Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/769
Назва: | Філософсько-історичні підходи до вивчення біографії письменника |
Інші назви: | Philosophico-historical approach to studying writer`s biography at secondary school |
Автори: | Бондаренко, Юрій Іванович |
Ключові слова: | біографія письменника філософсько-історичні підходи історична свідомість ідеаційність історичність факт історична пам*ять |
Дата публікації: | гру-2008 |
Видавець: | Українська література в загальноосвітній школі |
Короткий огляд (реферат): | У статі розглянуто головні напрямки дослідження, види діяльності, типи матеріалів, які застосовуються на уроках літератури під час вивчення життєписів письменників на основі філософсько-історичного розуміння дійсності. Ключова ідея статті звучить так: щоб зрозуміти феномен митця, необхідно відмежовувати точний біографічний фактаж від суб’єктивної позиції того, хто створює біографію письменника. |
Опис: | The article discusses the principal areas of research, activities and materials that are used at literature lessons devoted to studying writers` biographies on the basis of philosophico-historical understanding of reality. The message of the article is the following: it is necessary to distinguish between the strict biographical data and the biography author’s subjective attitude in order to get an adequate understanding of an artist’s phenomenon. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/769 |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Філософсько-історичні підходи до вивчення біографії письменника.pdf | 294,72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.