371(075.35)
П 69


   
    Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" [Текст] : Навчально-методичний посібник. Ч. 2 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; За заг. ред. Н. І. Яковець, Уклад. В. М. Солова, Н. І. Яковець, Т. А. Мушенок. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 220 с. - Загл. обл. : Сучасні педагогічні технології. - 15.90 грн., 0070214 грн.
    Зміст:
ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Практичні можливості та дидактична доцільність інформаційних технологій . - С .5-8
Проблеми дистанційної освіти . - С .8-9
Адаптивна система навчання . - С .9-12
Інтерактивні технології навчання . - С .13-47
Проблемне навчання - основа розвитку здібностей учнів . - С .48-53
Модульно-розвивальне навчання . - С .54-57
Проектні технології в процесі становлення школи . - С .58-61
Бех, І. Особистісно зорієнтоване виховання: шляхи реалізації / І. Бех. - С .62-65
Хоружа, Л. Гуманізація як системоутворюючий компонент реформування сучасної освіти та виховання / Л. Хоружа. - С .66-69
Столяренко, О. Педагогічна підтримка в особистісно зорінтованій парадигмі виховання / О. Столяренко. - С .70-72
Стеців, Л. Реалізуємо метод проектів / Л. Стеців. - С .73-75
Дичковський, С. Дистанційна освіта: учора, сьогодні, завтра / С. Дичковський. - С .75-81
Програма розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки . - С .82-84
Власко, М. П. Про переваги модульно-рейтингової технології навчання / М. П. Власко, О. В. Устименко. - С .84-86
Паламарчук, В. Від творчої особистості - до нових технологій навчання / В. Паламарчук, С. Рудаківська. - С .86-97
Волобуєва, Л. М. Модульно-розвивальне навчання як педагогічна технологія формування особистості / Л. М. Волобуєва. - С .98-102
Строганов, В. До проблеми модульних технологій навчання / В. Строганов. - С .103-105
Бідюк, І. Учні з проблемами в навчанні: діагностика і допомога / І. Бідюк, Г. Лабузна. - С .106-121
Крамаренко, С. Г. Інтерактивні техніки навчання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів / С. Г. Крамаренко. - С .122-124
Ампілогова, Л. Інтерактивність у навчальному процесі / Л. Ампілогова. - С .124-128
Пометун, О. Інтерактивне навчання як сукупність технологій / О. Пометун, Л. Пироженко. - С .126-128
Мартинець, А. М. Нові педагогічні технології: інтерактивне навчання / А. М. Мартинець. - С .129-131
Лівандовська, Л. Використання інтерактивних освітніх технологій у навчально-виховному процесі / Л. Лівандовська. - С .132-135
Волосюк, М. А. Проблемне навчання як провідний метод розвивального навчання в умовах особистісно орієнтованої парадигми освіти / М. А. Волосюк. - С .136-144
Сікорський, П. І. Комп’ютерні технології навчання: сутність та особливості впровадження / П. І. Сікорський. - С .145-147
Дерев’янко, Л. Модульно-тьюторська технологія / Л. Дерев’янко. - С .147-149
Крилова, Н. Індивідуальна освіта: принципи і рішення / Н. Крилова. - С .149-152
Сологуб, А. Технологія креативного навчання / А. Сологуб. - С .153-156
Мірошкіна, Н. Адаптивне навчання: можливість чи необхідність? / Н. Мірошкіна. - С .157-158
Гриньова, М. Організація навчальної діяльності підлітків з низьким рівнем успішності / М. Гриньова, К. Вовк. - С .158-160
ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
Общие основы технологий развивающего обучения . - С .162-164
Система развивающего обучения Л. В. Занкова . - С .164-166
Технология развивающего обучения Д. Б. Эльконина - В. В. Давыдова . - С .166-170
Системы разивающего обучения с направленностю на развитие творческих качеств личности . - С .171-174
Личностно ориентированное развивающее обучение . - С .175-176
Технология развивающего обучения (Г. К. Селевко) . - С .176-179
Репкин, В. Что такое ровивающее обучение? / В. Репкин. - С .180-183
Дусавицький, О. Сучасна школа в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .183-185
Дусавицький, О. Система розвивального навчання в дзеркалі шкільної практики / О. Дусавицький. - С .185-187
Дусавицький, О. Психолого-педагогічні передумови основної школи в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .187-190
Паламарчук, В. Навчаючи, розвивати й виховувати / В. Паламарчук, Л. Данилевська. - С .190-192
Мар’яненко, Л. Розвивальне навчання: психологічне дослідження / Л. Мар’яненко. - С .192-197
Мартинович, М. А. Диагностика и развивающее обучение / М. А. Мартинович. - С .198-203
Репкин, Б. Учитель в системе развивающего обучения / Б. Репкин. - С .203-205
Фурман, А. Розвивальний підручник: підходи до розуміння і створення / А. Фурман. - С .205-210
Мазур, Н. Що радує в дітях? / Н. Мазур. - С .211-212
Максименко, С. Взаємозв’язок навчання і розвитку / С. Максименко. - С .212-215
Вележева, О. Н. Урок в VII классе по системе развивающего обучения / О. Н. Вележева. - С .215-217
ДРНТІ
ББК 74я73 + 74.202.4я7
РУБ 371(075.35)
Рубрики: Дистанційна освіта
   Модульно-рейтингові технології навчання

   Інтерактивне навчання

   Педагогічні технології

   Розвивальне навчання



Дод.точки доступу:
Яковець, Наталія Іванівна; Солова, Валентина Миколаївна; Мушенок, Т. А.; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 97
Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54)
Свободны: Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54)

Шифр: РШ/2007/4
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2007р. N 4
Зміст:
Радул, В. Соціальна зрілість особистості / В. Радул. - С.3-6
Завіна, В. Формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів початкових класів / В. Завіна. - С.6-9
Краснощок, І. Професійно-особистісний саморозвиток майбутнього вчителя як складова педагогічної освіти / І. Краснощок. - С.9-11
Мазур, Н. Зміст професійної культури викладача вищої школи / Н. Мазур. - С.12-14
Монарьов, Р. Особливості вивчення категорії "соціально-професійна активність особистості майбутнього вчителя" / Р. Монарьов. - С.14-17
Лебедик, І. Соціально-професійна комунікація як фактор розвитку професійної самореалізації студента / І. Лебедик. - С.17-20
Квас, В. Самодостатність вузівських дисциплін для професійної підготовки студентів / В. Квас. - С.20-23
Бабенко, Т. Зміст інформаційної культури майбутнього вчителя історії / Т. Бабенко. - С.23-26
Кушнір, В. Особливості гуманістичного аспекту педагогічного процесу / В. Кушнір. - С.27-30
Наумець, О. Шляхи вдосконалення оцінки праці вчителів / О. Наумець. - С.30-32
Дубінка, М. Психолого-педагогічні умови забезпечення ефективності міжособистісного спілкування / М. Дубінка. - С.33-36
Ткаченко, О. Зміст етнопедагогічної компетентності вчителя-вихователя / О. Ткаченко. - С.36-38
Кравцов, В. Теоретичні засади визначення сутності методологічної культури вчителя / В. Кравцов. - С.39-41
Галета, Я. Особливості становлення особистості в умовах інформаційного суспільства / Я. Галета. - С.47-50
Рацул, А. Порівняльна характеристика технологій навчання іноземних мов у другій половині ХХ століття / А. Рацул. - С.50-52
Рацул, А. Педагогічні умови родинно-сімейного виховання дітей / А. Рацул. - С.53-56
Савченко, Н. Українське мистецтво в полікультурному просторі / Н. Савченко. - С.56-58
Таран, І. Вплив та християнських цінностей на становлення особистості молодшого школяра / І. Таран. - С.59-61
Ликов, В. Ідея раннього залучення дітей до продуктивної праці в народнопедагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / В. Ликов. - С.62-64
Філоненко, О. РОль позакласної роботи в системі трудового виховання І. Г. Ткаченка / О. Філоненко. - С.64-67
Радул, О. Залучення дітей підліткового віку до праці у давніх слов’ян VI-XIII ст. / О. Радул. - С.68-71
Кравцова, Т. Теоретичні основи вивчення дитини представниками реформаторської педагогіки кінця XIX - початку XX ст. / Т. Кравцова. - С.74-75
Дяченко, Т. Історія становлення та розвитку професії педагога вищої школи / Т. Дяченко. - С.76-78
Гур’янова, О. У пошуках школи майбутнього / О. Гур’янова. - С.79-80
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Мазур, Н.
    Зміст професійної культури викладача вищої школи [Текст] / Н. Мазур // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N4. - С. 12-14 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Викладачі вищих навчальних закладів
   педагогічна майстерність



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


Шифр: ВУМЛ-1/2011/3
   Журнал

Вивчаємо українську мову та літературу [Текст] : Науково-методичний журнал/ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Х. : "Основа", 2003 - . - Виходить тричі на місяць
2011р. N 3
Зміст:
Герасимчук, Н. В. Роздуми щодо вивчення давньої літератури в 9 класі / Н. В. Герасимчук. - С.2-4.
Супранова, Н. В. Уроки узагальнення й контролю знань з теми "Лексокологія" в 10 кл. / Н. В. Супранова, О. О. Кабанова. - С.5-12.
Мазур, Н. В. Лінгвостилістика мемуарного тексту (на матеріалі "Щоденників" (1923-1929 років) Сергія Єфремова) / Н. В. Мазур. - С.24-27.
Куцінко, О. Г. 25 способів навчити "неправильну" дитину / О. Г. Куцінко. - С.28-31.
Зоріна, О. Б. Обрядове значення української хустки. Народознавче дослідження / О. Б. Зоріна. - С.33-39.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


81.411.1
М 13


    Мазур, Н. В.
    Лінгвостилістика мемуарного тексту (на матеріалі "Щоденників" (1923-1929 років) Сергія Єфремова) [Текст] / Н. В. Мазур // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 24-27.
ББК 81.411.1
Рубрики: Кафедра української мови
   мова мемуарних текстів--Україна

   жанр щоденника



Дод.точки доступу:
Єфремов, Сергій Олександрович (1876-1939) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


32
Е 88


   
    Етнополітична карта світу ХХІ століття [Текст] : методичний і предметний коментарі / Жук П. [та ін.]. - Тернопіль : Мандрівець, 2000. - 240 с. : іл. - (Бібліотека журналу "Мандрівець"). - ISBN 966-7461-82-3 : 50.00 грн.
ББК 66.011.6
РУБ 32
Рубрики: Етнополітика
   Етнополітична географія

   Етнополітична культура

   Кафедра історії України та політології

Кл.слова (ненормовані):
Мiжнароднi зв’язки -- Свiтова полiтика -- Мiжнароднi справи -- Зовнiшня полiтика -- Етнологiя -- Етнографiя -- Звичаї -- Традицiї -- Спосiб життя -- Фольклор -- етногенез -- етнополітика -- етнополітичні процеси


Дод.точки доступу:
Жук, П.; Мазур, Н.; Соломонюк, Р.; Турчак, Р.
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

Шифр: ПШ-2/2020/1
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2020р. N 1
Зміст:
Бех, І. Виховна інноватика Василя Сухомлинського / Іван Бех. - С.1–3.
Якименко, С. Екскурсія до історичної локації "Ольвія" : (освітній нетворкінг) / Світлана Якименко [и др.]. - С.4–11.
Інші автори: Тимченко А., Іванець Н., Філімонова Т., Дрозд О.
Фідкевич, О. Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання / Олена Фідкевич, Наталія Бакуліна. - С.12–14. - Бібліогр.: 13 назв.
Єгупова, В. Урок української мови у 4 класі / Віта Єгупова. - С.15–16.
Разгільдєєва, Л. Урок літературного читання / Любов Разгільдєєва. - С.16–18.
Кобцева, Н. Урок позакласного читання у 3 класі / Наталія Кобцева. - С.18–20.
Прошкуратова, Т. Система інтегрованих завдань з теми "Життя тварин у довкіллі" / Тамара Прошкуратова, Аліна Пархоменко. - С.20–22.
Діхтяренко, Л. Ми пізнаємо природу – спостерігаємо за тваринами : ("Я досліджую світ", 1 цикл навчання) / Людмила Діхтяренко. - С.23–25.
Лісовець, О. Зустрічається зима з весною / Олена Лісовець. - С.25–26.
Гільберг, Т. Орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" : до підручника "Я досліджую світ", 2 клас, ІІ частина (автори Гільберг Тетяна, Тарнавська Сніжана, Павич Ніна; видавництво "Генеза", 2019) / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська. - С.27–37.
Петрина, А. Заняття з трудового навчання у 2 класі / Алла Петрина. - С.38–39.
Микитюк, В. Урок природознавства у 4 класі / Валентина Микитюк. - С.40–42.
Тернавич, Т. Інсценізація – один із напрямів особистісно орієнтованого навчання : (виховний захід) / Тетяна Тернавич. - С.42–44.
Зайцева, Н. М. Створення ситуації успіху в освітньому процесі на уроках математики / Н. М. Зайцева. - С.45–47.
Дяченко, Л. Як організувати роботу дітей в інклюзивному класі на уроках української мови і читання / Людмила Дяченко. - С.48–50.
Савенков, І. Методичні основи занять лікувальною фізкультурою в спеціальних медичних групах у школі / Іігор Савенков. - С.51–54. - Бібліогр.: 2 назви.
Крат, Л. Захистити дитячу душу / Любов Крат. - С.55–57.
Попкова, Т. Нестандартні уроки – втілення життєвих компетенцій у дію / Тетяна Попкова, Світлана Зінченко. - С.58–59.
Мазур, Н. Застосування методів критичного мислення на уроках у 3 класі / Наталя Мазур. - С.59–60.
Конкурс "І сталося диво...". - С.62–63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.015.3:159.955](477)
М 13


    Мазур, Н.
    Застосування методів критичного мислення на уроках у 3 класі [Текст] / Наталя Мазур // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1. - С. 59–60. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання--методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
методи критичного мислення -- технології навчання -- сенкан -- кубування -- математика -- літературне читання -- українська мова -- початкова школа -- 3 клас
Анотація: Автор статті розповідає про застосування методів критичного мислення під час вивчення математики, літературного читання та української мови в початковій школі, зокрема таких методів навчання, як "Сенкан" та "Кубування".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПШ-2/2020/2
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2020р. N 2 (608)
Зміст:
Тюріна, І. Педагог НУШ – ресурсна особистість / Ірина Тюріна. - С.1–2.
Пархоменко, Н. Вчимося обирати шкільний підручник / Наталія Пархоменко. - С.3–9.
Гільберг, Т. Формування підприємницької компетентності в інтегрованому курсі "Я досліджую світ" / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська. - С.10–15. - Бібліогр.: 14 назв.
Гуськова, О. Практика ейдетики в початковій школі : (узагальнення досвіду) / Ольга Гуськова. - С.15–19. - Бібліогр.: 11 назв.
Побережна, О. Урок з української мови в 4 класі / Олена Побережна. - С.20–21.
Карнаухова, Т. Урок позакласного читання в 1 циклі навчання / Тетяна Карнаухова. - С.21–23.
Горніцька, А. Урок позакласного читання, 4 клас / Анастасія Горніцька, Євгеній Сіменик. - С.24–27. - Бібліогр.: 5 назв.
Антонкова, М. Тематичний день у 2 класі / Марія Антонкова. - С.27–34.
Маркович, С. Літературний КВК для 3 класу / Стефа Маркович, Ірина Плечій-Дронишинець. - С.34–37.
Чуйко, А. Урок англійської мови для 2 класу НУШ : за підручником Fly High 2 (New Ukrainian) / Анна Чуйко. - С.38–40.
Заєць, Л. Урок – математичний кафетерій / Людмила Заєць. - С.41–42.
Мазур, Н. Урок з природознавства у 4 класі / Наталя Мазур. - С.43–44. - Бібліогр.: 3 назви.
Каращук, Л. Цікаві вправи і завдання для дітей з особливими освітніми потребами / Людмила Каращук. - С.45–47.
Тимощук, О. Використання навчального мережевого проєкту "Будьте здорові!" в початковій школі / Оксана Тимощук. - С.48–49.
Красоткіна, Н. Слово в житті людини : (виховне заняття в початкових класах на тему: "Культура мовлення") / Н. Красоткіна. - С.50–51.
Явтухова, Н. Збережемо природу Запорізького краю / Наталія Явтухова. - С.52.
Череушенко, Т. З чого починається патріотизм, або складові національного та патріотичного виховання / Тамара Череушенко. - С.53–54.
Яценя, А. Запалити вогник знань / Алла Яценя. - С.54–55.
Войтович, О. Піжамна вечірка в НУШ, або Новорічні дива у 2-В класі : (навчально-розважальна гра) / Оксана Войтович. - С.55–56.
Осколок, Л. Подорож до "Країни правильного харчування" / Людмила Осколок. - С.57–60.
Хлібовська, О. Щоб мандрувати, треба дорожні правила вивчати : (свято-розвага для учнів 1 класу) / Оксана Хлібовська. - С.60–62.
Конкурс "І сталося диво...". - С.63–64.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:502.2](477)
М 13


    Мазур, Н.
    Урок з природознавства у 4 класі [Текст] / Наталя Мазур // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 2(608). - С. 43–44. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки природознавства в 4 класі
Кл.слова (ненормовані):
природознавство -- методика викладання -- уроки -- материки -- океани -- географічні карти -- початкова школа -- 4 клас
Анотація: У статті подано розробку уроку з природознавства на тему: "Материки і океани на географічних картах" для учнів початкових класів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)