Шифр: ВМДЗ/2012/9
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2012р. N 9
Зміст:
Вогініч, Ольга. Особистість дитини: здоров’я та фізичний розвиток / О. Вогініч. - С.4-8.
Мулик, Наталія. Культурно-гігієнічні навички як засіб зміцнення здоров’я / Н. Мулик. - С.9-17.
Сидельникова, Ольга. Особистість дитини: самоставлення та самосвідомість / О. Сидельникова. - С.18-25.
Фурсова, Сніжанна. Дитячі таланти та обдарованість / С. Фурсова. - С.26-33.
Гавриш, Наталія. Коректурні таблиці як засіб стимулювання креативності дітей / Н. Гавриш. - С.34-44.
Самойлова, Світлана. Виявлення індивідуальних особливостей дітей / С. Самойлова, О. Лисенко. - С.45-51.
Малишева, Ольга. Атестація педагогчних працівників: вивчення професійної діяльності педагогів / О. Малишева. - С.52-56.
Малишева, Ольга. Атестація педагогічних працівників з повною вищою педагогічною освітою, які працюють не фахом / О. Малишева
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на жовтень. - С.62-64.
Перелік програм рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту для використання в дошкільних навчальних закладах у 2012/2013 навчальному році. - С.65.
Аплодуємо переможщям. - С.66-67.
Кононко, О. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / О. Кононко. - С.68-72.
Свята та цікаві події жовтня. - С.73-74.
Жижина, Ірина. Пригоди Павучка / І. Жижина. - С.75-79.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.1
Ф 95


    Фурсова, Сніжанна.
    Дитячі таланти та обдарованість / С. Фурсова // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 9. - С. 26-33.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--обдарованість
Кл.слова (ненормовані):
задатки -- схильності -- здібності -- ознаки здібностей -- прояви обдарованості -- виявлення обдарованості -- унікальність особистості -- шляхи розвитку таланту
Анотація: У статті розглядається питання про те, як визначити сферу талантів кожної дитини, щоб праваильно спрямувати їх розвиток.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)