Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1260
Title: | СУТНІСТЬ І КОМПОНЕНТНА СТРУКТУРА ВИКОНАВСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ЕСТРАДНОГО СПІВУ |
Authors: | Мамикіна, О. А. |
Keywords: | виконавська майстерність фахова підготовка вчителя музики вокальна підготовка |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя |
Abstract: | Стаття присвячена вивченню проблеми виконавської майстерності майбутніх учителів музики. Визначено, що естрадне вокальне виконавство є одним із найпопулярніших видів музикування серед всіх верств населення. Це робить естрадну вокальну підготовку майбутніх учителів музики актуальною і відповідною до запиту суспільства. Метою статті є визначення і наукове обґрунтування сутності, специфіки та компонентної структури виконавської майстерності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі навчання естрадного співу. Виконавська майстерність майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі навчання естрадного співу визначається як інтегральна професійно-особистісна якість, що характеризується високим рівнем виконав- ської діяльності, зумовлює готовність до глибокого й особистісного осягнення та інтерпретації музичного твору і закладеного в нього художньо-образного змісту, а також його особистісно-творче, неповторне, артистичне, технічно досконале виконання за умови використання специфічних засобів виразності, характерних для естрадного виконавства. Виконавська майстерність є складним інтегральним феноменом, який включає в себе чотири взаємопов’язані структурні компоненти: мотиваційний, когнітивно-технологічний, операційно- творчий та рефлексивний. Кожен з означених компонентів поєднує певні якості або уміння майбутнього вчителя музики у складну систему. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1260 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 1 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.