Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/631
Назва: | Концептуально-мовний аналіз літературного твору в школі |
Автори: | Бондаренко, Юрій Іванович |
Ключові слова: | концептуально-мовний шлях аналізу компетентності семантичні домінанти семантичне декодування проблемно-тематичні напрямки вивчення твору |
Дата публікації: | сер-2011 |
Видавець: | Українська мова і література в школі |
Бібліографічний опис: | У статті запропонована методика вивчення літературного твору на основі комбінування елементів мовного та проблемно-тематичного аналізу. Це дозволило означити концептуально-мовний шлях опрацювання художнього матеріалу. Автор розкриває основні етапи підготовки учнів до такої діяльності, окреслює систему необхідних компетентностей, демонструє процес утворення системи уроків з вивчення конкретного твору, загальний механізм проведення. |
Короткий огляд (реферат): | У статті запропонована методика вивчення літературного твору на основі комбінування елементів мовного та проблемно-тематичного аналізу. Це дозволило означити концептуально-мовний шлях опрацювання художнього матеріалу. Автор розкриває основні етапи підготовки учнів до такої діяльності, окреслює систему необхідних компетентностей, демонструє процес утворення системи уроків з вивчення конкретного твору, загальний механізм проведення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/631 |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Концептуально-мовний аналіз літературного твору в школі.doc | 81,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.