П 69 Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" [Текст] : Навчально-методичний посібник. Ч. 2 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; За заг. ред. Н. І. Яковець, Уклад. В. М. Солова, Н. І. Яковець, Т. А. Мушенок. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 220 с. - Загл. обл. : Сучасні педагогічні технології. - 15.90 грн., 0070214 грн. Зміст: ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ Практичні можливості та дидактична доцільність інформаційних технологій . - С .5-8 Проблеми дистанційної освіти . - С .8-9 Адаптивна система навчання . - С .9-12 Інтерактивні технології навчання . - С .13-47 Проблемне навчання - основа розвитку здібностей учнів . - С .48-53 Модульно-розвивальне навчання . - С .54-57 Проектні технології в процесі становлення школи . - С .58-61 Бех, І. Особистісно зорієнтоване виховання: шляхи реалізації / І. Бех. - С .62-65 Хоружа, Л. Гуманізація як системоутворюючий компонент реформування сучасної освіти та виховання / Л. Хоружа. - С .66-69 Столяренко, О. Педагогічна підтримка в особистісно зорінтованій парадигмі виховання / О. Столяренко. - С .70-72 Стеців, Л. Реалізуємо метод проектів / Л. Стеців. - С .73-75 Дичковський, С. Дистанційна освіта: учора, сьогодні, завтра / С. Дичковський. - С .75-81 Програма розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки . - С .82-84 Власко, М. П. Про переваги модульно-рейтингової технології навчання / М. П. Власко, О. В. Устименко. - С .84-86 Паламарчук, В. Від творчої особистості - до нових технологій навчання / В. Паламарчук, С. Рудаківська. - С .86-97 Волобуєва, Л. М. Модульно-розвивальне навчання як педагогічна технологія формування особистості / Л. М. Волобуєва. - С .98-102 Строганов, В. До проблеми модульних технологій навчання / В. Строганов. - С .103-105 Бідюк, І. Учні з проблемами в навчанні: діагностика і допомога / І. Бідюк, Г. Лабузна. - С .106-121 Крамаренко, С. Г. Інтерактивні техніки навчання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів / С. Г. Крамаренко. - С .122-124 Ампілогова, Л. Інтерактивність у навчальному процесі / Л. Ампілогова. - С .124-128 Пометун, О. Інтерактивне навчання як сукупність технологій / О. Пометун, Л. Пироженко. - С .126-128 Мартинець, А. М. Нові педагогічні технології: інтерактивне навчання / А. М. Мартинець. - С .129-131 Лівандовська, Л. Використання інтерактивних освітніх технологій у навчально-виховному процесі / Л. Лівандовська. - С .132-135 Волосюк, М. А. Проблемне навчання як провідний метод розвивального навчання в умовах особистісно орієнтованої парадигми освіти / М. А. Волосюк. - С .136-144 Сікорський, П. І. Комп’ютерні технології навчання: сутність та особливості впровадження / П. І. Сікорський. - С .145-147 Дерев’янко, Л. Модульно-тьюторська технологія / Л. Дерев’янко. - С .147-149 Крилова, Н. Індивідуальна освіта: принципи і рішення / Н. Крилова. - С .149-152 Сологуб, А. Технологія креативного навчання / А. Сологуб. - С .153-156 Мірошкіна, Н. Адаптивне навчання: можливість чи необхідність? / Н. Мірошкіна. - С .157-158 Гриньова, М. Організація навчальної діяльності підлітків з низьким рівнем успішності / М. Гриньова, К. Вовк. - С .158-160 ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ Общие основы технологий развивающего обучения . - С .162-164 Система развивающего обучения Л. В. Занкова . - С .164-166 Технология развивающего обучения Д. Б. Эльконина - В. В. Давыдова . - С .166-170 Системы разивающего обучения с направленностю на развитие творческих качеств личности . - С .171-174 Личностно ориентированное развивающее обучение . - С .175-176 Технология развивающего обучения (Г. К. Селевко) . - С .176-179 Репкин, В. Что такое ровивающее обучение? / В. Репкин. - С .180-183 Дусавицький, О. Сучасна школа в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .183-185 Дусавицький, О. Система розвивального навчання в дзеркалі шкільної практики / О. Дусавицький. - С .185-187 Дусавицький, О. Психолого-педагогічні передумови основної школи в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .187-190 Паламарчук, В. Навчаючи, розвивати й виховувати / В. Паламарчук, Л. Данилевська. - С .190-192 Мар’яненко, Л. Розвивальне навчання: психологічне дослідження / Л. Мар’яненко. - С .192-197 Мартинович, М. А. Диагностика и развивающее обучение / М. А. Мартинович. - С .198-203 Репкин, Б. Учитель в системе развивающего обучения / Б. Репкин. - С .203-205 Фурман, А. Розвивальний підручник: підходи до розуміння і створення / А. Фурман. - С .205-210 Мазур, Н. Що радує в дітях? / Н. Мазур. - С .211-212 Максименко, С. Взаємозв’язок навчання і розвитку / С. Максименко. - С .212-215 Вележева, О. Н. Урок в VII классе по системе развивающего обучения / О. Н. Вележева. - С .215-217
РУБ 371(075.35) Рубрики: Дистанційна освіта Модульно-рейтингові технології навчання Інтерактивне навчання Педагогічні технології Розвивальне навчання Дод.точки доступу: Яковець, Наталія Іванівна; Солова, Валентина Миколаївна; Мушенок, Т. А.; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 97 Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54) Свободны: Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54) |
> Шифр: РШ/2007/4 Журнал 2007р. N 4 Радул, В. Соціальна зрілість особистості / В. Радул. - С.3-6 Завіна, В. Формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів початкових класів / В. Завіна. - С.6-9 Краснощок, І. Професійно-особистісний саморозвиток майбутнього вчителя як складова педагогічної освіти / І. Краснощок. - С.9-11 Мазур, Н. Зміст професійної культури викладача вищої школи / Н. Мазур. - С.12-14 Монарьов, Р. Особливості вивчення категорії "соціально-професійна активність особистості майбутнього вчителя" / Р. Монарьов. - С.14-17 Лебедик, І. Соціально-професійна комунікація як фактор розвитку професійної самореалізації студента / І. Лебедик. - С.17-20 Квас, В. Самодостатність вузівських дисциплін для професійної підготовки студентів / В. Квас. - С.20-23 Бабенко, Т. Зміст інформаційної культури майбутнього вчителя історії / Т. Бабенко. - С.23-26 Кушнір, В. Особливості гуманістичного аспекту педагогічного процесу / В. Кушнір. - С.27-30 Наумець, О. Шляхи вдосконалення оцінки праці вчителів / О. Наумець. - С.30-32 Дубінка, М. Психолого-педагогічні умови забезпечення ефективності міжособистісного спілкування / М. Дубінка. - С.33-36 Ткаченко, О. Зміст етнопедагогічної компетентності вчителя-вихователя / О. Ткаченко. - С.36-38 Кравцов, В. Теоретичні засади визначення сутності методологічної культури вчителя / В. Кравцов. - С.39-41 Галета, Я. Особливості становлення особистості в умовах інформаційного суспільства / Я. Галета. - С.47-50 Рацул, А. Порівняльна характеристика технологій навчання іноземних мов у другій половині ХХ століття / А. Рацул. - С.50-52 Рацул, А. Педагогічні умови родинно-сімейного виховання дітей / А. Рацул. - С.53-56 Савченко, Н. Українське мистецтво в полікультурному просторі / Н. Савченко. - С.56-58 Таран, І. Вплив та християнських цінностей на становлення особистості молодшого школяра / І. Таран. - С.59-61 Ликов, В. Ідея раннього залучення дітей до продуктивної праці в народнопедагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / В. Ликов. - С.62-64 Філоненко, О. РОль позакласної роботи в системі трудового виховання І. Г. Ткаченка / О. Філоненко. - С.64-67 Радул, О. Залучення дітей підліткового віку до праці у давніх слов’ян VI-XIII ст. / О. Радул. - С.68-71 Кравцова, Т. Теоретичні основи вивчення дитини представниками реформаторської педагогіки кінця XIX - початку XX ст. / Т. Кравцова. - С.74-75 Дяченко, Т. Історія становлення та розвитку професії педагога вищої школи / Т. Дяченко. - С.76-78 Гур’янова, О. У пошуках школи майбутнього / О. Гур’янова. - С.79-80 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Мазур, Н. Зміст професійної культури викладача вищої школи [Текст] / Н. Мазур> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N4. - С. 12-14 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Викладачі вищих навчальних закладів педагогічна майстерність Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ВУМЛ-1/2011/3 Журнал 2011р. N 3 Герасимчук, Н. В. Роздуми щодо вивчення давньої літератури в 9 класі / Н. В. Герасимчук. - С.2-4. Супранова, Н. В. Уроки узагальнення й контролю знань з теми "Лексокологія" в 10 кл. / Н. В. Супранова, О. О. Кабанова. - С.5-12. Мазур, Н. В. Лінгвостилістика мемуарного тексту (на матеріалі "Щоденників" (1923-1929 років) Сергія Єфремова) / Н. В. Мазур. - С.24-27. Куцінко, О. Г. 25 способів навчити "неправильну" дитину / О. Г. Куцінко. - С.28-31. Зоріна, О. Б. Обрядове значення української хустки. Народознавче дослідження / О. Б. Зоріна. - С.33-39. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
М 13 Мазур, Н. В. Лінгвостилістика мемуарного тексту (на матеріалі "Щоденників" (1923-1929 років) Сергія Єфремова) [Текст] / Н. В. Мазур> // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 24-27. Рубрики: Кафедра української мови мова мемуарних текстів--Україна жанр щоденника Дод.точки доступу: Єфремов, Сергій Олександрович (1876-1939) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Е 88 Етнополітична карта світу ХХІ століття [Текст] : методичний і предметний коментарі / Жук П. [та ін.]. - Тернопіль : Мандрівець, 2000. - 240 с. : іл. - (Бібліотека журналу "Мандрівець"). - ISBN 966-7461-82-3 : 50.00 грн. РУБ 32 Рубрики: Етнополітика Етнополітична географія Етнополітична культура Кафедра історії України та політології Кл.слова (ненормовані): Мiжнароднi зв’язки -- Свiтова полiтика -- Мiжнароднi справи -- Зовнiшня полiтика -- Етнологiя -- Етнографiя -- Звичаї -- Традицiї -- Спосiб життя -- Фольклор -- етногенез -- етнополітика -- етнополітичні процеси Дод.точки доступу: Жук, П.; Мазур, Н.; Соломонюк, Р.; Турчак, Р. Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ПШ-2/2020/1 Журнал 2020р. N 1 Бех, І. Виховна інноватика Василя Сухомлинського / Іван Бех. - С.1–3. Якименко, С. Екскурсія до історичної локації "Ольвія" : (освітній нетворкінг) / Світлана Якименко [и др.]. - С.4–11. Інші автори: Тимченко А., Іванець Н., Філімонова Т., Дрозд О. Фідкевич, О. Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання / Олена Фідкевич, Наталія Бакуліна. - С.12–14. - Бібліогр.: 13 назв. Єгупова, В. Урок української мови у 4 класі / Віта Єгупова. - С.15–16. Разгільдєєва, Л. Урок літературного читання / Любов Разгільдєєва. - С.16–18. Кобцева, Н. Урок позакласного читання у 3 класі / Наталія Кобцева. - С.18–20. Прошкуратова, Т. Система інтегрованих завдань з теми "Життя тварин у довкіллі" / Тамара Прошкуратова, Аліна Пархоменко. - С.20–22. Діхтяренко, Л. Ми пізнаємо природу – спостерігаємо за тваринами : ("Я досліджую світ", 1 цикл навчання) / Людмила Діхтяренко. - С.23–25. Лісовець, О. Зустрічається зима з весною / Олена Лісовець. - С.25–26. Гільберг, Т. Орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" : до підручника "Я досліджую світ", 2 клас, ІІ частина (автори Гільберг Тетяна, Тарнавська Сніжана, Павич Ніна; видавництво "Генеза", 2019) / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська. - С.27–37. Петрина, А. Заняття з трудового навчання у 2 класі / Алла Петрина. - С.38–39. Микитюк, В. Урок природознавства у 4 класі / Валентина Микитюк. - С.40–42. Тернавич, Т. Інсценізація – один із напрямів особистісно орієнтованого навчання : (виховний захід) / Тетяна Тернавич. - С.42–44. Зайцева, Н. М. Створення ситуації успіху в освітньому процесі на уроках математики / Н. М. Зайцева. - С.45–47. Дяченко, Л. Як організувати роботу дітей в інклюзивному класі на уроках української мови і читання / Людмила Дяченко. - С.48–50. Савенков, І. Методичні основи занять лікувальною фізкультурою в спеціальних медичних групах у школі / Іігор Савенков. - С.51–54. - Бібліогр.: 2 назви. Крат, Л. Захистити дитячу душу / Любов Крат. - С.55–57. Попкова, Т. Нестандартні уроки – втілення життєвих компетенцій у дію / Тетяна Попкова, Світлана Зінченко. - С.58–59. Мазур, Н. Застосування методів критичного мислення на уроках у 3 класі / Наталя Мазур. - С.59–60. Конкурс "І сталося диво...". - С.62–63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 13 Мазур, Н. Застосування методів критичного мислення на уроках у 3 класі [Текст] / Наталя Мазур> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1. - С. 59–60. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): методи критичного мислення -- технології навчання -- сенкан -- кубування -- математика -- літературне читання -- українська мова -- початкова школа -- 3 клас Анотація: Автор статті розповідає про застосування методів критичного мислення під час вивчення математики, літературного читання та української мови в початковій школі, зокрема таких методів навчання, як "Сенкан" та "Кубування". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2020/2 Журнал 2020р. N 2 (608) Тюріна, І. Педагог НУШ – ресурсна особистість / Ірина Тюріна. - С.1–2. Пархоменко, Н. Вчимося обирати шкільний підручник / Наталія Пархоменко. - С.3–9. Гільберг, Т. Формування підприємницької компетентності в інтегрованому курсі "Я досліджую світ" / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська. - С.10–15. - Бібліогр.: 14 назв. Гуськова, О. Практика ейдетики в початковій школі : (узагальнення досвіду) / Ольга Гуськова. - С.15–19. - Бібліогр.: 11 назв. Побережна, О. Урок з української мови в 4 класі / Олена Побережна. - С.20–21. Карнаухова, Т. Урок позакласного читання в 1 циклі навчання / Тетяна Карнаухова. - С.21–23. Горніцька, А. Урок позакласного читання, 4 клас / Анастасія Горніцька, Євгеній Сіменик. - С.24–27. - Бібліогр.: 5 назв. Антонкова, М. Тематичний день у 2 класі / Марія Антонкова. - С.27–34. Маркович, С. Літературний КВК для 3 класу / Стефа Маркович, Ірина Плечій-Дронишинець. - С.34–37. Чуйко, А. Урок англійської мови для 2 класу НУШ : за підручником Fly High 2 (New Ukrainian) / Анна Чуйко. - С.38–40. Заєць, Л. Урок – математичний кафетерій / Людмила Заєць. - С.41–42. Мазур, Н. Урок з природознавства у 4 класі / Наталя Мазур. - С.43–44. - Бібліогр.: 3 назви. Каращук, Л. Цікаві вправи і завдання для дітей з особливими освітніми потребами / Людмила Каращук. - С.45–47. Тимощук, О. Використання навчального мережевого проєкту "Будьте здорові!" в початковій школі / Оксана Тимощук. - С.48–49. Красоткіна, Н. Слово в житті людини : (виховне заняття в початкових класах на тему: "Культура мовлення") / Н. Красоткіна. - С.50–51. Явтухова, Н. Збережемо природу Запорізького краю / Наталія Явтухова. - С.52. Череушенко, Т. З чого починається патріотизм, або складові національного та патріотичного виховання / Тамара Череушенко. - С.53–54. Яценя, А. Запалити вогник знань / Алла Яценя. - С.54–55. Войтович, О. Піжамна вечірка в НУШ, або Новорічні дива у 2-В класі : (навчально-розважальна гра) / Оксана Войтович. - С.55–56. Осколок, Л. Подорож до "Країни правильного харчування" / Людмила Осколок. - С.57–60. Хлібовська, О. Щоб мандрувати, треба дорожні правила вивчати : (свято-розвага для учнів 1 класу) / Оксана Хлібовська. - С.60–62. Конкурс "І сталося диво...". - С.63–64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 13 Мазур, Н. Урок з природознавства у 4 класі [Текст] / Наталя Мазур> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 2(608). - С. 43–44. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): природознавство -- методика викладання -- уроки -- материки -- океани -- географічні карти -- початкова школа -- 4 клас Анотація: У статті подано розробку уроку з природознавства на тему: "Материки і океани на географічних картах" для учнів початкових класів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |