37(09)(4Укр)(059)
У 45


   
    Український педагогічний календар [Текст] : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Упоряд. Л. О. Калмикова, Т. Ф. Баєва, За заг. ред. В. П. Коцура. - К. : Переяслав-Хмельницький державний педагогічний інститут, 2002. - 256 с. - Імен. покаж.: с. 241-254. - ISBN 5-7763-1258-2 : 8.50 грн.
ДРНТІ
ББК 74.03(4Укр)я25
РУБ 37(09)(4Укр)(059)
Рубрики: Педагогіка України--історія освіти
Анотація: Календар є найповнішим зібранням фактографічного матеріалу з історії української освіти, впорядкованого за хронологічним принципом.


Дод.точки доступу:
Калмикова, Л. О. \упоряд.\; Баєва, Т. Ф. \упоряд.\; Коцур, В. П. \ред.\
Примірників всього: 2
фб (1), ІБв (1)
Свободны: фб (1), ІБв (1)

378
Г 94


   
    Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького державного педагогічного інституту імені Г. С. Сковороди [Текст] : науково-теоретичний збірник. Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. В. 1 / гол. ред. В. П. Коцур. - Переяслав-Хмельницький : [б. в.], 2000. - 306 с. - ISBN 966-7053-09-1 : 9.00 грн.
    Зміст:
ПЕДАГОГІКА
Горобець, Ю. І. Проблема організації студенської науки / Ю. І. Горобець, С. М. Порев. - С .10-18
Яровий, І. М. Розвиток освіти і педагогічної думки в Західній україні в ХІХ століття / І. М. Яровий. - С .19-30
Калмикова, Л. О. Оволодіння багатозначними прйменниками української мови - основа розвитку граматичної вправності дітей дошкільного віку / Л. О. Калмикова. - С .31-39
Шапран, О. І. Педагогічні інновації в практиці роботи вищих навчальнихз закладів / О. І. Шапран. - С .40-48
Коцур, Н. І. Формування валеологічної свідомості в учнів школи І ступеня / Н. І. Коцур, Л. С. Гармаш. - С .49-56
Куйбіда, В. В. Народне природознавство: його використання в підготовці вчителів початкових класів / В. В. Куйбіда. - С .57-72
Хомич, В. Ф. Інформаційні технології навчання в системі освітніх інновацій / В. Ф. Хомич. - С .72-76
Россоха, А. П. Місце природничих наук у системі освіти України початку ХХ століття / А. П. Россоха. - С .77-81
Лохвицька, Л. В. Пізнавальні інтереси в системі самореалізації особистості дошкільника / Л. В. Лохвицька. - С .82
Химич, Н. Є. Виховання молоді на засадах християнської молоді в процесі духовного відродження України / Н. Є. Химич. - С .90-97
Закопайло, С. А. Мотивація старшокласників до оздоровчих занять / С. А. Закопайло. - С .98-104
ПСИХОЛОГІЯ
Побірченко, Н. А. Психологічні основи розвитку особистісної готовності фахвця до педагогічної діяльності в умовах ринкової економіки / Н. А. Побірченко. - С .105-111
Хомич, Г. О. Становлення особистості в умовах дефіциту спілкування / Г. О. Хомич. - С .112-116
Булах, І. С. Нормативне "Я" як структурне утворення моральної самосвідомості особистості підлітка / І. С. Булах. - С .117-126
Виногородський, А. М. Про деякі аспекти використання музикотерапії як засобу виховання "важких" підлітків / А. М. Виногородський. - С .127-133
Дзюбко, Л. В. До питання про виникнення феномена і поняття ранньої шкільної дезадаптації / Л. В. Дзюбко. - С .134-141
Василькевич, Я. З. Дослідження особливостей готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності / Я. З. Василькевич. - С .142-147
Холод, І. М. Дослідження проблеми емоційного розвитку молодших школярів / І. М. Холод. - С .148-152
Вінс, В. А. Переживання кризових станів у перехідні періоди як проблема наукового пзнання / В. А. Вінс. - С .163-160
Грейліх, О. О. Розвиток професійних міжособистісних стосунків у майбутніх вчителів / О. О. Грейліх. - С .160-167
Мильнікова, О. М. Системно-діяльнісний підхід до морального виховання молодших школярів / О. М. Мильнікова. - С .168-177
ФІЛОЛОГІЯ
Сулима, М. М. Григорій Сковорода в романі Валер’яна Поліщука і симфонії П. Тичини / М. М. Сулима. - С .178-183
Корпанюк, М. П. Теорія хозаризму як міфоіделогема в національному літописанні XVII - XVIII сторіч та її коріння / М. П. Корпанюк. - С .184-194
Довбня, Л. Е. Семантичні особливості лексем на позначенні основних кольорів в українській та російських мовах / Л. Е. Довбня. - С .199-205
Мільошина, П. М. Трагічне в драмі Т. С. Еліота "Вбивство у храмі" / П. М. Мільошина. - С .206-218
Навальна, М. І. Співвідношення багатозначних і однозначних питомих українських дієслів соціально-економічної сфери в засобах масової інформації кінця ХХ ст. / М. І. Навальна. - С .219-229
Саприкін, М. О. Поетична спадщина Я. М. Нахімова в контексті ситановлення української російсько-мовної літератури / М. О. Саприкін. - С .230-237
ФІЛОСОФІЯ
Стогній, І. П. Про силу духу і вчення Г. С. Сковороди / І. П. Стогній. - С .238-245
Ярошевець, В. І. Гуманістично-світоглядна парадигма філософії постмодерму / В. І. Ярошевець. - С .246-259
Рик, С. М. Основні інтеграційні фактори української культури / С. М. Рик. - С .260-271
Білобровко, Т. І. Практичний розум як предмет філософського дослідження / Т. І. Білобровко. - С .272-279
Стадник, М. М. Теологічна концепція Рассела В. Маатмана щодо єдності науки і релігії та її невідповідність / М. М. Стадник. - С .280-286
Свириденко, О. П. Істинна людина Григорія Сковороди і сучасність / О. П. Свириденко. - С .287-295
ДРНТІ
ББК 74.58
РУБ 378
Рубрики: Дошкільна освіта
   Вищі навчальні заклади

   Важковиховуваність



Дод.точки доступу:
Коцур, В. П. \ред.\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Еліот, Томас Стернз \о нем\; Нахімов, Яким Миколайович \о нем\; Рассел, В. Маатман \о нем\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 198 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 24.00 грн.
    Зміст:
Крутій, К. Л. Термінологічне поле інновацій в дошкільній освіті / К. Л. Крутій. - С .6-9
Захарова, В. Л. Природа й типологічні особливості дитячої творчості / В. Л. Захарова. - С .10-11
Демидова, Ю. О. Інноваційні підходи щодо визначення рівня пізнавальної самостійності старших дошкільників / Ю. О. Демидова. - С .12-15
Шацька, Н. М. До питання формування культури мовної особитстості педагога / Н. М. Шацька. - С .16-18
Андрущенко, Т. До питання про компетентність та конкурентноспроможність майбутнього педагога / Т. Андрущенко. - С .19-20
Дяченко, С. В. Проблеми підготовки вихователів до формування основ комп’ютерної грамотності у старших дошкільників у контексті технологізаційної освітньої парадигми / С. В. Дяченко. - С .21-23
Нападій, Н. Мистецька діяльність як умова творчого розвитку дітей старшого дошкільного віку / Н. Нападій. - С .24-25
Котирло, Т. В. Сакральне хорове мистецтво в духовному розвитку особистості / Т. В. Котирло. - С .26-29
Лохвицька, Л. Алгоритм підготовки магістерського дослідження з дошкільної педагогіки / Л. Лохвицька. - С .30-31
Дем’яненко, С. Аналіз сучасного стану чинних програм початкової та дошкільної ланок освіти з мовно-понятійної роботи / С. Дем’яненко. - С .32-34
Химич, Н. Є. Впровадження основ християської культури в систему роботи дошкільних навчальних закладів / Н. Є. Химич. - С .35-37
Калмикова, Л. О. Психолінгвістика у формуванні психологічної компетентності фахівців дошкільного профілю / Л. О. Калмикова. - С .38-40
Мордоус, І. О. Концептуальні основи професійної підготовки фахівців кваліфікації "вихователь дітей дошкільного віку з правом проведення занять іноземною мовою" / І. О. Мордоус. - С .41-44
Бойко, О. Особливості формування мовленнєвої активності у дітей на заняттях з іноземної (англійської) мови / О. Бойко. - С .45-48
Грушевська, І. В. Використання інтерактивних методів у процесі підготовки майбутніх вихователів дитячих дошкільних закладів / І. В. Грушевська. - С .49-52
Бєлєнька, Г. В. Формування професійної мотивації учіння у студентів спеціальності "Дошкільне виховання" / Г. В. Бєлєнька. - С .56-61
Поліщук, К. М. Інтерактивні методи як шлях активізації пізнавальної активності студентів / К. М. Поліщук. - С .61-64
Позднякова, В. В. Логіко-математичний розвиток дошкільнят: інноваційні аспекти альтернативної технології математичної освіти / В. В. Позднякова, Н. В. Заплаткіна. - С .64-67
Лупінович, К. С. До проблеми формування етики міжнаціонального спілкування в дітей дошкільного віку / К. С. Лупінович. - С .67-70
Щербакова, К. Й. Технологія особистісно орієнтованого навчання дошкільників іноземної мови / К. Й. Щербакова, О.Д. Сидельникова. - С .70-72
Борисова, К. Й. Формування художньо-естетичної компетентності у майбутніх дошкільних працівників на заняттях з теорії та методики музичного виховання (з досвіду роботи) / К. Й. Борисова. - С .73-76
Білоусько, Л. В. Технологія використання матеріалізованих засобів наочності у формуванні елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку / Л. В. Білоусько. - С .76-80
Андрющенко, Т. К. Формування у старших дошкільників ціннісного ставлення до власного здоров’я / Т. К. Андрющенко. - С .80-83
Пісоцька, Л. Динаміка суб’єктивних уявлень майбутніх вихователів ДНЗ про професійні якості фахівця дошкільної освіти / Л. Пісоцька. - С .83-86
Зінченко, Т. В. Формування екологічної культури у закладах освіти / Т. В. Зінченко. - С .86-89
Дубровский, В. Л. Духовное развитие дошкольника как цель и задача нравственного воспитания / В. Л. Дубровский, Л. А. Дубровская. - С .89-92
Останіна, Н. С. Соціально-педагогічна робота у сфері дозвілля з сім’єю, де є дитина дошкільного віку / Н. С. Останіна. - С .92-96
Новгородська, Ю. Г. Формування професійної готовності майбутніх вихователів до викладання художньої праці / Ю. Г. Новгородська. - С .96-99
Кот, Н. М. Форми роботи з батьками з екологічного виховання дошкільників / Н. М. Кот. - С .99-101
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. До проблеми викладання курсу "ОПМ" студентам спеціальності "дошкільне виховання; практична психологія" за кредитно-модульною системою організації навчального процесу / Н. П. Пихтіна. - С .101-106
Богініч, О. Л. Концептуальні основи професійної підготовки майбутніх вихователів до фізкультурно-оздоровчої діяльності / О. Л. Богініч. - С .106-112
Заплішний, І. І. Формування професійної готовності майбутніх фахівців до оздоровлення дошкільнят / І. І. Заплішний. - С .112-116
Терещенко, Н. Особливості організації та проведення педагогічної практики студентів спеціальності "Дошкільне виховання" на різних ОКР / Н. Терещенко. - С .116-120
Машовець, М. А. Особливості професійної підготовки сучасного педагога дошкільної освіти / М. А. Машовець. - С .120-123
Зінченко, С. В. Використання етнічної кольорової символіки у процесі підготовки майбутніх дизайнерів / С. В. Зінченко. - С .123-127
Крюкова, О. І. Художньо-оцінна діяльність студентів в системі підготовки фахівців дошкільного виховання / О. І. Крюкова. - С .127-130
Бурова, О. Проблема підготовки майбутніх вихователів до забезпечення здорового способу життя дітей / О. Бурова. - С .130-133
Брежнєва, О. Г. Організаційно-методичні аспекти практичної підготовки студентів дошкільного фаху / О. Г. Брежнєва. - С .133-136
Долманова, О. О. Формування педагогічної техніки майбутніх вихователів на заняттях з "Основ педагогічної майстерності" / О. О. Долманова. - С .136-138
Криловець, М. Г. Використання міжпредметних зв’язків у професійній підготовці майбутніх вчителів / М. Г. Криловець. - С .138-141
Байер, О. Н. / О. Н. Байер. - С .141-144
Суддя, З. О. Удосконалення теоретико-практичної підготовки студентів до педагогічної практики в процесі вивчення фахових дисциплін / З. О. Суддя. - С .144-148
Кошелівська, О. І. Використання методу конкретних ситуацій у процесі підготовки до управлінської діяльності в системі дошкільної освіти / О. І. Кошелівська; Т. Т. Андрєєва. - С .148-151
Андрєєва, Т. Т. Ознайомлення майбутніх педагогів зі становленням етичних аспектів відношення "людина-природа" / Т. Т. Андрєєва; Н. В. Харченко. - С .151-154
Харченко, Н. В. Специфіка організації навчальної педагогічної практики студентів у ВНЗ І-ІІ р. а. / Н. В. Харченко; Т. Д. Кричковська. - С .154-158
Кричковська, Т. Д. Мотиви професійної самореалізації майбутніх фахівців дошкільної освіти / Т. Д. Кричковська; О. М. Кочерга. - С .158-162
Кочерга, О. М. Інтеграція психолого-педагогічних дисциплін та окремих методик у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів / О. М. Кочерга; Н. Карпенко. - С .162-167
Карпенко, Н. Особливості організації педагогічного процесу у дошкільних закладах Швеції / Н. Карпенко; А. В. Василюк. - С .167-171
Василюк, А. В. Стан і тенденції дошкільної освіти в Польші / А. В. Василюк; О. Р. Павлішак. - С .171-176
Павлішак, О. Р. Супервізія та метод біографічних розвідок у підготовці соціальних педагогів в Австрії / О. Р. Павлішак; Ж. Петрова. - С .176-179
Петрова, Ж. Роль громадських педагогічних товариств кінця XIX - початку XX століття ( до 1920 року ) у розвитку явища педагогізації батьків дітей дошкільного віку / Ж. Петрова; О. В. Аніщенко. - С .179-183
Аніщенко, О. В. Професійно-художня освіта жінок у Німеччині та Франції (кінець XIX - початок XX століття) / О. В. Аніщенко; Ю. Косенко. - С .183-187
Косенко, Ю. Професійна підготовка кадрів із дошкільного виховання в Україні у другій половині XX - на початку XXI століття як історико-педагогічна проблема / Ю. Косенко; Р. Г. Новгородський. - С .187-191
Новгородський, Р. Г. Іграшка як засіб соціальної особистості в контексті педагогічної спадщини Тимофея Лубенця / Р. Г. Новгородський. - С .191-194
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (1), ав (1), пед. (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), ав (1), пед. (1), Ч.З.№2 (2)

Шифр: ПШ-2/2003/3
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2003р. N 3
Зміст:
Бех, І. Психологічний супровід особистісно орієнтованого виховання / І. Бех. - С.1-6
Калмикова, Л. Функціонально-смислові типи мовлення як психолінгвістична й методична проблема / Л. Калмикова. - С.10-13
Явоненко, М. Розвиток уяви та літературних здібностей молодших школярів / М. Явоненко, . - С.14-17
Зелінська, Т. Амбівалентність батьківської гендерної ролі / Т. Зелінська. - С.47-48
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Калмикова, Л.
    Функціонально-смислові типи мовлення як психолінгвістична й методична проблема [Текст] / Л. Калмикова // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2003. - N3. - С. 10-13 ; №4. - С. 10-12 . - ISSN 0131-5358
ДРНТІ
ББК 88.351.3
Рубрики: Мовлення

ПШ-2/2003/3 :
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)



Шифр: ПШ-2/2003/4
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2003р. N 4
Зміст:
Волошина, В. До школи зі стійкими пізнавальними інтересами: Психолого-педагогічний практикум / В. Волошина, Л. Лохвицька. - С.5-7.
Кл.слова: пізнавальні психічні процеси, інтерес до навчання, психологія навчання
Калмикова, Л. Функціонально-смислові типи мовлення як психолінгвістична й методична проблема / Л. Калмикова. - С.10-12.
Дубчак, О. Дитина йде до школи. Радощі й турботи / О. Дубчак. - С.52-55.
Кл.слова: психологія навчання, дитяча психологія, адаптація в школі
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Калмикова, Л
    Розвиток описового мовлення. Психолінгвістичний аналіз [Текст] / Л Калмикова, Л. Порядченко // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2003. - N4. - С. 19-21 . - ISSN 0321-1401
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: мовлення


Дод.точки доступу:
Порядченко, Л.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПШ-2/2003/5
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2003р. N 5
Зміст:
Калмикова, Л. Психолінгвістичні й лінгвометодичні підходи до змісту формування у першокласників мовленнєвих умінь і навичок міркувати / Л. Калмикова, Н. Харченко. - С.5-7
Кл.слова: міркування, умовиводи, мовленнєво-мислительна діяльність
Тименко, В. Сенсомоторна цілісність як ознака дитячої природності / В. Тименко. - С.17-19
Обухівська, А. Формування елементарних математичних уявлень у дітей під час підготовки до школи / Обухівська А., Стадненко Н., Ілляшенко Т. - С.28-31
Шмаргун, В. Рухова активність і психологічний розвиток дитини / В. Шмаргун. - С.38-40
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Калмикова, Л.
    Психолінгвістичні й лінгвометодичні підходи до змісту формування у першокласників мовленнєвих умінь і навичок міркувати [Текст] / Л. Калмикова, Н. Харченко // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2003. - N5. - С. 5-7 . - ISSN 0131-5358
ДРНТІ
ББК 88.834
Рубрики: дитяча психологія
   психологія молодшого школяра

   психологія навчання

   мовлення

Кл.слова (ненормовані):
міркування -- умовиводи -- мовленнєво-мислительна діяльність
Анотація: Мета статті - показати зв'язок між мислительніми процесами й мовними засобами оформлення, своєрідність функціонування речень та граматичних категорій, які проявляються в міркуванні - мовленнєвій одиниці надфразового рівня; запропонувати дидактичний мовний матеріал і методику роботи з ним у процесі навчання дітей міркування


Дод.точки доступу:
Харченко, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: РШ/2008/10
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2008р. N 10
Зміст:
Коцур, В. Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди: з освітніми традиціями минулого - до європейської інтеграції / В. Коцур. - С.3-8
Боголіб, Т. Специфіка управління структурою організації в інноваційному ВНЗ / Т. Боголіб. - С.16-18
Токмань, Г. Методика організації наукового колективного дослідництва у вищих навчальних закладах (на матеріалі держбюджетної теми "Діалогічне прочитання української літератури") / Г. Токмань. - С.19-23
Борисова, О. Науково-дослідна діяльність студентів педагогічних ВНЗ в умовах реалізації завдань Болонської конвенції / О. Борисова, Н. Харченко. - С.33-35
Коцур, Н. Адаптація шестирічної дитини до школи: психолого-педагогічні та медичні критерії / Н. Коцур. - С.38-42
Василькевич, Я. Проблема діагностики творчих здібностей у діяльності психологічної служби ВНЗ / Я. Василькевич. - С.43-45
Ігнатенко, Н. Компетентнісно орієнтований підхід у системі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи / Н. Ігнатенко. - С.46-48
Яременко, Л. Організаційно-економічний механізм управління вищою освітою / Л. Яременко. - С.49-50
Яценко, Л. Теоретичні засади підготовки молоді до майбутнього сімейного життя / Л. Яценко. - С.51-54
Куйбіда, В. Організація туристсько-краєзнавчаї роботи / В. Куйбіда, Н. Пангелова. - С.55-57
Білоусько, Л. Шляхи формування мовної (математичної) компетенції дошкільників в умовах дошкільного навчального закладу / Л. Білоусько. - С.58-60
Калмикова, Л. Психолінгвістика у ВНЗ України і Болонський процес: проблеми реалізації європейського змісту освіти і компетентнісного підходу / Л. Калмикова. - С.61-63
Розсоха, А. Становлення системи професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів географії в Україні (1888-1917 рр.) / А. Розсоха. - С.64-67
Тарапон, О. Розвиток освіти на Переяславщині в 20-х роках ХХ ст. / О. Тарапон. - С.68-73
Лоха, В. Вольності, соціальне і майнове становище міщанства Перяслава другої половини XVII - першої половини XVIII cn/ / В. Лоха. - С.73-77
Палатна, В. Формування педагогічного світогляду С.Х.Чавдарова у контексті шкільної освіти в Україні / В. Палатна. - С.78-80
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Калмикова, Л.
    Психолінгвістика у ВНЗ України і Болонський процес: проблеми реалізації європейського змісту освіти і компетентнісного підходу [Текст] / Л. Калмикова // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2008. - N10. - С. 61-63 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: психолінгвістика
   викладання окремих предметів у ВНЗ

   освіта педагогічна



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


Шифр: ВМДЗ/2009/9
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2009р. N 9
Зміст:
Ладивір, С. Допомогти дитині "створити себе". Співпраця методичної та психологічної служб в особистісно орієнтованій системі дошкільної освіти / С. Ладивір. - С.5-9
Каліцун, Н. Готуємо педагогів до роботи за Базовою програмою / Н. Каліцун. - С.10-14
Білецька, Л. Атестація педагогічних працівників як аспект діяльності вихователя-методиста дошкільного закладу / Л. Білецька. - С.15-25
Корнєєва, О. Рейтинг як мотивація особистісного зростання педагога / О. Корнєєва. - С.41-48
Калмикова, Л. Групова психолінгвотерапія у формуванні мовленнєвої діяльності дітей / Л. Калмикова. - С.49-60
Бернацька, О. Довіра як основний чинник успішної адаптації дитини у дошкільному закладі / О. Бернацька. - С.61-65
Даніліна, Т. Адаптація дитини до дитячого садка: тематичні тренінги / Т. Даніліна, В. Зедгенідзе. - С.66-70
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2009/10
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2009р. N 10
Зміст:
Шинкаренко, В. Дітям з особливими потребами - рівний доступ до якісної освіти / В. Шинкаренко. - С.4-9
Ремажевська, В. Дитина з вадами зору в групі раннього віку / В. Ремажевська. - С.16-22
Шевчук, В. Чого бояться наші діти? / В. Шевчук. - С.31-39
Калмикова, Л. Застосування природотерапії в освітньому процесі дошкільного закладу / Л. Калмикова. - С.39-48
Письменна, Л. Розвиток мовлення та формування здібностей до наочного моделювання засобами художньої літератури / Л. Письменна, О. Кулинич. - С.52-65
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.1
К 17


    Калмикова, Л.
    Застосування природотерапії в освітньому процесі дошкільного закладу [Текст] / Л. Калмикова // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2009. - N 10. - С. 39-48
ББК 74.1 + 5
Рубрики: Психотерапія--методи
   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
АРОМОТЕРАПИЯ,кольоротерапія, квіткотерапія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.1
К 17


    Калмикова, Л.
    Групова психолінгвотерапія у формуванні мовленнєвої діяльності дітей [Текст] / Л. Калмикова // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2009. - N 9. - С. 49-60
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток
   Кафедра дошкільної освіти

   Групова психокорекція

Кл.слова (ненормовані):
групові форми психотерапевтичного впливу


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
К 17


    Калмикова, Лариса Олександрівна.
    Психологія розвитку мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наук.ступеня доктора психол.наук. Спец. 19.00.07-педагогічна та вікова психологія / Л. О. Калмикова ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка . - К. : АПН України. ІП ім. Г. Костюка, 2011. - 42 с. -
УДК
ББК 88
РУБ 88
Рубрики: Психологія дошкільного віку
   Мовлення дошкільнят

   Кафедра дошкільної освіти

   автореферати дисертацій--психологія



Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

156
Р 64


   
    Розвиток особистості у різних умовах соціалізації [Текст] : колективна монографія / за наук. ред.: Л. О. Калмикової, Г. О. Хомич. - К. : СЛОВО, 2016. - 472 с. - Бібліогр.: с. 424-467. - ISBN 978-966-194-237-9 : 115.00 грн.
ББК 88.37 + 88.5
РУБ 156
Рубрики: Психологія особистості--розвиток особистості
   Психологія особистості--соціалізація

   Соціальна психологія--особистість

   Кафедра загальної та практичної психології



Дод.точки доступу:
Калмикова, Л. О. \ред.\; Хомич, Г. О. \ред.\
Примірників всього: 1
Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Шифр: ПШ-2/2015/6
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2015р. N 6
Зміст:
Поліщук, Валерій. Молодший шкільний вік як життєвий феномен / В. Поліщук. - С.1-7.
Мартинюк, Інна. Вивчення особливостей характеру молодшого школяра як передумова успішного навчання / І. Мартинюк. - С.7-10.
Третяк, Ольга. Методика виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів / О. Третяк. - С.10-14.
Калмикова, Лариса. Концепція безперервної психологічної підготовки майбутніх педагогів / Л. Калмикова. - С.15-19.
Формуємо національну свідомість молодших школярів. - С.28-29.
Скрипник, Тетяна. Система занять корекційно-розвивального напряму для дітей з аутизмом в початковій школі / Т. Скрипник. - С.35-37.
Таранушенко, Тетяна. Індивідуалізація пізнавальної діяльності школярів / Т. Таранушенко. - С.38-40.
Ігнатенко, Галина. Графічна підготовка як складник професійної компетентності вчителя / Г. Ігнатенко, О. Ігнатенко. - С.45-49.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.200
К 17


    Калмикова, Лариса.
    Концепція безперервної психологічної підготовки майбутніх педагогів [Текст] / Л. Калмикова // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 6. - С. 15-19. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.200
Рубрики: Початкова школа--психологічна підготовка педагогів
Кл.слова (ненормовані):
психологія розвитку -- психологія педагогічного спілкування -- педагогічна психологія -- психолінгвістика


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПШ-2/2015/9
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2015р. N 9
Зміст:
Колесникова, Ю. Україна - єдина країна! / Ю. Колесникова. - С.1-4.
Титаренко, Л. Ідеї педагога-гуманіста в сучасній початковій школі / Л. Титаренко. - С.5-8.
Митник, О. Операційна компетентність практичного психолога як механізм побудови розвивального освітнього середовища у початковій школі / О. Митник, О. Кочерга. - С.9-13.
Калмикова, Л. Концепція безперервної психологічної підготовки майбутніх педагогів / Л. Калмикова. - С.14-17.
Остапенко, О. Концепція загальнодержавної Програми військово-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді України / О. Остапенко, М. Зубалій. - С.18-21.
Шевченко, О. Естетичне виховання молодших школярів на уроках літературного читання / О. Шевченко. - С.21-24.
Василенко, Н. Сучасні підходи до змісту і методики формування логічно-математичного мислення школярів / Н. Василенко. - С.24-27.
Шостак, Л. Формування уміння розв’язувати сюжетні задачі як логічний складник математичної компетентності / Л. Шостак. - С.27-32.
Андрусенко, І. Особливості вивчення природознавства у 4 класі / І. Андрусенко, І. Івашина. - С.32-35.
Дробчак, Я. Розвиток творчої діяльності учнів початкових класів на уроках трудового навчання / Я. Дробчак. - С.36-39.
Лобова, А. Тематичне планування уроків музичного мистецтва у 4 класі / А. Лобова. - С.39-44.
Сак, Т. Організація навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі / Т. Сак. - С.57-60.
Мартиненко, С. Як розвивати в дитини бажання читати? / С. Мартиненко. - С.60-63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)