> Шифр: ДС-1/2003/5 (лютий) Газета 2003р. N 5 (лютий) Піроженко, Т. Життя - це шанс: Гармонізація особистісних стосунків дитини як фактор збереження психічного здоров’я / Т. Піроженко. - С.вкладка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Піроженко, Т. Життя - це шанс: Гармонізація особистісних стосунків дитини як фактор збереження психічного здоров’я [Текст] / Т. Піроженко> // Дитячий садок : Часопис для педагогів-"дошкільників". - 2003. - N5 (лютий). - вкладка
Рубрики: психологічне здоров’я школяра психологія поведінки суїцид психологія дошкільника спілкування Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Д199251/2003/5 Журнал 2003р. N 5 Піроженко, Т. Чи не спрощуємо можливості дитини? / Т. Піроженко. - С.10-11 Орещук, Т. Буде правильна вимова - буде правильне й письмо / Т. Орещук, С. Лебединець. - С.20-22 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Піроженко, Т. Чи не спрощуємо можливості дитини? [Текст] / Т. Піроженко> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2003. - N5. - С. 10-11 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: дитяча психологія психологія дошкільника психологія навчання мовлення Анотація: Спробуймо проаналізувати ефективність використання сюжетних малюнків з погляду створення розвивальних ситуацій для збагачення мовлення малюків Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2006/1 Журнал 2006р. N 1 Моргун, В. Багатовимірна психодіагностика досягнень учня як перший крок профільної освіти / В. Моргун. - С.1 - 5 Піроженко, Т. Розмовляти - тобто заявити про себе світу / Т. Піроженко. - С.6 - 11 Засєкіна, Л. Метакогніція: термінологічне нашарування чи важливий інтелектуальний конструкт / Л. Засєкіна. - С.15 - 18 Третяк, Т. Конструктивне мислення в структурі творчого потенціалу особистості / Т. Третяк. - С.18 - 20 Шрагина, Л. Повышение эффективности усвоения научных понятий при изучении психологии / Л. Шрагина. - С.21 - 22 Саць, Т. Студентське графіті як форма безсвідомого / Т. Саць. - С.22 - 24 Рибалка, В. Особистісно - центроване консультування клієнтів із патогенною психодинамічною неконгруентністю / В. Рибалка. - С.49 - 57 (Далі буде) Калошин, В. Вплив емоцій на ефективність навчального процесу (теорія та практика) / В. Калошин, О. Безносюк, Ю. Лемешко. - С.70 - 74 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
Піроженко, Т. Розмовляти - тобто заявити про себе світу [Текст] / Т. Піроженко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N1. - С. 6 - 11
Рубрики: мовлення Кл.слова (ненормовані): СПІЛКУВАННЯ Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2010/10 Журнал 2010р. N 10 Піроженко, Т. Вплив емоцій на життєвий тонус дитини / Т. Піроженко. - С.4-7. Новицька, В. Експертиза діяльності методичного кабінету длшкільного закладу / В. Новицька. - С.11-17. Кучеренко, Ж. Казка як складова освітнього процесу / Ж. Кучеренко. - С.59-62. Карташева, А. Повернення новорічної зіркм : Сценарій новорічного свята / А. Карташева. - С.69-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Д958996/2010/11(листопад) Журнал 2010р. N 11(листопад) Карасьова, К. Світ дитячої гри / К. Карасьова, Т. Піроженко. - С.3-126 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 21 Карасьова, К. Світ дитячої гри [Текст] / К. Карасьова, Т. Піроженко> // Дитячий садок. Бібліотека. - 2010. - N 11(листопад). - С. 3-126 Рубрики: Ігри дитячі Дошкільне виховання Заклади дошкільної освіти--вихователі Кафедра дошкільної освіти Дод.точки доступу: Піроженко, Т. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Д958996/2010/12(грудень) Журнал 2010р. N 12(грудень) Карасьова, К. В. Ігровий простір дитини / К. В. Карасьова. - С.5-127. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 11 Піроженко, Т. Вплив емоцій на життєвий тонус дитини [Текст] / Т. Піроженко> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2010. - N 10. - С. 4-7. Рубрики: емоції дитини Дошкільна освіта Кафедра дошкільної освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2013/1 Журнал 2013р. N 1 Крутій, Катерина. Термінологічне поле дошкільної дидактики: дизайн, сценарій чи все-таки конспект заняття? / К. Крутій. - С.4-12. Морозова, Л. Методичні аспекти використання інтерактивних форм роботи під час засідань педагогічної ради / Л. Морозова. - С.13-18. Дабіжа, Наталія. Педагогічна лабораторія як форма активізації педагогів / Н. Дабіжа. - С.19-24. Чепіленко, Катерина. Формування творчого колективу дошкільного навчального закладу / К. Чепіленко. - С.25-37. Кононко, Олена. Публічна суперечка: арена боротьби чи пошук істини / О. Кононко. - С.37-47. Мистецтво ведення дискусії. - С.48. Піроженко, Т. Провідна роль творчих ігор у особистісному розвитку дошкільників / Т. Піроженко, К. Карасьова. - С.49-53. Свердлова, Ірина. Формування економічної досвідченості дошкільників засобами гри / І. Свердлова. - С.54-64. Дитина у надійних руках : концептуальні засади життєдіяльності групи. - С.65. Положення про конкурс "Методичний супровід розвитку дітей раннього віку". - С.66-68. День письменника у дитячому садку. - С.69. Користуємося календарем. - С.70. Романенко, І. Добре тому жити, хто вміє любити / І. Романенко. - С.72-79. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Піроженко, Т. Провідна роль творчих ігор у особистісному розвитку дошкільників / Т. Піроженко, К. Карасьова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 1. - С. 49-53. Рубрики: Дошкільна освіта--ігри Кл.слова (ненормовані): творчі ігри -- соціальні чинники -- провідні види діяльності -- класифікація ігор -- сюжетно-рольові ігри для дітей -- режисерські ігри -- особистістний розвиток дитячої гри -- ігрова діяльність Дод.точки доступу: Карасьова, К. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВМДЗ/2017/2 Журнал 2017р. N 2 Піроженко, Т. Двигун прогресу, або Гра як джерело розвитку дошкільників / Тамара Піроженко. - С.4–6. Піроженко, Т. Відповідальність дорослого за дитячу гру: стратегічний орієнтир / Тамара Піроженко. - С.7–11. Кондратець, І. Дитячі ігри очима дорослих, або Навчаємо педагогів бути активними учасниками дитячої гри / Інна Кондратець. - С.12–18. Гра – дитина – дорослий : рефлексивна анкета для педагогів. - С.[19–21]. Корнєєва, О. Вихователі, які вміють грати, – виграють / Оксана Корнєєва. - С.22–27. Шуть, М. Технологічна карта організатора гри / Микола Шуть. - С.[28–29]. Музика, О. Про непусті дитячі пустощі / Олена Музика. - С.30–33. Соловйова, Л. Розвивальний потенціал рухливої гри у становленні довільної поведінки дошкільника / Людмила Соловйова. - С.34–39. Гуменчук, В. Довжарики, як і малята, люблять в різні ігри грати / Валентина Гуменчук, Олена Маричева. - С.40–45. Дідич, М. Кожному в пісочниці погратися хочеться / Марія Дідич. - С.46–51. Карабаєва, І. Визначаємо рівень сформованості ігрової компетентності / Ірина Карабаєва. - С.52–58. Тест "Ігрова діяльність". - С.59–60. Основні форми методичної роботи. - С.[61]. Карабаєва, І. Розв’язуємо проблеми граючи, або Ділова гра в методичній роботі / Ірина Карабаєва. - С.62–64. Проводимо ділову гру. - С.[65]. Усесвітній день авіації та космонавтики. - С.66–67. Тертишна, Н. Космічна лабораторія : конспект бінар. інтегр. заняття для дітей ст. групи / Наталія Тертишна. - С.68–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 11 Піроженко, Т. Двигун прогресу, або Гра як джерело розвитку дошкільників / Тамара Піроженко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 4–6. - Зміст: Становлення сюжетно-рольової гри ; Класифікація ігор. Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--навчання грою Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія -- сюжетно-рольові ігри -- ігри Анотація: Для дошкільників гра – це і навчання, і праця, і спосіб пізнання навколишнього світу та суспільних взаємин, і ще багато іншого. Максимально розкритися, проявити творчість, самостійність, здатність до самоорганізації й організації рольових взаємин з однолітками дитині дає змогу лише самодіяльна сюжетно-рольові ігри. Тож дорослий має навчитися правильно, непомітно для дітей і ненав’язливо регулювати таку гру. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 11 Піроженко, Т. Відповідальність дорослого за дитячу гру: стратегічний орієнтир / Тамара Піроженко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 7–11. - Зміст: Спільна гра: складно, але перспективно ; Налагодження взаємодії під час сюжетно-рольових ігор ; Формування комунікативної поведінки ; Педагогічний супровід ігрової діяльності. Рубрики: Дошкільна освіта--ігри Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта і виховання -- ігри -- сюжетно-рольові ігри -- спільна гра -- ігрова діяльність -- педагогічний супровід -- спілкування Анотація: У статті йдеться про відповідальність дорослих за організацію ігрової діяльності дошкільників. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2017/9 Журнал 2017р. N 9 Гавриш, Н. Впевнений старт – із нового навчального року / Наталя Гавриш, Тамара Піроженко, Олена Хартман, Оксана Корнєєва. - С.4–12. Інші автори: Піроженко Т., Хартман О., Корнєєва О. Чинні освітні та комплексні програми на 2017/2018 навчальний рік. - С.[13]. Чинні парціальні програми на 2017/2018 навчальний рік. - С.[14–15]. Організація роботи вихователя-методиста. - С.16–17. Вихователю-методисту до нового навчального року: витяг із нормативних документів : [шпаргалка для вихователя-методиста]. - С.[18–21]. Коваленко, О. Обов’язкова документація вихователя: яка і скільки / Олена Коваленко. - С.22–26. Терещенко, І. Діти покоління Z, або Яка вона – сучасна дитина / Ірина Терещенко. - С.27–32. Метелюк, В. Допомагаємо вихователю зрозуміти дитину / Валентина Метелюк. - С.33–41. Безсонова, О. Що в цифровому кейсі вихователя / Ольга Безсонова. - С.42–46. Аман, І. Колаж за допомогою інтернет-сервісу Loupe: крок за кроком / Ірина Аман. - С.47–51. 10 правил успішної презентації. - С.[52–54]. Як ефективно використовувати гаджети в роботі з дітьми. - С.[55–57]. Усесвітній день дитини. - С.58–59. Бенько, Н. Відкриваємо таланти : вистава за участі дітей ст. дошк. віку / Наталія Бенько, Вікторія Токар. - С.60–63. Косенко, С. Як маленький Гарбузик шукав друзів : осін. розвага для дітей серед. дошк. віку / Світлана Косенко. - С.64–67. Клименко, А. Чи може вихователь-методист виконувати обов’язки діловода : [консультація] / Антоніна Клименко. - С.68–69. Морєва, О. Підвищення посадового окладу вихователя-методиста ДНЗ комбінованого типу / Олена Морєва. - С.70–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 80 Впевнений старт – із нового навчального року / Наталя Гавриш, Тамара Піроженко, Олена Хартман [та ін.]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 9. - С. 4–12. - Зміст: Що містить навчально-методичний комплект ; На що звернути увагу у структурі Програми ; Як організувати життєдіяльність дітей.
Кл.слова (ненормовані): навчальні програми -- навчально-методичні комплекти -- структурні елементи -- старший дошкільний вік -- життєдіяльність Анотація: У статті розглянуто оновлену редакцію програми для дітей старшого дошкільного віку "Впевнений старт". Дод.точки доступу: Гавриш, Н.; Піроженко, Т.; Хартман, О.; Корнєєва, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2017/10 Журнал 2017р. N 10 Піроженко, Т. Становлення ціннісних орієнтацій дітей старшого дошкільного віку / Тамара Піроженко. - С.4–6. Ладивір, С. Сім’я як партнер педагогів у формуванні ціннісних орієнтацій дитини / Світлана Ладивір. - С.7–11. Ладивір, С. Правила взаємодії з дитиною / Світлана Ладивір. - С.[12]. Лопатюк, В. Школа батьківства: вчимося плекати доброту / Валентина Лопатюк. - С.13–16. Карабаєва, І. Лови виховний момент! або Формуємо цінності дошкільників у дитячому садку / Ірина Карабаєва. - С.17–22. Суріна, Н. Уроки Сухомлинського: про вічне / Наталя Суріна, Оксана Топчій. - С.23–29. Соловйова, Л. Допомагаємо дитині набути ціннісних орієнтацій / Людмила Соловйова. - С.30–31. Кишинська, А. Вивчаємо рівень сформованості етичних уявлень у дітей / Алла Кишинська. - С.32–37. Біла, І. Творчість як ціннісна потреба дошкільника / Ірина Біла. - С.38–41. Тяпунова, М. Прийоми розвитку творчого мислення дошкільників / Марія Тяпунова. - С.[42–43]. Тарещенко, І. Долучаємо дітей до декоративно-прикладного мистецтва під час занять / І. Тарещенко ; Ірина Терещенко. - С.44–48. Цвар, Н. Чарівний світ образотворчого мистецтва: малюємо в нетрадиційних техніках / Наталія Цвар. - С.49–55. День Святого Миколая. - С.56–57. Шестова, І. Святий Миколай, нам всякчас допомагай! : вистава за мотивами казки Моріса Метерлінка (Mourice Maeterlinck) "Синій птах" для дітей ст. дошк. віку / Інна Шестова. - С.58–62. Шестова, І. Таємниця Снігової Королеви : новоріч. свято для дітей ст. дошк. віку / Інна Шестова. - С.63–69. Новий закон про освіту: вивчеємо основні терміни та поняття. - С.70–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |