Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/631
Title: | Концептуально-мовний аналіз літературного твору в школі |
Authors: | Бондаренко, Юрій Іванович |
Keywords: | концептуально-мовний шлях аналізу компетентності семантичні домінанти семантичне декодування проблемно-тематичні напрямки вивчення твору |
Issue Date: | Aug-2011 |
Publisher: | Українська мова і література в школі |
Citation: | У статті запропонована методика вивчення літературного твору на основі комбінування елементів мовного та проблемно-тематичного аналізу. Це дозволило означити концептуально-мовний шлях опрацювання художнього матеріалу. Автор розкриває основні етапи підготовки учнів до такої діяльності, окреслює систему необхідних компетентностей, демонструє процес утворення системи уроків з вивчення конкретного твору, загальний механізм проведення. |
Abstract: | У статті запропонована методика вивчення літературного твору на основі комбінування елементів мовного та проблемно-тематичного аналізу. Це дозволило означити концептуально-мовний шлях опрацювання художнього матеріалу. Автор розкриває основні етапи підготовки учнів до такої діяльності, окреслює систему необхідних компетентностей, демонструє процес утворення системи уроків з вивчення конкретного твору, загальний механізм проведення. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/631 |
Appears in Collections: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Концептуально-мовний аналіз літературного твору в школі.doc | 81,5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.