізнавальні психічні процеси, інтерес до навчання, психологія навчання Калмикова, Л. Функціонально-смислові типи мовлення як психолінгвістична й методична проблема / Л. Калмикова. - С.10-12. Дубчак, О. Дитина йде до школи. Радощі й турботи / О. Дубчак. - С.52-55. Кл.слова: психологія навчання, дитяча психологія, адаптація в школі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Калмикова, Л Розвиток описового мовлення. Психолінгвістичний аналіз [Текст] / Л Калмикова, Л. Порядченко> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2003. - N4. - С. 19-21 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: мовлення Дод.точки доступу: Порядченко, Л. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2003/5 Журнал 2003р. N 5 Калмикова, Л. Психолінгвістичні й лінгвометодичні підходи до змісту формування у першокласників мовленнєвих умінь і навичок міркувати / Л. Калмикова, Н. Харченко. - С.5-7 Кл.слова: міркування, умовиводи, мовленнєво-мислительна діяльність Тименко, В. Сенсомоторна цілісність як ознака дитячої природності / В. Тименко. - С.17-19 Обухівська, А. Формування елементарних математичних уявлень у дітей під час підготовки до школи / Обухівська А., Стадненко Н., Ілляшенко Т. - С.28-31 Шмаргун, В. Рухова активність і психологічний розвиток дитини / В. Шмаргун. - С.38-40 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Калмикова, Л. Психолінгвістичні й лінгвометодичні підходи до змісту формування у першокласників мовленнєвих умінь і навичок міркувати [Текст] / Л. Калмикова, Н. Харченко> // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2003. - N5. - С. 5-7 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: дитяча психологія психологія молодшого школяра психологія навчання мовлення Кл.слова (ненормовані): міркування -- умовиводи -- мовленнєво-мислительна діяльність Анотація: Мета статті - показати зв'язок між мислительніми процесами й мовними засобами оформлення, своєрідність функціонування речень та граматичних категорій, які проявляються в міркуванні - мовленнєвій одиниці надфразового рівня; запропонувати дидактичний мовний матеріал і методику роботи з ним у процесі навчання дітей міркування Дод.точки доступу: Харченко, Н. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2008/10 Журнал 2008р. N 10 Коцур, В. Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди: з освітніми традиціями минулого - до європейської інтеграції / В. Коцур. - С.3-8 Боголіб, Т. Специфіка управління структурою організації в інноваційному ВНЗ / Т. Боголіб. - С.16-18 Токмань, Г. Методика організації наукового колективного дослідництва у вищих навчальних закладах (на матеріалі держбюджетної теми "Діалогічне прочитання української літератури") / Г. Токмань. - С.19-23 Борисова, О. Науково-дослідна діяльність студентів педагогічних ВНЗ в умовах реалізації завдань Болонської конвенції / О. Борисова, Н. Харченко. - С.33-35 Коцур, Н. Адаптація шестирічної дитини до школи: психолого-педагогічні та медичні критерії / Н. Коцур. - С.38-42 Василькевич, Я. Проблема діагностики творчих здібностей у діяльності психологічної служби ВНЗ / Я. Василькевич. - С.43-45 Ігнатенко, Н. Компетентнісно орієнтований підхід у системі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи / Н. Ігнатенко. - С.46-48 Яременко, Л. Організаційно-економічний механізм управління вищою освітою / Л. Яременко. - С.49-50 Яценко, Л. Теоретичні засади підготовки молоді до майбутнього сімейного життя / Л. Яценко. - С.51-54 Куйбіда, В. Організація туристсько-краєзнавчаї роботи / В. Куйбіда, Н. Пангелова. - С.55-57 Білоусько, Л. Шляхи формування мовної (математичної) компетенції дошкільників в умовах дошкільного навчального закладу / Л. Білоусько. - С.58-60 Калмикова, Л. Психолінгвістика у ВНЗ України і Болонський процес: проблеми реалізації європейського змісту освіти і компетентнісного підходу / Л. Калмикова. - С.61-63 Розсоха, А. Становлення системи професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів географії в Україні (1888-1917 рр.) / А. Розсоха. - С.64-67 Тарапон, О. Розвиток освіти на Переяславщині в 20-х роках ХХ ст. / О. Тарапон. - С.68-73 Лоха, В. Вольності, соціальне і майнове становище міщанства Перяслава другої половини XVII - першої половини XVIII cn/ / В. Лоха. - С.73-77 Палатна, В. Формування педагогічного світогляду С.Х.Чавдарова у контексті шкільної освіти в Україні / В. Палатна. - С.78-80 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Калмикова, Л. Психолінгвістика у ВНЗ України і Болонський процес: проблеми реалізації європейського змісту освіти і компетентнісного підходу [Текст] / Л. Калмикова> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2008. - N10. - С. 61-63 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: психолінгвістика викладання окремих предметів у ВНЗ освіта педагогічна Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ВМДЗ/2009/9 Журнал 2009р. N 9 Ладивір, С. Допомогти дитині "створити себе". Співпраця методичної та психологічної служб в особистісно орієнтованій системі дошкільної освіти / С. Ладивір. - С.5-9 Каліцун, Н. Готуємо педагогів до роботи за Базовою програмою / Н. Каліцун. - С.10-14 Білецька, Л. Атестація педагогічних працівників як аспект діяльності вихователя-методиста дошкільного закладу / Л. Білецька. - С.15-25 Корнєєва, О. Рейтинг як мотивація особистісного зростання педагога / О. Корнєєва. - С.41-48 Калмикова, Л. Групова психолінгвотерапія у формуванні мовленнєвої діяльності дітей / Л. Калмикова. - С.49-60 Бернацька, О. Довіра як основний чинник успішної адаптації дитини у дошкільному закладі / О. Бернацька. - С.61-65 Даніліна, Т. Адаптація дитини до дитячого садка: тематичні тренінги / Т. Даніліна, В. Зедгенідзе. - С.66-70 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2009/10 Журнал 2009р. N 10 Шинкаренко, В. Дітям з особливими потребами - рівний доступ до якісної освіти / В. Шинкаренко. - С.4-9 Ремажевська, В. Дитина з вадами зору в групі раннього віку / В. Ремажевська. - С.16-22 Шевчук, В. Чого бояться наші діти? / В. Шевчук. - С.31-39 Калмикова, Л. Застосування природотерапії в освітньому процесі дошкільного закладу / Л. Калмикова. - С.39-48 Письменна, Л. Розвиток мовлення та формування здібностей до наочного моделювання засобами художньої літератури / Л. Письменна, О. Кулинич. - С.52-65 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 17 Калмикова, Л. Застосування природотерапії в освітньому процесі дошкільного закладу [Текст] / Л. Калмикова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2009. - N 10. - С. 39-48 Рубрики: Психотерапія--методи Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): АРОМОТЕРАПИЯ,кольоротерапія, квіткотерапія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 17 Калмикова, Л. Групова психолінгвотерапія у формуванні мовленнєвої діяльності дітей [Текст] / Л. Калмикова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2009. - N 9. - С. 49-60 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток Кафедра дошкільної освіти Групова психокорекція Кл.слова (ненормовані): групові форми психотерапевтичного впливу Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 17 Калмикова, Лариса Олександрівна. Психологія розвитку мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наук.ступеня доктора психол.наук. Спец. 19.00.07-педагогічна та вікова психологія / Л. О. Калмикова ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка . - К. : АПН України. ІП ім. Г. Костюка, 2011. - 42 с. -
РУБ 88 Рубрики: Психологія дошкільного віку Мовлення дошкільнят Кафедра дошкільної освіти автореферати дисертацій--психологія Дод.точки доступу: Національна академія педагогічних наук України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Р 64 Розвиток особистості у різних умовах соціалізації [Текст] : колективна монографія / за наук. ред.: Л. О. Калмикової, Г. О. Хомич. - К. : СЛОВО, 2016. - 472 с. - Бібліогр.: с. 424-467. - ISBN 978-966-194-237-9 : 115.00 грн. РУБ 156 Рубрики: Психологія особистості--розвиток особистості Психологія особистості--соціалізація Соціальна психологія--особистість Кафедра загальної та практичної психології Дод.точки доступу: Калмикова, Л. О. \ред.\; Хомич, Г. О. \ред.\ Примірників всього: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2015/6 Журнал 2015р. N 6 Поліщук, Валерій. Молодший шкільний вік як життєвий феномен / В. Поліщук. - С.1-7. Мартинюк, Інна. Вивчення особливостей характеру молодшого школяра як передумова успішного навчання / І. Мартинюк. - С.7-10. Третяк, Ольга. Методика виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів / О. Третяк. - С.10-14. Калмикова, Лариса. Концепція безперервної психологічної підготовки майбутніх педагогів / Л. Калмикова. - С.15-19. Формуємо національну свідомість молодших школярів. - С.28-29. Скрипник, Тетяна. Система занять корекційно-розвивального напряму для дітей з аутизмом в початковій школі / Т. Скрипник. - С.35-37. Таранушенко, Тетяна. Індивідуалізація пізнавальної діяльності школярів / Т. Таранушенко. - С.38-40. Ігнатенко, Галина. Графічна підготовка як складник професійної компетентності вчителя / Г. Ігнатенко, О. Ігнатенко. - С.45-49. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 17 Калмикова, Лариса. Концепція безперервної психологічної підготовки майбутніх педагогів [Текст] / Л. Калмикова> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 6. - С. 15-19. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--психологічна підготовка педагогів Кл.слова (ненормовані): психологія розвитку -- психологія педагогічного спілкування -- педагогічна психологія -- психолінгвістика Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2015/9 Журнал 2015р. N 9 Колесникова, Ю. Україна - єдина країна! / Ю. Колесникова. - С.1-4. Титаренко, Л. Ідеї педагога-гуманіста в сучасній початковій школі / Л. Титаренко. - С.5-8. Митник, О. Операційна компетентність практичного психолога як механізм побудови розвивального освітнього середовища у початковій школі / О. Митник, О. Кочерга. - С.9-13. Калмикова, Л. Концепція безперервної психологічної підготовки майбутніх педагогів / Л. Калмикова. - С.14-17. Остапенко, О. Концепція загальнодержавної Програми військово-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді України / О. Остапенко, М. Зубалій. - С.18-21. Шевченко, О. Естетичне виховання молодших школярів на уроках літературного читання / О. Шевченко. - С.21-24. Василенко, Н. Сучасні підходи до змісту і методики формування логічно-математичного мислення школярів / Н. Василенко. - С.24-27. Шостак, Л. Формування уміння розв’язувати сюжетні задачі як логічний складник математичної компетентності / Л. Шостак. - С.27-32. Андрусенко, І. Особливості вивчення природознавства у 4 класі / І. Андрусенко, І. Івашина. - С.32-35. Дробчак, Я. Розвиток творчої діяльності учнів початкових класів на уроках трудового навчання / Я. Дробчак. - С.36-39. Лобова, А. Тематичне планування уроків музичного мистецтва у 4 класі / А. Лобова. - С.39-44. Сак, Т. Організація навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі / Т. Сак. - С.57-60. Мартиненко, С. Як розвивати в дитини бажання читати? / С. Мартиненко. - С.60-63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |